duidelijke offerte transparant

snelle monteurs, vriendelijk niet bang voor een stevige regen en hagelbui

• Wat heeft Solar Concept bij je geïnstalleerd? Zonnepanelen

Erg positief, goed team! chappo

Fijne jongens, goede werkers. Nemen de tijd voor je, ik moest onverwachts naar huisarts. Mijn vrouw moest mee. Na overleg met de jongens was het geen probleem. Mijn vrouw en ik hadden genoeg vertrouwen om deze heren die we 30 minuten daarvoor pas voor het eerst zagen alleen te laten in onze woning. Hebben bij thuiskomst nog duidelijke instructie gehad over het gebruik van het zonnepanelen systeem. Hartelijk dank voor deze dag. Piet en Petra Westra

• Wat heeft Solar Concept bij je geïnstalleerd? Zonnepanelen, Groepenkast

Beste Piet en Petra, bedankt voor jullie review met de mooie complimenten. De complimenten geven we door aan onze jongens! Geniet van de panelen en we wensen jullie veel zonuren toe.

Fijn vertrouwd bedrijf, komt afspraken na, goed te bereiken, heel vriendelijk personeel

Hele goeie ervaring, alles klopte zoals afgesproken. Duidelijke uitleg en zeer vriendelijke jongens die op het dak de zonnepanelen installeerde

• Wat heeft Solar Concept bij je geïnstalleerd? Zonnepanelen

Bedankt voor het delen van je ervaring, GM. We zijn blij om te lezen dat je tevreden bent over Solar Concept. Geniet van de panelen en laat de zon maar schijnen.

Zeer tevreden. Duidelijke communicatie. En een hele netee oplevering. Zeer tevreden

• Wat heeft Solar Concept bij je geïnstalleerd? Zonnepanelen

Volledige ontzorging & snelle plaatsing!

Vooraf door middel van een schouw wordt duidelijk hoe de installatiedag eruit gaat zien! Op de dag zelf gaan de monteurs lekker aan de slag en in een paar uur heb je een werkend systeem! We zijn heel blij met het hele traject: van eerste kennismaking tot de uiteindelijke installatie! We bevelen Solar Concept dan ook zeker aan bij bekenden

• Wat heeft Solar Concept bij je geïnstalleerd? Zonnepanelen

Dankzij deze review krijgen wij een glimlach op ons gezicht. We zijn blij om te lezen dat je zo tevreden bent over Solar Concept. Geniet van de panelen en laat de zon maar schijnen.

Uitstekende communicatie, snel en netjes geïnstalleerd

Duidelijk, transparant, kundig

Het hele proces was duidelijk en transparant. Er werd meegedacht en toen op de dag van de installatie iets tegenviel kwamen ze zelf met een goede oplossing zonder meerkosten. Kortom; laat de zon maar schijnen op onze 13 Longi solar full-black panelen.

• Wat heeft Solar Concept bij je geïnstalleerd? Zonnepanelen

Bedankt voor je review. Hier krijgen wij energie van! Geniet van de panelen en we wensen je veel zonuren toe.

Goede prijs, goede service

Goede prijs, goede service

geweldig

Echte vaklui, erg snel klaar alles ligt keurig recht en dezelfde middag werkten ze al we hadden er al negen bij deze mannen en hebben er nu 6 bij dus we wisten al dat ze zeer goed waren, bedankt mannen en geen rommel achtergelaten.

• Wat heeft Solar Concept bij je geïnstalleerd? Zonnepanelen, Groepenkast

Hey Kees, bedankt voor je review. We zijn blij om te lezen dat het proces soepel is verlopen en dat je zo tevreden bent over Solar Concept. De complimenten geven we zeker door. We wensen je veel plezier met je zonne-installatie en laat de zon maar schijnen!

Aanrader

Snelle, duidelijke communicatie vooraf. Deskundig advies en vriendelijke monteurs die de installatie van de nieuwe groepenkast en de nieuwe panelen en bekabelingen zoals afgesproken hebben uitgevoerd.

• Wat heeft Solar Concept bij je geïnstalleerd? Zonnepanelen, Groepenkast

Hey Jeroen, bedankt voor je review. Zo horen we het graag! Geniet van je nieuwe panelen en groepenkast. Laat de zon maar schijnen!

