precies zoals aangeboden

werkt goed

• Met welk product heeft u ervaring? Verklaring van Executele

Vakkennis leverde een probleemloze procedure op

Mail communicatie was helder en duidelijk. Gehele afwikkeling liep op rolletjes.

• Met welk product heeft u ervaring? Verklaring van Erfrecht

Goed en snel geholpen, duidelijke communicatie

Akte van Nalatenschap geregeld. Was een goede ervaring. Duidelijke stappen en prima geïnformeerd over elke stap via de mail. Snelle afhandeling.

• Met welk product heeft u ervaring? Een ander product

Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! We stellen het erg op prijs dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring te delen. We zijn blij om te horen dat u een goede ervaring heeft gehad met onze dienstverlening. Een duidelijke uitleg is in onze ogen van cruciaal belang voor een soepel verloop in een online omgeving. Fijn dat u dit gewaardeerd heeft. Met vriendelijke groet, team Notariële Diensten

Top geregeld

Snel, helder en correct geregeld voor een hele goede prijs.

• Met welk product heeft u ervaring? Verklaring van Erfrecht

Hartelijk dank voor uw top review! Het doet ons goed om terug te lezen dat u ons omschrijft als snel, helder en correct. We proberen onze processen zo efficiënt mogelijk in te richten waardoor we de doorlooptijd kort kunnen houden en de prijs scherp. Bedankt voor uw vertrouwen. Met vriendelijke groet, team Notariële Diensten

Goed en snel geregeld

Eenvoudig via website, dit is echter wel wat afstandelijk en klinisch.

• Met welk product heeft u ervaring? Verklaring van Erfrecht

Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring. Prettig om te horen dat u onze website als eenvoudig, goed en snel heeft ervaren. We betreuren het om te horen dat uw ervaring met ons afstandelijk en klinisch was. Kunt u wellicht tips geven over we hoe dit in uw ogen zouden kunnen verbeteren? Zou u uw suggesties of aanvullende opmerkingen kunnen mailen naar [email protected]? Met vriendelijke groet, team Notariële Diensten

Erg fijn

Erg fijne ervaring, alles ging vlot en ik ben zeer goed geholpen. Mooie service, zeker een aanrader

• Met welk product heeft u ervaring? Verklaring van Erfrecht

Hartelijk dank voor mooie beoordeling! Fijn om te horen dat een erg fijne ervaring heeft gehad met onze online dienstverlening. We zien het als een groot compliment dat u ons zou aanraden naar aanleiding van uw ervaring. Bedankt voor uw vertrouwen. Met vriendelijke groet, team Notariële Diensten

Snelle afhandeling

Je wordt gelijk geholpen

• Met welk product heeft u ervaring? Verklaring van Executele

Hartelijk dank voor uw positieve review! Goed om te horen dat u tevreden bent over de snelle afhandeling. Doordat we online werken kunnen we inderdaad meerdere klanten tegelijk bedienen en proberen we processen zo snel mogelijk te laten verlopen. Bedankt voor uw vertrouwen. Met vriendelijke groet, team Notariële Diensten

Met enige aarzeling hieraan begonnen (omdat alles online moest) maar ik ben zeer tevreden.

Ik vond de dienstverlening heel erg prettig. Het tempo lag hoog, ik hoefde nooit lang te wachten. Ook was het heel prettig dat ik steeds een bevestiging kreeg dat de documenten, die ik in moest sturen, goed ontvangen waren.

• Met welk product heeft u ervaring? Verklaring van Erfrecht

Hartelijk dank voor uw mooie mooie woorden! Het doet ons goed om terug te lezen dat we uw twijfels weg hebben kunnen nemen. We kunnen ons voorstellen dat het in eerste instantie even wennen en nieuw is. Daarom proberen we ook onze processen zo makkelijk mogelijk te ontwerpen. Hierdoor blijft de snelheid hoog en proberen we onduidelijkheden te minimaliseren. Bedankt voor uw vertrouwen in onze online dienst. Met vriendelijke groet, team Notariële Diensten

Uitstekende snelle afhandeling

Binnen een week alle stappen doorlopen. Prima communicatie.

• Met welk product heeft u ervaring? Verklaring van Erfrecht

Hartelijk dank voor uw uitstekende review! We zien graag een beoordeling met het cijfer 10. We zijn blij dat onze snelheid naar verwachting is verlopen en dat u tevreden bent over de manier van communiceren. Met vriendelijke groet, team Notariële Diensten

Snel, ter zake en betaalbaar

Precies wat ik zocht. Geen poespas maar snel handelen. Binnen een week was de verklaring van executele geregeld. Mijn inbreng in tijd was niet meer dan 5 minuten. Kosten? Ongeveer een derde van wat een deftige notaris vraagt. Aanrader!

