Filters

9

Zeer vriendelijk

Zeer vriendelijk en zeer goede uitleg wat ze gaan dien.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Bij telefoon gesprek zeggen dat je niet op donderdag kunt komen want ze kunnen niet op zaterdag uitlezen
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? Niets
10

Professioneel en vriendelijk consult

Professioneel reis gezondheid advies waarbij, in geval van onzekerheid, een specialist om raad werd gevraagd. Alle vaccinatie en malaria bestrijding opties werden besproken met de voor- en nadelen zodat wij een goed gefundeerde keuze konden maken. Er werd ruim de tijd voor ons genomen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
8

heel goed

Positief, geen lange wachttijden. Goede informatie en uitleg van de medewerkers

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Erg vriendelijk zijn personeel!!

Heel leuk en enthousiast personeel!!

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
9

snel gedaan

ik ben fijn geholpen geworden. tot de volgende keer

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? op internet kon ik geen datum aanklikken om de afspraak te maken
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Afspraak maken
  • Hoe kunnen we verbeteren? ict vragen
8

goed

goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? in zorgverzekeringspakket
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Prijs
  • Hoe kunnen we verbeteren? ease zit niet meer in de vergoeding van mijn zorgverzekeraar. dity kostte mij dus dit jaar 500 euro extra
10

Goed geholpen en fijne mensen die je helpen

Vriendelijk personeel Geen wachttijd Goede uitleg

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
9

Qquick and informative appointment

My partner and I are travelling to Asia for the first time and we were able to make appointments for the very next day at Ease travel clinic. The clinician we met with was very helpful and gave us time to discuss which vaccines and risks we were comfortable with. The shots were then administered in the same appointment! It was a very smooth experience.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Location hard to find in the hospital - Google maps does not point to the right location and entrance.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? Update instructions to find the clinic!
10

Professioneel en heel erg vriendelijke personeel!!

Ontvangen door erg vriendelijke baliemedewerker en snel geholpen door professioneel personeel.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
8

top.

Aardige mensen, ben goed geholpen, konden me overal mee helpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
8

super

snelle afhandeling en vriendelijk .

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? niet verbeteren
10

Prima geregeld

Goed ontvangen, goede uitleg. Bedankt

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
8

Goed

Vriendelijke medewerkers

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Medewerkers die onder werktijd komen iets sneller helpen, zodat ze niet te lang van de werkvloer zijn.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Wachttijd
  • Hoe kunnen we verbeteren? Afspraak inplannen voor vervolg vaccinatie.
10

Vriendelijk en duidelijke uitleg.

Vriendelijk personeel. Stelt je op je gemak.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

heel dienstverlenend en vriendelijk

goede en duidelijke info.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? parkeergelegenheid. Zeer zeker voor mensen die slecht ter been zijn.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? Als DSM weggaat, wellicht te overwegen parkeerplaatsen te huren.
8

medewerker stelde me op rust wanneer de prik kwam.

Is goed gegaan. Rustig gesprek gehad en wat voor soort injectie het was.

  • Aanbevelen? Nee
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

perfect

snel en gemakkelijk

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? nike
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? niet
7

Geweldig

Fijn geholpen door medewerker ease

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Goed geholpen en vriendelijke medewerker

Goed geholpen en vriendelijke medewerker. Dacht ook goed mee in de situatie.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Heel vriendelijk en legt goed uit wat de vaccinatie inhoud

Bij binnenkomst aan de bale word je vriendelijk ontvangen en er werd goed uitgelegd over de vaccinatie wat het inhoud

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Heel goed en snel geholpen

Het ging allemaal heel soepel en correct en duidelijk

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
3

slecht

Meermaals dezelfde uitslagen doorgemaild omdat ze eigen administratie niet op orde hebben. Uiteindelijk alsnog de reactie krijgen dat er testen / onderzoeken verricht moeten worden; die ik eerder al gemaild had. Adresgegevens meermaals doorgegeven en deze worden ook niet verwerkt.

  • Aanbevelen? Nee
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? - flexibiliteit met Mantoux testen (niet alleen tijdens spreekuur tijd) - Communicatie naar medewerkers MUMC+. Ene collega EASE geeft ander antwoord dan de andere; lezen elkaars reacties / eerder gestuurde mails niet.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Afspraak maken, Medewerkers
  • Hoe kunnen we verbeteren? - openingstijden verruimen - eerder gestuurde mails lezen

Reactie van het bedrijf

Beste mw Voeten, Zojuist telefonisch contact gehad met u. hartelijk dank voor het prettige gesprek. Ik zal de tips ter verbetering bespreken met onze administratie. met vriendelijke groet, Janine Hovens kwaliteitsfunctionaris/ reizigersverpleegkundige Ease

10

Super fijn

Hele duidelijke uitleg en goed advies in de te volgen stappen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

gewoon goed

snel en vriendelijk geholpen, zonder afspraak

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

goed geholpen

Vriendelijke dames, Alles goed uitgelegd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.

Over Ease-travelclinic

Ease Travel Clinic & Health Support is gespecialiseerd in reizigersadvisering, reisvaccinaties en bedrijfsvaccinaties. Onze reizigersverpleegkundigen geven je persoonlijk advies en de benodigde inentingen op basis van jouw bestemming, gezondheid en reisplannen. Je kunt terecht bij één van onze vier vestigingen in Limburg. Ease is powered by Maastricht UMC+ en GGD Zuid-Limburg.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd