Goeden service

Heb deze week mijn keuken gehad. Is netjes gemonteerd en de service was prima. Zijn nestjes te werk gegaan. En hebben goede aanpassingen gemaakt zodat als mooi past en bruikbaar is qua ruimte. Nette oplevering. Al om al zeer te vreden.

Beste Raymondo, Zoals je kan verwachten van KeukenConcurrent! Dank je voor het delen van je positieve ervaring. Geniet lekker van je nieuwe keuken. Met vriendelijke groet, Inge van Dam - KeukenConcurrent

Alles top geregeld.

Wel heb ik 1 ding. Wat ik niet snap is waarom er niet wordt gekit tussen het aanrechtblad en de muur. Verder prima geholpen door iedereen.

Beste Kelvin, Een muur/achterwand van een keuken dient vaak nog afgewerkt te worden door een schilder of stucadoor. Zodra wij kitten kan hij zijn werk niet meer optimaal uitvoeren daarom hebben wij de keuze gemaakt niet af te kitten zodat dit verzorgd kan worden door degene die de muur afwerkt. Met vriendelijke groet, Inge van Dam - KeukenConcurrent

prettige koop ervaring!

Met een grote aankoop als deze wil ik natuurlijk ervaren dat ik goed geholpen word, en een mooie prijs betaal. Ik kreeg dat bij keuken concurrent!

Beste Claire, Fijn dat mijn collega in de showroom je zo goed en geheel naar wens van dienst kon en mocht zijn! Dank je voor deze positieve 5 sterren review. Met vriendelijke groet, Inge van Dam - KeukenConcurrent

Problemen worden adequaat opgelost

Na het plaatsen van de keuken waren er een aantal punten die nog aandacht verdiende. Deze zijn na contact met winkel en klantenservice opgelost.

Beste Donny, Fijn dat je onze service als prettig hebt ervaren, Dank je voor het delen van je positieve ervaring. Met vriendelijke groet, Inge van Dam - KeukenConcurrent

Monteren ging hartstikke goed. Ze waren heel behulpzaam.

Beste Mustafa, Helemaal tevreden over onze montage, dank je wel voor deze mooie beoordeling! Met vriendelijke groet, Twan Hoekstra - KeukenConcurrent

Brijant

Perfect service.

Beste Hilton, Briljant en een perfecte service, meer kunnen we ons niet wensen bij KeukenConcurrent. Bedankt voor deze review! Met vriendelijke groet, Twan Hoekstra - KeukenConcurrent

Perfect geholpen bij de aankoop en uitvoering

Keukenconcurrent is wat ons betreft een uitermate goede keukenboer. Wij zijn uitstekend geadviseerd bij aankoop en gedurende de tijd tot levering ook steeds gied op de hoogte gehouden over de levering en restbetaling. Alles is uitmuntend verlopen. De installatie was meer dan goed. Kortom wij zijn hele tevreden klanten en bevelen de Keukenconvcurrent dan ook zeker meer dan aan!!!

Beste Nanda, Wat een mooie beschrijving van al jouw ervaringen met onze verkoop, levering en de installatie van jouw nieuwe keuken. Daar worden we heel erg blij van. Dank je wel hiervoor en we wensen je nog heel veel kookplezier toe! Met vriendelijke groet, Twan Hoekstra - KeukenConcurrent

Gewoon goed

Geen opmerkingen

Beste Nina, Gewoon goed, Dank u wel voor deze korte, krachtige en positieve review! Met vriendelijke groet, Twan Hoekstra - KeukenConcurrent

We hebben een heel prettig gevoel overgehouden aan het hele proces van het uitzoeken van een keuken!

Tijdens het oriënterend gesprek werd er door Dhr. Tom Ebing zeer goed naar onze wensen geluisterd, waardoor we echt de keuken hebben gekregen waar we naar op zoek waren. Best uitdagend ook, een keuken uit te zoeken en te vinden voor het souterrain in een huis uit 1750 in Amsterdam, met scheve wanden en allerlei hoeken en gaten. Tom heeft ons heel goed advies gegeven en ons geholpen met een keuken op maat! Hartelijk dank aan Tom en voor de goede service!

