Uitstekend.

Een zeer goede toegankelijkheid wat betreft vragen/problemen en altijd een heel klantvriendelijke en effieciente communicatie. Heel jammer dat jullie met ingang van het kalenderjaar 2024 zullen stoppen met het verzorgen van de aangiftes inkomstenbelasting voor particulieren.

• Hoe waarschijnlijk is het dat u ons zult aanbevelen aan een vriend of collega op een schaal van 0 tot 10? 0

Duidelijke antwoorden, weet waar je aan toe bent.

Ben al jaren cliënt. Door de jaren heen alles wat moest gebeuren altijd duidelijkheid. Jammer alleen dat personeelsmutaties (nieuwe contactpersoon) niet gemeld worden.

• Hoe waarschijnlijk is het dat u ons zult aanbevelen aan een vriend of collega op een schaal van 0 tot 10? 8

Goede, persoonlijke service

Deskundig bedrijf, vriendelijke service! Mijn aangifte is weer keurig ingevuld. De rekening heb ik nog niet ontvangen, maar ik verwacht dat die zoals altijd weer heel redelijk is. Top!

• Hoe waarschijnlijk is het dat u ons zult aanbevelen aan een vriend of collega op een schaal van 0 tot 10? 10

Jammer dit jaar minder!

Al een aantal jaren heeft Smit en de Wolf onze belastingaangifte tot volle tevredenheid verzorgd. Dit jaar is er pas na 2x telefonisch contact te hebben gehad half september de belastingaangifte gedaan. Er waren Personeelsproblemen en we begrepen dat er geen belastingaangifte meer mogelijk is voor particulieren in 2024. Jammer

Al vele jaren een goede relatie met Smit/Wolf !

Al 30 jaar tevreden klant van Smit en de Wolf , Ik kan iedereen aanbevelen om zaken te doen met deze organisatie!

• Hoe waarschijnlijk is het dat u ons zult aanbevelen aan een vriend of collega op een schaal van 0 tot 10? 9

X

X

Altijd netjes te woord gestaan, en duidelijk alles uitgelegd bij mijn vragen Perfect geholpen. En zeer tevreden Hartelijk dank voor de prettige samenwerking de afgelopen jaren. Hartelijke groeten fam van den Bos

Goede ondersteuning, denken mee

Al jaren klant hier als klein bedrijf. Goede ondersteuning bij administratie en aangifte. Ik heb ook vast aanspreekpunt die mijn bedrijf inmiddels goed kent, dus ik krijg goed advies. Bijna alles gebeurt nu digitaal en online, met duidelijk overzicht van ontwikkelingen in bedrijf en helder rapport.

Altijd op tijd en volledig de belastingaangiften voor bedrijf als particulier

Smit en de Wolf heeft met goed resultaat een rechtszaak gevoerd met de belastingdienst.

Niet helemaal foutloos en stoppen met aangiftes van particulieren

Al in februari 2023 de gegevens van belastingjaar 2022 ingediend. Pas na een vraag over de stand van zaken eind april bericht dat er uitstel was aangevraagd. Op 15 september ontvingen we de definitieve aangifte. Evenals vorig jaar ontdekte ik toch wat foutjes. Op 19 september ontvingen we bericht dat Smit en de Wolf met ingang van het jaar kalenderjaar 2024 gaat stoppen met het verzorgen van aangiften inkomstenbelasting voor particulieren. Dit betekent dat wij ingaande het belastingjaar 2023 geen aangiften inkomstenbelasting meer voor particulieren zullen verzorgen. Toch wel een rare gang van zaken.

betrouwbaar behulpzaam en vriendelijk

Top accountant

fantastisch bedrijf met kennis van zaken. Ze zijn belangrijk voor mij als ondernemer dus kan hen iedereen aanbevelen!

Standaard goed

Standaard goed

Top, de klant staat centraal

Mijn accountant weet wat er speelt en geeft raak advies. Erg tevreden.

Goede informatie en service

Zorgvuldig in alle opzichten

Mijn jarenlange zeer goede zakelijke contacten met Smit en de Wolf geven ook gedurende mijn pensioenjaren rust en tevredenheid t.a.v. het geleverde werk.

Kundig en accuraat

Heel snel geholpen!

Ivm een hypotheekaanvraag zijn onze jaarcijfers snel geleverd.

Een prima ervaring.

Een heldere rapportage binnen korte tijd aangeboden.

Toppppppie.

Super Bedrijf altijd hardstikke vriendelijke mensen .zeeeeer behulpzaam.

good

a bit slow this time but finally done good

• Hoe waarschijnlijk is het dat u ons zult aanbevelen aan een vriend of collega op een schaal van 0 tot 10? 7

Efficient, precies wat ik nodig heb

Mijn jaarlijkse aanslagen worden efficiënt door het team verwerkt.

Ga zo door

Ga zo door

Dit jaar de inlevering van IB erg laat. September en nog geen geld terug zoals elk jaar in juni.

Professioneel.

Professioneel en goed!

Over Smit en de Wolf Accountancy en advies

Smit en de Wolf overziet alles wat met de cijfers van je onderneming te maken heeft. Om te beginnen automatiseren en controleren we je complete administratie, dat is vanzelfsprekend. Maar we gaan nog veel verder. Van het verbeteren van je solvabiliteit tot het vinden van alternatieve financieringsvormen - van het bepalen van de waarde van je bedrijf tot Due Dilligence onderzoeken - van hulp bij overnames tot superslim belastingadvies. Bij Smit en de Wolf denken we met je mee. Smit en de Wolf is er voor elke ondernemer die wel een CFO kan gebruiken. Scheveningseweg 10 | 2517 KT Den Haag | 070-3560795 | [email protected]