• Met welk product heeft u ervaring? Verklaring van Executele

Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! We zijn heel erg dankbaar dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring te delen. Klanten die ons aanraden, naar aanleiding van hun ervaring met onze dienst, zien we als een groot compliment. We proberen onze processen zo efficiënt mogelijk in te richten waardoor we een snelle dienst kunnen leveren en kosten kunnen besparen. Fijn om terug te lezen dat u dit gewaardeerd heeft. Met vriendelijke groet, team Notariële Diensten

Ik vind deze manier van de notaris nodig te hebben echt een uitkomst. Je hoeft geen bezoek af te leggen zoals ik dat voor 30 jaar terug moest . Het is erg gemakkelijk,duidelijk en snel.

• Met welk product heeft u ervaring? Verklaring van Erfrecht

Hartelijk dank voor uw review! Wat fijn dat u ons omschrijft als een uitkomst. We zijn blij dat we onze klanten een bezoekje naar de notaris kunnen besparen, evenals veel tijd door een snelle doorlooptijd. Bedankt voor uw vertrouwen. Met vriendelijke groet, team Notariële Diensten

professioneel en vlot

zeer professioneel en snelle afwikkeling waarbij alles digitaal kon, tegen een prima prijs

• Met welk product heeft u ervaring? Verklaring van Erfrecht

Hartelijk dank voor uw review! We zijn dankbaar dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. Uw woorden geven ons extra motivatie om processen te blijven verbeteren en altijd een goede online ervaring te kunnen bieden. Met vriendelijke groet, team Notariële Diensten

Snel en goed geregeld

Snel en accuraat

• Met welk product heeft u ervaring? Verklaring van Erfrecht

Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! We zien graag dat klanten ons als snel en accuraat omschrijven. Fijn om te horen dat u een goede en snelle ervaring heeft gehad met onze online dienstverlening. Met vriendelijke groet, team Notariële Diensten

Fijne en vlotte gedegen service !

Als hiervoor

• Met welk product heeft u ervaring? Verklaring van Erfrecht

Hartelijk dank voor uw kort en krachtige review! We proberen alle klanten een prettige en snelle ervaring te bieden. Fijn om te horen dat dit ook bij u ook weer gelukt is. Met vriendelijke groet, team Notariële Diensten

Verklaring van erfrecht binnen no-time geregeld

Wel zo makkelijk. On-line een verklaring erfrecht regelen, zonder bezoeken aan notariskantoor. Voor de erven die door het land verspreid wonen een praktische oplossing. Tegen een redelijk tarief ook snel opgepakt en afgehandeld. Maar we hadden dan ook geen bijzonderheden, gewoon een nalatenschap zonder poespas, maar toch... Top!

• Met welk product heeft u ervaring? Verklaring van Erfrecht

Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! We zijn blij dat we u en andere erfgenamen een ritje door Nederland hebben bespaard. Onze geautomatiseerde processen zorgen dat een efficiënte en snelle afhandeling mogelijk is. Dank voor uw vertrouwen. Met vriendelijke groet, team Notariële Diensten

Uitstekend. Zelfs geen klein puntje van kritiek.

Uitstekende en snelle service.

• Met welk product heeft u ervaring? Verklaring van Erfrecht

Hartelijk dank voor uw uitstekende review! We zien het als een groot compliment dat u geen klein puntje van kritiek heeft. We proberen onze processen zo efficiënt en gebruiksvriendelijk te laten verlopen, daarom dank voor uw bemoedigende woorden. Met vriendelijke groet, team Notariële Diensten

Goed en snel geregeld

In het begin was ik wat sceptisch om de verklaring van erfrecht online te doen en niet via de traditionele weg bij een notaris. Maar al snel bleek dat dit niet nodig was want de duidelijke communicatie via de mail verliep probleemloos en snel. Ook de kosten zijn erg laag in vergelijking met een traditionele notaris. Binnen 10 dagen had ik de nodige documenten. Ik zou deze digitale notaris zeker aanraden.

• Met welk product heeft u ervaring? Verklaring van Erfrecht

Hartelijk dank voor uw positieve review! We zijn ontzettend blij om te horen dat u zo tevreden bent over onze online dienstverlening. Doordat we alles online regelen is duidelijke communicatie en stapsgewijze begeleiding in onze ogen van groot belang. Fijn dat u dit op prijs heeft gesteld en bedankt voor uw vertrouwen. Met vriendelijke groet, Team Notariële Diensten

Uit eindelijk ben ik zeer tevreden, mijn gewenste verklaring tegen een schappelijke prijs.

De doorlooptijd voor het opmaken van de verklaring duurde mij wel wat lang.

• Met welk product heeft u ervaring? Verklaring van Erfrecht

Hartelijk dank voor uw review. Ik heb nagekeken wat de reden is dat het langer dan verwacht heeft geduurd. De reden is dat de doorlooptijd mede afhankelijk van de snelheid waarmee de erfgenamen reageren. In uw situatie heeft een erfgenaam 3 weken de tijd genomen om te aanvaarden, ondanks de door ons gestuurde herinneringen. Met deze wetenschap hoop ik dat u wilt overwegen uw review en cijfer aan te passen. Met vriendelijke groet, Team Notariële Diensten

Goede snelle en duidelijke dienstverlening

Heldere afspraken vooraf, snelle reactie op vragen en aanlevering van stukken. Fijn dat je niet vooraf hoeft te betalen, geeft vertrouwen over en weer.

