Prima website. Leesbaar en helder inzake wat je kan verwachten.

Aanvraag verliep soepel. Gelijk inzicht in de relevante kosten. Snelle reacties in het proces wanneer je info en/of gegevens aanlevert. Totale doorlooptijd prima.

• Met welk product heeft u ervaring? Verklaring van Erfrecht

Vriendelijke medewerkers, matige bereikbaarheid (telefoon en mail), prijsmodel met teveel toeslagen

Als je belt krijg je tot vervelends toe een telefoonbandje om je vraag per mail te sturen. Op welk tijdstip of dag je ook belt, het is altijd druk???? Zodra je per mail je vraag neerlegt, krijg je helaas geen antwoord. Na een paar dagen ga je daar dan weer over bellen en na lang en geduldig wachten krijg je eindelijk iemand aan de lijn. En dan blijkt het aan de telefoon uiteindelijk direct geregeld te kunnen worden. De medewerkers zijn dan heel vriendelijk en behulpzaam. Notariele Diensten heeft haar (interne) processen (nog) niet op orde. Notariële diensten hanteert het Easy-Jet prijsmodel: online adverteren met lage prijs en vervolgens worden allerlei toeslagen voor iedere benodigde stap in het proces in rekening gebracht. Uiteindelijk ben minstens net zoveel kwijt als bij een reguliere lokale notaris. En in sommige gevallen zijn toeslagen zelfs aanzienlijk hoger dan bij een reguliere notaris. Op zichzelf is het plezierig dat je online dit soort zaken kunt regelen. Zaken worden goed toegelicht. Helaas zijn de (vervolg)-mails over de stappen wel algemeen van aard en niet altijd specifiek voor jouw eigen situatie. Het automatische email proces vertoont soms kuren, meerdere keren dezelfde mails ontvangen. Fijn dat Notariële Diensten stappen doet voor een meer innovatieve online juridische dienstverlening. Helaas door hiaten in dit 'proces' is het algehele gevoel wat overblijft een magere voldoende.

Prima en snel geregeld

Er was voor ons niet heel veel nodig, dus daarom kon het snel.

Prima service, snelle reactie, aanvraag binnen 2,5 week afgerond

Vanaf aanvraag tot afhandeling werd je direct op de hoogte gehouden wat de stand van zaken was. Fijn om niet fysiek langs een notaris te hoeven, maar de aanvraag en toe te sturen documenten online af te kunnen handelen. Een aanrader!

• Met welk product heeft u ervaring? Verklaring van Erfrecht

Bedankt voor uw mooie review! Fijn om te horen dat ook u onze online werkwijze als zeer prettig heeft ervaren en u hier dus de deur niet voor uit hoeft. Goed om te horen dat u dit op prijs heeft gesteld. Met vriendelijke groet, Team Notariële diensten

Dit ging echt fluitend, de verklaring van erfrecht in 7 werkdagen.

De erfgenaam en ik (de executeur) waren telkens in staat om de gevraagde documenten per omgaande digitaal aan te leveren. Als gevolg had ik in 7 werkdagen al de officiële verklaring van erfrecht binnen. Je zou willen dat daarna de overheids instanties, banken en bedrijven je met dezelfde snelheid zouden helpen, dan was een erfenis afhandelen zo gepiept.

• Met welk product heeft u ervaring? Verklaring van Erfrecht

Bedankt voor uw uitgebreide review! We ontvangen niets liever dan een 10 van onze klanten. Fijn om te horen dat u onze dienstverlening als eenvoudig en efficiënt heeft ervaren. Mede door uw snelle (re)acties hebben wij zo'n snelle service kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Team Notariële diensten

Zorgvuldig en snel

We hadden een verklaring erfrecht nodig . Alles perfect en snel geregeld

• Met welk product heeft u ervaring? Verklaring van Erfrecht

Ontzettend leuk om te lezen dat uw aanvraag zorgvuldig en snel is afgehandeld. Hier doen wij altijd ons uiterste best voor. Hartelijk dank voor deze review. Met vriendelijke groet, Team Notariële Diensten

Prima geholpen

Keurige begeleiding en uitleg omtrent der voortgang!

• Met welk product heeft u ervaring? Royementsakte

Hartelijk dank voor uw review. We zijn blij om te horen dat u tevreden bent over de begeleiding tijdens de aanvraag en alle uitleg gedurende het proces. Bedankt voor uw vertrouwen in onze dienstverlening. Met vriendelijke groet, Team Notariële diensten

Snel en duidelijk

Het was erg snel en duidelijk

• Met welk product heeft u ervaring? Verklaring van Erfrecht

Bedankt voor uw review. Fijn om te horen dat u de informatie als duidelijk en het proces als snel heeft ervaren! Met vriendelijke groet, Team Notariële Diensten

Snelle profesionele afhandeling en reactie op vragen

Snelle afhandeling van de 2 aanvragen van Verklaring van Erfrecht. Telefonisch goed bereikbaar. Professioneel telefonisch te woord gestaan om procedures toe te lichten. Beantwoording mail duurde wel iets langer.

