Snelle en fijne dienstverlening.

Fijne verzekering, declaraties worden snel uitbetaald en een adequaat en behulpzame klantenservice.

Mijn ervaring is zeer positief!!

Zeer correcte afhandeling van mijn declaratie’s Een verzekering om zeker aan te bevelen voor als je een huisdier hebt.

Goede snelle afhandeling

Btw niet vergoeden vond ik vreemd...maar stond in de voorwaarden. De afhandeling van de nota's en uitbetaling was wel super snel. Dus ben tevreden.

Telefonisch contact gehad met klantenservice. Zeer correct en vriendelijk te woord gestaan. Eerste declaratie ging iets niet goed, nu inmiddels opgelost en is deze correct afgehandeld.

Charlotte

Zoals gewoonlijk werd ook mijn laatste declaratie weer netjes binnen een aantal dagen op mijn rekening gestort. Prima service, ga zo door.

Snel en duidelijk

De achteraf uitleg is duidelijk Echter de Polis informatie is zo gecompliceerd dat hierin niet te ontcijferen is dat de maximale vergoeding voor sterilisatie Maximaal. Euro 150. is.

WAARDELOOS!! OPLICHTERS!!

Ik kom er via mijn bankafschrift achter dat mijn premie met bijna 30% verhoogd is. Hierover gemaild, beweren zij dat ze mij hierover bericht hebben, ik heb nooit iets gehad. Mijn hondje is nu ruim 1 jaar oud en ik heb nog nooit iets gedeclareerd dus warom die premie zo enorm omhoog? Oplossing? Ja de verzekering mag opgezegd worden .... wat een slechte verzekering. Voortaan toch de ohra!

Belachelijk.

Ik probeer al sinds september een declaratie in te dienen. Echter wordt ik telkens van het kastje naar de muur gestuurd. Er wordt telkens beloofd mij terug te bellen maar nog nooit een telefoontje gehad. Belachelijke klantenservice en waardeloze verzekeringsmaatschappij. Afraden!

Ruikt naar oplichters

Ik kan er een erg lang verhaal van maken maar dit bedrijf is werkelijk ongelooflijk slecht. Je meldt je aan voor een bepaalde premie. Deze wordt in no time zonder aankondiging verhoogd. Daarna gebeurt er iets met je dier en keren ze uit. Omdat het chronisch is keren ze ineens niet meer uit en maken ze van je officiële dossier een lulverhaal waarmee ze er onderuit denken te komen. Wil je contact met ze? Dan heb je een heeeeeeeeeele lange adem nodig. Je wordt NIET teruggebeld, krijgt GEEN antwoord op je mail en vragen blijven zo onbeantwoord. Een dramatische club oplichters waarvoor ik iedereen heel graag waarschuw. Niet doen!

Geen reactie op mail en telefoon

Erg slecht. Ingediende declaraties worden onterecht niet in behandeling genomen. Omdat gegevens zgn ontbreken. Opnieuw ingediend, maar nooit reactie. 6x tevergeefs gebeld in drie maanden tijd. Beloven verbetering en actie, maar gebeurt niet. Gisteren en erg boze mail gestuurd en ook netjes gebeld. Nu eindelijk reactie en declaratie is verwerkt. Nu de andere facturen nog....

Geweldig, echt super service!

Het declareren gaat allemaal erg makkelijk, en ook de communicatie over de e-mail is allemaal erg duidelijk! Gewoon super service, door top personeel

Slechte dekking

Ze vergoeden bijna niks! Goed de polis lezen . Ze kunnen overal mee wegkomen het is maar hoe je het draait. Geen vergoedong bewegingsapp Dus als he hond een been breek.. Geen vergoeding erfelijke gebreken ... dat is een lange lijst Geen tot minimale vergoeding scans en rontgen voor diagnoses.. Loopt snel in de papieren 1200 is niks.

NIET DOEN

Dierenverzekering.nl zijn dieven. Ze doen niet aan vergoedingen. Ook niet als je gewoon in je recht staat. Ook niet van een consult, ook al staat dit in het rijtje met zaken die vergoed worden wanneer je de verzekering afsluit. Ik kan de telefonisten maar 2 uur per dag te woord staan, en wanneer dit lukt kan deze mij nergens antwoord op geven, behalve dat ik dit via de mail moet regelen. Via de mail krijg ik korte antwoorden en geen duidelijke of redelijke verklaring waarom de behandeling niet vergoed wordt. Dieven dus!!

Goed geregeld

Gewoon zoals het hoort Alles aanleveren ging makkelijk en uitbetaling ook snel

Declareren gaat eenvoudig en snel. Hoe deze word berekend word ook heel duidelijk uitgelegd. De communicatie via mail verloopt ook goed en vooral geen onverwachte verrassingen/kosten is wel erg fijn.

Snel, duidelijk en klantvriendelijk

Wij zijn nu een half jaar verzekerd en onze declaraties zijn snel behandeld en als we vragen hadden werden deze snel en duidelijk beantwoord.

top verzekering

wij zijn super netjes geholpen. fijne service, snelle betalingen en duidelijk . wij zijn blij dat wij voor Dierenverzekering hebben gekozen.

Goede verzekering alleen een beetje duur

Ronduit belachelijk!

