Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Beoordeel de volgende punten

Persoonlijke gegevens

Over MR4PT

MR4PT is een gym voor personal training en leefstijlcentrum. Door verschillende specialisaties en een ambitieus en enthousiast team met vier gecertificeerde personal trainers werken aan jouw lichamelijke doelen, met jouw wensen op een effectieve en verantwoorde wijze. Het is een proces van leren en bewust worden en niet alleen lichamelijk hard werken. Onze leefstijlcoach helpt je de balans te vinden tussen kennis en daadwerkelijke omschakeling in je leefstijl op jouw tempo en behoefte. Op maandag, donderdag en vrijdag is Ryan, manueel- en fysiotherapeut van Fy-Fit werkzaam, waar je ook terecht kunt op afspraak.