Alles van het begin tot aan de installatie was strak geregeld

• Wat heeft Solar Concept bij je geïnstalleerd? Zonnepanelen

Super goed en goede contact met klant Teks en uitleg over zonnepanelen en omvormer met de klant over bevestigen en plaatsen de panelen betrokken ze de klant in samen overleg, echt professioneel bedrijf en vak bekwaam personeel als ik een cijfer moet geven tussen 5/10 dan verdient solar concept een dikke 10 Ga zo door

Waardeloos bedrijf

Via Vereniging Eigen Huis zonnepanelen laten plaatsen. Panelen zijn geplaatst. Aardige jongens, snelle werkers. Helaas blijken de panelen zo geplaatst dat er het hele jaar schaduw van een beluchtingspijp valt op een paneel, wat de opbrengst van alle 6 panelen drukt. Contact gezocht met de klantenservice van Solar concept. Bepaald niet geholpen. Enige oplossing waar ze mee komen is voor dat ene paneel waar schaduw op valt, bij Solar concept een aparte omvormer te kopen. We hadden liever vóór plaatsing een offerte gekregen óf voor een paneel minder en/of dat de panelen een stukje verder van de pijp waren geplaatst, dan was er geen probleem geweest. Overigens geeft Vereniging Eigen Huis ook niet thuis...

• Wat heeft Solar Concept bij je geïnstalleerd? Zonnepanelen

Beste Tineke, bedankt voor het delen van je ervaring. We vinden het vervelend om te lezen dat je niet tevreden bent. Onze collega Luc heeft met je meegekeken en de volgende bevinding gedaan: je werkelijk opbrengst valt steeds hoger uit dan je verwachte opbrengst. Desondanks begrijpen je frustratie en zouden je daarom graag één jaar lang gratis ons Comfort pluspakket willen aanbieden. Met dit serviceplan krijg je onder andere maandelijks advies over welke energiemaatschappij het beste bij je past, daarnaast regelen wij de overstap én krijg je maandelijks advies over de thuisbatterij. We horen graag of je hier behoefte aan hebt. Je kan een mailtje sturen naar [email protected].

Zeer goede ervaring

Contact met het bedrijf verliep zeer goed, vriendelijk personeel. Er werd duidelijk uitleg gegeven over het hele proces en de installatie verliep zonder problemen. Zeer kundige en vriendelijke installateurs. De zonnepanelen werken geweldig! Solar Concept is een aanrader!

• Wat heeft Solar Concept bij je geïnstalleerd? Zonnepanelen

Heel goed en heel netjes

Eigenlijk kwamen de monteurs en na enkele uren vertrok men weer. Het was klaar en was perfect in orde.

• Montage (zonnepanelen)
  • Installatie (elektra aanpassingen) N.v.t.
  • Wat heeft Solar Concept bij je geïnstalleerd? Zonnepanelen

prettige contacten en alles netjes geïnstalleerde volgens afspraak

Prima, accuraat, duidelijk en mee-denkend

Vakwerk

Vakwerk van electriciën Koos en zijn “dakmaatjes”. In no time de zonnepanelen strak op het dak en een mooie oplossing voor de omvormer en kabelwerk. Vanochtend om 7 uur gestart en om 11.30 uur volledig operationeel. Ook her proces voorafgaand aan de installatie verliep vlot en klantvriendelijk.Benieuwd naar de opbrengst van onze panelen.

Heel tevreden over Solar Concept BV

Heel blij met onze zonnepanelen van Solar Concept BV! Fantastische communicatie, snelle installatie en het werkt allemaal prima!

• Wat heeft Solar Concept bij je geïnstalleerd? Zonnepanelen, Groepenkast

Top bedrijf met heldere aanpak!

Top bedrijf! Vrijblijvend offerte aangevraagd, netjes gebeld en komen eerst op locatie inventariseren met heldere uitleg en informatie. Houden je vervolgens tijdens het hele traject goed op de hoogte! Meterkast aangepast en de panelen in no-time netjes geplaatst. Super service en behulpzame, vriendelijke installateurs! Wij zijn dik tevreden!

