Zeer behulpzaam en meedenkend

Ik vind het in omgang heel erg prettig en heel mooi de snelheid om acties te ondernemen, zeer meedenkend en goede adviezen

Dankjewel ales 9 cijfer

Goed werk

Goede juridische bijstand met oog voor de persoonlijke situatie en duidelijk verwachtingsmanagement.

De ervaring is goed merkbaar waarbij duidelijkheid betreffende de juridische situatie goed en snel wordt weergegeven. Je weet waar je aan toe bent en de heldere manier van communiceren maakt dat je zelfverzekerd en overzichtelijk de juridische procedure in gaat. Er is oog en begeleiding voor de persoonlijke situatie, erg prettig in omgang.

Prima ervaring

Ik liep in 2021 nogal aan het feit dat er heel beperkt communicatie was, zo wist ik niet dat er een zitting was gepland in de zomer. Ik kwam via de assistent erachter dat de tegenpartij uitstel had gevraagd en dat er dus een zitting was. Communicatie in 2022 ging wel goed.

Fantastische samenwerking

Ik heb het genoegen gehad om bij gestaan te worden door mevrouw mr. M.G. Hoogerwerf. Samenwerking was subliem. Snel antwoord, verstand van het vak, goede uitkomst. Zeker aan aanrader!

Super fijn

Ik heb jullie fijn ervaren. Mij dank hiervoor.

Zeer fijn geholpen

super advocaat

super advocaat , altijd goed bereikbaar en gaat altijd de strijd aan in zaken waarbij dit nodig is.

Deskundig, snel en vriendelijk

Helder uitleg van mogelijke stappen in de complexe situatie, juiste en snelle aanpak, vriendelijke benadering. Zeer positieve en prettige ervaring.

Michael Dill heeft mij super goed geholpen, hij was heel toegankelijk en heeft veel empathie en inlevingsvermogen. Indien nodig zal ik hem in de toekomst weer benaderen.

Cruciaal moment

Hulde aan mr.Dill die op een cruciaal en zeer belangrijk moment in een moeilijke en complexe zaak is ingesprongen. De uitkomst is eigenlijk nog mooier dan ik me vooraf had kunnen bedenken! Het mooiste allermooiste A4tje in deze casus kwam van Dordt|Recht Advocaten!!!

Het is weer tot in de puntjes verzorgd.

Diverse keren heeft Mevr Hoogerwerf mijn zaken behartigd. En telkens heeft zei het goed uitgewerkt. Dat is ook de rede als ik advies nodig hebt, bij haar terug kom. oprecht, er niet omheen draaien, directe vragen stellen. duidelijk, en mee denkend. Vriendelijke Groet. Peter M.

Was een moeilijke zaak

mr Erica Bernard heeft haar best gedaan . Bezit over empathie een prettige vrouw die ik aanraad aan anderen . Klein puntje van aandacht :” via de mail geeft zij antwoord “ Maar op mail cliënt werd er te weinig gereageerd, Dat heb ik haar uitgelegd laat even staccato weten dat je er later op terug komt . Dit nam ze gelijk ter harte en paste het toe . Tot tevredenheid van cliënt . Ik raad mr Erica Bernard zeker aan .. Groet van een tevreden cliënte

Een zeer prettige ervaring omdat de advocate de situatie uitstekend inschatte, ten allen tijde rustig bleef, zodat ikzelf ontspannen met mijn eigen leven verder kon gaan.

Snel,daadkrachtig,gedreven,integer en zorgvuldige verdediging

Ik heb Mr Hoogerwerf ervaren als een scherpzinnige, gedreven Advocaat die haar zaken zorgvuldig voorbereid en die pleitnota's schrijft waar geen speld tussen te krijgen is. Ook in de rechtszaal wordt vol overtuiging gepleit, en snel en goed gereageerd op aantijgingen van de tegenpartij.

Perfecte man

Meneer dill heel erg bedankt voor alles wat u gedaan heeft Ik ben jaren bezig geweest nie gelukt Deze man heeft binen enkele weeken alls op gelost Heel erg bedankt voor al voor alles wat u gedaan heeft en mij altijd op de hoogte heeft gehouden van alles egt bedankt groetjes aydin

Professioneel en vaardig met kennis van zaken.

Heel veel rust met begeleiding en vertrouwen

Heel fijn iemand die voor mij de persoon is geweest die me heeft geholpen in mijn problemen. Ik kon zelf niets na 2jaar zorg ,verlies en daarna door de stiefkinderen heel erg respectloos en alleen latend in alles,verder te kunnen met zoveel onterechte gebeurtenissen. Ik kreeg rust en weer vertrouwen. Dank daar voor,,dat heb ik ook aan Mr,Benard vermeld.

Zeer persoonlijk en doelgericht

Dhr Dill heeft mij bijgestaan in een conflict met mijn aandeelhouders betreffende uitkoop. Hierbij heeft hij zich ingeleefd in de situatie en gezorgd dat beide partijen met elkaar in gesprek bleven. Het resultaat was een zeer snelle overeenstemming tussen beide partijen zonder tussenkomst van de rechter. Ook het belletje enkele weken nadien of alles echt afgehandeld was, gaf mij een goed gevoel.

Uitstekend!! Zeer tevreden!

Zeer tevreden. Ik ben erg deskundig geholpen door mw. Hoogerwerf.  Zij is zeer doortastend en doelgericht. Neemt haar tijd en staat voor haar cliënt. Je voelt je echt gehoord en gesteund. Juridisch- en communicatief zeer scherp. Heeft mijn dossier zeer goed behandeld. Echt iemand waar je van op aan kunt, dat ze je belangen uitstekend behartigt. Zal mevrouw Hoogerwerf zeer zeker aanraden en ook in de toekomst eventueel beroep op haar doen. Uitstekend!

Ze doen goed hun werk

Ze staan snel voor je klaar En letten goed op de details

Eerlijke en oprechte steun met een scherpe blik.

Een prettige en stevige hulp in een emotionele, onzekere en onrustige tijd. De hulp helpt in scherpte krijgen (ook naar jezelf) voor een eerlijke uitkomst.

Super blij met alle hulp

Toen ik ging scheiden had ik veel problemen met mjjn ex vrouw die de kinderen bij me weghield en dat nog steeds doet. Mevrouw hoogerwerf staat mij altijd goed bij geeft advies is realistisch en bijt zich vast in zaak waardoor ik me eindelijk gehoord voel en ik niet het gevoel heb dat ik er alleen voor staat in deze lastige strijd

Geweldig goed en snel geholpen

Hele fijne ervaring met mensen die met je meedenken persoonlijk en grote inzet Volgende keer als nodig is zeker weer dit kantoor

snel, vakkundig en zeer betrokken

In amper 3 weken tijd heeft mr. Dill onze zaak aangepakt en afgehandeld en ons geholpen op een vakkundige wijze. Een fijne advocaat en zeer betrokken.