Niet prettig

Ik had een verzekering van 70% en ging er dan ook vanuit dat ik 70% van een declaratie vergoed zou krijgen na aftrek van het eigen risico. Als ik dan een declaratie indien van totaal 400 euro voor een sterilisatie incl. medicatie verwacht ik 70% hier van vergoed te krijgen(minus het eigen risico). Dus 245 euro en geen 100 euro. De 100 euro was alleen voor de ingreep,de rest werd niet vergoed. Dit was dan ook de reden om deze verzekering meteen te beeindigen. Misschien hier een duidelijker uitleg over geven in de toekomst.

snel geregeld

Formulier in gevuld en geld stond snel op onze bankrekening, via de mail een duidelijk overzicht met de berekening wat we terug kregen!

slecht

Ik verwachtte een betere dekking van de kosten van de behandeling van de mijn kat

Waardeloze polisvoorwaarden

Mijn hond werd gestoken door een insect en had een zeer heftige reactie waardoor we met spoed naar de dierenarts moesten. Na het declareren bij De Dierenverzekering werd de claim afgewezen en kom je erachter dat er belabberde polisvoorwaarden gehanteerd worden. Direct opgezegd uiteraard.

Goeie service en meedenkend personeel

Het contact met een medewerker verliep vlot en persoonlijk. Ook werd er goed meegedacht met onze situatie!

Tot nu toe goed, afspraken zijn nagekomen. Volgens radar krijgen we nieuwe aangevulde voorwaarden, maar heb ik nog niet ontvangen. We houden het scherp in de gaten, anders is het exit. Moet een keuze maken voor “aanbevelen” ja of nee, waarom “geen weet ik niet” erbij. Daarom een nee voor mij!

Declaratie goed en snel afgehandeld

Heel snel afgehandeld :)

Goed, duidelijk

Goede afhandeling van declaraties. Goede voorwaarden voor het geld wat je betaald.

Vlot met uitbetalen en geduldig met uitleggen van de vergoedingen.

Oplichters! Vergoeden niets

Zeer slechte ervaring naar aanleiding van twee operaties die niet werden vergoed. Alle gangbare verzekeringen vergoeden deze kosten wel behalve dierenverzekering.nl Slecht bereikbaar en doordat zij claimen een kleine partij te zijn, zijn ze niet vergunningsplichtig bij de Autoriteit Financiële Markten. Dit heeft tot gevolg dat in het geval van een verschil van je nergens een geschil kan voorleggen. Advies is zeker niet voor deze partij kiezen!

Snel met een terugkoppeling en ze betalen waar je voor verzekerd bent

Goed.

Correctie en vriendelijke afhandeling

De declaratie is wederom op een correcte, snelle en vriendelijke wijze verwerkt.

Waardeloos

Doen er alles aan om niet uit te hoeven betalen. Vragen bij het minste of geringste om een medisch dossier.

Beste Tommy, Wat vervelend om te horen dat je niet tevreden bent. Op basis van de gegevens die je hier hebt ingevuld, kan ik geen polis bij ons vinden. Het is voor mij dan ook lastig om te bepalen waarom je factuur niet uitbetaald is. Bij deze wil ik je verzoeken om telefonisch contact met ons op te nemen op 072-2029327 zodat we alsnog kunnen kijken waarom je factuur niet uitbetaald is. Met vriendelijke groet, Celine Dierenverzekering.nl

Wel goed, maar….

Mijn maar is ontstaan in de eerste maanden dat wij een pup in huis kregen, zij bleek Blaasontsteking te hebben en vaginitis. Dat kan bij iedere pup voorkomen, daar weet ook de fokker niets van. Toch ben je dan niet verzekerd en dat is jammer, maar ook raar. Ik zou de pup dus moeten verzekeren gedurende de periode dat die nog bij de moeder moet blijven. Mijn voorstel is dat een huisdier verzekerd is vanaf het moment dat die bij je in huis woont!’

