Fijne sportschool

20/07 is voor mij ideaal. Niet druk en je hebt geen wachttijden omdat het in de vroege ochtend nog lekker rustig is. Top dus. Ruime keuze aan fitness apparatuur en prima verdeeld over de ruimte De kleedruimte en douche, waar ik gebruik van maak, zijn erg verouderd en stralen geen hygiëne en frisheid uit. De vloer in de kleedruimte ziet er versleten en oud uit. In de douche hangt er vaak een weeïge lucht, niet prettig. .Een make-over is op zijn plaats!

• Vestiging: Didam

Fijne sportschool met een ruim aanbod activiteiten!

Het is een zeer fijne sportschool met een ruim aanbod aan verschillende sporten, apparatuur en groeps activiteiten. Ik maak zelf gebruik van cardio, kracht en groepslessen incl. Personal coaching met voedings tips.

• Vestiging: Didam

Fijne sportschool met veel faciliteiten

Veel keuze in mogelijkheden, dat vind ik zeker een pluspunt. De mogelijkheid voor de e-gym heeft mij over de streep getrokken ! Ben nu 3 maand bezig en nu bijna 4 kilo kwijt :) Ben nu met een nieuw programma vetverbranding bezig en hopelijk gaan er nog wat kilootjes af. Voel me sowieso al fitter en strakker dus dat voelt goed en Gata de goede kant op ! Mag wel wat meer variatie in muziek op de achtergrond zijn ;)...hahaha Mag best soms iemand rondlopen in de (e-)gym die op houding controleert. Heb t idee dat ik soms helemaal verkeerd zit en anderen met mij .

• Vestiging: Duiven

Fijne sfeer, behulpzaam personeel & goede begeleiding.

Jammer dat het zwembad beperkte openingstijden heeft, dat maakt dat ik er eigenlijk nooit kom. Hygiëne (met name het toilet) laat nog wel eens te wensen over. Verder een fijne sportschool, sfeer is goed, voldoende apparaten en goede begeleiding.

Aquafitt, leuk maar.....

Aquafitt, leuk om te doen, echter zou het voor kleinere mensen prettig zijn dat het waterniveau niet te hoog staat. Voor mij (1.60m) is het niveau van 1.39m te hoog. Kan hier geen rekening mee gehouden worden, het zwembad heeft toch een verstelbare bodem? Kan de bodem niet in 2 niveaus worden ingesteld? Bijv 1.39m en 1.29m? 10 cm scheelt voor kleine mensen al heel veel, kunnen ze ook alle oefeningen meedoen zonder op de tenen te hoeven balanceren.

• Vestiging: Duiven

Een sportschool voor het hele gezin, laagdrempelig en waar iedereen zich thuis voelt.

Ik heb op alle gebieden een hele positieve ervaring met Aerofit. Enkele kernpunten: 1. Gastvrij 2. Vriendelijk personeel 3. Goede en professionele begeleiding 4. Prettige en ongedwongen sfeer 5. Prettige ruimtes om in te sporten 6. Ruime en schone kleedkamer met voldoende opbergruimte 7. Goede en voldoende parkeergelegenheid 8. Kinderopvang aanwezig 9. Ruime openingstijden 10. Uitgebreid lesprogramma

• Vestiging: Didam

Past precies bij mijn sportbehoefte

Breed aanbod en uitstekende faciliteiten. Vriendelijk personeel en de kleedkamers zijn altijd netjes en schoon. Hoewel ik maar van een beperkt aantal faciliteiten gebrui maak, is het een fijn idee dat ik geen aanvullend abonnement nodig heb als ik dat wel zou willen. Ben heel tevreden met het sporten bij AeroFitt.

• Vestiging: Zelhem

Super fijne sportschool

Heel lang geleden heb ik bij n sportschool gesport. Ik vond het vreselijk maar omdat ik het een kans moest geven hield ik het n dik jaar vol. Bij het opzeggen dacht ik' nooit meer........ Jaren later zei een arts tegen mij dat ik m'n core meer moest trainen om minder last van mijn heup te hebben. Eerst andere sporten en oefeningen geprobeerd en omdat dat niet echt hielp ben ik bij Aerofit terecht gekomen. Omdat mijn partner bij jullie sport en ik zie hoeveel goeds dat bij hem doet. Ik ben helemaal om en merk dat het me heel goed doet. Met mn heup gaat het 200% beter. Ook de begeleiding is top, de weegmomenten en jullie staan altijd voor iedereen klaar. En zijn alle even aardig. Ik kom 2x per week met 2 vriendinnen en naderhand n gratis kopje thee is een heerlijk ontspannen moment. Ga zo door lieve mensen en ik zal jullie zeker aanbevelen bij andere die een fijne sportschool zoeken. Groeten Petra

Prettiger sportschool

Ik voel me op mijn plek bij de sportschool in Duiven. Ik voel me er welkom en kan altijd mijn vragen stellen. De medewerkers zijn vriendelijk, gastvrij en denken met je mee over welke lessen passend kunnen zijn voor je. Ook vind ik het heel fijn dat er een groot aanbod van groepslessen is en dat je je hier online voor kunt aanmelden via de app. Dit is overzichtelijk en snel gedaan. Ik heb nu een abonnement voor een halfjaar, maar ga deze hoogstwaarschijnlijk verlengen met een jaarabonnement. Zeer tevreden met deze sportschool! Jammer dat die voor mij niet dichter bij huis zit, maar heb het ervoor over om 3x per week naar Duiven te rijden. Nadelen: - Ik vind het jammer dat het een vrij dure sportschool is. - Er is geen ruimte voor matjes om zelf oefeningen op te kunnen doen en de krachttoestellen staan vrij dicht op elkaar. - In de app staat niet bij elke groepsles uitleg over wat het is en bij de danslessen is het lastig om mee te doen als je niet gelijk met anderen bent gestart.