Alles ging prima Goede monteurs

• Wat heeft Solar Concept bij je geïnstalleerd? Zonnepanelen

Alles volgens duidelijke afspraken geïnstalleerd

• Wat heeft Solar Concept bij je geïnstalleerd? Zonnepanelen

Hele fijne ervaring van begin tot eind. Vriendelijke medewerkers.

• Wat heeft Solar Concept bij je geïnstalleerd? Zonnepanelen

Hey Teun, bedankt voor je review en het vertrouwen in Solar Concept. We wensen je veel plezier met de panelen en zonuren toe!

top

snelle levering , vriendelijke mensen van verkoper tot de mensen die komen plaatsen en monteren binnen halve dag klaar

Super tevreden over Solar Concept

Erg tevreden over de werkwijze van Solar Concept. Adviseur aan huis die duidelijk uitlegt en direct een offerte kan laten zien. Alles duidelijk via mail, offerte, installatiedatum. Enkele dagen later advies en offerte voor aanpassing meterkast en hoe de aansluitingen gemaakt werden. Op de dag van installeren ging alles zeer vlot. Voor vragen telefonisch goed bereikbaar en fijn geholpen.

• Wat heeft Solar Concept bij je geïnstalleerd? Zonnepanelen

Beste Willy, bedankt voor je review en de mooie complimenten. We gaan altijd voor de plus, dus we zijn blij om te lezen dat dat gelukt is. Geniet van de panelen en laat de zon maar schijnen.

Ze zeggen wat ze doen en ze doen wat ze zeggen

Via Vereniging Eigen Huis bij Solar uitgekomen. Via VEHM dat gaf op zich al vertrouwen. Daarna snelle en heldere communicatie: 100%-score op beantwoording binnen 24 uur. Zowel op de grotere vragen als bij kleine puntjes. En voor mij ook 100%-score op helderheid van antwoord. Heb bv volgens mij nooit een tweede verduidelijkingsmail hoeven sturen. Ook helderheid van de procedure. Alles is in het begin geheel vrijblijvend en geheel risico Solar. Daarna een punt dat (geheel volgens de vooraf aangegeven procedure) 25% aanbetaling wordt gevraagd, Op dat moment was door Solar Concept al best veel voorbereidend werk gedaan o.a. meetwerk en berekeningen. Lees: Kosten door Solar Concept gemaakt Ik vond de aanbetaling op dat punt van het proces dan ook niet meer dan logisch. Vanaf toen binnen 6 weken alles geïnstalleerd en daarna zeer grondig gecontroleerd. Pas op het moment dat ik aangaf dat ik werkelijk niets meer bedenken kon dat nog niet afgerond was, pas toen werd de resterende 75% betaling gevraagd. Ik heb in mijn leven 1 keer een oud villa gerenoveerd en 1 keer een eigen woning gebouwd. Ik kan u verzekeren, zoals de procedure bij Solar, dat is echt een grote en positieve uitzondering in de bouw- en huizenwereld. Zo zou ik het eigenlijk altijd en overal willen.

• Wat heeft Solar Concept bij je geïnstalleerd? Zonnepanelen

Hey Hans, bedankt voor deze mooie complimenten! Hier krijgen wij energie van. Geniet van de panelen en wij wensen je heel veel zonuren toe!

Ga zo door

Alles van A tot Z naar wens, ook de info van een en ander is vlekkeloos verlopen. Ik zou als ik opnieuw mocht kiezen, weer met jullie in zee gaan.

• Wat heeft Solar Concept bij je geïnstalleerd? Zonnepanelen

Hey Henri, dit horen we graag! Bedankt voor je vertrouwen in Solar Concept. Geniet van de panelen en laat de zon maar schijnen!

Volgens afspraak, veilig en door vakmensen!

Er is goed geluisterd naar mij als klant. Het werk is volgens afspraak, veilig, snel en door vakmensen uitgevoerd. Contact maken met medewerkers van Solar Concept is goed geregeld. Als je belt dan is er snel contact en wordt je prima geholpen.

• Wat heeft Solar Concept bij je geïnstalleerd? Zonnepanelen

Beste Evard, bedankt voor je review. Hier krijgen wij energie van! Geniet van de panelen en we wensen je veel zonuren toe!

Uitstekend bedrijf

Zeer helder stapsgewijs bestelproces. Snelle, duidelijke en correcte communicatie en overleg. Installatie was snel en netjes, duidelijke uitleg over uitgevoerde werkzaamheden.

