uitstekend

Na uitleg van de meterkastmonteur kon de legploeg ook vooruit met de installatie omdat het al enkele jaren geleden was dat ze dit systeem gelegd hadden maar na uitleg wisten ze het weer en is alles in een korte tijd gelegd.

• Prijs

van begin tot eind alles prima geregeld.

van de opname tot en met de uitvoering en de nazorg is alles perfect geregeld. ik ben een zeer tevreden klant.

Gaat goed

• Prijs

correcte levering en plaatsen van mijn zonnepanelen

klantvriendelijk en vakkundig

• Prijs

Goed geïnformeerd vanaf offertestadium tot aan facturatie.

Prima ervaring. Zeker aan te bevelen.

Goed bezig Solar Concept

Afspraak is afspraak ze zijn precies op tijd. De monteurs waren vriendelijk en snel. Maken netjes werk en er word van te voren goed overlegd hoe je het wil hebben.

• Prijs

Fijn contact en men luistert de naar mijn wensen. De monteurs waren vriendelijk werkte snel en secuur en netjes.

• Prijs

Goed geregeld, probleempjes zijn snel opgelost

De installatie is sneller geleverd dan verwacht Een klein misverstand over de afwerking maar dit wordt goed opgelost.

wisselende ervaringen

Vond de voorcommunicatie niet geweldig. Op de dag dat de panelen gelegd zouden worden, werd er nog afgebeld. Wat zeker niet prettig was, omdat er een vrije dag opgenomen was. Het leggen op de zaterdag erna verliep heel fijn en positief. Had naderhand nog vragen, maar de snelheid van de afdeling service laat ernstig te wensen over.

Goed geweldig Bedrijf

Solar Concept is een goed Bedrijf, ik had heb goede communicatie met allerlei soorten vragen die ik heb en al deze vragen worden beantwoord Echt een pluspunt. Ik raad dit Bedrijf Solar concept ten zeerste aan

• Prijs

Snelle installatie , uitgevoerd volgens afspraak.

Duidelijke uitleg over de verschillende zonnepaneel systemen. Heldere offerte. Installatie snel verlopen conform afspraak. Bij installatie was geen tekening van de exactie locatie van de panelen op het dak aanwezig. Kleine correcties in de afwerking noodzakelijk. Na installatie is het systeem direkt operationeel. Inlog gegevens voor gebruik van de app liet enige tijd op zich wachten.

• Prijs

Deskundig, meedenkend en super vriendelijk!

Aardige, vakkundige mensen die zorgvuldig en snel te werk gingen

Betrouwbaar, gewoon doen.

Het 1e gesprek met Dennis was zeer prettig. Communicatie met Dennis was goed, ook binnen het traject. De planning op de dag zelf was wat minder. De panelen zouden na opdracht binnen 6 weken worden geplaatst. Dat werd 8 weken. Dat vond ik zelf niet een probleem. Bij het maken van de montage afspraak ik had aangegeven de 1e klant van de dag te willen zijn. De afspraak was dus om 08:30. Echter op de dag zelf waren de monteurs er pas om 11.30 en 12.30. Een tweetal zelfstandige(zzpers). De montage van de twee PV systemen kreeg men ook niet meer gereed. Ik ben vol lof over de monteurs. Ze zijn zelfs op zondag terug geweest om het verder gereed te maken! Vriendelijke, behulpzame mannen. Vanuit Solar Concept vindt ik het wel slecht dat er zelf geen regie gehouden wordt op de montage en dit verder uitbesteed wordt. Beter was 3 man geweest. De kabel welke in de grond moest was verkeerd aangeven. Dit is wel goed opgelost. De kabel heb ik zelf met de monteur weer aangebracht. Kosteloos. Na twee weken kreeg ik toegang tot de app van de omvormer. Alles werkt. Betaling na afloop is ook een pluspunt bij Solar Concept. Ondanks dat er wat verbeterd kan worden in de planning is de communicatie en oplossingsgerichtheid van het bedrijf goed en een betrouwbare partner om mee in zee te gaan.