• Vestiging: Duiven

Goed en vakkundig en gemotiveerd personeel

Ik had een burn-out en ging sporten. Ook groepsleden. Door AeroFitt ben ik hier mede boven op gekomen.

Tevreden

Nu we met Corona te maken hebben (wat ik uiteraard begrijp) niet je een afspraak maken om van de e-gym gebruikt te kunnen maken. Nu is het zo dat er mensen zijn die gewoon de e-gym gebruiken zonder daar tijd te voor hebben gereserveerd waardoor er een lange wachtrij instaat. Als dit gecontroleerd gaat worden zou het voor iedereen veel beter gaan en worden en de wachtrij wordt opgelost. Voor de rest ben ik uiterst tevreden.

Gezellige, sportieve club

Warm welkom , voor jong en oud!

Bovenverwachting

Fijne sportschool, meeste instructeurs kennen de klanten en zijn vriendelijk en benaderbaar. Contact leggen is laagdrempelig en openhartig.

Goede sportschool

Je kunt gewoon lekker je gang gaan

Prima uitgerust en schoon

Prettige ruimte en functionele toestellen. De kleedkamers zijn zeer schoon. Persoonlijke aandacht en/of professionele begeleiding merk ik niets van. Vanaf dag inschrijving heb ik niemand vanuit de organisatie op de vloer aanwezig gezien, behalve achter de balie.

veel keuze

Genoeg apparatuur om een work-out te pakken. Veel verschillende groepslessen en mogelijkheid tot zwemmen en sauna. Je hoeft niet lang te wachten tot een apparaat beschikbaar is. aandachtspunten: het mag wat schoner er ligt op veel plekken stof en viezigheid. De muziek zou van mij een stuk zachter mogen. De meeste mensen dragen toch oordoppen en luisteren hun eigen muziek. Muziek keuze mag ook wel variëren.

• Vestiging: Didam

is fijn sporten bij Aerofitt zie wel dat veel mensen oefeningen verkeerd doen.

suggestie eventueel bij de verbouwing een extra Schmidt machine voor het bankdrukken erbij 1 is echt weinig.

• Persoonlijk advies N.v.t.
  • Vestiging: Duiven

Ongedwongen sportief met goede begeleiding

Vriendelijk personeel met verstand van zaken. Goede InBody metingen om je progressie te volgen. Dit motiveert en stimuleert om goed bezig te blijven.

• Vestiging: Hengelo

Sportief

Ik ga met plezier 3 keer in de week sporten bij jullie. Ik vind het een fijne sfeer hebben en iedereen is aardig. Ik kan alles doen wat ik wil. Ik ben tevreden.

Super fijne sportschool

Goede professionele Begeleiding, vriendelijk personeel, gezellige sfeer in de sportschool. Veel nieuwe kennissen en vrienden gemaakt. Kom er graag.

• Vestiging: Zutphen

Geweldige sportclub

Ik heb het heel erg naar mijn zin, Goed personeel, altijd vriendelijke ontvangst, professionele hulp en adviezen , een top club!!

• Vestiging: Duiven

Echt alles onder een dak

Ik ben eerst begonnen met een proef abonnement, want ik wist niet of sporten in een sportschool iets voor mij zou zijn. In die proefperiode heb ik groepslessen gevolgd, ik heb ook gebruik gemaakt van het zwembad en de sauna. Ik vond het allemaal leuk!! Na een inbodymeting kreeg ik nieuwe doelen en flink motivatie om aan mijn doelen te werken. Ik ben inmiddels volledig lid en super blij met de professionele begeleiding, de sfeer, het aanbod van deze sportschool!! Elke sportinstructeur heeft een eigen input waardoor je echt een goede feedback krijgt. Ik ben er bijna dagelijks en voel me fitter dan ooit!!

Gezellig

Erg gezellig, iedereen is aardig en je bent lekker sportief bezig

• Vestiging: Didam

Fijn om weer terug te zijn

Ik ben een poosje weggeweest door steeds terugkomende blessures waardoor het sporten eerder een straf werd dan iets leuks. Geweldig hoe er werd geregeld dat mijn abonnement weer aangezet kon worden terwijl het leek alsof ik uitgeschreven was. Ook de hulp om weer op te starten was super fijn. Ze denken graag met je mee, ook bij een hulpvraag. Wel ben ik nog een beetje zoekende naar alles wat er veranderd is, maar dat is niet erg. Ik vind het fijn om weer terug te zijn!

• Vestiging: Hengelo

Prima plek als je voor fitness kiest.

Kundige begeleiding, ondersteunende hulp, uitnodigende ambiance. Je eigen persoonlijke lijf en motivatle zijn de uitgangspunten.

• Vestiging: Zelhem

Over AeroFitt

Bij FeelGoodClub AeroFitt heerst een ongedwongen sfeer waarbij iedereen zich fijn voelt. Met behulp van professionele begeleiding, persoonlijke aandacht en een compleet aanbod van fitness en wellness faciliteiten willen wij jou helpen je persoonlijke doelen te bereiken!