Super!

Leuke auto gekocht voor een goede prijs. Fijn geholpen door personeel, kortom prima bedrijf!

Was een prettige ervaring

Het contact en de afspraken was prima in orde

Is top, vak garage

Zo is het een feest om een autobus kopen, je wordt eerlijk en vakkundig geholpen en de service is top met vakmensen die hun werk verstaan en zoeken naar oplossingen het is dan ook zeker geen straf om de auto daar in onderhoud te laten en ik daar graag wat tijd voor vrij maak om hem daarnet brengen, een garage waar je je als klant gehoord en gezien wordt.

Vriendelijk en keurig bedrijf

Heel vriendelijk te woord gestaan, verder alles top geregeld met de inruil van mijn auto.

perfect

zeer fijn en goed bedrijf en perfect geholpen door marc en dennis zijn allebei erg vriendelijk en behulpzaam en nemen echt de tijd om alles goed uit te leggen dus ben zeer tevreden

Professioneel en servicegericht!

Fijn bedrijf waar niets teveel moeite is. Heel goed geholpen, met een mooie auto als resultaat.

Top geregeld allemaal!

Een goed one stop adres !

Bedrijf geeft vertrouwen ondanks er een paar dingen niet helemaal goed gingen

Goed persoonlijk contact. Prima service. Aardig personeel.

Super bedrijf!

Tweedehands auto gekocht. Vanaf begin goed geholpen en zeer vriendelijke medewerkers. Namen tijd om informatie te geven over alles. Geen gehaast ofzo. Ben zeer tevreden over deze bedrijf en raad het zeker aan👍🏽👍🏽

Vriendelijk

We kende jullie niet, maar wat ongedwongen en vriendelijk werden we geholpen, top. Heel blij met onze auto , tot de volgende keer. We kunnen het iedereen aanraden.

Goede service en klantvriendelijkheid

Zeer positief

Bij aankoop van onze auto werden wij zeer goed geholpen. Bij aflevering van de auto werden er 2 nieuwe banden op gelegd iets wat ons positief verraste. Kortom een betrouwbare garage.

Nette ontvangst,en behulpzaam personeel

Voor de eerste keer een auto gekocht, Was precies zoals telefonisch uitgelegd,(een dag van tevoren)

Top geregeld!

Ze luisteren goed naar je wensen en geven goed, duidelijk en eerlijk advies. Erg behulpzaam in het zoeken naar een nieuwe auto. Zeker een aanrader! Hele goede service!

Uitstekend bedrijf, met goed opgeleid personeel dat weet waar ze over praten. Het beste auto bedrijf in de regio naar mijn mening!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Eerlijk en betrouwbaar bedrijf

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heel prettig

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heel klantvriendelijk , deskundig en betrokken!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Fijn en vriendelijk contact\r\nDe gekochte auto werd perfect afgeleverd\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Auto gekocht

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Erg vriendelijk en behulpzaam.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb een positieve ervaring met dit bedrijf genoten omtrent de omgang en klant vriendelijke benadering.\r\nTevens wordt je op deskundige wijze te woord gestaan.\r\n

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima bedrijf. Goede service door Dennis.Ik ben al ruim 10 jaar bij het bedrijf , wat voorheen het bedrijf was van Wijnand van den Berg.