Beste Tim en Francine, Dat zal voor onze adviseur ook een leuke uitdaging zijn geweest. Gefeliciteerd met de aankoop van uw nieuwe keuken, leuk dat KeukenConcurrent deze voor u mag verzorgen! Met vriendelijke groet, Inge van Dam - KeukenConcurrent

Prachtige keuken. Er moeten nog wat dingen worden aangepast maar heb vertrouwen dat de aftersale dit netjes zal oppakken.

Beste Donny, Dank u wel voor de mooie beoordeling die wij van u krijgen. Uiteraard gaan wij zorgen dat de openstaande puntjes naar tevredenheid worden opgepakt. Met vriendelijke groet, Thea Broeders - KeukenConcurrent

Super goed geholpen

Heel goed geholpen goed advies goede communicatie

Beste Anno, Zoals u van KeukenConcurrent kan en mag verwachten. Wat fijn om te horen dat wij u zo goed van dienst konden en mochten zijn. Met vriendelijke groet, Inge van Dam - KeukenConcurrent

Met de klante service top

In de winkel in zaandam niet goed wel mevrouw visser top

Beste Mandy, Hartelijk bedankt voor het delen van al uw ervaringen in deze, over het geheel gezien positieve review. Mochten we u nog ergens mee van dienst kunnen zijn laat ons dat dan svp weten. Met vriendelijke groet, Twan Hoekstra - KeukenConcurrent

Zeer professioneel en vriendelijk meedenkt personeel

Wij hebben met eerste een mooie keuken uitgezocht mooi deal gemaakt Op alle afdelingen verdien ze een pluim! Zeer tevreden klant

Beste Mandy, Dank u voor deze mooie complimenten! Super om te horen dat u zo tevreden bent. Met vriendelijke groet, Inge van Dam - KeukenConcurrent

Zeer goed, maar er is een maar!

Keukenconcurrent Zaandam, Voor alle eventuele nieuwe klanten raad ik jullie aan om alléén in zee te gaan met mevr Soraya Visser. Ons ervaring was met deze mevrouw zeer positief. In haar afwezigheid namen andere collega’s het over van Soraya en die zijn allemaal in één zin TROEP!! Arrogant, geen kennis, leugens, en totaal geen idee van het werk/ beroep! Gelukkig heb ik alles van bewijs in mijn mailbox. Nogmaals ik zou alleen in zee gaan met Soraya! Ze denkt met je mee, ze tekent alles heel mooi, geeft veel nieuwe ideeën en suggesties! Een topvrouw!

Beste Nihat, Wat spijtig om te vernemen dat u niet geheel tevreden bent. Wij gaan uw punt van kritiek graag intern bespreken. De complimenten ga ik zeker overdragen aan mijn collega. Met vriendelijke groet, Inge van Dam - KeukenConcurrent

redelijk

Helaas is er tijdens de offerte iets over het hoofd gezien. Het blijft mensenwerk en zelfs ik heb wel eens een foutje gemaakt in het werk. Helaas was het achteraf nauwelijks te herstellen. Dat geeft toch nog een gevoel van, jammer Mijn advies: neem bij de niet standaard items iets langer de tijd. De klant mag er van uitgaan dat er geen verrassingen meer zullen plaatsvinden bij het plaatsen van de keuken. Verder heb ik nu een mooie keuken die op een punt nog iets beter had gekund. Dit punt heb ik ter lering besproken in het filiaal.

Beste John, Dank u voor het delen van uw review, uw puntje van kritiek gaan wij zeker intern bespreken. Wij wensen u heel veel kook plezier toe in uw nieuwe keuken. Met vriendelijke groet, Inge van Dam - KeukenConcurrent

zeer goed

Beste Peter, Hartelijk dank voor uw positieve review. Fijn dat u tevreden bent. Met vriendelijke groet, Pauline Klerkx - KeukenConcurrent

Prima geholpen.

Mijn man en ik zijn volledig geïnformeerd in de showroom, goed meegedacht over het ontwerp.

Beste meneer Hakhoff, Dank u wel voor uw prachtige beoordeling. Met vriendelijke groet, Nicole Post - KeukenConcurrent

Uitstekend geholpen.

Keurig geholpen en opgevolgd. Zoals het hoort maar tegenwoordig nog maar weinig voorkomt.

