Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Beoordeel de volgende punten

Persoonlijke gegevens

Over Smit en de Wolf Accountancy en advies

Smit en de Wolf overziet alles wat met de cijfers van je onderneming te maken heeft. Om te beginnen automatiseren en controleren we je complete administratie, dat is vanzelfsprekend. Maar we gaan nog veel verder. Van het verbeteren van je solvabiliteit tot het vinden van alternatieve financieringsvormen - van het bepalen van de waarde van je bedrijf tot Due Dilligence onderzoeken - van hulp bij overnames tot superslim belastingadvies. Bij Smit en de Wolf denken we met je mee. Smit en de Wolf is er voor elke ondernemer die wel een CFO kan gebruiken. Scheveningseweg 10 | 2517 KT Den Haag | 070-3560795 | [email protected]