Netjes geholpen

Tot op heden goede service.

Ruime keuze met super snelle service

Er wordt goed geluisterd naar de wensen van de klant.

Een super bedrijf waar je afspraken mee kunt maken

Vriendlijk personeel Je wordt super goed geholpen , ze kijken ook met je mee naar jou wensen en wat bij je past Wat afgesproken wordt dat wordt ook waar gemaakt . Ik raad ook iedereen om daar is een kijkje tegaan nemen op hun ruimen keuze

Een jong, maar zeer gedreven en klantvriendelijk bedrijf!

Wij wilden een andere bedrijfswagen en onze huidige bedrijfsauto inruilen. Op internet vonden wij een wagen die onze interesse wekte. Een afspraak was zo gemaakt en doordat we nog dezelfde avond een goede deal konden sluiten, was de koop snel gesloten. Onze ervaring is prima: klantvriendelijk en snel.

Snelle service, zo geregeld

Gemoedelijke sfeer, laag drempelig, kennis van zaken en zo geregeld.

Dit bedrijf kenmerkt zich door buitengewone service

Van Zeeland Bedrijfswagens kochten we een tweede hands transporter van ongeveer twee jaar oud. De auto was na verdwijning van airbags en alle waardevolle apparatuur bij ZB terechtgekomen en daar weer voorzien van de oorspronkelijke onderdelen. Na een probleemloze eerste periode volgde er één van vele mankementen. Niets dan lof over hoe dit door Zeeland Bedrijfswagens is opgelost. Ik mocht zelfs mijn eigen garage alles laten repareren en zij vergoedden de kosten. Zij belden ook om te informeren of de problemen waren opgelost en lieten meer malen weten hoe vervelend men het vond dat dit zich voordeed. Kortom bij dit bedrijf is de service buitengewoon!

Top bedrijf met super service.

Ik miste een kapje op de spiegel en een slot je in de cabine. Dat werd keurig nagezonden en mocht het mij niet zelf lukken te monteren kon ik het op hun kosten laten maken. Netjes toch!!

Zeer goed geadviseerd en een mooie bus als resultaat

Goed geholpen Goed geadviseerd Goede service Mooi product

Gezellige super service

Super geholpen met kopen van andere bestelbus. Dank je wel.

Fijne persoonlijke en oprechte wijze van zaken doen

De aanschaf van onze nieuwe bedrijfswagen verliep heel prettig en duidelijk met goede ruimte voor onze speciale wensen. Hierdoor hebben wij nu een fijne bus met alles erop en eraan wat we wilde binnen ons budget Dank je wel!

Professionele en zorgzame service

Keurige aflevering van gebruikte bestelbus.

Super garage

Goededag . Ik ben zeer tevreden over de zaken.

prettige en snelle samenwerking en afhandeling

prettige en snelle samenwerking en afhandeling

Over Zeeland Bedrijfswagens

Aangenaam. Wij zijn Zeeland Bedrijfswagens! Op zoek naar een gebruikte of nieuwe bedrijfswagen? Bij Zeeland Bedrijfswagens bent u aan het juiste adres. Wij zijn een jong RDW erkend bedrijf dat is gespecialiseerd in de in- en verkoop van lichte bedrijfsauto’s tot 3500 kg. Door onze jarenlange ervaring in de bedrijfswagenmarkt weten wij altijd de auto te vinden die bij u past. Ook de op- of ombouw van bedrijfsauto's verzorgen wij van a tot z in samenwerking met de beste carrosseriebouwers! Wij bieden u gebruikte bedrijfswagens van recente bouwjaren tegen scherpe prijzen. Iedere auto wordt afgeleverd volgens onze hoge standaarden.