Erg goed

Gisteren een vrijwel nieuwe VW golf variant afgeleverd door Hanno. Zowel de aankoop als de aflevering verliep erg fijn en transparant. Bedankt Hanno en succes! Groet, Joey

Super auto garage.

Hanno nam de tijd voor ons. Konden een lange proefrit rijden. Afspraken zijn nagekomen. En een pracht auto gekocht. Met een week stond de auto klaar. Wij zijn er super blij mee. Nog bedankt.

Fijn bedrijf en persoonlijk

Enkele weken geleden een VW T-Cross van 2022 gekocht. Een prettig gesprek met Hanno die alle rust uitstraalt en je betrouwbaar gevoel geeft hebben we na een proefrit besloten de auto te kopen. Mondeling gemaakte afspraken zijn correct nagekomen. We zijn zeer tevreden en content met de aankoop. Ook de vriendelijkheid van de medewerkers viel ons op. Kortom een fijn bedrijf en een vertrouwd gevoel. Absoluut aan te bevelen voor andere kopers.

Fijn contact en mooie auto!

Ik heb een zeer positieve ervaring met dit bedrijf. De communicatie verliep erg soepel en alle afspraken werden nagekomen. Ik heb mijn oude auto in kunnen ruilen en er een mooie nieuwe voor terug gekregen. Niks negatiefs te melden!

Top bedrijf. Volgende aankoop opnieuw hier!

Vorige week een auto gekocht bij dit bedrijf Top geholpen door Hanno. Een betrouwbaar bedrijf. Netjes geholpen en een zeer tevreden over m’n auto. Ik kan iedereen dit bedrijf aanraden! Een mooi adres voor goede occasions.

We hebben op een prettige manier zaken gedaan

De mensen van Auto Kempeneers boden ons de tijd die we nodig hadden en veel informatie over de auto die we hebben gekocht. We konden ook een uitgebreide proefrit maken. De auto is netjes klaargemaakt voor aflevering en ook het extra onderhoud n.a.v. de APK is uitgevoerd.

Fijne afhandeling

Top service !

Super tevreden klant. Na zelf een speurtocht te hebben gedaan terecht gekomen bij Auto Kempeneers. Toen wij alle wensen door hadden gesproken is Arné op zoek gegaan. Na zijn tomeloze inzet een prachtige Ford Fiesta voor ons geïmporteerd uit Duitsland. De grote inspanning van het personeel voor de klant hebben wij zeer gewaardeerd.

Zeer tevreden. Alle vrijheid en tijd gekregen om de auto te bekijken en te rijden.

Ik ben bij Auto Kempeneers terecht gekomen door mijn zoektocht voor een Passat V6. Ik ben netjes te woord gestaan en kreeg alle tijd om de auto te bekijken. Daarna een proefrit gemaakt. Samen met Hanno onder het genot van een koffie onderhandelt over de prijs, inruil en garantie. Na het voorstel van Hanno thuis overlegd en nog een keer teruggekomen voor een extra proefrit. Uiteindelijk de knoop doorgehakt en de auto gekocht. Een paar weken later bleken twee van vier winterbanden van de extra set LM velgen een 'ei' in de zijkant van de band te hebben. Na overleg met Auto Kempeneers heb ik twee nieuwe banden ontvangen. Goede service dus! Al met al zeer tevreden over mijn aankoop en de afhandeling ervan. Ga zo door heren!

Prachtige auto, prettig geholpen!

Op Gaspedaal een mooie BMW 4 zie staan bij AutoKempeneers en vrijwel direct een afspraak gemaakt om te bezichtigen. Prettig gesprek gehad met Hanno, op dezelfde dag nog een proefrit gemaakt en de auto gekocht. Bedrijf en mensen geven vertrouwen; het hele plaatje klopt, het voelt goed aan. Twee weken later heb ik de auto opgehaald (was import, wachten op kenteken), goed gepoetst stond hij klaar....., al met al een prima ervaring!

Autoverkoop 2.0 !

Kempeneers, Wat een verademing vergeleken bij andere autoverkopers ! Ze doen echt wat ze beloven ! Hanno is eerlijk, vakkundig, geduldig en vanaf het eerste telefoongesprek tot aan de daadwerkelijke verkoop zeer vriendelijk en belangstellend, maar zeker ook gedreven en gepassioneerd. Zonder enige moeite een proefrit gemaakt en uiteindelijk de prachtige Range Rover Sport bij hem gekocht, en onze andere auto ingeruild. Zeer tevreden !

Leuk jong bedrijf

Goed ontvangen. Hanno straalt vertrouwen uit. Gemaakte afspraken worden nagekomen. De auto is prima. Genot om in te rijden. Super blij mee.

Een jong bedrijf met ouderwets goede service en korte lijntjes!

Twee weken geleden mijn BMW 5 Touring opgehaald. Reeds bij het eerste contact met Arné werd mij duidelijk dat ik bij Auto Kempeneers te maken had met mensen die niet alleen zeggen wat ze doen, maar ook doen wat ze zeggen. Ik kreeg direct een mooie prijs voor mijn in te ruilen auto en alle afspraken en wensen die ik had betreffende de nieuwe auto werden nagekomen. Waar vind je dat nog? Tijdens onze vakantie in het buitenland hield Arné mij nog op de hoogte van het afleverproces/poetsen van de nieuwe auto. Compleet met foto's via whatsapp. Hij verstaat zijn vak! De auto voldoet in alle opzichten en ik ga er vanuit dat dit niet de laatste auto is die ik bij Arné en Auto Kempeneers koop. Liefhebbers met passie voor mooie auto's en dat delen ze graag met hun klanten. Ga zo door.