Beste Elise, Dank u voor deze positieve review. Fijn om te horen dat u zo tevreden bent. Daar doen we het allemaal voor! Met vriendelijke groet, Inge van Dam - KeukenConcurrent

goed geholpen

verkoopster wist goed waar ze het over had. vlotte behandeling en positive indruk

Beste meneer Nijhuis, Wat fijn dat mijn collega u zo goed van dienst kon en mocht zijn. Dank u voor deze positieve review. Met vriendelijke groet, Inge van Dam - KeukenConcurrent

super

Snel en correct geholpen

Super goed geholpen in de winkel en aflevering heel erg netjes

Heel blij met onze nieuwe keuken. In de winkel werd heel goed meegedacht en de levering verliep soepel en erg netjes

Beste Carina, Wat een mooie beoordeling voor KeukenConcurrent. Dank u wel! Met vriendelijke groet, Nicole Post - KeukenConcurrent

Moeizaam, wel een oplossing

Het kostte wat moeite om mijn keukenplan uit te voeren. Hierin zaten wat specifieke oplossingen. (geen recht toe aan) Ik heb de keuken namelijk zelf gezet. Uiteindelijk zijn wij er uit gekomen maar veel duurder dan verwacht,

Beste meneer Knook, Dank u wel voor het delen van uw ervaringen met ons en goed om te horen dat we er met u uitgekomen zijn. Met vriendelijke groet, Twan Hoekstra - KeukenConcurrent

Helemaal niets op aan te merken.

Alles was uitstekend geregeld, vanaf dat we een keuken gingen uitzoeken tot aan het leveren van de keuken. Vol lof over de bezorgers, nette vriendelijke jongens en ze hebben alles keurig neergezet.

Zeer vriendelijk luisteren goed naar jou wensen en helpen zeker mee denken

Vriendelijk en super geholpen

Kwaliteit medium. Winkelpersoneel, Klantenservice en Monteurs top

2 jaar geleden een keuken gekocht in het filiaal Zaandam. Installatie werd door 1 persoon gedaan en die was om 22.00 nog bezig. Beter voor zo een project een duo te sturen. De kwaliteit van de keuken is redelijk. 2 panelen hebben van onder water afwaswater opgezogen en zijn door de Keukenconcurrent vervangen. De Whirlpool vaatwasser gaf na 2 jaar al kuren. Door de kastmonteur is tevens de deur kapot gemaakt, waarna wij (kosteloos) een geheel nieuwe vaatwasser kregen. Vanaf nu na de afwas inruimen goed de kastjes aan de onderkant drogen. Mijn vorige keuken heeft het 25 jaar volgehouden, dat zie ik met deze niet gebeuren. Desalniettemin ben ik zeer content met de after-service van de KC. Mijn complimenten hoe men zich ondanks corona en een IT hack, zich staande hebben gehouden. Ik zou zeker mijn keuken weer hier bestellen maar dan wel met uitsluitend a-merken apparatuur en nog beter afgewerkte kasten qua kwaliteit.

Over KeukenConcurrent Zaandam

Heeft u interesse in een nieuwe keuken, dan staan we in ons filiaal voor u klaar! Kom gerust eens langs en laat u verrassen door de mogelijkheden die we voor uw nieuwe keuken hebben. En mocht u een vraag, opmerking, wens of klacht hebben dan helpen we u tijdens en na aankoop van uw keuken graag bij onze KeukenConcurrent klantenservice. Samen bieden we u de juiste service en zorgen we voor een oplossing. Daarnaast stellen wij het erg op prijs als u als klant een review of recensie plaatst om uw ervaring te delen. Uw beoordeling zorgt ervoor dat we onze service op een hoog niveau kunnen blijven houden.

Over Keukenconcurrent Nederland

Bij KeukenConcurrent kunt u terecht voor een goedkope keuken van absolute topkwaliteit. Sinds de oprichting in 1997 is KeukenConcurrent uitgegroeid tot een van de grootste spelers in de keukenwereld met een ruim assortiment keukens binnen ieder budget. Wij garanderen de laagste prijs voor iedere A-merk keuken. Dankzij de zeven garanties van KeukenConcurrent bent u ook verzekerd van de snelste levertijd van Nederland, een uitstekende service en échte garantie! Daarnaast zijn alle keukens mogelijk en wordt de keuken volledig samengesteld naar uw wens. Bent u op zoek naar een goedkope keuken passend bij uw budget? U vindt uw nieuwe ideale keuken bij KeukenConcurrent.