• Wat heeft Solar Concept bij je geïnstalleerd? Zonnepanelen

Beste Hans, bedankt voor je review. We zijn blij om te lezen dat je tevreden bent over Solar Concept en dat de communicatie goed verlopen is. Geniet van de panelen.

Fijn bedrijf

Fijn installatiebedrijf, die je goed te woord staan bij vragen.

Super tevreden

Wij zijn heel tevreden met de zonnepanelen. Vriendelijke personeel. Heel goed geholpen.

• Wat heeft Solar Concept bij je geïnstalleerd? Zonnepanelen, Groepenkast

Bedankt voor de review, Edith. We zijn blij om te lezen dat alles goed verlopen is. Geniet van de panelen en we wensen je veel zonuren toe!

Toppers!

Helder, duidelijk en concreet hulp dat past bij mijn situatie en budget. Ik heb vanaf 21-02-2024 tot nu vrijwel evenveel opgewekt in twee weken als dat ik in een maand verbruik (en dan moet de zomer nog komen!). Zowel de 'verkenner' (die even kwam kijken of de offerte haalbaar was) als de ZZP'er elektricien en de loonarbeider voor Solar die op de 21ste in Papendrecht alles hebben geïnstalleerd waren toppers! Denken meteen met je mee en passen eventueel eerder gemaakte afspraken (ligging en waar te boren) aan bij problemen/verbeteringen. Alles in goed overleg en zonder extra kosten (zolang geen extra materialen worden gebruikt uiteraard)!

• Wat heeft Solar Concept bij je geïnstalleerd? Zonnepanelen, Groepenkast

Dankzij deze review krijgen wij een glimlach op ons gezicht! We zijn heel blij om te lezen dat proces soepel is verlopen en dat je zo tevreden bent over Solar Concept. Daar doen we het voor. Geniet van de panelen en laat de zon maar schijnen.

Aanrader!

Uitstekende organisatie en communicatie. Idem uitvoering installatie.

Na zorgvuldige afwegingen

Na zorgvuldige vergelijkingen met andere aanbieders kwam Solar Concept uiteindelijk als winnaar uit de bus. Ons gevoel is vaak bepalend. De prijs is daarbij mooi meegenomen. In dit geval was het gevoel bij de laatste 2 keuzes goed maar werd de prijs bij de laatste twee aanbieders de doorslaggevende reden. Vooraf kwam een medewerker alle plaatsingsmogelijkheden van de leidingen en panelen bespreken. Toen werd alles in overleg afgesproken. Op de dag zelf zouden de werknemers om 9.00 uur komen, maar om half 8 stond de elektricien al op de oprit. Gelukkig waren we wakker en kon hij bijna direct aan de slag. Tegen 9 uur kwamen twee collegae met de zonnepanelen. De elektricien werkte vlot en netjes. Tegen 10 uur was hij klaar en vertrok naar de volgende installatie. De andere monteurs gingen vlot en veilig aan de slag en zij waren om 11 uur al klaar. Helaas sneuvelden 6 dakpannen, maar daarop was gerekend en gezien de leeftijd van de pannen kwam dit ook niet onverwacht. We kijken terug op een plezierige en goede samenwerking met verkoper, elektricien en zonnepanelenleggers.

• Wat heeft Solar Concept bij je geïnstalleerd? Zonnepanelen

Beste Bas, dankzij deze review krijgen wij een glimlach op ons gezicht. We zij blij om te lezen dat je zo tevreden bent over Solar Concept en dat het proces soepel is verlopen. Daar doen we het voor! Geniet van de panelen en we wensen je veel zonuren toe.

Prima Geregeld vooraf was alles duidelijk

Alles was prima geregeld, ben continue op de hoogte gehouden van de te nemen stappen. Zonnepanelen goed geplaatst in korte tijd.

Over Solarconcept

Altijd voor de +, dat = Solar Concept! De plus van Solar Concept staat niet alleen voor de perfecte formule en een uitkomst die méér is dan de som der delen. Het staat ook voor het feit dat we onszelf continu door blijven ontwikkelen, voortdurend een stapje extra blijven zetten, altijd gaan voor de beste oplossing! Altijd voor de plus! Bij Solar Concept zijn we echte makers, leggers, bouwers. We draaien al sinds mensenheugenis mee in de branche, beheersen het ambacht tot in de puntjes en hebben onze kennis op het dak vergaard. Kennis die we graag delen, waardoor we je altijd kunnen voorzien van het beste advies.