Snelle en betrouwbare installatie

Installatie op afgesproken tijd. Werd snel en vakkundig uitgevoerd. Hierna uitleg over functioneren.

Cijfer 11

Met de thuisbatterij van Solar Concept gebruiken we meer zonne-energie. Het installatieproces was snel en de service was goed. Het helpt ons stroom te besparen en minder afhankelijk te zijn van het net.

Prima bedrijf voor zonnepanelen

Van advies tot installatie goed verlopen. 3 medewerkers op de dag van installatie, vriendelijk personeel. goede uitleg en meedenken in oplossingen, en snel geplaatst.

Gewoon goed

Gewoon goed

Snel en professioneel

Panelen zijn netjes gelegd

• Prijs

Compleet verzorgd, van aanmelding tot inbedrijfstelling, top gedaan

De aanmelding gestart via Eigen Huis. Solar Concept heeft in alle stadia goede en complete informatie gegeven, uitstekend de verschillende stappen gecommuniceerd en ondersteund (bijvoorbeeld het aanmelden bij je leverancier), alle afspraken omtrent installatie goed voorbereid en nagekomen. Ik ben heel tevreden met de hele gang van zaken.

• Prijs

Zeer goede en snelle servivice

Zeer goede en snelle service. Personeel weet waarmee ze bezig zijn. Echte vakmannen

• Prijs

Van advies t/m installatie goede ervaring

Vlotte en correcte communicatie, ook bij (aanvullende) vragen. Duidelijk advies, ook aangaande de groepenkast, deze hebben wij uiteindelijk wel door een andere partij laten aanpassen, maar dat was geen probleem. Dag van de installatie alles goed verlopen. De mannen waren wat later dan verwacht, maar hadden daar wel netjes over gebeld. Netjes en vlot gewerkt, alles goed uitgelegd. Zeker aan te raden!

• Prijs

Hey Fiona, bedankt voor je review. Super om te lezen dat je een fijne ervaring hebt gehad met Solar Concept. We zullen de complimenten doorgeven. Geniet van de panelen en we wensen je veel zonuren toe.

Prima ervaring

Alles goed verlopen met mijn thuisbatterijen.

Snel geplaatst

Snel geplaatst maar de factuur liet te lang op zich wachten

• Prijs

Beste W, bedankt voor je review en feedback. Dit nemen we zeker mee! Geniet van de panelen en laat de zon maar schijnen.

Alles prima verlopen

Nadat ik opdracht had gegeven, werd ik goed op de hoogte gehouden m.b.t. de afspraken voor uitvoering. De groepenkast is vervangen. Bij het plaatsen van de panelen ging het de eerste keer mis, doordat er enkele daklatten slecht waren. Nadat deze enkele daklatten door een loodgieter waren vervangen, zijn de panelen vlot geplaatst. De kabel vanaf de panelen naar de groepenkast heb ik zelf aangelegd. De oude panelen heb ik samen met de loodgieter verwijderd.

Keurig gewerkt

Solar Concept heeft gedaan wat het moest doen. In overleg de panelen geplaatst de kabel naar de meterkast getrokken en uitleg gegeven hoe alles werkt. Alles zonder problemen.

• Prijs

Beste Egbert, bedankt voor je review. We zijn blij om te lezen dat je zo tevreden bent over Solar Concept. Laat de zon maar schijnen en geniet van de panelen.

Betrouwbaar, vriendelijk en keurige plaatsing!

Naast de eerdere ervaringen in 2023, onlangs voor de verdere uitbreiding aantal zonnepanelen in februari '24 laten plaatsen. Duidelijke afspraken met een goede uitleg (vooraf) van de gehele plaatsingsprocedure. Wederom een prima ervaring met Solar Concept.

• Montage (zonnepanelen)
  • Installatie (elektra aanpassingen) N.v.t.
  • Prijs

houden zich aan de afspraak!

Een zeer aangenaam bedrijf, goede afspraken, alles duidelijk, prettig aan de telefoon en keurige installateurs. Een verademing in deze tijd. Het kan dus wel om goede mensen naar je te sturen!

• Prijs

Heel vriendelijk en snel geholpen en gewerkt.

Snelle service. Vriendelijke en kundige mensen.

