Snelle en duidelijke communicatie

Heb een aantal offertes naast elkaar gelegd en Constar behoort bij de gunstigste.

correct, duidelijk en snel

Ondanks dat de laatste offerte niet is verzilverd, omdat het een gestorte betonplaat is geworden, is mijn keuze voor de volgende keer al gemaakt. Ikzelf werk als uitvoerder bij een aannemer waarbij we geregeld bouwinritten moeten maken mbv stelconplaten. Dus we gaan elkaar zeker in de toekomst weer tegenkomen.

Goede prijs

- Offerte snel binnen - Goede prijs - Heel prettig contact!

Snelle levering met scherpe prijzen.

Op het moment dat wij platen nodig hebben denk ik direct aan Constar. Al 25 jaar. Snelle levering volgens afspraak.

Ook wij bestaan dit jaar 35 jaar , vandaar de goede samenwerking

Vrij goede maatvaste plaat , als er problemen zijn worden ze opgelost .

Prima bedrijf!

Prima bedrijf, mooie producten en snelle levering.

Hard beton vanuit het hart geleverd

Het bestellen gaat op een vriendelijke manier, de website is overzichtelijk en de geleverde betonplaten werden netjes en op tijd geleverd. Tot dusver geen verzakkingen of andere verweringen aan de platen geconstateerd. Een dikke plus!

Nette service

Netjes geleverd op tijd en een goede chauffeur die tot onze verbazing de oplegger in krappe ruimte wist te sturen om de platen te lossen!

Altijd goed , en het pretpakket was heel lekker

Vooral jullie inspanning en hulp bij vragen!

Snel geleverd, haken kosteloos nagezonden

De platen waren lastig te leggen met de haken die we hier hadden. Na een paar gebroken platen doordat ze uit de haken vielen heeft Constar kosteloos een setje goede haken opgestuurd waarna het nu wel goed lukt om ze netjes te leggen.

Snelle service bij Constar,het kan wel even duren voor je ze aan de lijn hebt!!!

Het blijft dat als je met Tiel belt, je Meppel aan de lijn krijgt, geeft niet maar soms duurt t te lang. Maar als je ze eenmaal aan de lijn hebt , zijn ze super aardig en behulpzaam.de kwaliteit van de platen past bij de prijs. Het is geen Rolls Royce maar daar betaal je ook niet voor. Die Dick de Regt kan ook nog aardig sturen.

Zeer content

De geleverde betonplaten zagen er zeer strak uit. er waren geen beschadigingen.

Correct en snel

Op korte termijn, snel en correct zaken kunnen doen

Redelijk

Betonplaten hebben geen kwaliteits afdruk op de plaat en betonwanden zijn te klein gegroefd.

Goed contact en een snelle levering, een echt aanrader!

Snelle levering en goede kwaliteit!

Na het plezierige contact met Constar zijn de industrieplaten super snel geleverd. Top!

Snelle service

Ik had met spoed betonplaten nodig, een mailtje gestuurd en kreeg binnen 10 minuten antwoord dat ik mijn bestelling op kon halen. Goede snelle service en vriendelijk geholpen.

zeer tevreden

keurig volgens afspraak

Snelle levering uit voorraad

Snelle levering en afspraak is afspraak

goede kwaliteit en perfecte service

De geleverde industrieplaten zijn van goede kwaliteit. Korte levertijd. Prima service.

Top geregeld

Bestelling betonplaten is uitstekend verzorgd

Over het geheel genomen positief

Materialen prijs kwaliteit is goed. Contact is goed. Afhandeling van klachten voldoende. Afroeptijd is goed.

makkelijk, korte lijnen, denken in oplossingen!

sinds jaren hebben we contact met constar, vanaf dag 1 een makkelijk, korte lijnen, snelle reacties. tenminste met de verkoop, daar zouden misschien iets meer personen bij mogen. afdeling debiteuren mag iets meer communiceren! verder zijn wij zeer tevreden over product en hebben geen reden om elders te gaan shoppen.

goed,duidelijk, goede service

keerwanden gekocht, netjes geleverd, had ze sneller dan ze beloofd hadden. top

zeer goed

Wij wonen in Frankrijk, alles gaat dus per telefoon en per mail,via een ordernummer en een vervoerder. En dat loopt vrijwel altijd goed. We worden altijd goed op de hoogte gehouden van prijsstijgingen en er is een goede after sale. Al met al, het is fijn zaken doen met Constar.

Over Constar

Constar is de grootste producent van betonnen bedrijfsvloerplaten. Sinds 1985 produceert Constar betonnen bedrijfsvloerplaten. Wij produceren dagelijks betonblokken en betonplaten op vijf locaties in Nederland.