Ze dekken werkelijk niets! Kijken niet naar de feiten, maar constateren dmv aannames. Ik heb netjes alle medische verslagen ingediend. Wij waren van geen geboren afwijking op de hoogte! Zij zeggen dat wij moedwillig declaraties ingediend hebben. Dit komt bij ons zo hard aan en is erg pijnlijk, gezien wij ten eerste schrikken van de bevindingen van de arts en daarna onze verzekering dit in onze schoenen schuift. De verzekering was ruim een maand voor aanschaf afgesloten. En wij kopen niet bewust een ziek hondje! Hadden wij dit voor de koop/overdracht te horen gekregen, hadden wij met pijn in onze hart de koop nooit door laten gaan. Nu is de operatie en alles eromheen goed gegaan. Maar is de verzekering geroyeerd door hen en ipv medeleven en aangeven dat het niet vergoed kan worden door bv aangeboren hartafwijking, en klaar. Dan was het jammer maar ok geweest. Na alle papieren en verklaringen van radiologen, artsen, de fokker waarin staat dat ook zij hier niet van op de hoogte waren en de chirurg met alle data erbij, wil de verzekering het gesprek niet aangaan. Klacht ingediend, geen respons. Van mij mogen ze dit hele dierenverzekering.nl gebeuren opdoeken. Jammer voor de mensen die er werken! Maar begrijp sowieso niet dat ze voor zo’n bedrijf kunnen werken. Hier kan je toch nooit achter staan?

Redelijk

Via de telefoon weinig antwoorden. Moet via mail, duurt 3 dagen voor er antwoord komt en op belangrijke vragen krijg ik geen antwoord. Ondanks had onze hond een blaasontsteking, kreeg Nix vergoed (dit valt door omstandigheden buiten de polis) Neemt niet weg dat een gezonde hond ook een blaasontsteking kan krijgen die het wel vergoed krijgt.

Ik ben tevreden

Ik ben erg tevreden over dierenverzekering.nl. Alles wordt snel en netjes afgehandeld en het geld staat altijd een paar dagen na het indienen van de factuur op de rekening. Ik beveel dierenverzekering.nl dan ook van harte aan.

Ze dekken bijna niks

Ze dekken niks zelfs geen consult van de hond als het om het bewegingsapparaat gaat. Dus een splinter in de teen is aan het bewegingsapparaat. Een kontrole aan een poot is aan het bewegings apperaat. Losse knieschijf is aan het bewegingsapparaat. Heup?? Daarnaast vergoeden ze maar tot 200 voor scans.(min 100 eigen risico -20%= 80 euro hier gaat de btw nog af!) Een MRI kost 1200 om iets in beeld te brengen , hierna volgt dan nog de operatie waarvan afwachten is wat er vergoed word! Niks dus sls hij wat heeft. Erfelijke gebreken ook uitgesloten!! Denk je dat je verzekerd bent!! Je bent dus voor bijna niets verzekerd terwijl de ohra bv alles netjes vergoed voor een 10tje meer in de maand. Zeer zeker hier geen verzekering afsluiten . Dekking is eigenlijk nihil het is nmlk 80% aannemelijk dat een dier iets aan zijn poten krijgt.

Beetje rare regel betreft medicatie

Het is fijn om verzekerd te zijn. Maar als je een reden aangeeft voor bezoek en dus als je heb gezegd bezig met onderzoek naar de jeuk/uitslag. En je de eerste keer medicijnen krijgt (voor 2 weken) om te testen hoe de hond hierop reageert, en je tenslotte bij het tweede bezoek voor een paar maanden een sterkere dosis krijgt. Dan krijg je dit niet vergoed ivm al een keer een vergoeding voor die medicijnen en het was niet voor 3 maanden.. rare beredenering want 1. Je geeft aan een onderzoek te hebben 2. Je krijgt een sterkere dosis en dus staat er een andere tekst achter de naam van het medicijn.. maar goed. Het scheelt iig al de consult kosten en overige kosten die je 1 keer hoopt te maken. Zoals sterelisatie, of andere operatie of onderzoek waarbij je meteen 1x genoeg medicijnen krijgt. Verder snel afgehandeld. Ontvang snel je geld. Duidelijk overzicht van je declaraties. Redelijke prijs. Makkelijk declareren. 1x per jaar te betalen. Ieder jaar nieuwe polis.

Prima afwikkeling

Bij indienen rekening binnen enkele dagen bericht met toegekende vergoeding

Zolang je hond niks mankeert

Uit beleefdheid geef ik aan halve ster meer. In principe gaat declareren makkelijk en snel via het internet, maar zodra je iets te vaak wat gaat indienen gaan ze zeer moeilijk doen!! Wil je contact enkel via mail!! Duurt dus maanden en dan weet je nog niks!! Denk nou niet dat als jou hond iets eet wat giftig is dat die zorg wordt vergoed want zat valt onder een voorwerp!! Bijv een druif zeer giftig voor een hond is volgens hun een voorwerp alles wat je kunt zien en voelen is volgens hun een voorwerp? Dus mensen ook?? Apart hé en als je dat aankaart dan ben je ineens roekeloos als eigenaar SERIEUS!???? Alsof ik mijn eigen hond opzettelijk zou vergiftigen!!! Weer bellen nee mevrouw mailen tuurlijk lekker makkelijk als mensen vragen gaan stellen zijn we ineens niet thuis! Schandalig hoe ze hier mee omgaan! En de premie is niet goedkoop denk dat ik dat geld apart ga zetten denk uiteindelijk dat ik goedkoper uit ben!!

Over Dierenverzekering.nl

Bij dierenverzekering weet je zeker dat jouw hond of kat goed verzekerd is. Onze polissen zijn scherp geprijsd en dekken alle behandelingen en medicijnen die jouw viervoeter nodig heeft!