Goed, eerlijk en vriendelijk bedrijf

Vandaag na lang zoeken een auto gekocht. Via de mail snel contact gehad en een afspraak kunnen maken. Personeel zeer vriendelijk en gastvrij. Gevoel was direct goed. Omdat ze een hele mooie prijs hadden aangeboden, vond ik het zelfs niet correct om nog te gaan onderhandelen. Deal was daarom snel gesloten. Nu al zeer tevreden!

Klantvriendelijk en meedenkend

Snelle service en meedenkend in een passende auto.

Wij zijn erg goed geholpen door het personeel. Natuurlijk op afstand. We heben een hele mooie goede auto gekocht. Proefrit gehad en de auto ziet er top uit

Toppie

Correcte afhandeling en duidelijk

Geweldig!

Heb onlangs een auto gekocht en ben zeer tevreden over de service!! Prijs /kwaliteit verhouding is goed! Afleveren van de auto super geregeld allemaal. Als je vragen hebt nemen ze altijd de tijd voor je. Ik ben dus zeer tevreden, en zou iedereen dit bedrijf aanraden!!

Tevreden met onze Fiat500E !

Bij dit autobedrijf een Fiat500E aangeschaft. Eerste contact via Marktplaats. Via de chat aangegeven dat ik interesse had. Afspraak maken was een beetje lastig vanuit mijn agenda. Maar er werd totaal geen druk op gelegd. Dus ik kon na een dag of 10 / 14 zo uit mijn hoofd rustig komen kijken bij de wagen. Auto stond er netjes bij. Rustig een proefritje kunnen maken. Eigenlijk daarna gelijk de deal gesloten. Geen gezeur of handjeklap over de prijs. De auto stond immers goed geprijsd in de markt. Kleine USA nummerborden en nieuwe laadkabel waren geen probleem. Auto is geleverd met 6 maanden Bovag garantie. Inmiddels 2.000 kilometer verder en ik moet zeggen helemaal tevreden! Ik heb de accucellen nog even gecontroleerd bij een 500E specialist en die zijn allemaal ook in een goede staat. Algemene indruk van het bedrijf zelf is ook transparant. Geen louche autoverkopers maar gewoon normale jongens met een passie voor auto's. Mochten ze in de toekomst weer iets hebben staan waar ik interesse in heb ga ik zeker weer even langs!

Warm ontvangst met koffie. luisterend oor naar de klant.

Veel geduld met de klant. Voor alle vragen wordt een oplossing gezocht.

Super!

Leuke auto gekocht voor een goede prijs. Fijn geholpen door personeel, kortom prima bedrijf!

Was een prettige ervaring

Het contact en de afspraken was prima in orde

Is top, vak garage

Zo is het een feest om een autobus kopen, je wordt eerlijk en vakkundig geholpen en de service is top met vakmensen die hun werk verstaan en zoeken naar oplossingen het is dan ook zeker geen straf om de auto daar in onderhoud te laten en ik daar graag wat tijd voor vrij maak om hem daarnet brengen, een garage waar je je als klant gehoord en gezien wordt.

Vriendelijk en keurig bedrijf

Heel vriendelijk te woord gestaan, verder alles top geregeld met de inruil van mijn auto.

perfect

zeer fijn en goed bedrijf en perfect geholpen door marc en dennis zijn allebei erg vriendelijk en behulpzaam en nemen echt de tijd om alles goed uit te leggen dus ben zeer tevreden

Professioneel en servicegericht!

Fijn bedrijf waar niets teveel moeite is. Heel goed geholpen, met een mooie auto als resultaat.

Top geregeld allemaal!

Een goed one stop adres !

Bedrijf geeft vertrouwen ondanks er een paar dingen niet helemaal goed gingen

Goed persoonlijk contact. Prima service. Aardig personeel.

Super bedrijf!

Tweedehands auto gekocht. Vanaf begin goed geholpen en zeer vriendelijke medewerkers. Namen tijd om informatie te geven over alles. Geen gehaast ofzo. Ben zeer tevreden over deze bedrijf en raad het zeker aan👍🏽👍🏽

Vriendelijk

We kende jullie niet, maar wat ongedwongen en vriendelijk werden we geholpen, top. Heel blij met onze auto , tot de volgende keer. We kunnen het iedereen aanraden.

Goede service en klantvriendelijkheid

Zeer positief

Bij aankoop van onze auto werden wij zeer goed geholpen. Bij aflevering van de auto werden er 2 nieuwe banden op gelegd iets wat ons positief verraste. Kortom een betrouwbare garage.

Nette ontvangst,en behulpzaam personeel

Voor de eerste keer een auto gekocht, Was precies zoals telefonisch uitgelegd,(een dag van tevoren)

Top geregeld!

Ze luisteren goed naar je wensen en geven goed, duidelijk en eerlijk advies. Erg behulpzaam in het zoeken naar een nieuwe auto. Zeker een aanrader! Hele goede service!

Uitstekend bedrijf, met goed opgeleid personeel dat weet waar ze over praten. Het beste auto bedrijf in de regio naar mijn mening!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Eerlijk en betrouwbaar bedrijf

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heel prettig