Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Beoordeel de volgende punten

Persoonlijke gegevens

Over Delda Sport

Met ruim 10 jaar ervaring in personal training, hebben wij al meer dan 100 klanten geholpen fit en slank te worden en hiermee een belangrijke bijdrage te leveren aan hun mentale en fysieke gezondheid. Dat doen wij natuurlijk door te trainen. En we doen nog meer. De personal training van Delda Sport focust zich namelijk niet alleen op het sporten zelf, maar ook op wat je daarnaast kunt doen om jouw gezondheid een belangrijke boost te geven. Zo helpen wij je de omslag maken naar een gezonde lifestyle, waarin je de beste resultaten boekt. Your health is our challenge! Mogen wij met jou de uitdaging aan?