Goede en snelle service

Goede en snelle service, betrouwbaar bedrijf

Snel en meedenkend

Leveren snel en denk mee aan oplossingen.

Goede en snelle service!

Altijd snelle service. In de ochtend bellen en de order wordt gelijk verwerkt en toe gemaild. De zelfde dag nog de platen afhalen, daar wordt ik blij van!

Voor beton moet je naar Ron. Goed bedrijf, vriendelijke medewerkers.

Snel en goed

Constar levert goede kwaliteit voor een redelijke prijs , ook worden leveringsafspraken goed nagekomen

Goede, duidelijke service met oog voor goede kwaliteit

Bij bestelling directe levering en duidelijkheid.

Altijd bereikbaar, en goede ervaring mee .

Altijd vrolijk aan de telefoon en goed advies over de te gebruiken producten

Scherpe prijsstelling, komen afspraken altijd na.

Al geruime tijd klant bij Constar, scherpe prijsstelling /komen afspraken altijd na.

Prima betonplaten

Prima platen

Al 40 jaar, zijn wij er voor mekaar!

Al 40 jaar een betrouwbare combinatie!

Vlugge reactie, prima service en kwaliteit

heel vlug een offerte ontvangen en de deal rondgemaakt. prima bedrijf om mee samen te werken.

Super service

Klantvriendelijkheid top service top product top! In 1 woord geweldig!

Goed product

Goed product en duidelijk contact met ervaren medewerkers en snelle levering.

Mooie producten!

Vaak beton gereden voor ABC-mortel (Constar) zo doende vaak gezien hoe de productie gaat ,mooi proces met mooie eindproducten

Top product

betonplaten met glad oppervlak besteld via een dealer van Constar, om als sierbestrating met industrie look te gebruiken. Platen zijn van top kwaliteit. Had nog nooit betonplaten gezien die zo mooi en glad zijn afgewerkt. Absoluut een aanbeveling.

Goede service en goede kwaliteit

Altijd goed service en aardig personeel, wij halen hier al langere tijd producten en altijd zeer tevreden over alles.

Snelle levering, goede prijzen en een goede service.

Een goed, mooi bedrijf die een goede service biedt. Je hoeft alleen even te bellen, bestellen wat je wilt hebben en het product wordt op locatie bij je bezorgd. De prijzen zijn ook nog eens scherp en de producten zijn van goede kwaliteit. Wat wil je nog meer?

Goede service, snelle levering.

Een groot deel van onze industrievloer was kapot, en moest vervangen worden. Door een snelle aanvoer van constar betonplaten was het weer vlot begaanbaar. Ook ideaal dat ze passtukken maken, dan kan je vlot door leggen. Zeker een aanrader. Goed prijs kwaliteit verhouding.

Altijd netjes en correct

Word altijd netjes en correct behandeld. En altijd snelle service en super kwaliteit producten

Bellen, bestellen en het wordt geleverd.

Fijn bedrijf die goed bereikbaar is en klant vriendelijk is. Het is bellen, bestellen en het wordt geleverd op locatie. Een goed product waarbij we ons klanten blij mee maken.

Snelle en duidelijke communicatie

Heb een aantal offertes naast elkaar gelegd en Constar behoort bij de gunstigste.

correct, duidelijk en snel

Ondanks dat de laatste offerte niet is verzilverd, omdat het een gestorte betonplaat is geworden, is mijn keuze voor de volgende keer al gemaakt. Ikzelf werk als uitvoerder bij een aannemer waarbij we geregeld bouwinritten moeten maken mbv stelconplaten. Dus we gaan elkaar zeker in de toekomst weer tegenkomen.

Goede prijs

- Offerte snel binnen - Goede prijs - Heel prettig contact!

Snelle levering met scherpe prijzen.

Op het moment dat wij platen nodig hebben denk ik direct aan Constar. Al 25 jaar. Snelle levering volgens afspraak.

Ook wij bestaan dit jaar 35 jaar , vandaar de goede samenwerking

Vrij goede maatvaste plaat , als er problemen zijn worden ze opgelost .

Over Constar

Constar is de grootste producent van betonnen bedrijfsvloerplaten. Sinds 1985 produceert Constar betonnen bedrijfsvloerplaten. Wij produceren dagelijks betonblokken en betonplaten op vijf locaties in Nederland.