Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Persoonlijke gegevens

Over Zeeland Bedrijfswagens

Aangenaam. Wij zijn Zeeland Bedrijfswagens! Op zoek naar een gebruikte of nieuwe bedrijfswagen? Bij Zeeland Bedrijfswagens bent u aan het juiste adres. Wij zijn een jong RDW erkend bedrijf dat is gespecialiseerd in de in- en verkoop van lichte bedrijfsauto’s tot 3500 kg. Door onze jarenlange ervaring in de bedrijfswagenmarkt weten wij altijd de auto te vinden die bij u past. Ook de op- of ombouw van bedrijfsauto's verzorgen wij van a tot z in samenwerking met de beste carrosseriebouwers! Wij bieden u gebruikte bedrijfswagens van recente bouwjaren tegen scherpe prijzen. Iedere auto wordt afgeleverd volgens onze hoge standaarden.