Goede service Super kwaliteiten zeker vriendelijke geholpen

Super vriendelijk en goed tapijt geleverd

Nette bekleding van trap met tapijt

Heel goed geholpen via de mail (hoefde ik niet te reizen). Vriendelijk personeel. Snel en netjes is de trap bekleed met tapijt.

Goed advies en fijne service voor vriendelijke prijs

Sympathieke moeder en dochter hielpen ons een selectie te maken. We konden een paar staaltjes lenen om een keuze te maken. Vervolgens schitterend gelegd door een ervaren vriendelijke man. Heel tevreden

Veel keuze in de winkel, goed advies, prettig contact. Alles volgens afspraak verlopen.

Behulpzaam

Leuk informatief contact, denkt met je mee en komt met oplossingen.

Geweldige Sortering en mooi en snel gelegd

Ik ben er helemaal blij mee speciaal naar kameraad tapijt gegaan

Klantvriendelijke verkoop, snelle en professionele legging tapijt

Klantvriendelijke service, gemakkelijke bestelling, goede prijs-kwaliteitverhouding, directe beschikbaarheid, snelle tapijtlegging (incl. trap).

Ik ben zeer vriendelijk en behulpzaam geholpen. Het tapijt wat ik gekocht heb is zeer mooi gelegd . Het oude tapijt is weggehaald en dat was voor mij zo fijn . Zeker aan te raden om daar tapijt te kopen.

Ben goed geholpen in de zaak. Veel keuzes aan mooie tapijten. Afspraak maken om tapijt te leggen ging ook super vlot. En nu heb ik in mijn huis liggen precies wat ik wou hebben voor niet al te dure prijs met een vlotte nette service. Zeker een dikke dikke aanrader!!!

Mooi tapijt, professioneel gelegd

Via de app en telefoon prettig geholpen en vervolgens snel geholpen.

Voortreffelijke service

Goede voorlichting en begeleiding bij de keuze voor de trapbekleding. Snel en vakkundig geplaatst door de stoffeerder. Zeer tevreden met het resulaat.

Klantgerichtheid kan beter

Opmeten is kennelijk verantwoordelijkheid van de klant, gekozen voor vast lijmen, evengoed laat t zijl los bij zuigen, hoe is dat mogelijk? bij het uitzoeken in de winkel op of omstreeks 60 minuten bezig geweest, adequaat geholpen maar een kop koffie is niet aangeboden, bij een order van 2500 euro,

Geweldige zaak !

Kom er al 40 jaar. Veel keus en prima prijzen. Ze luisteren goed naar wat je zoekt en denken mee. Verder snelle levering en perfect gelegd!

Helemaal top

Geweldig advies en service en buitengewoon professioneel snel gelegd

SUPER SERVICE

ervaring, kwaliteit alles is super

Echt fantastisch

We hadden een hele goede stoffeerder,met handen en voeten werk kwamen we een eind. Echt een super aardige man,die blij is met zijn hondje Montey..:-)

Prima snelle service

Ik ben snel en goed geholpen door de medewerker van Ka-me-ta tapijt. Plaatsing kon snel plaats vinden en deze is ook naar behoren tot tevredenheid uitgevoerd. TOP. Ga zo door. En bedankt!

Lieve mensen die de tijd voor je nemen en fijne gasten die je vloerbedekking leggen.

Helemaal toppie,

Na vriendelijk te zijn ontvangen en goed geadviseerd hebben wij onze 3 trappen laten stofferen. Een zeer bekwame vakman heeft onze trappen keurig netjes opnieuw bekleed. Wij zijn zeer blij met onze nieuwe stoffering!

Ik ben zeer te spreken over KA-ME-TA

Zeven jaar geleden heeft KAMETA vloerbedekking met zebra-print in mijn slaapkamer gelegd en daar ben ik nog elke dag blij mee, ziet er nog perfect uit. Ik heb lang gezocht naar de "Juiste" dierenprints omdat het er snel cheap uit kan zien maar KAMETA heeft de perfecte prints in huis, ben uitermate tevreden over mijn nieuwe luipaard print kleed, perfect op maat gemaakt. Robert

kennis en vakmanschap gecombineerd met vriendelijkheid

Wij zijn al meer dan 25 jaar klant en hebben al in drie huizen diverse trappen laten bekleden (telkens door de zelfde stoffeerder), novilon in keukens laten leggen en onze recente aanwinst is een prachtig tapijt op maat laten maken. De zeer goede adviezen die wij hierbij kregen hebben ook hier weer bijgedragen aan een prachtig eindresultaat. Een heerlijk familiebedrijf !

Tapijt op trap mooi en snel gelegd

Tapijt op trap mooi en snel gelegd. Vriendelijk geholpen in de winkel en de tapijtleggen was ook heel Vriendelijk en heeft het keurig gedaan

Prettige hulp en goed verpakt geleverd op de afgesproken datum

Snel en mooi gedaan

Hallo, echt mooi en snel gedaan een trap bekleding. Groet

Amsterdamse Veerkade 51A 2512 AH Den Haag

Over KA-ME-TA Tapijt

Al meer dan 50 jaar is KA-ME-TA Tapijt een begrip in en rondom Den Haag. In onze 900 m² grote winkel vindt u alle soorten vloerbedekkingen. Door onze jarenlange ervaring, kennis, kunde en veel interesse in onze branche is KA-ME-TA Tapijt de vloerenwinkel voor deskundig advies. Bij KA-ME-TA Tapijt bent u aan het goede adres voor: tapijt, vloerkleden, trapbekleding, tapijttegels, vinylvloeren, en kunstgras. Zo beschikken wij over 600 rollen tapijt en 300 rollen vinyl in alle soorten en maten. Vanuit onze vloerenwinkel met eigen magazijn is alles direct uit voorraad leverbaar.