Filters

10

Prettig,, zoals een consult altijd en overal zou moeten zijn.

Prettig consult, werd tijd voor je genomen zonder opdringerig te zijn. Goede adviezen, deskundige dame, wist waar ze het over had, fijn!

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
8

8

Heel goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Snel telephone op nemen
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Afspraak maken, Medewerkers, Consult
  • Hoe kunnen we verbeteren? Goed
10

Topbedrijf

Makkelijk online afspraak maken, goede op maat afgestemde adviezen, vriendelijk personeel.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
7

efficient maar helaas aan de dure kant

Bij Ease Travel hebben ze een breed assortiment aan vaccins, je kunt snel een afspraak regelen en je hoeft meestal niet lang te wachten. De service is wel aan de prijzige kant vergeleken met een huisarts o.d.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? afspraakbevestiging
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Afspraak maken, Consult
  • Hoe kunnen we verbeteren? Stuur een afspraakbevestiging een paar uur van tevoren en herinner mij ook aan mijn vaccinatieboekje. Ik was het vergeten en nu moet ik apart terug om de vaccinatie in het boekje te laten zetten.
10

prima

snel, duidelijk geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Hèèl fijn ontvangen

Zeer vriendelijk personeel. Ik werd heel fijn ontvangen, en goed geholpen. De procedure werd me duidelijk uitgelegd. Een dikke duim

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Niets
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
8

Snel geholpen

Aanmelden en 5 min later was ik al buiten

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Meer datums en tijdstippen in andere centra
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Consult
  • Hoe kunnen we verbeteren? Meer datums en tijdstippen in andere centra
10

Helemaal prima

Lieve dame. Hield goed rekening. Prikje was zo klaar. Deed praktisch geen pijn

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Perfect

Zeer goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Goed

Ze waren snel en zeer vriendelijk

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? Niets
10

Lieve medewerkers

Lieve medewerkers en ik was snel aan de beurt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

zeer tevreden

Werd snel en professioneel geholpen, tevens werd er een goede oplossing gezocht om een vervolg afspraak te plannen na aanleiding van m'n overvolle agenda.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Mijn eerste keer bij Ease is uitstekend bevallen.

Fijne ontvangst verder alles prima geregeld aardige mensen voelt meteen vertrouwd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? helemaal niets uitstekend
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
9

Snelle en effectief consult

Wij werden snel en effictief behandeld door de medewerker. We kregen duidelijke voorlichting en advies. De vaccinaties werden snel en kundig toegediend. Medewerker was vriendelijk en duidelijk in haar verhaal. Bovendien was het prettig om op zaterdag een afspraak te plannen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Duidelijk

Gaat snel en is duidelijk en overzichtelijk

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Niet vragen of we aanbevelen, vrije keus
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
7

Goed

De service en kunde ter plekken in prima. Echter de bereikbaarheid via de telefoon en/of mail is heeeeel slecht. Je krijgt nooit iemand aan de lijn en op de mail reageert ook niemand.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Telefonisch contact moet echt beter
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Afspraak maken, Wachttijd
  • Hoe kunnen we verbeteren? Meer personeel
7

Geen contact

We zijn met 2 gezinnen op 19 maart voor inentingen voor mexico gekomen. Het online maken van een afspraak ging super goed. Echter de factuur voor mijn dochter heeft ze nooit ontvangen. Er is telefonisch geen contact te krijgen en op de email hebben jullie ook niet gereageerd. Haar gegevens Debbie (D.P.M.) Brandts CROSTOLOSTRAAT 4 Stein 0642122678 [email protected] Willen jullie haar alsnog de factuur sturen zodat ze die kan indienen bij haar zorgverzekering

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Contact
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? Telefonisch beter bereikbaar zijn en antwoorden op de emails
7

goed

alles was goed, niks te klagen

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
8

Vriendelijk en snelle hulp

Vriendelijke medewerkers en snelle hulp

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Prijs
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
8

Gewoon goed en vriendelijk personeel!

Geen lange wachttijd

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Locatie in Venlo laten! Nu naar Sittard! Wat aks je geen auto in bezit hebt? Openbaar vervoer is duur en wordt dit vergoed?
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? Door ook een locatie in Venlo te realiseren zidat we niet naar Sittard moeten reizen!
8

Klantvriendelijk en snelle service

Klantvriendelijk te woord gestaan. Vaccinatie vlot en met duidelijke toelichting gedaan.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
2

Enorm slecht bereikbaar maar aardige mensen tijdens afspraak

Het is enorm moeilijk om te bereiken ease bellen of mailen loopt niet vaak uit op een reactie. Het personeel was in reallife aardig. Maar de communicatie over waar en wanneer de uitslag komt is heel slecht

  • Aanbevelen? Nee
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Bereikbaarheid en nakomen afspraken
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Afspraak maken, Wachttijd, Medewerkers
  • Hoe kunnen we verbeteren? Telefoonlijn
6

Prima

Snel geholpen, vriendelijke dame..jammer dat het alleen op maandag in venlo is..mijn vrije dag

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Meerdere opties voor venlo
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Afspraak maken
  • Hoe kunnen we verbeteren? Meerdere dagen aanbieden in. VENLO
9

Prima

Reserveren via de websit gaat niet als je buiten de standaard valt, maar voor de rest vriendelijk en snel.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? website
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Afspraak maken
  • Hoe kunnen we verbeteren? Een "overige" optie met vrije tekst
8

Het is mij heel erg meegevallen!

Ik ben geen held met spuiten zetten. Maar ik ben goed geholpen geworden en het viel allemaal reuze mee.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.

Bedrijfsgegevens

P Debyelaan 25

6229HX Maastricht

088 004 91 49

[email protected]

Over Ease-travelclinic

Ease Travel Clinic & Health Support is gespecialiseerd in reizigersadvisering, reisvaccinaties en bedrijfsvaccinaties. Onze reizigersverpleegkundigen geven je persoonlijk advies en de benodigde inentingen op basis van jouw bestemming, gezondheid en reisplannen. Je kunt terecht bij één van onze vier vestigingen in Limburg. Ease is powered by Maastricht UMC+ en GGD Zuid-Limburg.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.