Informatie vooraf helder en duidelijk, goed meegedacht en snel en netjes afgeleverd.

Naar aanleiding van het informatiegesprek besloten de opdracht bij solarconcept neer te leggen. Er is goed meegedacht over waar omvormer te plaatsen en een extra bezoekje van elektricien gaf ons zeker het vertrouwen dat het goed zou komen. Op de dag van plaatsing alles zeer snel en naar behoren geplaatst. Wat enige verbetering mag hebben is de communicatie rondom de app en de aanmelding bij solar edge. Pas na zelf actie te ondernemen werd dit geregeld. Gelukkig wel direct.

• Prijs

Eindelijk een bedrijf wat zijn beloftes nakomt!

Geen minpunten. Alles werkt zoals voorgesteld.

• Prijs

Goed maar geen antwoord op mijn laatste e-mail. Daarnaast verkeerd ingemeten panelen.

Ipv 9 konden er maar 8 panelen worden geïnstalleerd. Daar heb ik over gemaild, maar heb daar tot dusver geen reactie op ontvangen. Wel de rekening. De panelen werken prima en de installatie was keurig. Mgv

• Prijs

Goede voorbereiding en advies. De installatie werkt goed. Het enige wat ik mis is een Hollandse beschrijving van de omvormer en de app.

We zijn zeer tevreden!!

Er werd heel netjes gewerkt. De panelen liggen er mooi op en alles is super opgeruimd. Zelfs de kapotte dakpannen werden vervangen en door de mannen meegenomen, zodat er geen rommel achter bleef. Complimenten aan de monteurs!!

Super!!!

Goede uitleg, meedenken, snelle service, makkelijk en snel te bereiken

• Prijs

Erg goede klantenservice en uitleg

Erg snel in behandelen van aanvraag, langskomen en komen leggen. Veel vragen gehad tussendoor, hierop allemaal rustig antwoord gegeven, teruggebeld door de juiste persoon. Aan het eind nog een vraag gehad vanuit de buren, hier heeft het bedrijf ook goed over meegedacht. Heel erg fijn bedrijf, zou het iedereen aanbevelen!

Perfecte service

Hele aardige werknemers, goede uitleg vooraf. Efficiënte elektricien en mannen die de panelen kwamen leggen.

alles was goed geregeld

ik heb er goede ervaring mee alles was goed geregeld

Alle afspraken nagekomen

Van elektricien tot daklegger tot verkoper, iedereen is zijn gemaakte afspraken nagekomen. En dat is bijzonder, want dat maak je helaas niet meer zo vaak mee. Compliment voor de de elektricien in het bijzonder. Heeft super goed meegedacht!

Super goede ervaring

Van het eerste gesprek tot de afhandeling een prima service. Op de dag van het leggen kreeg ik ook veel uitleg en waarom bepaalde keuzes werden gemaakt.

Perfect gelopen

Van het begin tot het einde is alles volgens afspraak gedaan, en vriendelijk

• Prijs

Prima service en keurige installateurs

Blij dat ik voor Solar Concept heb gekozen

Vakkundig

Goede uitleg, denken met je mee...snelle werkwijze, vakkundig

• Prijs

Prima bedrijf, snelle reactie, prettige werknemers

Na een offerte vergelijking aangevraagd te hebben, kwam een snelle reactie. Duidelijke uitleg en aantrekkelijk aanbod. Afspraak met adviseur was snel gemaakt. Duidelijke afspraken die perfect worden na gekomen. Zeer correcte, net werkende werkmannen. Een aanrader, dit jonge ambitieuze bedrijf

Netjes en snel geregeld

Op 1 april en dat was geen grap kwamen de jongens van solar de zonnepanelen plaatsten. De jongens werken erg nauwkeurig, voorbeeld van de panelen was net tetris, jongens hebben het er strak en netjes opgelegd zodat het voor het oog ook nog oké is om naar te kijken, top! Vriendelijke jongens en erg en netjes gewerkt!

Professioneel team

Team werkt efficiënt en doortastend.

