Goede service en snelle plaatsing

Installateurs zijn van Solar Concept zelf en zijn zeer vakkundig. Snel en netjes alles geïnstalleerd.

• Prijs

Een super leuke organisatie met veel passie!

Ik heb een hele goede ervaring overgehouden aan Solar Concept! Het contact met de adviseurs verliep erg goed en ze waren erg vriendelijk. De installatie is op de dag zelf ook zonder problemen verlopen en ik ben meteen begonnen met het terugverdienen van mijn investering. Zeker een aanrader!

Waanzinnige monteurs!

Wij zijn uitermate tevreden met de prijs kwaliteit, communicatie en installatie.

GEWELDIG...!!!!!

Een bedrijf waar, buiten vakmanschap, vriendelijkheid en service voorop staan. Wij zullen jullie overal aanraden...!!!

• Prijs

Maakt waar wat ze beloven. communicatie kan wel beter

Besteld, geleverd en werken. zo simpel is het. communicatie kan wel wat beter

• Prijs

Veel plussen maar ook wat minnen!

Ik ben heel tevreden, maar helaas gingen er ook wat dingen mis en dat was jammer! Het mailverkeer liep niet altijd helemaal goed en ook de installatie van de omvormer had wat voeten in de aarde. De monteur op maandag, Harm, maakte weer heel veel goed. Een vakman en harde werker! Al met al zeker een positief gevoel bij de zonnepanelen! De app begrijp ik nog niet helemaal, maar mocht ik er niet uit komen dan neem ik contact op!

• Prijs

Hele fijne mensen ontmoet, die het karwei geklaard hebben. Hoewel het eerst onmogelijk leek aan te leggen, heeft men alles uit de kast getrokken om het netjes te maken. Gelukkig is het uiteindelijk toch op een makkelijke manier goed gerealiseerd. In een woord een geweldig team en bedrijf.

• Prijs

Zeer tevreden over het gehele traject van offerte tot uitvoering!

Niks aan te merken op dit bedrijf, zeer nette prijs, duidelijke communicatie en ook de montage van panelen en elektra verliep vlekkeloos! Nu nog een zonnetje erop en dan komt het goed.

prima service

Uitstekende team, vriendelijke en bekwame medewerkers.

• Prijs

Heel correct, zelfverzekerd, betrouwbaar, duidelijk en ervaren.

Eerste gesprek was heel helder en duidelijk, wist meteen waar ik aan toe was. Ik kreeg de tijd om er over na te denken. installeren gebeurde snel en deskundig.

goeie gasten

Prima bedrijf, snappen wat een klant wil, reageren lekker snel, en zijn prijstechnisch een goede speler. uitvoering ging ook prima, al was de een van de ingehuurde zzp'ers wel erg onhandig met een hoogwerker. Veder werd er op dak niet 100% veilig gewerkt. Maar veder een puike firma

• Prijs

Snel je panelen op het dak

Een vriend van mij had al het nodige uitzoekwerk gedaan en qua voorwaarden, betrouwbaarheid en prijs kwam Solar Concept het beste uit de test. Een offerte was zo opgevraagd en op iedere vraag had de medewerker aan de telefoon een antwoord. Dit proces ging erg voorspoedig. Erg professioneel, overal is goed over nagedacht. Ook de panelen zijn op een goede en vakkundige wijze geïnstalleerd. Ook de afwerking was perfect. Ik moest even wennen aan het personeel dat de panelen kwam installeren. Ze droegen geen bedrijfskleding, maar een trainingspak. Er waren wat opstart problemen en er moest ter plekken gekeken worden hoe de panelen geïnstalleerd moesten worden. De materialen die nodig waren voor de installatie waren niet aanwezig en aangezien ik een extra stopcontact wilde, moest ik zelf meerijden naar een elektra zaak en zelf betalen. Uiteindelijk is alles goed gekomen, heb ik het zoals ik het hebben wilde, maar ik vond de uitstraling die van het voorproces anders aanvoelen dan de installatie. Na het wennen bleken het super aardige, kundige gasten te zijn.

altijd voor de +

Alle afspraken nagekomen.