• Met welk product heeft u ervaring? Verklaring van Erfrecht

Hartelijk dank voor uw positieve review! Het doet ons goed om te lezen dat u een gevoel van wederzijds vertrouwen heeft ervaren. Duidelijkheid over de vervolgstappen en verwachtingen zijn voor ons van groot belang om het proces zo efficiënt mogelijk te laten verlopen. Met vriendelijke groet, Team Notariële Diensten

We hadden een positieve ervaring met de Notariele Diensten

Wij hebben een verklaring van erfrecht aangevraagd. Tijdens het proces werden wij goed op de hoogte gehouden. We wisten welke stappen er werden gedaan en wat wij nog moesten doen. Een aantal keren was er telefonisch contact en ook daar werden we goed geïnformeerd over de stand van zaken.

• Met welk product heeft u ervaring? Verklaring van Erfrecht

Hartelijk dank voor uw review en wat fijn om te horen dat u een positieve ervaring heeft gehad met onze online dienstverlening. Duidelijke communicatie over de stappen binnen het proces zijn voor ons van groot belang om het proces zo soepel mogelijk te laten verlopen. Fijn dat u dit op prijs heeft gesteld. Ondanks dat we een online service bieden, zijn we blij dat u ons ook telefonisch goed bereikbaar vond voor vragen. Met vriendelijke groet, Team Notariële Diensten

Fantastisch

Na overlijden van mijn moeder komt er ineens veel geregel op je af. Mede dankzij de ABN-AMRO bank die mij de tip gaf contact met jullie op te nemen voor de afhandeling . Snel toegankelijk en begrijpelijk. Dat zijn de goede steekwoorden , wat ook nagekomen wordt. Ook belangrijk de kosten, precies zoals afgesproken een goede prijs . Hartelijk dank daarvoor !!! Vriendelijke groet Marjan van der Veen

• Met welk product heeft u ervaring? Verklaring van Erfrecht

Hartelijk dank voor uw fantastische review! We zijn erg dankbaar dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring te delen. We kunnen ons voorstellen dat er veel op u afkomt na het overlijden van uw moeder en zijn blij dat we u op een toegankelijk manier hebben kunnen ondersteunen. We zien uw steekwoorden om ons te omschrijven als een groot compliment. Bedankt voor uw vertrouwen. Met vriendelijke groet, Team Notariële Diensten

Dit was voor mij de eerste keer en alles werd goed geregeld en goede voorlichting.

• Communicatie N.v.t.
  • Met welk product heeft u ervaring? Verklaring van Erfrecht

Hartelijke dank voor uw positieve beoordeling en mooie woorden. Wat fijn om terug te lezen dat u een geweldige eerste ervaring heeft gehad met onze online dienstverlening en dat u de voorlichting over het proces op prijs heeft gesteld. Met vriendelijke groet, Team Notariële Diensten

Eenvoudig, snel en niet duur !

Gemakkelijk online alles regelen, duidelijke informatie over het hele proces.

• Met welk product heeft u ervaring? Verklaring van Erfrecht

Hartelijk dank voor uw review! Goed om te horen dat u tevreden bent over zowel de snelheid als prijs-kwaliteit. Aangezien we alles online afhandelen met onze klanten is duidelijke communicatie en gemak van groot belang voor een efficiënt proces, fijn dat u dit gewaardeerd heeft. Met vriendelijke groet, Team Notariële Diensten

zeer vlotte afhandeling

Professioneel

• Met welk product heeft u ervaring? Verklaring van Erfrecht

Hartelijk dank voor uw kort en krachtige review! We proberen onze klanten zo snel en accuraat mogelijk te helpen. Fijn om terug te lezen dat dit bij u gelukt is en dat u tevreden bent met onze online dienstverlening. Met vriendelijke groet, Team Notariële Diensten

Goede duidelijke en snelle communicatie en dienstverlening

Makkelijk account aan te maken. Na elke stap in het proces wordt aangegeven wat de vervolgstappen zijn.

• Met welk product heeft u ervaring? Verklaring van Executele

Hartelijk dank voor uw review! We starten onze week graag met zo'n goede beoordeling. We zijn blij om terug te lezen dat u het gehele proces als duidelijk heeft ervaren. Zowel voor het aanmaken van een account als de regelmatige updates over de vervolgstappen. Bedankt voor uw vertrouwen. Met vriendelijke groet, Team Notariële Diensten

Over Notariële Diensten

Bij Notariële Diensten willen we het recht voor iedereen toegankelijk en begrijpelijk maken. Via verschillende domeinnamen bieden we eenvoudige oplossingen voor complexe juridische vraagstukken door innovatie en klantgerichtheid te combineren. Ontdek ons ruime aanbod om aan diverse juridische en notariële behoeften te voldoen. Van ondersteuning en het direct regelen van zaken na een overlijden tot het doorhalen van een afgeloste hypotheek. Samen met onze klanten en partners zetten we stappen naar een innovatieve en toegankelijke toekomst voor de juridische dienstverlening. www.vaarwel.nl www.verklaringvanerfrecht.nl www.verklaringvanexecutele.nl www.royement.nl

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.