Top service

Wij hebben een hele fijne ervaring met het bedrijf gehad. Een fijn advies gesprek, de monteurs hebben goed werkt geleverd! Alles is naar wens verlopen.

• Prijs

Geen pluim verdiend, sorry.

Niet volledig happy. Elektricien mopperde van alles bij elkaar omdat wasmachine/droger er nog stonden, was ons nooit verteld dat we die moesten verplaatsen. Hij heeft ergens op gezeten waardoor een buis van de wtw losgeraakt was. Verkeerd teruggezet, dus zelf nog een hoop werk mee gehad. Dan het verhaal over een kapotte dakpan; Die scheen al kapot te zijn. Ok denk ik dan, vervangen is een kleine moeite en goede service. Al is zeer aannemelijk dat ze op die pan gestaan hebben. We hadden die week ervoor een dakraam gemonteerd en er was geen kapotte pan te zien. Maar goed, een klacht ingediend en vervolgens belt de monteur zelf op om wat uit te leggen. Krijg je ook geen beter gevoel van. Kortom, hadden ze "uit service" die kapotte pan vervangen (die ze hoogstwaarschijnlijk zelf gemold hadden, en daarnaast een kleine excuses vanwege de elektricien, dan waren wij wel positief geweest. Nu dus niet en daarom kan ik ze niet aanraden.

• Advies/ deskundigheid N.v.t.

na een stroeve start is alles uiteindelijk toch nog goed gekomen

na een stroeve start is alles uiteindelijk toch nog goed gekomen

Persoonlijk met goed advies

Komen afspraken na en de monteur zijn deskundig en heel correct.

Super!!!

goede communicatie en planning

• Prijs

Een telefoontje en twee maanden later was alles klaar.

een heel goed gesprek en toen was alles geregeld en in goed overleg uitgevoerd.

Geen aanrader!

Zonnepanelen netjes geplaatst, maar niet te spreken over de electricien. Er is schade ontstaan aan de meterkast waardoor deze scheef hangt en de deur niet meer sluit. Hij was gehaast en ik hoorde hem tegen zijn collega zeggen “De scharnier is helemaal scheef getrokken!”. Dus hij wist ervan en heeft het bewust zo achtergelaten....dat vind ik nog het ergste. Ik heb inmiddels 4 x gebeld naar zowel verkoop als service alsmede meerdere emails gestuurd inclusief foto’s. Op de emails 0 reactie. En na de telefoongesprekken is elke keer beloofd dat men dezelfde dag terug zouden bellen. Daar wacht ik nu na een week nog steeds op....

Klasse klus geklaard

Snel en keurig gewerkt de elektricien en de zonnepanelen monteurs zijn 100 procent in orde.

• Prijs

Fantastische vriendelijke en kundige begeleiding en aanleg

Het begon al met een vriendelijke aanbieding. Nagevraagd in omgeving en mensen gesproken die uitstekende ervaring met solar concept hebben. De voorbereiding en het begeleiden naar het leggen was erg proffesioneel en vertrouwelijk. En het leggen was in no time gepiept. Erg vriendelijk personeel.

Is goed

We krijgen alleen de solar app er niet op, heel onduidelijk Met vriendelijke groeten

• Prijs

Keurige en mee-denkende vaklieden.

Ze komen op de afgesproken tijd, geven aan hoe ze de opdracht willen uitvoeren, staan open voor klanten-wensen en denken mee. Ruimen alles op en nemen de verpakkingen en de pannen die stuk gingen mee. Ik was zeer tevreden over het advies dat we gekregen hebben en met de uitvoering.

Perfect maatwerk van A tot Z

Duidelijke uitleg over de opzet en keuze van het te plaatsen systeem. En bij het plaatsen nog mogelijkheid tot aanpassingen / verbetering (door bijvoorbeeld posities te wijzigen zodat er ter plekke nog één extra paneel geplaatst kan worden). Alle vragen die gesteld worden, worden duidelijk beantwoord met begrijpelijke info. En het maakt niet uit of deze geplaatst worden bij de intake of bij het plaatsen. 1 kanttekening: ze zijn zeker niet de goedkoopste maar voor dat professioneel en deskundig duurzaam maatwerk krijg je zeker waar voor je geld.

Apparatuur werkt.

Contacten vooraf waren prima. Planning wel zelf moeten navragen. Montage werd snel uitgevoerd. Ik heb een 2 digitale handtekeningen gezet na montage, maar weet eerlijk gezegd niet waar ik voor getekend heb. Die technische kennis heb ik niet en kan dus niet bepalen of alles goed en veilig is aangelegd. Het zou goed zijn als iemand van jullie bedrijf direct of kort na montage checkt of alles goed en veilig is gemonteerd en dit in overleg met mij als opdrachtgever gezamenlijk vaststelt en vastlegt. Dan weet ik waar ik voor teken.

• Planning
  • Montage (zonnepanelen) N.v.t.
  • Installatie (elektra aanpassingen) N.v.t.

Kundig

Werken efficiënt

TOP

Ervaren monteurs , harde werkers , netjes, goede tekst en uitleg . Ondanks dat ze bij mij over de nok van het dak heen moesten (26 graden vol in de zon) werd de klus vlot geklaard in een woord FORMIDABEL. Zeer aanbevolen.

• Prijs

Die + komt terug in het hele proces!

Top geregeld bij Solar Concept! Van offerte tot plaatsing en monitoring.

• Prijs

Professioneel, klantgericht en deskundig!!!