Prettig contact

Erg prettig contact, de afspraken werden keurig nagekomen

• Wat heeft Solar Concept bij je geïnstalleerd? Zonnepanelen, Groepenkast

Solar concept, een totaal concept snel en goed

Alle afspraken waren vlot geregeld. Via mail of telefoon is Solar concept snel bereikbaar. Er is heel netjes gewerkt en alles werd opgeruimd. Mijn complimenten

• Wat heeft Solar Concept bij je geïnstalleerd? Zonnepanelen, Groepenkast

Hey Marca, bedankt voor je review! We zijn blij om te lezen dat het proces soepel is verlopen. Geniet van de panelen en laat de zon maar schijnen!

Uitstekend.

Wel tevreden van begin tot eind. Vooral vriendelijk personeel. Wij werden goed op de hoogte gehouden. Komen de situatie aan huis bekijken, en overleggen wat de beste manier is om alles te monteren. Ze bekijken `t dak en de meterkast. Klein minpuntje, de elektra monteur had de leidingen netjes haaks in de meterkast moeten monteren. De draden waren lang genoeg. Toen `t klaar was zag ik dit en was `t te laat. Heb daar niets over gezegd omdat `t toch niet meer veranderd kon worden. Dit hebben ze zo niet geleerd.

• Wat heeft Solar Concept bij je geïnstalleerd? Zonnepanelen, Groepenkast

Je wordt goed op de hoogte gehouden, en snelle service.

Prima!

Prima en heldere communicatie. Zonnepanelen zijn vlot en vakkundig gelegd. Bedrijf heb ik via Vereniging Eigen Huis ingeschakeld, dus door hun goed beoordeeld. Wel zo fijn, want als leek zie je door de bomen het bos niet meer, zoveel aanbieders.

• Wat heeft Solar Concept bij je geïnstalleerd? Zonnepanelen

Hey Joukje, bedankt voor je review en het vertrouwen in Solar Concept. Geniet van de panelen en laat de zon maar schijnen!

Goede ervaring

Goed contact met de klantenservice. De zonnepanelen zijn deskundig gelegd.

Goed pro-actief meedenken

Van adviseur tot en met monteurs, ze kwamen allemaal met goede suggesties. En leverden goed werk af!

• Wat heeft Solar Concept bij je geïnstalleerd? Zonnepanelen

Hey Wim, bedankt voor je review. We zijn blij om te lezen dat je zo tevreden bent over Solar Concept en dat het proces soepel is verlopen. Geniet van de panelen en laat de zon maar schijnen!

Dik tevreden, netjes en uitgebreid

k ben dik tevreden met Solar Concept. Ze komen op locatie de situatie bekijken en mogelijkheden bespreken. Een vlotte levering van de panelen. De elektricien deed meer dan nodig was en het ziet er heel netjes uit. Wij zijn dik tevreden. 1 puntje van aandacht is de gebrekkige communicatie met de werknemers die de panelen kwamen leggen en de elektricien. Het was geen probleem verder maar misschien een idee omdat vooraf te benoemen

• Wat heeft Solar Concept bij je geïnstalleerd? Zonnepanelen

Beste Jantine, bedankt voor je review. We zijn blij om te lezen dat je zo tevreden bent over Solar Concept. De feedback gaan we intern terugkoppelen. Dank je wel dat je ons scherp houdt, want we gaan altijd voor de plus. Laat de zon maar schijnen!

Geweldig aanbod via VEH

Via Vereniging Eigen Huis kreeg ik een geweldig aanbod voor zonnepanelen van Solar Concept. Zeer goede prijs, snelle service en duidelijke communicatie. Enige minpuntje was dat het oorspronkelijke aanbod zonder toelichting werd aangepast. Maar na een telefoontje kreeg ik alsnog uitleg.

• Wat heeft Solar Concept bij je geïnstalleerd? Zonnepanelen, Groepenkast

Beste Yvonne, bedankt voor je vertrouwen in Solar Concept en de mooie complimenten. We koppelen je feedback intern terug! We wensen je veel plezier met de panelen en veel zonuren toe.

Prettig en betrouwbaar

Het bedrijf komt z’n afspraken na en levert goed werk. Er was een probleem met lekkage ontstaan maar dat werd keurig snel opgelost.

