Filters

8

Vriendelijk en goed consult

Vriendelijk geholpen en goed geadviseerd. Telefonische bereikbaarheid "vanwege drukte" onvoldoende. Antwoordapparaat staat volgens mij standaard aan.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Telefonische bereikbaarheid.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Wachttijd
  • Hoe kunnen we verbeteren? Geen antwoordapparaat aanzetten, maar telefoon opnemen.
10

Vriendelijk en snel

Vriendelijk en duidelijk En op tijd

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
7

Pijnlijk

Vaccin uit koeling meteen arm in. Hand warme vloeistof voel je minder de arm in gaan. Tip: uit koeling pakken bij aankomst patiënt. Vaccin stevig vast laten houden. Tegelijkertijd vooraf praatje houden daarna vaccineren. Het vaccin zal minder pijnlijk zijn omdat de vloeistof niet meer ijskoud is. Uitleg en afspraak maken ging super.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Zie vrije tekst hierboven
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Consult
  • Hoe kunnen we verbeteren? Zie eerste vrije tekst in deze enquête
4

Slecht gecommuniceerd

Zeer jammer dat vantevoren niet verteld wordt dat er geen contract is met IZZ en CZ Hierdoor de kosten van de vaccinatie zelf moeten betalen!! Medewerker en advies was wel oké

  • Aanbevelen? Nee
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Communicatie
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Prijs
  • Hoe kunnen we verbeteren? Zie bovenaan
9

Snel goed geholpen.

Goed en snel geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
8

Snelle service

Ik kon meteen terecht zonder een afspraak gemaakt te hoeven hebben. Iedereen weet goed informatie te geven. Ik heb echter nooit mijn uitslagen gekregen ondanks dat ik meerdere keren heb geprobeerd te bellen en een email te sturen. Ik ga er vanuit dat bij geen gehoor de uitslagen goed zijn, maar zou toch fijn zijn als dat ook echt naar je terug gecommuniceerd wordt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? De resultaten van onderzoeken terugkoppelen
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Consult
  • Hoe kunnen we verbeteren? Mensen bellen of een email sturen zodra de uitslag van een onderzoek aanwezig is.
8

Het ging helemaal goed

Het ging snel en het ging allemaal goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Heel fijn geholpen bij angst voor naalden

Toen ik aangaf dat ik het spannend vond vroeg ze hoe het met me ging en stelde me gerust.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Prima

Goede duidelijke en snelle uitleg over de vaccinaties

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? Geen verbeterpunten
10

Zeer vriendelijk en snel aan de beurt

Zeer vriendelijk, en snel aan de beurt

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? Hoeft niet, het was goed
9

Snel goed

Ik ben snel geholpen en de medewerkster die de vaccinatie zette was behulpzaam en aardig.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? meerdere locaties
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Uitstekend behandeld door een professionel.

Goede uitleg over een vaccinatie. Netjes geprikt!!

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
8

goede en snelle service

goed en snel geholpen en snelle in correcte planning

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Duidelijk en snel

Duidelijke uitleg en snel

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Noets
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? Niets
10

duidelijke uitleg, zeer kundig

Duidelijke uitleg op mijn vragen. Doen veel moeite, en overleggen met arts. Heel fijn dat je op zaterdag terecht kunt, ivm werk ben ik de hele week in het buitenland.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
5

zeer slecht bereikbaar

telefonisch niet bereikbaar verbinding wordt verbroken. alles gaat via de mail en elke keer een andere medewerker. medewerker die aan de balie zit zeer vriendelijk. medewerker die de spuit zet zeer vriendelijk.

  • Aanbevelen? Nee
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? telefonisch bereikbaarheid
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Afspraak maken
  • Hoe kunnen we verbeteren? niet elke keer een andere medewerker via mail en telefonisch beter bereikbaar
8

Prettig

Doordat verpleegkundige in Heerlen ziek was, mocht ik naar Maastricht. Daar werd ik door 5 man ontvangen. Allemaal heel vriendelijk. Maar de volgende keer misschien 1 iemand naar Heerlen Sturen. Ik heb nu extra onkosten moeten maken.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Via telefoon niet bereikbaar. Moest online.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Afspraak maken
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Perfect

Zeer vriendelijk en meedenkend personeel. Snel en netjes geholpen!

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Uitstekend

Binnen gelopen er werd meteen gekeken of ik meteen geholpen kon worden. Na korte wachttijd geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Wachttijd, Medewerkers
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Pirma

Heb in de ochtend nog gebeld met Ease, werd keurig teruggebeld met een oplossing, was hier erg blij Eenmaal op het werk geen wachtlijst. Juiste informatie gekregen

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Goede service

Goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Consult
  • Hoe kunnen we verbeteren? Geen
9

Prettig

Afspraak verliep heel snel, vriendelijk personeel en ondanks de angst voor naalden prettig.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Prima

Vaccinatie voor Kenia

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Keurig, duidelijk en deskundig geholpen!

Duidelijke uitleg over de vaccinaties en de procedure.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Snel en adequaat

Na aanmelding door mijn nieuwe werkgever kon ik nog dezelfde week terecht. Samen met de aanwezige daadkrachtige verpleegkundige is direct het pad uitgezet om zo adequaat mogelijk mijn benodigde vaccinaties te herhalen en te toetsen. Zeer goede ervaring dus.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.

Bedrijfsgegevens

P Debyelaan 25

6229HX Maastricht

088 004 91 49

[email protected]

Over Ease-travelclinic

Ease Travel Clinic & Health Support is gespecialiseerd in reizigersadvisering, reisvaccinaties en bedrijfsvaccinaties. Onze reizigersverpleegkundigen geven je persoonlijk advies en de benodigde inentingen op basis van jouw bestemming, gezondheid en reisplannen. Je kunt terecht bij één van onze vier vestigingen in Limburg. Ease is powered by Maastricht UMC+ en GGD Zuid-Limburg.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.