Ging gemakkelijk maar er kwamen wel meer kosten dan een eerste instantie opgegeven was.

• Met welk product heeft u ervaring? Verklaring van Erfrecht

Snel en kundig verzorgd wat gevraagd werd

Duidelijke communicatie over wat nodig was om gevraagde VvE te verkrijgen. Korte en heldere communicatie. Prima service en prijs vooropgesteld dat het geen ingewikkelde casus was,

• Met welk product heeft u ervaring? Verklaring van Erfrecht

Wij hadden voor een erfenis een verklaring van erfrecht nodig. Dit is zeer snel en vakkundig gedaan. Alles was duidelijk en wees zichzelf, het kostte mij weinig moeite. De correspondentie was ook zeer duidelijk. Ik ben blij dat ik het op deze manier gedaan heb!

Snel en makkelijk.

Alles ging voorspoedig, al is het wel raar om zoiets te regelen zonder ook maar iemand gezien te hebben.

• Communicatie N.v.t.

Scherp geprijsd

De meeste prijzen die van tevoren geoffreerd werden, klopten op de eindfactuur. Alleen jammer dat op de offerte het erfgenamen onderzoek à €26,86 ontbrak. De notaris had prima van tevoren kunnen inschatten dat die kosten ook nodig waren. Daarom geen 5 maar 4 sterren.

Vlekkeloos

Notariële Diensten ingeschakeld voor een Verklaring van Erfrecht. Zo snel afgehandeld, 2 weken en 1 dag na de aanvraag hadden we de akte in onze mailbox. Tuurlijk, je moet zelf (en de andere erfgenamen) ook snel reageren en de zaken compleet aanleveren. We werden ook steeds goed op de hoogte gehouden van de (vervolg)stappen.

Goed, deskundig en snel.

Goed, deskundig en snel en goede prijs/kwaliteitverhouding.

• Met welk product heeft u ervaring? Verklaring van Erfrecht

Fijn dat alles vlot en digitaal kon worden geregeld.

Snel en goed geholpen. Elke mail werd snel beantwoord. Meestal al de volgende dag.

Snelle en professionele service

Duidelijke informatie, snelle afhandeling. Prettig om online zaken te kunnen regelen.

Nieuwe, maar vertrouwde ervaring

Door het grote verschil in kosten per regio, schrok ik in het begin. Ik kwam op deze site, en mijn interesse was gewekt, dit scheelt aanzienlijk in kosten. Tuurlijk in begin twijfel, maar ik was vrij snel om. Het voelde al snel goed en vertrouwd, bovenal ook veilig. Kan het iedereen aan raden, ze reageren ook snel op je vragen per mail.

Klantvriendelijk en goede service

Is snel en goed geregeld. De gewone notaris die veel duurder is doet denk ik precies hetzelfde.

Snel, efficiënt en duidelijk

Snel en adequaat

Eenvoudig proces met duidelijke uitleg. Heel fijn dat steeds een update over de status en de te nemen stappen werd gegeven. Uiteindelijk is mijn aanvraag ook snel afgehandeld.

Prima. Snel. Vriendelijk.

Heldere communicatie over wat ik kon verwachten. Geen gedoe. Absoluut rederij tarief. Lekker behulpzaam. Vriendelijk in het persoonlijk contact (op corona-afstand via het web). Niks mis mee. Veel goeds aan.

• Met welk product heeft u ervaring? Verklaring van Executele

snelle afhandeling

In ons geval was er sprake van een eenvoudige verklaring van erfrecht, geen testament, erfgenamen bekend en harmony tussen erfgenamen, waardoor een snelle afwikkeling (1 week) gerealiseerd kon worden.

zeer behulpzaam

in de soms complexe materie ben ik uitstekend begeleid, vanaf het begin tot eind in het hele proces, met een duidelijke uitleg van de te nemen stappen. gaf me gelijk een gevoel van vertrouwen.

• Met welk product heeft u ervaring? Verklaring van Erfrecht

Heldere uitleg, snel, goed georganiseerd.

In vergelijking met andere notarissen is deze handelswijze een stuk goedkoper. De prijs-kwaliteit verhouding is daarom veel meer in evenwicht. Daarnaast heb ik het niet gemerkt dat deze manier van werken minder of slechter is, dan wanneer je naar een notariskantoor zou gaan.

• Met welk product heeft u ervaring? Verklaring van Executele

Snelle en accurate afhandeling.

Ik ben snel geholpen

Duur

Ik werd goed op de hoogte gehouden.

• Met welk product heeft u ervaring? Verklaring van Erfrecht

Alles ging vlot en werd duidelijk uitgelegd.

Goede communicatie

• Met welk product heeft u ervaring? Verklaring van Erfrecht

Naar de notaris vanuit mijn luie stoel!

Opvragen wat klant nodig heeft en via mailcontact gaat het van notariële diensten naar klant en andersom tot het gewenste eindresultaat.

Netjes en Snel

De aanvraag van de verklaring van Erfrecht is snel en netjes in behandeling genomen, regelmatig een update van de status ontvangen. Snel bereikbaar voor vragen. Alles netjes afgerond. Voor een prijs die bij andere aanbieders niet in de buurt komt. Kortom een aanrader

• Met welk product heeft u ervaring? Verklaring van Erfrecht

Duidelijke communicatie en snelle service

Ik heb het werken met jullie als erg prettig ervaren. De communicatie was transparant en duidelijk en de service snel.

• Met welk product heeft u ervaring? Verklaring van Erfrecht

Ondanks Corona-tijd goede en snelle service

Voor een verklaring van erfrecht een digitale tekensessie verzorgd. Uiteindelijk stond in de verklaring een foutje, dat snel werd gecorrigeerd. Goede en snelle communicatie; een aanrader.

Over Notariële Diensten

Wij zijn een organisatie die er op gericht is om u te helpen aan een notariële akte. Dat doen we door u zo goed en zo snel mogelijk te helpen. Tijdens het proces geven we u de informatie die u nodig heeft en helpen we bij onduidelijkheden. We houden u continu op de hoogte van de stand van het proces. Op deze manier helpen we bij het voorbereiden van een document dat u normaal gesproken niet vaak nodig zult hebben. Door een vergaande samenwerking met de notarissen en met DoeHetZelfNotaris zijn onze tarieven bovendien relatief laag. We vertrouwen erop u van dienst te zijn geweest.