• Wat heeft Solar Concept bij je geïnstalleerd? Zonnepanelen

Beste Leo, bedankt voor je review. We zijn blij om te lezen dat je tevreden bent over Solar Concept. Vervelend dat er een lekkage is ontstaan, maar gelukkig is deze snel verholpen. We wensen je veel plezier met de panelen en laat de zon maar schijnen!

Positieve communicatie zowel telefonisch als via mail.

Vanaf inschrijving goed contact, duidelijke voorlichting over keuzes, direct een richtdatum voor installatie. Op afgesproken data respectievelijk een schouw, meterkast aanpassen en op datum de zonnepanelen geplaatst. Keurig en snel gebeurd.

• Wat heeft Solar Concept bij je geïnstalleerd? Zonnepanelen, Groepenkast

Correcte plaatsing, vaardig en vriendelijke mensen, goede communicatie. Zeer tevreden!

• Wat heeft Solar Concept bij je geïnstalleerd? Zonnepanelen

Zeer goed van aanvraag tot plaatsing.

Alles zeer vlot en soepel verlopen. Erg vakbekwaam personeel dat keurig werk heeft verricht. We werden op de hoogte gehouden door de mail vanaf het bestelmoment. Alles zeer netjes afgewerkt en schoon opgeleverd. Nogmaals dank

Afspraken prima nagekomen!

Afspraken zijn prima nagekomen! Aangenaam contact! Snelle en vakkundige installatie van 10 zonnepanelen (5 op het oosten en 5 op het westen) en update van de ‘stoppenkast’ binnen 3 uur! Wij kunnen en zullen Solar Concept bij iedereen aanbevelen! Jos en Ellen Wierden Date of experience: June 05, 2024

• Wat heeft Solar Concept bij je geïnstalleerd? Zonnepanelen, Groepenkast

Hey Jos en Ellen, bedankt voor jullie review en de mooie foto's! We zijn blij om te lezen dat jullie zo tevreden zijn over Solar Concept. Laat de zon maar schijnen en geniet van de panelen.

Fijne service, van begin tot eind

Wij kochten onze zonnepanelen bij Hidde, na een informatief en prettig gesprek. Geen agressieve verkooptechnieken, gewoon een helder verhaal. De jongens die de panelen kwamen plaatsen waren netjes, vriendelijk en kundig. In overleg met SolarConcept zorgden we zelf voor een leiding waardoor de stroomkabel werd getrokken. De elektricien dacht fijn mee hoe we deze het beste door het huis heen konden leggen en kwam een andere dag terug om de panelen definitief aan te sluiten. Het contact met de administratie was ook heel prettig, ze waren erg behulpzaam.

• Wat heeft Solar Concept bij je geïnstalleerd? Zonnepanelen

Beste Lisa, bedankt voor je review. We vinden het heel fijn om te lezen dat het proces soepel is verlopen en dat je zo tevreden bent over Solar Concept. We wensen je veel plezier met de panelen en laat de zon maar schijnen!

Een goede en aan te bevelen onderneming

Via Eigen Huis in contact gekomen met Solar Concept voor de aanschaf van zonnepanelen. Op basis van onze wensen een goed en duidelijk advies van ze gekregen. Zeer duidelijke correspondente over offerte, bevestiging opdracht, montage afspraak, oplevering en facturatie. We zijn super tevreden en bevelen dit bedrijf van harte aan

• Wat heeft Solar Concept bij je geïnstalleerd? Zonnepanelen, Groepenkast

Beste Jan, dankzij deze review krijgen wij een glimlach op ons gezicht. Bedankt voor het delen van je ervaring en de mooie complimenten. De panelen liggen er super bij dus laat de zon maar schijnen!

Bernestraat 1

5374 PE Schaijk

Over Solarconcept

Altijd voor de +, dat = Solar Concept! De plus van Solar Concept staat niet alleen voor de perfecte formule en een uitkomst die méér is dan de som der delen. Het staat ook voor het feit dat we onszelf continu door blijven ontwikkelen, voortdurend een stapje extra blijven zetten, altijd gaan voor de beste oplossing! Altijd voor de plus! Bij Solar Concept zijn we echte makers, leggers, bouwers. We draaien al sinds mensenheugenis mee in de branche, beheersen het ambacht tot in de puntjes en hebben onze kennis op het dak vergaard. Kennis die we graag delen, waardoor we je altijd kunnen voorzien van het beste advies.