Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Persoonlijke gegevens

Over Auto Kempeneers

Auto's voor iedere liefhebber! Bij Auto Kempeneers hebben we altijd een ruime voorraad aan bijzondere occasions. Het zijn stijlvolle auto’s. Fris en betaalbaar. Samen staan ze hier te wachten, elk op een nieuwe eigenaar. Elk op een autoliefhebber zoals u. De mooiste occasions tegen een eerlijke prijs. We vertellen u dat niet alleen, we zórgen er ook voor. Ons netwerk is breed, onze kennis reikt ver. Van auto’s met een vaag verleden blijven we weg. Maar die ene occasion, in een uitstekende staat? Daar gaan we voor. Telkens weer.