• Prijs

een advies dat beter had gekund en dat naderhand extra kosten gaf

Het contact met solar concept was prima, ook vond ik het prettig dat er op locatie bekeken werd hoe de situatie was. Omdat de schuur nog in aanbouw was zou een andere elektricien van mijzelf de panelen z.s.m. na plaatsing aansluiten op de nieuw te plaatsen meterkast. Solar concept heeft een 1-fase omvormer geadviseerd. Helaas bleek dat geen goed advies, zei mijn elektricien. De afstand tot de meterkast -waar 3 fase beschikbaar is- zou leiden tot hoge kosten met een 1-fase omvormer. Ik gaf deze info door aan Solar concept en die gaven aan "dat bij de meeste huizen een 1-fase omvormer de juiste keuze was". Ik heb gevraagd om de omvormer om te ruilen voor een 3-fase omvormer. Dat is uiteindelijk gebeurd, mijn inziens met een te hoge rekening voor het omruilen. Ook is er niet toegegeven dat ik niet het juiste advies heb gekregen.

Erg goed

Er waren wat kleine probleempjes maar die zijn prima opgelost. Deze waren ontstaan door communicatie.

• Prijs

Nette installatie, ziet er goed uit

Start installatie liep niet gladjes maar door Solarconcept netjes opgelost. Installatie is top, ziet er zeer netjes uit, zowel op het dak als in de meterkast. Verdere opvolging zoals inlogcodes en BTW teruggave is goed geregeld.

• Prijs

Goed advies en installatie! Komen hun afspraken na!

Goed advies en installatie!

Vakkundig

Goede prijs, vakkundig gelegd

Goed geholpen

Prima geholpen.

Snel en professioneel

Zeer goede uitleg van de mogelijkheden die er zijn Na akkoord over de prijs zeer snel geleverd en ook snel op het dak gelegd. Electrawerk is ook keurig netjes afgewerkt.

• Prijs

Er is zeer snel gereageerd op mijn vraag om info. Goede uitleg/ prijs. Snelle, goede montage/ service. Zeer tevreden.

Alles in 1 hand

Meterkast (oude stoppenkast) laten vervangen en Zonnepanelen laten plaatsen. Keurige medewerkers, jongens met hart voor de zaak. Hele nette afwerking/montage omvormer en ook nog eens een prima suggestie van de installateur om deze op een plek uit het zicht te hangen.

• Prijs

Een hele nette en snelle installatie

Een team van 4 man heeft onze zonnepanelen vervangen incl. nieuwe omvormer. Heel vriendelijk en netjes gewerkt; ook de klus netjes achtergelaten door verpakkingen, etc. mee te nemen.

keigoed

Wij zijn geheel tevreden . de afspraken zijn zonder problemen ingevuld. Zelfs ons herinneren aan eventueel koffie en eventueel kapotte dakpannen vindt ik prachtig . Ook de man van plaatsen groepenkast alle lof en hopen voor hem dat na de corona als weer als vanouds gaat.

• Prijs

Geen verrassingen, goed personeel. Gekregen wat we aangeboden is.

Over Solarconcept

Altijd voor de +, dat = Solar Concept! De plus van Solar Concept staat niet alleen voor de perfecte formule en een uitkomst die méér is dan de som der delen. Het staat ook voor het feit dat we onszelf continu door blijven ontwikkelen, voortdurend een stapje extra blijven zetten, altijd gaan voor de beste oplossing! Altijd voor de plus! Bij Solar Concept zijn we echte makers, leggers, bouwers. We draaien al sinds mensenheugenis mee in de branche, beheersen het ambacht tot in de puntjes en hebben onze kennis op het dak vergaard. Kennis die we graag delen, waardoor we je altijd kunnen voorzien van het beste advies.