• Met welk product heeft u ervaring? Verklaring van Erfrecht

Dank u wel voor uw review. Wij streven naar heldere, goede en duidelijke communicatie zowel per telefoon als per e-mail. Ondanks de wat langere reactietijd per e-mail willen wij u bedanken voor het mooie cijfer! Met vriendelijke groet, Team Notariële Diensten

Begrijpelijke, gefaseerde informatie en een snelle, adequate en professionele afhandeling.

De voortdurende feedback en uitleg gaf het gevoel er nauw bij betrokken te zijn en dat het allemaal snel in orde zou komen.

• Met welk product heeft u ervaring? Verklaring van Erfrecht

Hartelijk dank voor uw mooie review! We zijn blij om uw prettige ervaring te horen en dat u tevreden bent over de tussentijdse updates over de status. Bedankt voor uw vertrouwen in onze dienstverlening. Met vriendelijke groet, Team Notariële diensten

Snelle eenvoudige afhandeling

• Met welk product heeft u ervaring? Verklaring van Erfrecht

Fijn om te lezen dat uw aanvraag snel en goed afgehandeld is. Hartelijk dank voor deze review. Met vriendelijke groet, Team Notariële Diensten

Zeer professioneel, duidelijk en snel!

Alles verliep vlot en het gehele proces is erg gebruiksvriendelijk opgezet. Terugkoppeling volgt direct en is helder. Enige puntje is.... Heb zelf 2x gebeld tav voortgang, bleek dat men wachtende was op aanvullende info. Blijkbaar was er gebeld en ingesproken, maar... Beter alles te mailen, zoals het gehele proces al verloopt.

• Met welk product heeft u ervaring? Verklaring van Erfrecht

Het doet ons goed om te lezen dat u het proces als gebruiksvriendelijk heeft ervaren. We streven er altijd naar om onze klanten een prettige online ervaring te bieden door duidelijke te communiceren en klanten op de hoogte te houden van het proces. Onze ervaring is dat even met de klant bellen sneller kan werken maar in uw dossier had een e-mail op zijn plaats geweest, desondanks bedankt voor uw goede review! Met vriendelijke groet, Team Notariële diensten

snel afgehandeld

ideaal voor een eenvoudige verklaring van erfrecht

• Met welk product heeft u ervaring? Verklaring van Erfrecht

Hartelijk dank voor uw aanbeveling en uw review. Dank voor het vertrouwen in ons voor het opstellen van uw verklaring van erfrecht. Met vriendelijke groet, Team Notariële Diensten

Makkelijk en snel

Het is best eenvoudig en snel geregeld.

• Met welk product heeft u ervaring? Verklaring van Erfrecht

Hartelijk dank voor uw review. We proberen het proces eenvoudig te houden/in te richten zodat het voor iedereen toegankelijk is. Met vriendelijke groet, Team Notariële Diensten

Efficiënt, goed en snel voor scherpe prijs

Efficiënt, goed en snel voor scherpe prijs

• Met welk product heeft u ervaring? Verklaring van Erfrecht

Dank voor uw review. Door zo efficiënt mogelijk te werken kunnen we onze gereduceerde prijzen hanteren. Met vriendelijke groet, Team Notariële Diensten

Het is allemaal zeer soepel accuraat en vlot verlopen, onze aanvraag voor een verklaring van erfrecht. En voor een prima prijs, ik ben heel tevreden. Aanrader!

• Met welk product heeft u ervaring? Verklaring van Erfrecht

Wat fijn om te lezen dat u heel tevreden bent, daar doen we het voor. Hartelijk dank voor uw review. Met vriendelijke groet, Team Notariële Diensten

Prima en simpel.

prima online oplossing, waarbij naar mijn mening de focus ligt zo min mogelijk of geen telefonisch contact. (logisch natuurlijk, anders is het systeem niet goed ingericht) als er wel vragen zijn, dan is er voelbaar aan de telefoon minder bereidheid. Dit is mijn ervaring en ook van mijn zus. (bij haar wilde het niet lukken met de identificatie)

• Met welk product heeft u ervaring? Verklaring van Erfrecht

Dank u wel voor uw review en uw feedback. Wij zijn inderdaad een online dienstverlener, echter de ervaring die u en uw zus telefonisch gehad hebben had niet zo mogen gaan. Ook aan de telefoon mag u de bereidheid om te helpen ervaren. Uw feedback zal intern verder opgepakt worden. Met vriendelijke groet, Team Notariële Diensten

Prima dienst

Verklaring van erfrecht werd snel geregeld. Heldere, goede en duidelijke communicatie.