• Prijs

Goede service en afspraken worden nagekomen, aanrader

Goed, netjes alles geregeld volgens afspraak en alles werkt. Bij vragen krijg je snel een reactie. Kortom tevreden!

Snel, duidelijk en compleet

Eenbkeurig thuisbezoek om de wensen te bespreken met daarna een duidelijke en zeer complete aanbieding. Leggen was binnen een maand gedaan en alles is zeer netjes afgewerkt en werkt als een Zonnetje.

Wisselend

Mijn ervaring met Solar Concepts is wisselend. Het advies was erg goed, open en eerlijk. De communicatie daarna was zeer matig. Er was sprake van een lange doorlooptijd voordat mijn installatie geplaatst werd. De medewerkers die de installatie hebben geplaats waren erg professioneel, vriendelijk en kundig, ondanks dat ze veel later aankwamen dan het afgesproken tijdstip. Een paneel is helaas krom/gevallen voor of tijdens de installatie en dat is zichtbaar. Ook de communicatie hieromtrent gaat moeizaam.

• Prijs

Op bijna alle punten een goede ervaring met Solar Concept.

Eigenlijk zouden we meedoen met de Osse actie 'Zon op je Dak'. Op het laatste moment kozen we voor Solar Concept omdat we met hen al een goede ervaring hadden met een rij panelen 3 jaar eerder. En.. ze waren bijna de helft goedkoper! Heel vlotte regeling: een week na afspraak lagen de panelen erop en werkte het systeem. Met de monteurs viel de precieze plaatsing te regelen i.v.m. de eerdere panelen die iets van maat verschillen. Ook een losliggende kabel bij de 'oude' panelen werd vastgelegd en klappert nu niet meer op het dak. De verbinding met de omvormer via een app was meteen geregeld, zodat de opbrengst vanaf de eerste dag te volgen is. Helaas is dat laatste niet gebeurd met de omvormer van de eerste serie panelen, hoewel tevoren wel toegezegd. Die is 3 1/2 jaar geleden ook door Solar Concept aangebracht, maar nooit via een app volgbaar gemaakt. Ik kreeg een handleiding toegestuurd om het zelf in orde te maken, maar ik kom daar nog niet uit. Wellicht kan ik daar meer hulp bij krijgen.

Vriendelijke service

Goede en vriendelijke service, maar soms wat onduidelijkheden in de communicatie.

Perfect voor elkaar.

Van begin tot eind goede communicatie over alles. Netjes alles aangesloten en opgeleverd. Top.

service bij storing waardeloos

De Installatie verliep prima maar bij storing van de omvormer kregen wij geen concrete antwoorden, kregen wij telkens iemand anders aan de telefoon die geen antwoorden kon geven, medewerkers verschuilen zich achter Solar Edge (fabrikant omvormer) en interne diensten onderling die van elkaar niet weten wat er zou moeten gebeuren. De storing al 2 weken geleden gemeld en tot nu toe door Solar Concept alleen op afstand uitgelezen dat de omvormer defect is, we hebben nog steeds geen afspraak voor vervanging of reparatie.

Precies zoals afgesproken!

Een vriend tipte mij over SolarConcept. Aangezien hij alles altijd goed uitzoekt, hoefde ik dat niet meer te doen. Na een middagje installatiewerk leveren 9 panelen op mijn platte dak meer dan ik als piekbelasting gebruik. En de rest levert geld op voor de teruglevering. Prima kwaliteit geleverd.

Over Solarconcept

Altijd voor de +, dat = Solar Concept! De plus van Solar Concept staat niet alleen voor de perfecte formule en een uitkomst die méér is dan de som der delen. Het staat ook voor het feit dat we onszelf continu door blijven ontwikkelen, voortdurend een stapje extra blijven zetten, altijd gaan voor de beste oplossing! Altijd voor de plus! Bij Solar Concept zijn we echte makers, leggers, bouwers. We draaien al sinds mensenheugenis mee in de branche, beheersen het ambacht tot in de puntjes en hebben onze kennis op het dak vergaard. Kennis die we graag delen, waardoor we je altijd kunnen voorzien van het beste advies.