Vorige week naar een auto (A6) wezen kijken, waarbij mijn wensen allemaal afgevinkt konden worden. Ik werd zeer vriendelijk ontvangen door Arné en niet te vergeten een heerlijk bakje koffie gekregen. De auto stond al glimmend mij toe te lachten en stond al klaar om een proefrit te e maken en tijdens de proefrit werden al mijn verwachtingen meer dan waargemaakt! Ondanks de vele interesse in deze auto toch de ruimte gekregen, om even er over na te denken en na het weekend een mooie deal kunnen sluiten! Vandaag de auto opgehaald en zij stond er super netjes bij! Ook werd er de tijd genomen om alles goed uit te leggen, waarbij de koop ervaring bij Auto Kempeneers een genot is! Bij thuiskomst herinnerde ik me, dat ik nog iets was vergeten uit mijn vorige auto te halen, maar dit werd opgestuurd naar mij toe. Kortom, goede koffie, vriendelijk bedrijf, scherpe prijzen, afspraken worden nageleefd en een geweldige service!!! Waar vind je deze betrouwbaarheid nog!! Hopelijk zal mijn volgende auto ook bij Auto Kempeneers vandaan komen!!

Keurig en vlot geholpen aan een mooie bmw 5 serie

Online. Auto gekocht voldeed volledig aan de verwachting en de omschrijvingen

Eergister mijn BMW 430i gran coupé gekocht hier. Werd netjes ontvangen door Arné en de koffie stond al klaar. Het is een klein en jong bedrijf met passie voor hoofdzakelijk duitse automerken. Er heerst een zeer relaxte sfeer overal word netjes de tijd voor genomen en elke vraag word netjes uitgelegd. Ik zou hier zeker weer een auto kopen in de toekomst.

Onze BMW330e gekocht bij dit bedrijf. Zeer vriendelijk ontvangen en prima uitleg gekregen over de auto.

Mooie auto's snelle service voor een goede prijs

Gisterochtend voor een Golf GTE gaan kijken bij Auto Kempeneers. Mooie nette auto, na een proefritje besloten de auto te kopen. Einde van de dag stond de auto klaar met nieuwe APK en klein onderhoud. Goede service aardige mensen.

Goed netjes en eerlijk geholpen.

Vorig jaar een bmw gekocht bij deze heren. Niks geen verkooppraatjes maar gewoon autoliefhebbers.

Auto Kempeneers, the place to be voor prachtige auto’s!! Bedankt Heren

Bij een fijn bedrijf, koop je een fijne auto!

Bij dit bedrijf mijn BMW M2 gekocht! Goed geholpen door Arné. Weinig gedoe en alles top geregeld. Bij aflevering de auto nog even netjes gewassen. Al met al een super ervaring!

Professioneel, vriendelijk, eerlijk, komt afspraken na en de beste service!!!

We werden heel goed ontvangen door Hanno (de eigenaar van dit autobedrijf). Hij liet ons de auto’s zien waar we geïnteresseerd in waren. Vervolgens mochten we rustig op ons gemak een rondje rijden en de auto bekijken. Daarna hebben we professioneel onderhandelt en konden we de auto op een hele korte termijn ophalen. De auto is super netjes afgeleverd! Top kwaliteit en service. Super vriendelijk personeel en eerlijke prijzen. Auto Kempeneers, the place to be voor prachtige auto’s! Succes Hanno en bedankt voor alles!

Zeer nette auto gekocht bij zeer vriendelijk personeel.

Na wat rondgekeken te hebben voor een Audi A3 E-tron, hier bij Kempeneers uitgekomen. Heel leuk jong bedrijf, met zeer mooie, jonge auto's uit het iets luxere segment. Vriendelijk en behulpzaam personeel met kennis waar ze over praten. Had naast de A3 nog wel een paar mooie auto's gezien, maar het is toch de A3 geworden. Zeer nette en goed onderhouden auto. Super tevreden mee. Ondanks dat ze redelijk ver uit de buurt zitten voor mij, ga ik toch eerst weer hier kijken als er weer een andere auto gaat komen. Dit leuke, en jonge bedrijf verdient gewoon 5 sterren!

Fijn contact, betrokken en klantvriendelijk

We hebben online een prachtige Volvo XC60 AWD gekocht bij Kempeneers. Online bekeken, telefonisch contact gehad en tot aankoop overgegaan. Vanuit ons vakantieadres de auto opgehaald waar inmiddels ook nog een trekhaak onder was gebouwd. Een schitterende auto, weinig kilometers en we zijn erg tevreden, zeker over de samenwerking en de klantvriendelijke verkoper Arne Verheij.

Professionele service

Professionele verkoper, super geholpen. Wij zijn erg blij met onze auto. Zeker aan te raden.

Over Auto Kempeneers

Auto's voor iedere liefhebber! Bij Auto Kempeneers hebben we altijd een ruime voorraad aan bijzondere occasions. Het zijn stijlvolle auto’s. Fris en betaalbaar. Samen staan ze hier te wachten, elk op een nieuwe eigenaar. Elk op een autoliefhebber zoals u. De mooiste occasions tegen een eerlijke prijs. We vertellen u dat niet alleen, we zórgen er ook voor. Ons netwerk is breed, onze kennis reikt ver. Van auto’s met een vaag verleden blijven we weg. Maar die ene occasion, in een uitstekende staat? Daar gaan we voor. Telkens weer.