Waren alle autobedrijven maar zo!

Op basis van de reviews op deze site gekozen voor van Geel Hebben mini gekocht, mooie auto, prima prijs maar helaas kwam er een storing naar voren en bleek de airco leeg (hadden we niet getest tijden proefrijden) beide zaken, probleemloos opgelost en gerepareerd. Top service en kundige vakmannen

Waren alle autobedrijven maar zoals van Geel in Hoeven

We hebben een hele nette Mini Cabriolet bij van Geel gevonden en al direct via de mail een goed gevoel. Dit gevoel werd versterkt bij de eerste kennismaking in de nieuwe showroom. Ondanks dat de auto al wat ouder was, geen moment getwijfeld over de aankoop. Ons goede gevoel werd tijdens de aflevering bevestigd. Alle beloofde werkzaamheden zijn 100% naar wens uitgevoerd en hierbij heeft de werkplaats zelfs meer gedaan dan we zouden kunnen wensen zonder ergens op te bezuinigen. Volgens de werkplaats moest de auto gewoon goed zijn. Chapeau! Dit is alleen al een 5 sterren beoordeling waard. Voor onze volgende auto zullen we straks eerst in Hoeven gaan kijken.

Geweldig bedrijf

Heb auto gekocht Renault mores De distributie riem was niet bekend wanneer vervangen was . Zonder probleem een nieuwe opgelegd dus geweldig zaak Zeker een aanbeveling naar vrienden En bekenden

Prima geholpen

Altijd goede service en correcte benadering

Heel netjes en correct geholpen. Zeer vriendelijk en duidelijk in de uitleg.

Er wordt naar de klant geluisterd, en krijg voldoende uitleg.

Ben er al heel wat jaren klant tot zeer tevredenheid, over de afhandeling van de afspraken die er worden gemaakt en het uitvoeren hiervan.

Ze staan altijd voor je klaar

Correct, snel, vriendelijk, behulpzaam

Keurig, net en betrouwbaar autobedrijf.

Wanneer er reparaties moeten worden uitgevoerd wordt je altijd netjes van te voren gebeld over de prijs zodat je niet voor verassingen komt te staan. Ze denken altijd met je mee, goede uitleg en niet geheel onbelangrijk ook voor een kleine reparatie (bijvoorbeeld een lampje stuk) kun je meestal zonder afspraak even langs rijden. We komen hier al jaren lang naar volle tevredenheid.

je word snel en goed geholpen

Snel en vakkundig geholpen

Voor een kleine reparatie kon ik meteen terecht en was ook snel geholpen. Vriendelijke en kundig personeel.

prettig

goede service en vriendelijk en net personeel

Prima service en kennis van zaken

Heb mijn auto daar gekocht, goede zaken kunnen doen, waardoor zoon ook een auto daar heeft aangeschaft.

Goede service!

Al jaren zijn wij tevreden klanten omdat de service goed is

Fantastisch bedrijf dat zijn afspraken meer dan nakomt.

Goede service, vriendelijk , snel bereikbaar, denken oplossingsgericht en hier word je nog als klant behandeld zoals het overal zou moeten zijn, maar dit is geen vanzelfsprekendheid. Ga zo door!!!!!

Snel en correct

Auto moest gekeurd worden

Gewoon goed. Snelle service en garantie goed afgehandeld.

Als je vragen of iets nodig hebt buiten afspraken dan wordt je zo snel als mogelijk geholpen. Ook zijn de medewerkers altijd vrolijk naar hun klanten toe.

Zeer tevreden!

Een paar weken geleden heb ik mijn (zo goed als) nieuwe auto bij Van Geel gekocht. Zeer nette prijs gekregen voor mijn oude auto, prettige onderhandeling gehad waar we beide tevreden uit zijn gekomen. Erg vriendelijke mensen, denken met je mee, service gericht en, heel belangrijk, ze komen afspraken na! Als voorbeeld: Instructieboekje zat er niet in het Nederlands bij, hebben ze besteld en na gestuurd. Wij hebben er een trekhaak op laten zetten en zonder het te vragen hebben ze er als service een extra kentekenplaat bij gedaan voor een aanhanger, de nieuwe auto heeft zelfs een grote beurt gekregen en ze hebben overal de puntjes op de i gezet (olie vervangen, nieuwe remblokjes (die eigenlijk nog goed genoeg waren) enz! Een tevreden nieuwe klant erbij!

Geweldig fijn en goed service gericht bedrijf

Bij dit bedrijf een mooie 2e handse auto gekocht. Gelijk bij binnenkomst voelde het zeer vertrouwd aan. Na een proefrit gelijk de beslissing genomen en de auto gekocht. De auto bevalt prima en zijn dan ook 100% tevreden. Bij een volgende aankoop zullen we zeker eerst bij dit bedrijf gaan kijken daar we alles als zeer prettig hebben ervaren. We kunnen dit bedrijf dan ook van harte aanbevelen. Groetjes, Peter en Hanny (zeer tevreden klanten)

Zeer goede ervaring

Wij waren op zoek naar een jonge auto met weinig kilometers op de teller. Door ervaringen uit het verleden vonden wij de verkopende garage net zo belangrijk als de auto zelf. Het was dan ook niet erg om er 1,5 uur voor te moeten rijden. Door de goede beoordelingen op deze site kwamen we uit bij autobedrijf van Geel. En wij zijn zeker niet teleurgesteld. Geen gladde verkooppraat, gewoon normaal en goed. Na een proefrit hebben we dan ook meteen een deal gemaakt. Een week later konden we de auto ophalen. We rijden er nu enkele weken mee en zijn er erg blij mee. We kunnen dit autobedrijf zeker aanraden!

Heel fijn bedrijf

Wij hebben er een ford fiesta occasion gekocht, heel fijn geholpen. Helaas was er een schokbreker stuk, is perfect opgelost, we kregen zelfs een leenauto mee. Je weet pas wat service is als je het nodig hebt. Echt super.

Top garage met service hoog in het vaandel

In onze zoektocht naar een tweede auto terecht gekomen bij Jens. Hoewel wij niet woonachtig zijn in de buurt van Hoeven heeft de fijne en directe communicatie ervoor gezorgd dat we toch zijn gaan kijken. Jens heeft zeer nette auto's staan en heeft klantenservice en kwalititeit daadwerkelijk op nummer 1 staan. Wij komen hier zeker terug en kan een ieder aanraden hier een kijkje te nemen.

Klantvriendelijk, eerlijk, persoonlijke aandacht

Kort geleden mijn (eerste) tweedehands auto gekocht. Vanaf het begin direct goed geholpen. Medewerkers zijn meedenkend en eerlijk, geven persoonlijke aandacht en zijn altijd even vriendelijk.

Online contact gehad met Dennis over een auto die hun online aanboden. Hij beschreef hem precies zoals hij was. Bij levering kreeg de auto nog een grote beurt, 2 nieuwe banden en een nieuwe apk. Nu 7 maanden later nog super tevreden met de aankoop... Mij gaan ze zeker te zien!

Een geweldige service en wat een ongelooflijke lieve mensen werken er hier

We kwamen op gerage van Geel uit via internet en we lazen al dat ze zo'n goede beoordeling kregen. Maar toen we aankwamen was er geen woord te veel van gezegd. Echt een aanrader, en wij bevelen ze graag aan bij onze familie en vrienden