Geweldige vakmensen

De monteurs waren ruim op tijd ,legde alles goed uit deden hun werk netjes ruimde ook alles op perfect voor mij een dikke tien

Super!!

Binnen afgesproken tijd geleverd en keurig gelegd ondanks de drukke tijd!

Opwekken gaat lekker!

Mijn systeem draait al een paar weken en levert bovenverwachting veel stroom op. Dankjewel Solar Concept voor de uitstekende ervaring.

Fijne ervaring

Hele fijne ervaring met Solar Concept. Ondanks de drukte voel ik me uitstekende geholpen. Alles is vlotjes verlopen en de zonnepanelen wekken nu mijn stroom op.

Alles keurig geregeld!

Voor aanvang werd netjes alles uitgelegd. Bij opleving werd de installatie helemaal uitgelegd. Grote pluim voor alle medewerkers.

Goed personeel netjes werk

Heel goed en netjes werk En goed personeel

Perfect geregeld!

Via vereniging Eigen Huis zonnepanelen besteld bij Solar Concept. Zonnepanelen geleverd tegen een goede prijs. Communicatie was prima. Ik werd geregeld geïnformeerd over de voortgang. De aflevering en installatie gingen volgens afspraak. Monteurs werkten professioneel en zeer netjes. Ze hebben alle afval en rommel opgeruimd en meegenomen. Al met al ben ik dus zeer tevreden!

Prima advies.

Goed advies, prima offerte, uittekende installatie

snel en vakkundig

Vlot geholpen met goede voorlichting en vakkundige installatie.

Goed, degelijk en vlug.

Vanaf de eerste afspraak, vriendelijke uitleg en serieus.

• Prijs

Goed werk geleverd door vriendelijke lui

Met dank aan ELDA

Snel, netjes en secuur.

• Prijs

1e bezoek slecht, want monteurs zijn onverrichte zaken weer gegaan, later een ander team teruggekome

1e bezoek was slecht, slecht voorbereid en onverrichte zaken zijn ze weer vertrokken. Daarna kwam een ander team en deze hebben het werk goed uitgevoerd en opgeleverd. Geen overlast van gehad

Een goede eerste week!

Alles draait perfect en we hebben een hele goede eerste week. Leuk Brabants Installatieteam dat alles goed uitlegde.

Uiteindelijk kwam alles goed

Het hele traject duurde wat langer dan we verwacht hadden. Er werd gecommuniceerd dat dit kwam door de extreme drukte wat natuurlijk ook logisch is momenteel. Uiteindelijk een heel bevredigend eindresultaat.

Voldoende score

Planning goed Schouw matig Plaatsing goed

Super monteurs

Alles snel en goed geleverd, toppie

Strakke planning Van A tot Z

Strakke planning alles volgens afspraak! Nette vrolijk vakkundige jongens die weten waar ze mee bezig zijn. Helemaal TOP.

Goede ervaring!

Ik schrijf normaal nooit reviews maar hier maak ik graag een uitzondering voor. Wat een fijne club mensen. Vanaf het eerste contact tot en met de gezellig installatie jongens, allemaal hele fijne en betrokken mensen. Ik kan het iedereen aanraden om met Solar Concept in zee te gaan.

Leuke club Solar Concept

Een hele goede ervaring met een deskundige zonepanelenbedrijf. Het advies was goed , de communicatie liep lekker en de installatie was deskundig. Ik kan iedereen aanraden om met deze club in zee te gaan.

Super gedaan

24 panelen zijn geplaatst door Mikey, Jordy en Tijs van Elda Solar. Mooi gecentreerd geplaatst en aan beide kanten van het dak 12 panelen geplaatst. Alles in goed overleg en zeer behulpzaam!!

Professioneel

3 gezellige brabanders die gelijk van aanpakken houden en weten wat ze doen. Ze laten de boel netjes achter. Zeer tevreden!

Alles is geweldig verlopen

Zie hierboven.

Top Team!

Wat n professionele, vriendelijke jongens die bij ons zijn geweest om de zonnepanelen te leggen! Ontzettend blij met het eindresultaat. Maar ook vooraf goed en duidelijk geïnformeerd.

• Prijs

Verkeerde adviesberekening leidt tot veel hogere terugverdientijd

Oorspronkelijk wilde ik zonnepanelen op het dak van mijn huis, maar vanwege een mansardekap voor Solar Concept dat te lastig. Ook mijn aanbod om een steiger te bouwen om dat te ondervangen was niet mogelijk. Men adviseerde mij de panelen op de schuur te leggen. In de eerste adviesberekening werd echter geen rekening gehouden met de schaduw op het schuurdak. Hier moest ik expliciet nog om vragen. In de tweede berekening is wel rekening gehouden met de schaduw, daar kwam een advies uit wat tot een voldoende positief plaatje leidde om er op in te gaan. Nu na een jaar blijkt het advies van Solar Concept echter meer dan 30% te hoog te zijn! Ofwel de terugverdientijd is veel langer dan voorzien. Op mijn reclamatie wilden ze wel tegen kostprijs nog meer panelen op het niet rendabele schuurdak leggen. Daar zit ik echter natuurlijk niet op te wachten. Mijn tegenvoorstel om dan tegen kostprijs de elektrische aansluiting naar het huisdak te verzorgen dat ik er zelf panelen op plaats was voor hen weer niet acceptabel. Kost ze niks? Kortom, ik ben achteraf zwaar ontevreden met het advies!

Over Solarconcept

Altijd voor de +, dat = Solar Concept! De plus van Solar Concept staat niet alleen voor de perfecte formule en een uitkomst die méér is dan de som der delen. Het staat ook voor het feit dat we onszelf continu door blijven ontwikkelen, voortdurend een stapje extra blijven zetten, altijd gaan voor de beste oplossing! Altijd voor de plus! Bij Solar Concept zijn we echte makers, leggers, bouwers. We draaien al sinds mensenheugenis mee in de branche, beheersen het ambacht tot in de puntjes en hebben onze kennis op het dak vergaard. Kennis die we graag delen, waardoor we je altijd kunnen voorzien van het beste advies.