Anders dan de concurrenten

Anders dan de concurrenten Hele mooie Mercede-Benz voor mijzelf en VW Golf GTI voor mijn zoon gekocht bij KHAN Premuim Auto's in Almere. Ik kwam helemaal uit Breda en twijfelde of ik de auto's moest kopen zover van huis, en dat ook nog bij een-dezelfde dealer. Opgebeld en ik kon mijn huidige auto inruilen tegen een zeer acceptabele inruilprijs. Nu moesten ze het nog waarmaken, oh jee... zal het zonde van mijn tijd en geld zijn zo tegen het einde van het jaar een kat in de zak te kopen bij een autobedrijf, wie zit daar op te wachten. Echter eenmaal bij het bedrijf aangekomen was ik positief verrast van het mooie en verzorgde pand, de mooie auto's en vooral de super goede service en persoonlijke aandacht die mij en mijn partner werd gegeven ondanks dat ze het enorm druk hadden met klanten die al gingen proefrijden met andere auto's. Aangezien de vriendelijke verkopers niets hadden op te merken over onze auto en zelfs een compliment hebben gegeven over de goede conditie ervan heb ik gewoon de telefonisch getaxeerde inruilprijs gehad. Voordat we hier kwamen zijn we dezelfde middag nog naar de merk dealer in Breda en Almere geweest en hier werden wij niet eens normaal aangesproken. Ik zou een ieder aanraden even bij dit bedrijf langs te gaan als je op zoek bent naar een nieuwe auto. Petje af team Khan.

• Kwaliteit

super vriendelijk en de hoofdmonteur in Buiten is een echte vakman

Nu al een aantal auto s gekocht voor de hele familie en al jarenlang klant. Altijd even vriendelijk en behulpzaam

• Kwaliteit

Bedrijf wat nog aandacht geeft aan zijn klanten !

Heb inmiddels drie auto's uit het gezin bij Khan gekocht, elke keer weer een feest om deze geleverd te krijgen. En ook na aanschaf staat het hele team voor ons klaar en niets is hen te veel gevraagd.

• Kwaliteit

Duidelijk in het maken van afspraken goede service Op de chef werkplaats na veel personeelsverloop de laatste keer dat ik er was werd ik geholpen door 2 niet Nederlandse sprekende pools mensen kundig maar ik verstond ze niet. Jammer dat er geen Nederlands sprekende monteurs meer werken.

tot nu toe goed

auto 2 keer laten repareren bij Phan in Almere Buiten en tot nu toe naar tevredenheid.

Perfect.

Mijn vriend en ik zijn ontzettend tevreden. Uitstekend service en geweldig klantvriendelijkheid voornamelijk Remco om te benoemen.

Denken goed mee

OPC voor een APK en beurd daar gebracht. Auto is netjes gewassen, en alles is naar verwachting uitgevoerd. Remmen voor waren slecht. Gaf aan dat ik dat wel zelf ging doen, maar ze hebben toch geholpen met de onderdelen nummers. Goede communicatie.

Denken goed mee

Vriendelijk, uitleg duidelijk.

Monteur heeft extra werk verricht om mijn auto een kleine beurt te geven terwijl die niet ingeroosterd was. De medewerkers zijn vriendelijk en geven duidelijk antwoorden die voor een leek als ik begrijpbaar zijn. De medewerkers luisteren naar naar de klant . Ik ben zeer tevreden met jullie. Ga zo door!

Autoschade herstellen

Helaas komen deuken en schade aan auto's steeds vaker voor en het reparatiebedrijf om naar toe te gaan is Carprof Khan Almere Stad. Wat hebben ze al niet aan schade hersteld. 2x mijn nieuwe auto hersteld en nu 1x mijn oude hersteld. Dit gebeurt zeer professioneel en de schade plek is weer als nieuw. Kan iedereen aanbevelen. Het zijn tovenaars. Ik ben zeer tevreden met Marco en zijn team.

Niet echt.

Geven geen tot weinig antwoord op mijn vragen. Ook nog steeds een probleem met mijn sleutel waar geen gehoor aan word gegeven.

• Kwaliteit

Mooi bedrijf met prachtige voorraad

Ik denk wel het mooiste bedrijf van Almere. Goed geholpen na aankoop met de vragen die later in mij opkwamen, ik werd niet aan mijn lot overgelaten.

Vriendelijke en bekwame mensen

Word altijd vriendelijk welkom geheten. Helpen je snel en goed en denken mee voor oplossen van problemen als die er zijn

Top garage

Stond met een rokende motor voor de deur en werd vriendelijk ontvangen met een kop koffie, terwijl het niet mijn vaste garage is. Auto is binnen een dag gerepareerd en de rekening viel enorm mee. Ontspannen sfeer en vriendelijke medewerkers. Top!!

Top bedrijf!!

Altijd vriendelijk behulpzaam als er wat is kan je snel ter plaatsen

Supergoed geholpen!

De medewerkers van Khan hebben ons goed geadviseerd en begeleid waardoor we nu in een supermooie auto rijden! Veel dank Khan, we gaan mooie kilometers tegemoet…..

• Kwaliteit

Heel goede service en vriendelijk

Nemen de tijd voor je, zoeken alternatieven, kan altijd terecht met vragen of problemen met de auto

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Leuk team en goede service

herstelwerkzaamheden tot volle tevredenheid

Ik liet een voorspatbord vervangen , een doffe koplamp en 2 banden en dat is naar tevredenheid gebeurd. Fijn dat ik 2 jaar garantie krijg op de reparatie en onderdelen!