Prettige ervaring

Prettige samenwerking

• Prijs

Huisbezoek: professionele medewerker, helder verhaal, goede uitleg Montage panelen: netjes, medewerkers waren erg correct. Aansluiting panelen: prima, duidelijke uitleg Contact kantoor: snel, adequaat

• Prijs

Prima, alles volgens afspraak. Goed werk

Goed werk, alles op tijd en volgens afspraak.

• Prijs

Snel en keurig van offerte tot en met installatie.

Van offerte tot plaatsing, het ging allemaal volgens afspraak. Snelle plaatsing, nou de zon nog;)

• Prijs

Installatie zeer snel en efficiënt. Alles duurde ongeveer 4 uur. Ik ben tevreden over de diensten van dit bedrijf.

Altijd voor de +

Bij de installatie van de zonnepanelen zijn de monteurs afgeweken van de besproken kabelroute waardoor enige schade is ontstaan aan muren. Solar Concept heeft hiervoor haar verantwoordelijkheid genomen en de volledige schade vergoed.

• Prijs

Ze waren netjes op tijd Ze waren erg vriendelijk en legde duidelijk Uit wat ze gingen doen Na twee uur was alles klaar en kreeg ik uitleg van de meterkast

Zeer positief

Deskundige firma!! Fantastische klanten service met een grandioos automatische internet behandeling. Een klantenservice die telefonisch!!! goed bereikbaar is. Deskundig personeel!! bij de installatie. Zondermeer aan te bevelen!! Ga door op deze weg. Veel succes.

• Prijs

Alles werd heel duidelijk uitgelegd door Daan. De installatie van de meterkast ging voorspoedig en de panelen liggen prima op het dak. Vriendelijke medewerkers, die zeer zorgvuldig te werk gingen.

• Prijs

Goede kwaliteit en snel geleverd

Ben zeer tevreden over de geleverde en gemonteerde zonnepanelen door Solar Concept. Vriendelijke en ervaren monteurs leveren goed werk en denken met je mee voor een de meest optimale opbrengst en optisch het best ogende dakplan. De elektra bekabeling naar de meterkast zou wat mooier afgewerkt kunnen worden, dit is een aandachtspunt. Maar ben over-all heel tevreden! Zou ze bij iedereen aanraden.

Top geregeld

Vanaf dag 1, uitleg thuis en plaatsing zonnepanelen, 3 weken slechts!!! Electriciën netjes gewerkt, btw teruggave wordt geregeld en de App geactiveerd. Nu nog de zon ☀ maar nu al teruglevering stroom!

excellent

service is excellent

• Planning
  • Montage (zonnepanelen) N.v.t.

Zeer corect

Duidelijke uitleg en advies. Afspraaken worden correct nagekomen. En de installatie is perfect verlopen.

Ging heel snel

Het is goed geïnstalleerd

Goed verlopen alles

Op een paar kleinigheden na is alles goed verlopen. Ik wacht alleen nog op de codes voor de verbinding van de installatie met mijn telefoon. Het was met het doorvoeren van de kabel van buiten naar binnen niet waterdicht gemaakt ,dat heb ik dus maar zelf gedaan.

Vriendelijk en hulpvaardig.

De verstrekte informatie was duidelijk. Ook altijd snel antwoorden op zaken die wij niet begrepen. De monteurs waren keurige mensen, en ook behulpzaam.

Snel en netjes

Elda Solar heeft prima werk geleverd.

• Prijs

Super! Snel en vriendelijk!

Supersnelle installatie, vriendelijke installateur. De installateur ging niet weg voordat alles werkte en netjes afgewerkt was. Nu heb ik gratis stroom!

• Prijs

Voorbeeld bedrijf hoe je tegenwoordig zaken doet met particulieren, super communiceren met klant

Dik tevreden, klein keuze assortiment maar wel van top kwaliteit voor een scherpe prijs en alles snel geleverd/gemonteerd. Super goede site en communicatie via mail met Daan perfect. BTW verzorgen ook prima en aanmelding Enlighten app ook Over montage Elda ploeg ook tevreden onder leiding van Mikey, veiligheid is een dingetje, in begin over bevroren dank lopen, en met die grote panelen, oei. Alles netjes opgeruimd. Puntje, de uitstraling van jullie bedrijf bij een klant via bedrijfskleding aan ingehuurde personeel zou er professioneler uitzien. maar ik snap dat het in deze tijd super moeilijk is om zo ie zo montage personeel aan te komen en mensen z,n gedrag en uiterlijk te veranderen zeer moeilijk. verder bedank, zie factuur tegenmoet en succes met jullie toko. Gr Theo Vialle

Alles zoals afgesproken.

Op tijd, goed georganiseerd, flexibel in overleg over wat bij aanleg de beste oplossing is.

Top. Totale ontzorging

Heldere communicatie van offerte, installatie tot oplevering. Duidelijke uitleg over de procedure van installatie, in gebruikname en registratie. Vriendelijke en vakbekwame installateurs en elektricien. Ook heb ik als erg positief ervaren dat het terugvragen van BTW ook bij de installatie is inbegrepen en je dit dus niet zelf hoeft te regelen met de Belastingdienst.

• Prijs

Op tijd netjes en veilig

Ze waren mooi oprijd Werken netjes Informeren de klant goed Installeren volgens de regels

• Prijs

Zeer tevreden, snel en goed werk.

Erg tevreden over Solarconcept. Snel een gesprek gehad met een deskundige. Offerte snel klaar. Het leggen ging rap. Allemaal vriendelijke mensen. Netjes gewerkt. Ondersteuning bij BTW teruggave ook prima.

vakkundig personeel

reageren direct op vragen/opmerkingen na offerte. snel gelegd en gemonteerd.

Heel goed

Met Daan en Remco naar tevredenheid.

Over Solarconcept

Altijd voor de +, dat = Solar Concept! De plus van Solar Concept staat niet alleen voor de perfecte formule en een uitkomst die méér is dan de som der delen. Het staat ook voor het feit dat we onszelf continu door blijven ontwikkelen, voortdurend een stapje extra blijven zetten, altijd gaan voor de beste oplossing! Altijd voor de plus! Bij Solar Concept zijn we echte makers, leggers, bouwers. We draaien al sinds mensenheugenis mee in de branche, beheersen het ambacht tot in de puntjes en hebben onze kennis op het dak vergaard. Kennis die we graag delen, waardoor we je altijd kunnen voorzien van het beste advies.