Beste Sietie, Hartelijk dank voor je beoordeling! Als je jouw hond of kat bij ons verzekert geldt een wachttermijn van 30 dagen. Zorgkosten die tijdens deze periode gemaakt worden, vergoeden wij helaas niet. Pas na de wachttijd kun je rekeningen bij ons indienen. Ik hoop een en ander wat verduidelijkt te hebben. Met vriendelijke groet, Celine Dierenverzekering.nl

snel en voordelig, maar beperkte dekking

facturen worden snel betaald, maar ik ervaar de vergoedingen als beperkt. Preventieve behandelingen worden bijvoorbeeld niet vergoed, terwijl ze juist hogere kosten in de toekomst kunnen voorkomen.

Beste Cor, U heeft gekozen voor het Plus pakket, in het plus pakket wordt preventieve zorg niet gedekt. In het Top pakket wordt preventieve wel gedekt. U zou ervoor kunnen kiezen om aan het einde van uw verzekeringsjaar over te gaan naar het Plus pakket, stuur ons in dit geval een e-mail of neem contact op met onze klantenservice op 072-2029327. Met vriendelijke groet, Celine Dierenverzekering.nl

goede verzekering en snel uitbetaald

Goed snelle uitbetaling en nooit problemen .

Snelle en correcte afhandeling

5 april dierenarts met spoed gebeld vanwege bloed en slijm in ontlasting. Meteen kosten gedeclareerd bij dierenverzekering, en 2 dagen erna bericht dat ik van de 131,90 betaald, 105 euro terug ontvang. Het is mijn eerste ervaring, maar ben nu al super tevreden met deze verzekering. Een aanrader. Groetjes Nancy

Duidelijke info over bv het indienen van een declaratie.

Praktisch en duidelijk.

Snelle reactie, !

Snel en correct geholpen

Snel. Correct geholpen zo hoort het

Snelle afwikkeling gemaakte kosten

Snelle afhandeling van declaraties. En de beste prijs qua verzekering. Zeker een aanrader!

Uitstekend!

Binnen enkele dagen na het indienen van mijn declaraties was duidelijk wat ik terugkreeg en werd het op mijn rekening gestort! Perfect! Ik heb nog wel een opmerking: in eerste instantie heb ik de declaraties per post verzonden, naar het juiste adres, en die kreeg ik ongeopend retour, als zijnde niet bekend op dat adres. Hiervan heb ik uw klantenservice op de hoogte gesteld. Vandaar dat ik de declaraties nadien online heb verstuurd.

Slechte klantenservice

Moet medische dossier sturen zonder uitleg en vervolgens wordt er maar een deel uitgekeerd, geen reactie op de vraag waarom niet. Zeggen aanmaning gestuurd te hebben terwijl ik deze niet ontvangen heb en gooien meteen met een royement.

Beste A.wagner, Wat jammer om te horen dat je niet tevreden bent over onze verzekering. Wanneer er sprake is van meerdere maanden betaalachterstand en er niet gereageerd wordt op betaalherinneringen / aanmaningen hebben wij helaas geen andere mogelijkheid dan overgaan tot het royeren van de verzekering. Voor vragen over vergoedingen kunt ons op werkdagen telefonisch bereiken op 072-2029327, wij kijken dan graag met je mee. Met vriendelijke groet, Robert Dierenverzekering.nl

Niet doen!!

Na eigen risico betaald te hebben keren ze nog niets uit. Terwijl de polis anders vermeld. Ik dacht ik bel even..... nou wat een kwal van een man, totaal niet vriendelijk en niet meedenkend. Kortom je hebt gewoon niks. Niet doen mensen, check alle reviews even op diverse sites. Had ik dit maar eerder gedaan. Ik stap snel over naar een bekende en betrouwbare organisatie.

Over Dierenverzekering.nl

Bij dierenverzekering weet je zeker dat jouw hond of kat goed verzekerd is. Onze polissen zijn scherp geprijsd en dekken alle behandelingen en medicijnen die jouw viervoeter nodig heeft!