Alles op tijd

Alles op tijd, volgens planning en afspraak. Goede bereikbaarheid voor vragen en adequate antwoorden

• Prijs

Prettige ervaring van offerte tot installatie

Prettige ervaring vanaf allereerste contact over offerte tot aan de uiteindelijke installatie. Alle stappen waren duidelijk aangegeven en er was altijd mogelijkheid tot vragen. Jongens die kwamen installeren waren vriendelijk en netjes en boel netjes geïnstalleerd. Vantevoren was de situatie al bekeken dus op dag van installatie waren er geen verrassingen. Zeer blij met de hele gang van zaken.

• Prijs

Hey Marco, van deze review krijgen wij energie! We zijn heel blij om te lezen dat je zo tevreden bent over Solar Concept en dat het proces soepel is verlopen. We geven de complimenten door aan onze jongens. Geniet van de panelen.

Zeer tevreden met Solar Concept!

Solar Concept heeft ons vanaf het begin tot eind zeer goed geïnformeerd, waardoor ik door het hele traject precies wist wat te verwachten. De installatiedag was heel soepel gegaan, de installateurs hadden zelfs een mogelijkheid gevonden om een extra zonnepaneel te plaatse. Al met al een grote aanrader!

• Prijs

Hey Bernd, van jouw review krijgen wij energie! Wat gaaf om te horen dat je zo tevreden bent over Solar Concept en dat het proces soepel is verloren. Geniet van de panelen en laat de zon maar schijnen!

Zorgeloos zonnecellen gekregen

Solar Concept zorgt voor heldere communicatie. Zo weet je precies wanneer er wat wordt gedaan en hoeveel het gaat kosten. Dat is exact wat je wil. Zorgeloos!

buitengewoon

Vaaf het eerste kontakt prima verlopen duidelijke afspraken en de monteurs zijn heel netjes en snel,

Professioneel, kundig en aardig

Van offerte tot levering geen problemen ondervonden. Geven tijdig aan wanneer de volgende stappen gemaakt moeten worden. Geolied team tijdens het monteren en opleveren.

Prettige samenwerking

Begint met een duidelijke uitleg. Installaties verliepen snel en vakkundig. Vakmensen dus. Daar prettig in communicatie en uitleg van de monteurs. Afspraken waar ik op aan kon. En bij vragen waren de reacties er snel.

Tevreden

Duidelijke communicatie, nette plaatsing, snelle service, gunstige prijs.

Traag/trage afhandeling

Na een eerste schouw prijs ombouw meterkast niets! Na een tweede schouw meterkast niets Een week later werden de panelen gelegd. Na een derde schouw meterkast niets.(wel de mededeling dat alle vorige schouwen vd meterkast verkeerd waren, dus een meerprijs!!) Plots een bericht volgende week de afmontage! Nu Na enige weken werkt het systeem, eindelijk!!!(van enige tegemoetkomen( inzake de prijs/verlaging) kon geen sprake zijn. Tja!!!

• Prijs

Beste Bert, bedankt voor je feedback! We vinden het vervelend om te lezen dat je het proces als niet soepel hebt ervaren. Onze groepenkastspecials heeft meegekeken en vind dat de situatie goed is ingeschat. Desondanks hopen we dat je blij bent met de panelen en we wensen je veel zonuren toe!

Laat de zon maar schijnen!

Alles snel en keurig geregeld. Snelle levertijd en in een ochtend alles gelegd en netjes aangesloten. Voor een goed en sympathiek advies; vraag het Hidde!!!

Over Solarconcept

Altijd voor de +, dat = Solar Concept! De plus van Solar Concept staat niet alleen voor de perfecte formule en een uitkomst die méér is dan de som der delen. Het staat ook voor het feit dat we onszelf continu door blijven ontwikkelen, voortdurend een stapje extra blijven zetten, altijd gaan voor de beste oplossing! Altijd voor de plus! Bij Solar Concept zijn we echte makers, leggers, bouwers. We draaien al sinds mensenheugenis mee in de branche, beheersen het ambacht tot in de puntjes en hebben onze kennis op het dak vergaard. Kennis die we graag delen, waardoor we je altijd kunnen voorzien van het beste advies.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.