Prima bijgestaan altijd

Ik ben op me 13de voor het eerst in contact gekomen met mr dill en ben nou 38 kan wel zeggen dat hij me in die 25 jaar tijd altijd uitstekend heeft geholpen hoe ie het doet vraag ik me af maar ook al zat ik in een diep dal dr dill heeft me er altijd uitgekregen en waar ik genees op rekende wist mr dill toch weer de winst voor mij te pakken als ik ergens hulp bij nodig heb is mr dill er altijd voor me geweest zou geen betere advocaat kunnen wensen

Snelle reactie goed contact zaak snel opgelost.

Zeer tevreden. goed contact. Zaak snel opgelost.

De beste Advocaat. De Heer:Dill.

Kort: De beste die ik hebt gekend. Blijft zou door gaan de heer Dill.

Mij twee maal goed bijgestaan!

Ik ben twee maal geholpen door mevrouw Hoogerwerf betreft scheidingsproblematiek/omgangsregeling en alles wat erbij komt kijken.

Uitstekend werk verricht

De opdracht was goed begrepen, werd goed naar mijn kant van het verhaal geluisterd, reageert vrij snel en natuurlijk dat het doel is behaald. Ontzettend tevreden over Mevrouw mr. M.G. Hoogerwerf.

Scherp, accuraat en snel

In een enorm stressvolle periode voor ons, hebben mevrouw Hoogerwerf en meneer Dill mij bijgestaan. Dankzij de snelle handelwijze van beiden is het voor ons positief afgelopen.

Goede ervaring

Meneer Dill heeft alles doorgenomen en met mij besproken via de mail. Heeft zijn werk naar behoren gedaan.

Goede rechtsbijstand met een luisterend oor en geduld voor de cliënt.

Ik heb mr Hoogerwerf ingeschakeld nadat mijn eerste advocaat er een potje van maakte. Mevrouw Hoogerwerf raad ik ten zeerste aan. Zij is naast zeer deskundig en ervaren ook doortastend, realistisch en geduldig met een luisterend oor voor de cliënt. Geen 9 tot 5 mentaliteit. Ik heb de zittingen met mevrouw Hoogerwerf als zeer vertrouwd en efficiënt ervaren.

Goede advocaat

Ben goed geholpen in mijn zaak rond om mijn kind

Zeer deskundig met vakkennis op div gebieden oplossing gericht werkzaam

Het is nooit leuk als je een advocaat nodig heb. Hr. Dill heeft onze zaak van begin tot eind zeer goed vertegenwoordigd. Onze zaak was nogal ingewikkeld maar Hr. Dill heeft mij enorm verbaasd tijdens de zitting. Was goed op de hoogte van de vele stukken en datum van mijn zaak en wist zodanig een perfect verdediging en repliek op te zetten. Ook de communicatie van kantoor en medewerkers was zeer plezierig .

Zeer kundig

Doet zijn werk zeer kundig en passievol. Weet waar hij het over heeft. Heeft een zeer goed rechtvaardigheidsgevoel.

Ze heeft me krachtig eerlijk bij gestaan

Ze heeft alles gedaan om het beste te laten zijn. een vrouw die snel reageert, een aanrader!

Niets aan toe te voegen.

Het was een lang traject.

Uiteindelijk is de uitkomst voor mij positief uitgevallen maar als ik niet een voorstel had gedaan in deze had ik mijn eigen bijdrage sowieso niet teruggekregen. Met de stelling "Nee heb je, Ja, kun je krijgen' heb ik zelf een balletje opgegooid in de zaak waarvan ik eigenlijk had verwacht dat mijn advocaat hier zelf mee zou komen.

Heldere uitleg en korte lijnen, aangenaam contact.

Door goede uitleg en advisering heb ik de scheiding met een juist gevoel af kunnen sluiten.

De juiste kennis en klant gericht.

Zorgt er voor dat alles gaat zoals het moet. Weten waar ze over praten en hoe ze moeten handelen. Ze betrekken de klanten er goed bij en leggen alle duidelijk uit. Alle vragen worden goed beantwoord en nemen de tijd voor je.

Sterk team dat altijd bereikbaar is!

Heb nu ruim 2 jaar dordt|recht advocaten en kan ze bereiken wanneer nodig is krijg altijd netjes binnen 48 uur reactie op de mail en ze zijn zo eerlijk als ze zijn, is je zaak sterk dan staan ze volledig achter je

kreeg alle hulp die ik nodig had

reageert altijd snel en geeft niet snel op!

Iets minder druk zetten op uw eigen client je bent eruit uiteindelijk voor mij

verder goed contact alleen heb ik het gevoel dat ik te veel werd gepusht volgens mij is het de bedoeling dat je voor mijn zaak een zo mooi mogelijk resultaat haalt en niet wat de tegen partij alleen maar wil ik denk iets harder onder handelen met hun had mij denk ik nog veel meer rust kunnen opleveren. maar nogmaals contact met michel was verder super goed Groeten Rob Vierhuis Vierhuis Vastgoed Onderhoud

Deskundig bijgestaan

Vanaf de intake tot aan het eind van de zitting ervaren dat de zaak serieus werd genomen. Ik voelde mij gehoord en ben deskundig bijgestaan, om de zaak tot een eerlijk einde te brengen. Ik beveel mr M.R Dill van harte aan.

Erg behulpzaam

Wordt erg meegeleefd en goed geluisterd. Ook blijft er gekeken worden naar de beste oplossing, en wordt er goed meegedacht. Ook wordt je goed geattendeerd op de eventuele nadelen/gevolgen. Alles gaat in goed overleg. Meneer Dill had erg veel geduld en bleef toch professioneel en zeer vriendelijk. Na een half jaar vol stress zijn we toch dankzij de behulpzaam- en geduldheid van meneer Dill tot een goed besluit gekomen.

Toppers

Ze hebben mij er top doorheen geholpen waar ik het niet meer zag zitten. Ze hebben mij geadviseerd zoals ze moeten maar ook met gevoel en dat ervaar ik als zeer prettig

Zeer goed geholpen om ons recht te behalen

Wij hadden verborgen gebreken in ons nieuw aangekochte huis. Mr. Dill heeft ons fantastisch geholpen om de kosten te verhalen op de vorige eigenaar. Hij heeft hierin veel begrip gehad voor onze situatie en daarmee ook maatwerk kunnen leveren. Tijdens de uiteindelijke rechtszaak heeft Mr. Dill ons fantastisch bijgestaan. Wij hadden echt het idee dat we gehoord werden en dat al onze problemen werden aangekaart. Mr. Dill wekte de indruk zeer bekend te zijn met alle procedures en heeft ons goed voorbereid op wat we konden verwachten. Uiteindelijk hebben wij een schikking weten te bereiken waar we tevreden mee mogen zijn. Nogmaals bedankt.

Uitstekend.

Het process via een rechter is nooit leuk, maar ze hebben mij erg goed bijgestaan.