Een fijne gym met goede afwisselende trainingen en leuke trainers

De keus voor mr4pt is voor mij een makkelijke. Ik ken Mathijs al heel lang en hij heeft mij eerder in 2014 geholpen mijn doelen te behalen. Door mijn overgewicht lukt het mij niet meer om het zelf voor elkaar te krijgen en heb contact opgenomen. Ik wil graag 50 kg afvallen en een fit en gezond lijf. Ik ben nu sinds 23 juli 2020 bezig en ben ongeveer 14 kg afgevallen in 10 weken. Op een verantwoorde manier heb ik een mooi begin gemaakt. Het geweldige vind ik dat ik gewoon 2500 kcal per dag eet ( gezonde keuzes) en geen trek heb tussendoor. Het doel is een gezond en fit lijf met als uitgangspunt 500 tot 750 gr per week afvallen. Ik ben erg tevreden over het huidige aanbod qua trainingen en Melissa, Robin en Mathijs zijn leuke trainers die je uitdagen, motiveren en daar waar nodig helpen als het even wat lastiger gaat.

Verrassend én effectief!

Opkrabbelend van een jarenlange blessure, heb ik mezelf een 1/8 triathlon ten doel gesteld. Een langgekoesterde wens. Mijn fysiotherapeut en podoloog gaven de doorslag en moedigden me aan. Een kennis gaf me het laatste zetje en raadde aan eens te gaan praten met MR4PT over de aanpak van een triathlon. Na een prettige, persoonlijke kennismaking met Mathijs ben ik direct gestart en na een paar trainingen werd ik voor het eerst sinds jaren pijnvrij wakker. De trainingen zijn afwisselend en uitdagend en worden door iedere trainer op een eigen, enthousiaste manier ingevuld. Al na een paar maanden voel ik dat mijn lijf sterker en fitter wordt. Ik had nooit verwacht dat personal training zo snel vruchten zou afwerpen. Ik schrijf nooit referenties, maar deze wil ik niemand onthouden!

• Zou je MR4PT aan iemand anders aanbevelen? Ja

Beter balans en doelen gehaald!

Dank zij Mathijs heb ik een beter balans gevonden in eten en sporten. We hebben samen doelen gesteld waarin we zochten naar een goede combinatie tussen voeding en sport, daarmee is mijn leefstijl flink verbeterd. Dit doel is gehaald door de professionaliteit en persoonlijke aandacht van Mathijs. Daarbij heeft hij me ook goed begeleid bij het herstel van een behoorlijk zware sportblessure.

MR4PT geeft goede begeleiding, in kleine groepjes en in een prettige omgeving

Voor het herstel na mijn ziekte ben ik voorzichtig weer gaan sporten. Bij de twee voorgaande sportscholen kreeg ik niet de begeleiding waar ik behoefte aan had. Mijn klachten werden snel weer erger. Mathijs gaf bij ons eerste kennismakingsgesprek direct het advies om eerst een afspraak bij de fysiotherapeut te maken, zodat hij daar het trainingsschema op aan kon passen. Door deze samenwerking, kon ik op een verantwoorde manier mijn conditie verbeteren, waar ik natuurlijk heel blij mee ben.

Gewoon goed

Train al jaren bij MR4PT, nooit zin om te gaan, maar ga altijd om twee redenen: 1: trainingen zijn altijd compleet en steeds anders, gegeven door professionele mensen. Met een hele goede persoonlijke benadering. 2: als ik afbel komt mathijs me halen of ik heb een heel moeilijk gesprek. Conclusie: altijd gaan want na de training voel je je zelf heel goed.

• Zou je MR4PT aan iemand anders aanbevelen? Ja

Goede begeleiding, verlegd je grenzen

Samen met Robbert gestart bij MR4PT in oktober 2019, na een lange sportloze periode. De eerste weken waren erg pittig met veel spierpijn. Nu, in de 5e maand zijn we fitter, sterker en kunnen we meer dan we zelf denken. De begeleiding van Mathijs en Melissa is grensverleggend en professioneel. Er hangt een leuke sfeer bij MR4PT, en dat is voor ons ook belangrijk. Dus, wil je fitter worden, kom dan langs bij MR4PT. Daar krijg je geen spijt van.

• Zou je MR4PT aan iemand anders aanbevelen? Ja

Goede training onder deskundige begeleiding van de trainers

• Zou je MR4PT aan iemand anders aanbevelen? Ja

Goede trainingen met juiste begeleiding

Goede trainingen met juiste begeleiding. Goede sfeer en juiste motivatie bij de trainers om jou naar je doel te helpen.

Dankzij jullie sport ik!

Als er iemand sceptisch was over personal training dan was ik het wel. Doodeng vond ik het. Ik zag het al helemaal voor me zo’n trainer die tegen me stond te schreeuwen dat ik door moest gaan totdat ik bijna om zou vallen. Maar dat is zeker niet het geval. Deze personal trainers motiveren je zeker, maar op een goede manier. En dankzij hen sport ik nu al 1,5 jaar twee ochtenden per week (en dat laatste had ik als niet-ochtendmens zeker niet van mezelf verwacht).

Over MR4PT

MR4PT is een gym voor personal training en leefstijlcentrum. Door verschillende specialisaties en een ambitieus en enthousiast team met vier gecertificeerde personal trainers werken aan jouw lichamelijke doelen, met jouw wensen op een effectieve en verantwoorde wijze. Het is een proces van leren en bewust worden en niet alleen lichamelijk hard werken. Onze leefstijlcoach helpt je de balans te vinden tussen kennis en daadwerkelijke omschakeling in je leefstijl op jouw tempo en behoefte. Op maandag, donderdag en vrijdag is Ryan, manueel- en fysiotherapeut van Fy-Fit werkzaam, waar je ook terecht kunt op afspraak.