Filters

6

Administratie simpel en vlot, emails worden helaas niet standaard automatisch gestuurd

Ik verwachte een belangrijke mail over mijn gezondheidsgegevens van Ease Travel Clinic, maar deze is nooit gekomen. Ik moest dit zelf ter plekke regelen. Jammer. Het proces was nadien wel vlot en gemakkelijk.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? De mail service
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Afspraak maken
  • Hoe kunnen we verbeteren? Het automatisch mail verstuursysteem controleren
5

Behandeling prima maar totaal verrast door de prijs van de inenting!!

We besloten ons op advies te laten inenten tegen rabies. Toen we moesten betalen voor de .w prikken moesten we €240 PP afrekenen. Hadden we hierover niet vooraf even op geattendeerd kunnen worden…?

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Voorlichting over prijs
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Wachttijd, Prijs
  • Hoe kunnen we verbeteren? Voorlichting vooraf
10

Goede en snelle service

Goede en snelle service. Kundig personeel

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
9

Uitstekend persoonlijk advies!

Top

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Verhelderend

Kundig personeel met goed advies

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? Niets
8

Goed

Heel goed geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Openingstijden
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Medewerkers
  • Hoe kunnen we verbeteren? Betere openingstijden
10

Perfect

Very helpful and super nice!

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Afspraak maken, Wachttijd, Medewerkers, Consult, Prijs
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Makkelijk en snel

Prettige binnenkomst. Werd snel geholpen. Goede uitleg en professionele behandeling. Dank!

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
6

beetje moeizaam

Ik wilde mijn afspraak omzetten, maar dat kan niet telefonisch of via de website. Ik zat te wachten en werd toen gebeld: men had mij niet gezien en een goede aanmeldmogelijkheid ontbreekt. Verder kunnen jullie nu ook aangeven dat de stap via Ease niet nodig is, maar dat huisartsen de enting ook kunnen verzorgen. Dat scheelt reiskosten en reistijd.

  • Aanbevelen? Nee
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? zie boven
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Afspraak maken, Prijs
  • Hoe kunnen we verbeteren? zie boven
8

Goed

Zeer vriendelijk mensen

  • Aanbevelen? Nee
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Heel snel en efficiënt geholpen!

Ik loop coschappen in een ander ziekenhuis voordat ik in het MUMC kom en dan is een afspraak maken lastig. Nu in mijn pauze van mijn onderwijs even op de bonnefooi langsgelopen, werd direct geholpen en een vaccinatie kon gelijk gezet worden! Heel fijn dat dat zo even tussendoor kan, daar zijn we als drukbezette co-assistenten echt heel snel mee geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
8

Goede ervaring

Alles helemaal top, alleen werd mij niet gevraagd aan welke kant ik geprikt wilde worden waardoor ik nu een vaccinatie in mijn niet-dominante arm heb gekregen. Maar geeft op zich niet heel erg

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? Vragen welke kant prikken
10

Prettig

prettige en rustige ervaring

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Nvt
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? Nvt
10

Super fijn!

Ik heb zelf hele erg prikangst, ze hebben me echt op mijn gemak gesteld en rustig aan gedaan en alles stap voor stap uitgelegd :)

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
8

Prima

Het ging redelijke vlot en was goed georganiseerd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
8

goed geholpen

Rustig en gemakkelijk geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Goed, vriendelijk, duidelijk en mooi op tijd

Afspraak maken was lastig en ver .weg

  • Aanbevelen? Nee
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Dichter bij huis dus meer plaatsen
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Afspraak maken
  • Hoe kunnen we verbeteren? Afspraak maken makkelijker maken met meer datums
10

Goed

Goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Aangezien ik prikangst heb werd ik rustig op mijn gemak gesteld wat erg fijn was.

X

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Wachttijd
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Wachttijd
  • Hoe kunnen we verbeteren? Meerdere mensen tegelijk prikken
5

Prima

Mijn persoonlijke ervaring was prima, snel geprikt zonder moeite. Echter de mensen met prikangst gingen eerder, waardoor de rest 45 min tot een uur heeft moeten wachten. Toen waren er dus pas 2 geweest van de ca 60. De administratie ging ook erg langzaam vergeleken met de tijd die het prikken kostte. Verder erg vriendelijke mensen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Een beter tijdschema maken en eventuele afspraken voor de mensen met prikangst. Zo is er een doorstroom en wacht niet iedereen op een enkeling.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Wachttijd
  • Hoe kunnen we verbeteren? Zie bovenstaand
9

Ondanks angst een tóp ervaring

Alle complimenten voor Rene. Ondanks mijn angst heeft ze mij echt gerust gesteld en een passend advies gegeven. Nogmaals dank! Je bent een topper.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Prima

Duidelijke uitleg en zeer ontspannen persoon.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
6

Afspraak maken niet handig

Ik kreeg een mail om een afspraak te maken..echter via de link in de mail was dit niet mogelijk. Telefonisch waren ze niet bereikbaar Nadat ik zelf vanalles ben gaan bekijken op de site kwam ik via het kopje vestigingen ook uit bij een link afspraak maken. Kan me voorstellen dat niet iedereen dit gaat vinden. De afspraak zelf ging prima en snel! Daar ben ik zeer tevreden over!!!

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Afspraak maken via site
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Afspraak maken
  • Hoe kunnen we verbeteren? Een werkende link in de mail sturen
10

Zeer goed

Fijn ontvangen,en de arts ook tijd genomen voor mijn vragen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? Geen idee
10

verliep soepeltjes.

.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.

Bedrijfsgegevens

P Debyelaan 25

6229HX Maastricht

088 004 91 49

[email protected]

Over Ease-travelclinic

Ease Travel Clinic & Health Support is gespecialiseerd in reizigersadvisering, reisvaccinaties en bedrijfsvaccinaties. Onze reizigersverpleegkundigen geven je persoonlijk advies en de benodigde inentingen op basis van jouw bestemming, gezondheid en reisplannen. Je kunt terecht bij één van onze vier vestigingen in Limburg. Ease is powered by Maastricht UMC+ en GGD Zuid-Limburg.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.