Goed en betrouwbaar autobedrijf

Deze zomer een prachtige jong gebruikte bedrijfswagen gekocht voor een eerlijke en nette prijs. De ontvangst was hartelijk en de showroom en garage zien er piekfijn uit. De onderhandelingen verliepen op een bijzondere wijze, die vervolgens leiden tot aankoop van de auto, ondanks dat ik op grote afstand woon (250 km) Ook bleek dat de auto in een echt goede conditie is. Kortom een prima adres om een bedrijfswagen te kopen en te laten onderhouden, van harte aanbevolen!

Een persoonlijke benadering en mooi aanbod

Een VW Transporter gekocht die helemaal naar wens is. Er zijn goede afspraken te maken die ook worden nagekomen. Persoonlijk betrokkenheid verdient mijn waardering.

De juiste mensen op de juiste plaats

Zeer vriendelijk, Met keurige bedrijfsauto' s en deskundig personeel.

Topzaak, Topservice, Toppersoneel en Topwagen gekocht

Via de app het eerte contact gehad met Wiljan. Een afspraak voor een kijk en proefrit was snel gemaakt. Ik was op zoek naar een bestelbus die ik bij Wiljan heb gevonden. We waren er snel uit samen en binnen 10 dagen kon ik mijn mooie Vito al ophalen. Wiljan heeft er een mooi totaal van gemaakt qua prijs en andere afspraken. Ga er zeker eens kijken en laat je verbazen over de gastvrijheid, vriendelijke prijzen en prima service ! Wiljan en team bedankt voor jullie inzet, Top geregeld allemaal. Tim

top bedrijf

Na een telefoontje ben ik gaan kijken en werd goed ontvangen. op een goede en mooie locatie was er genoeg keus voor ons. We hebben enkele proefrondjes gereden en zijn met een vw crafter weg gegaan, we zijn er zeer te vrede mee.

Netjes geholpen. Het oplossen van de rustpunten moet ik nog afwachten maar met vol vertrouwen.

Goede website. Garage schowroom en kantoren zien er prima uit. Bedrijf ligt aan de snelweg. Verkopers zoeken actief mee met wensen van de klant. Interessant aanbod van occasions.

Zeeland Bedrijfswagens bied een perfecte balans in klantvraag en aanbod met een eerlijk advies.

Mijn onaangekondigde bezoekje voor orientatie op een 2e hands bestelauto resulteerde na een welkome ontvangst en gedegen advies bij de afweging/keuze tussen diverse occaisions in de aankoop van een exemplaar wat perfect paste binnen budget en wensenpakket. Dit dankzij voldoende aandacht en onderbouwd advies!

Zeeland Bedrijfswagens is top!

Wij hebben een prachtige bus gekocht bij Zeeland Bedrijfswagens en zijn zeer tevreden over de kwaliteit en de service. De bus was in prima staat en de prijs was goed. Het personeel is meedenkend en vriendelijk.

Zeeland Bedrijfswagens is duidelijk, snel en servicegericht

Het bedrijf wordt gekenmerkt door een no-nonsense mentaliteit. Geen oeverloze discussies, geen gemarchandeer, gewoon duidelijk in haar aanbod. Afspraken worden nagekomen. Bovendien is het personeel zeer goed op de hoogte van alles wat met de aankoop van een bedrijfsauto komt kijken. En dat ook de koffie van prima kwaliteit is, is mooi meegenomen. Beleefd aanbevolen!

Snel en goed geholpen aan een nette Ford Transit!

Afspraak is afspraak! Goed geholpen.

vriendelijk en betrouwbaar

Prima ontvangen en te woord gestaan. Gemaakte afspraken zijn prima nagekomen. Bedrijfsauto rijdt als een zonnetje.

Plezierig zaken doen en goede service

Het is niet de eerste en mogelijk niet de laatste bestel wagen die we bij de buurman hebben gekocht.

Netjes geholpen

Tot op heden goede service.

Ruime keuze met super snelle service

Er wordt goed geluisterd naar de wensen van de klant.

Een super bedrijf waar je afspraken mee kunt maken

Vriendlijk personeel Je wordt super goed geholpen , ze kijken ook met je mee naar jou wensen en wat bij je past Wat afgesproken wordt dat wordt ook waar gemaakt . Ik raad ook iedereen om daar is een kijkje tegaan nemen op hun ruimen keuze

Een jong, maar zeer gedreven en klantvriendelijk bedrijf!

Wij wilden een andere bedrijfswagen en onze huidige bedrijfsauto inruilen. Op internet vonden wij een wagen die onze interesse wekte. Een afspraak was zo gemaakt en doordat we nog dezelfde avond een goede deal konden sluiten, was de koop snel gesloten. Onze ervaring is prima: klantvriendelijk en snel.

Snelle service, zo geregeld

Gemoedelijke sfeer, laag drempelig, kennis van zaken en zo geregeld.

Dit bedrijf kenmerkt zich door buitengewone service

Van Zeeland Bedrijfswagens kochten we een tweede hands transporter van ongeveer twee jaar oud. De auto was na verdwijning van airbags en alle waardevolle apparatuur bij ZB terechtgekomen en daar weer voorzien van de oorspronkelijke onderdelen. Na een probleemloze eerste periode volgde er één van vele mankementen. Niets dan lof over hoe dit door Zeeland Bedrijfswagens is opgelost. Ik mocht zelfs mijn eigen garage alles laten repareren en zij vergoedden de kosten. Zij belden ook om te informeren of de problemen waren opgelost en lieten meer malen weten hoe vervelend men het vond dat dit zich voordeed. Kortom bij dit bedrijf is de service buitengewoon!

Top bedrijf met super service.

Ik miste een kapje op de spiegel en een slot je in de cabine. Dat werd keurig nagezonden en mocht het mij niet zelf lukken te monteren kon ik het op hun kosten laten maken. Netjes toch!!

Zeer goed geadviseerd en een mooie bus als resultaat

Goed geholpen Goed geadviseerd Goede service Mooi product

Gezellige super service

Super geholpen met kopen van andere bestelbus. Dank je wel.

Fijne persoonlijke en oprechte wijze van zaken doen

De aanschaf van onze nieuwe bedrijfswagen verliep heel prettig en duidelijk met goede ruimte voor onze speciale wensen. Hierdoor hebben wij nu een fijne bus met alles erop en eraan wat we wilde binnen ons budget Dank je wel!

Professionele en zorgzame service

Keurige aflevering van gebruikte bestelbus.

Super garage

Goededag . Ik ben zeer tevreden over de zaken.

prettige en snelle samenwerking en afhandeling

prettige en snelle samenwerking en afhandeling

Over Zeeland Bedrijfswagens

Aangenaam. Wij zijn Zeeland Bedrijfswagens! Op zoek naar een gebruikte of nieuwe bedrijfswagen? Bij Zeeland Bedrijfswagens bent u aan het juiste adres. Wij zijn een jong RDW erkend bedrijf dat is gespecialiseerd in de in- en verkoop van lichte bedrijfsauto’s tot 3500 kg. Door onze jarenlange ervaring in de bedrijfswagenmarkt weten wij altijd de auto te vinden die bij u past. Ook de op- of ombouw van bedrijfsauto's verzorgen wij van a tot z in samenwerking met de beste carrosseriebouwers! Wij bieden u gebruikte bedrijfswagens van recente bouwjaren tegen scherpe prijzen. Iedere auto wordt afgeleverd volgens onze hoge standaarden.