Het zijn toppers

Staan altijd voor je klaar

• Hoe waarschijnlijk is het dat u ons zult aanbevelen aan een vriend of collega op een schaal van 0 tot 10? 9

Klant meenemen in het het fiscaal rapport

Met het accorderen weet je als klant niet wat wel verwerkt en niet verwerkt is In je reactie moet je na dat je het vertsuurd hebt terug kunnen halen zodat je eventueel een nieuwe opmerking reactie kan toevoegen

• Hoe waarschijnlijk is het dat u ons zult aanbevelen aan een vriend of collega op een schaal van 0 tot 10? 7

Professioneel

Gedegen, snelle reactie op vragen, cliëntgerichte benadering , ik beveel Smit &De Wolf graag aan

• Hoe waarschijnlijk is het dat u ons zult aanbevelen aan een vriend of collega op een schaal van 0 tot 10? 10

kundig en compleet

Henk-Jan Garnaat is onze fiscale accountant. Los van de prettige omgang geeft hij blijk van dossier kennis en kennis van zijn vakgebied. Dat is uiteindelijk waar het om draait. Dat je met een gerust hart je zaken in deze kunt overlaten aan Smit en de Wolf. Wat ik vooral erg prettig vond was dat de communicatie, argumentatie en gedeelde documentatie gedurende het jaar keurig was bijgehouden en werd gebruikt. Dat noem ik professioneel.

Vakkundig, vriendelijk en voortvarend

Ruime tijd voor gesprek, geconcentreerde aandacht en vriendelijk advies, kreeg ik als ‘kleine klant’ in een wat ik dacht moeilijke belastingkwestie.

Fijn kantoor

Gewoon prettig

Altijd goed geholpen

N.v.t.

Grote professionaliteit gepaard aan empathische vermogens

Grote professionaliteit gepaard aan empathische vermogens

Duidelijk en overzichtelijk.

De aangifte is zeer makkelijk goed te keuren.

• Hoe waarschijnlijk is het dat u ons zult aanbevelen aan een vriend of collega op een schaal van 0 tot 10? 8

al jaren vertrouwde service

Al vele jaren doet Smit en de Wolf mijn (particuliere) aangifte. Telkens tot volle tevredenheid

vriendelijke mensen en Goed

duidelijke aangifte ieder jaar en geen gezeur van derden houden zo !

wij worden, altijd keurig ontvangen. en ook goed geholpen.

Communication need to be improved

This year for 2022 tax submission we were waiting for communication about if the information provided by us complete there was no reply

Administratie wordt naar tevredenheid verzorgd

is altijd goed

wordt altijd netjes behandeld

Duidelijke en snelle communicatie

Zeer professioneel en heel klantgericht

Het maken van een analyse over de financiën en bezittingen is de medewerkers van Smit en de Wolf zeer toevertrouwd. Om daarna een correcte aangifte door middel van alle verkregen informatie in te dienen. In al de jaren als klant als zelfstandige ,daarna D.G.A.in de door smit en de wolf opgerichte b.v. met eigen pensioen b.v.nog nooit een probleem ondervonden wat niet op te lossen was. Nu als pensionada verzorgen de medewerkers van Smit en de Wolf al jaren naar volle tevredenheid onze aangifte.

Al jaren leveren ze geweldig werk

Ze hebben ons de afgelopen jaren zeer goed geholpen met de aangifte voor de belasting en bij vragen gaven ze altijd een goed en vriendelijk antwoord

al met al wel oke

Voor ons en mijn schoonvader invulhulp gevraagd voor belastingpapieren maar het duurde dit keer wel erg lang, ook geen updates over de stand van zaken. Pas na emails daar reacties op. na aangeven dat we met de papieren voor schoonpapa wel haast hadden waren deze dezelfde dag nog klaar. Ik snap dat er door ziekte en tekort personeel achterstanden opgelopen kunnen worden maar lopende zaken zouden dat wel op de hoogte gehouden moeten worden. af en toe een email dat je niet wordt/bent vergeten of zo

• Hoe waarschijnlijk is het dat u ons zult aanbevelen aan een vriend of collega op een schaal van 0 tot 10? 6

uitstekend

snelle reactie accuraat en gemakkelijk

te weinig aandacht en vergeten aangiftes?

Ben slechts een kleine klant doch een keer per jaar een gesprek met je klant is toch niet te veel gevraagd. vergeten omzetbelasting aan te geven en jaarbalansen duren wel erg lang?

Wordt snel en goed geholpen

Prettig geholpen en opmijn vragen eerder snel gereageerd.

Over Smit en de Wolf Accountancy en advies

Smit en de Wolf overziet alles wat met de cijfers van je onderneming te maken heeft. Om te beginnen automatiseren en controleren we je complete administratie, dat is vanzelfsprekend. Maar we gaan nog veel verder. Van het verbeteren van je solvabiliteit tot het vinden van alternatieve financieringsvormen - van het bepalen van de waarde van je bedrijf tot Due Dilligence onderzoeken - van hulp bij overnames tot superslim belastingadvies. Bij Smit en de Wolf denken we met je mee. Smit en de Wolf is er voor elke ondernemer die wel een CFO kan gebruiken. Scheveningseweg 10 | 2517 KT Den Haag | 070-3560795 | [email protected]