• Prijs

I.p.v. 's-middags 13.00 uur stonden ze 's-morgens om 9.00 uur al op de stoep. Dit was mogelijk omdat ook het aangrenzende huis gelijktijdig van zonnepanelen werd voorzien. Er ontstond een probleempje toen 's-middags bleek dat een kabel van Ziggo door de monteur was doorboord. Hij heeft dat zelf kunnen herstellen omdat hij ooit bij Ziggo heeft gewerkt. Ik hoop/ga er vanuit dat die herstelde Ziggo-kabel goed blijft functioneren.

• Prijs

Goed advies en komt de planning na, maar helaas 2 install teams waar ik niet tevreden over was.

2 teams hebben de werkzaam heden voor het plaatsen van de zonnepanelen afgebroken ivm wind. Hier had ik ernstig mijn twijfels over en ook het voorbereiden van 11 panelen ipv 12. Dit is gelukkig hersteld met een derde vakkundig team ondanks "wind". Gelukkig heeft de service desk de situatie begrepen en snel gehandeld.

Tot nu toe tevreden

De monteurs Koen, Jeroen en Joey waren vriendelijk en dachten mee en dachten ook in oplossingen. Kwamen zelf vragen of ik tevreden was hoe de platen op het dak lagen en/of het anders wilde. Zo hoort het vind ik. Monteurs zijn netjes tegen klanten en stellen zichzelf voor.

• Montage (zonnepanelen)
  • Installatie (elektra aanpassingen) N.v.t.

Vakkundig en snel

De medewerkers waren exact op tijd. Zonder omhaal (koffie wilden ze buiten opdrinken) gingen ze aan het werk. Na een paar uurtjes lagen de zonnepanelen precies zoals gepland op de daken. Goede uitleg van de elektricien gekregen. Die alle kabels keurig weggewerkt heeft. Kortom zeer tevreden.

• Prijs

Lekker bezig Solar Concept!

Compleet ontzorgt, vanaf mijn aanvraag tot nazorg. Een heerlijke ervaring.

• Prijs

Goede begeleiding, fijne mensen om mee samen te werken.

Goede begeleiding in het hele proces. Echter, Solarconcept had vooraf beter moeten nagaan / adviseren hoe de elektra aangelegd kon worden in de meterkast. We kwamen er pas op de dag van het plaatsen van de panelen achter dat we een kabel door 20 meter tuin moesten ingraven. Verder vakkundige mensen die de panelen hebben geplaatst en de elektra hebben aangelegd. Prima om mee samen te werken.

Gewoon goed

Monteurs waren mooi op tijd, snel gewerkt.

Goed & Uitstekend

Alles goed en snel geleverd & gemonteerd

• Prijs

Een snelle en correcte levering van zonnepanelen.

Vakkundige uitleg over aanleg en gebruik van zonnepanelen. Over hoe te maken , zou de verkoper iets beter moeten luisteren naar de klant. Maar in overleg met de uitvoerende mensen is alles toch naar wens uitgevoerd.

Aardige hard werkende mannen

Duidelijke uitleg, vriendelijke hard werkende mannen

• Prijs

Keurig gewerkt. Vriendelijk en alles goed uitgelegd.

• Prijs

Terzake kundig, prettig in de omgang.

Installatie mensen werken snel en doeltreffend heb ik de indruk.

• Montage (zonnepanelen)
  • Installatie (elektra aanpassingen) N.v.t.

Over Solarconcept

Altijd voor de +, dat = Solar Concept! De plus van Solar Concept staat niet alleen voor de perfecte formule en een uitkomst die méér is dan de som der delen. Het staat ook voor het feit dat we onszelf continu door blijven ontwikkelen, voortdurend een stapje extra blijven zetten, altijd gaan voor de beste oplossing! Altijd voor de plus! Bij Solar Concept zijn we echte makers, leggers, bouwers. We draaien al sinds mensenheugenis mee in de branche, beheersen het ambacht tot in de puntjes en hebben onze kennis op het dak vergaard. Kennis die we graag delen, waardoor we je altijd kunnen voorzien van het beste advies.