• Met welk product heeft u ervaring? Verklaring van Erfrecht

Dank u wel voor uw review. Wat u aangeeft is precies hoe wij proberen over te komen met heldere, goede en duidelijke communicatie. Met vriendelijke groet, Team Notariële Diensten

Goede en snelle afhandeling van de aanvraag

Het aanvragen van de verklaring en de verdere afhandeling was eenvoudig en snel geregeld.

• Met welk product heeft u ervaring? Verklaring van Erfrecht

Ontzettend leuk om te lezen dat uw aanvraag snel en goed afgehandeld is. Hartelijk dank voor deze review. Met vriendelijke groet, Team Notariële Diensten

Wel ok

Ik moest een verklaring van erfrecht hebben, nog nooit mee te maken gehad en vond de communicatie nogal onduidelijk.

• Met welk product heeft u ervaring? Verklaring van Erfrecht

Dank u wel voor uw review. Het spijt ons dat u de communicatie onduidelijk vond. Ik heb gezien dat er veel mailwisseling is geweest. Ik hoop dat het beantwoorden van uw vragen heeft geholpen. Mocht u in het vervolg nog een keer gebruik maken van onze diensten dan kunt u ook altijd telefonisch contact opnemen als u vragen heeft. Op die manier kunnen wij u wellicht beter van dienst zijn. Met vriendelijke groet, Team Notariële Diensten

uitstekend

Via mijn reguliere notaris zou het maanden duren voor een verklaring van erfrecht. toen kwam ik notariele diensten tegen. Snelle communicatie,duidelijke uitleg. Zeer aanbevolen.

Solide en betrouwbaar

Snel en duidelijk. Geen overdreven vakjargon wat ik heel prettig vond.

• Met welk product heeft u ervaring? Verklaring van Erfrecht

We proberen zo duidelijk als mogelijk alles te beschrijven zonder onnodig lastige woorden. Het is goed te lezen dat u dat ook zo ervaren heeft. Dank u wel voor uw review. Met vriendelijke groet, Team Notariële Diensten

Prima dienstverlening

Tegen een concurrerend tarief remote vanaf mijn vakantiebestemming de "verklaring erfrecht" kunnen afhandelen.

• Met welk product heeft u ervaring? Verklaring van Erfrecht

Dat zal misschien voor een dubbel gevoel gezorgd hebben om dit vanaf een vakantieadres te moeten regelen. Het is wel prettig dat we dat inderdaad kunnen doen voor u, omdat alles online geregeld kan worden. Dank u wel voor uw review. Met vriendelijke groet, Team Notariële Diensten

Heldere communicatie en snelle afhandeling.

Vooraf wordt heldere informatie verstrekt en je wordt goed op de hoogte gehouden van de voortgang. De termijnen worden gerespecteerd. Alles digitaal met een muisklik af te handelen.

• Met welk product heeft u ervaring? Verklaring van Erfrecht

Dank u wel voor deze review. We houden ons altijd zo goed mogelijk aan onze afspraak met gestelde termijnen. Fijn dat u dat ook zo ervaren heeft. Met vriendelijke groet, Team Notariële Diensten

Uitstekende ervaring met Notariële Diensten

Snelle en correcte afhandeling. Zeer tevreden.

• Met welk product heeft u ervaring? Verklaring van Erfrecht

Hartelijk dank voor uw review. Erg leuk om te lezen dat u zeer tevreden bent over onze dienstverlening. Met vriendelijke groet, Team Notariële Diensten

Bedrijfsgegevens

Pompmolenlaan 19 B

3447GK Woerden

0348 220077

[email protected]

Over Notariële Diensten

Bij Notariële Diensten willen we het recht voor iedereen toegankelijk en begrijpelijk maken. Via verschillende domeinnamen bieden we eenvoudige oplossingen voor complexe juridische vraagstukken door innovatie en klantgerichtheid te combineren. Ontdek ons ruime aanbod om aan diverse juridische en notariële behoeften te voldoen. Van ondersteuning en het direct regelen van zaken na een overlijden tot het doorhalen van een afgeloste hypotheek. Samen met onze klanten en partners zetten we stappen naar een innovatieve en toegankelijke toekomst voor de juridische dienstverlening. www.vaarwel.nl www.verklaringvanerfrecht.nl www.verklaringvanexecutele.nl www.royement.nl

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.