Vanaf het eerste telefoongesprek t/m de oplevering is alles perfect verlopen. Ben op een deskundige geholpen. Kreeg eerst een nette offerte met uitleg......een goed advies m.b.t. de aanpassing van de meterkast...alles werd duidelijk uitgelegd. Na opdracht zijn de panelen op een professionele wijze geïnstalleerd. Waarbij foto's zijn gemaakt van de gehele installatie die zijn samengebundeld in een dossier. Solar Concept ----- in één woord TOP!!!

Redelijk

Energie opwekken gaat goed denk ik , alleen de werking van de app is werkelijk kunt. Na een 5 tal telefoontjes word ik afgescheept met de opmerking dat ik een app heb met een simkaart en dat ik op mijn locatie geen bereik heb. Dit is alleen op te lossen om de app via mijn wifi te laten werken , echter brengt dit extra kosten met zich mee , die ik zou moeten betalen , ik vind dit onacceptabel. Gaarne zou ik hiervoor een oplossing willen zien , graag hierover overleg. Groet Jan Verbruggen 0412637866

prima service

goede service. Er wordt netjes gewerkt. 1 min puntje is misschien dat er met verschillende mailadressen gemaild wordt, dit was soms een beetje verwarrend.

• Prijs

de afdeling verkoop werkt prima

Bij het maken van de keuzes en mogelijkheden werd ik goed geholpen. Aangezien mijn dak nogal wat inhammen heeft konden de panelen niet standaard gelegd worden. Daarnaast was het fijn dat ik de aansluitings kabel in eigen beheer kon leggen. De prijs was prima. Van te voren alles goed doorgesproken over het aantal blokken van panelen. Dat was echter niet goed gecommuniceerd met de afdeling montage. Goed dat ik er zelf bij was om alles te corrigeren, de panelen lagen gedeeltelijk op het dak van de buren. Het verschuiven van de panelen ging toch niet helemaal lekker, ook het installeren van de app duurde twee weken. Het was moeilijk om contact te krijgen met de afdeling montage en installatie. Werd vaker niet terug gebeld. Al met al ben ik blij om met solar concept in zee gegaan ben, maar de afstemming en bereikbaarheid had wel een heel stuk beter gekund.

• Montage (zonnepanelen)
  • Installatie (elektra aanpassingen) N.v.t.
  • Prijs

Net werk geleverd, maar verkoper heeft onvoldoende geadviseerd

Telefonische afhandeling correct Verkoper was netjes en correct, maar heeft onvoldoende geadviseerd. Hij heeft verzuimd te melden dat onze meter niet geschikt was om teruglevering te meten. Na melding kreeg ik de reactie dat de electrameter dit niet kon en heb ik nog snel een slimme meter besteld. helaas hebben we hierdoor ca 3 weken geen teruglevering kunnen verrekenen. Personeel wat alles heeft geplaats heeft goed werk geleverd, was netjes in omgang, echter uitstraling zou wat beter mogen. komt dan betrouwbaarder over.

Afgeraffelde plaatsing.

Het "offertegesprek" was prettig; we kregen voldoende informatie om een oordeel te vellen. De plaatsing werd naar onze mening afgeraffeld. Voor ons was een ochtend uitgetrokken (10 panelen); de middag voor de plaatsing bij de buren (9 panelen). De buuf zou om 13.00 uur thuis zijn zodat dan begonnen kon worden. Bij haar thuiskomst lagen ze er al op! Dus: 2 plaatsingen in 1 ochtend. (de jongens hadden ook 5 plaatsingen die dag, dus van te voren had al duidelijk kunnen zijn dat de gedane communicatie niet klopte. Niet erg netjes afgewerkt ook; de stroomdraad "bungelt" tussen de regenpijp en de gevel; dat werd later pas geconstateerd. Ook liggen de panelen erg strak op de dakrand; dat oogt niet lekker. Wanneer ons dat in het inleidend gesprek verteld zou zijn, hadden wij voor de optie van 9 panelen (3 x 3) in plaats van 2 x 5 gegaan. De meterkast was een week eerder vervangen. De medewerker (Harm) heeft in ons bijzijn nog contact gehad met Dennis om problemen bij de plaatsing te voorkomen. Er zou nl. een splitter moeten komen op zolder om een extra groep te maken voor een wasmachine. Aanpassing van de offerte was daarvoor nodig, zo bleek een week later, want de elektricien wou de splitter NIET plaatsen. (stond niet in de offerte want die was dus NIET aangepast). Dat zal nu door een andere elektricien gedaan worden.

Alles volgens afspraak gedaan

Vriendelijke en nette mensen alles keurig gedaan en opgeruimd Alleen erg jammer dat de app op mijn telefoon in het Engels is dat is mij niet van tevoren verteld dat vind ik heel erg jammer

Antoinette van der Ven

Een fijne club uit de buurt. Marc van Hees heeft ons goed geadviseerd over het beste systeem. De mannen hadden het warm op het dak en waren flink aan het zweten maar waren binnen een paar uur klaar! Nu nog even wachten op de monitoringsapp. Zeker tevreden.

• Prijs

Goede voorlichting in het voortraject en snel gewerkt toen de panelen gelegd moesten worden

Over Solarconcept

Altijd voor de +, dat = Solar Concept! De plus van Solar Concept staat niet alleen voor de perfecte formule en een uitkomst die méér is dan de som der delen. Het staat ook voor het feit dat we onszelf continu door blijven ontwikkelen, voortdurend een stapje extra blijven zetten, altijd gaan voor de beste oplossing! Altijd voor de plus! Bij Solar Concept zijn we echte makers, leggers, bouwers. We draaien al sinds mensenheugenis mee in de branche, beheersen het ambacht tot in de puntjes en hebben onze kennis op het dak vergaard. Kennis die we graag delen, waardoor we je altijd kunnen voorzien van het beste advies.