Goede afhandeling van mijn declaratie

Mis wel een tussentijds bericht over de status van de afhandeling. Totaal duurde het ook best wel lang. 16 dec ingediend 30 dec afgehandeld.

Makkelijk declareren en snelle betaling

Makkelijk declareren en snelle betaling

Snelle afhandeling. Vriendelijk aan de telefoon.

Goed en snel

Factuur ingediend en goed en snel verwerkt

Niet goed

Moest er zelf achter aan om de declaratie te krijgen

goede ervaring

Ben sinds kort bij u verzekerd maar declaraties worden vlot verwerkt vind ik heel fijn deze service

Goede en snelle reactie en snelle afhandeling.

Goede verzekering voor de hond en snelle afhandeling

Vlotte afhandeling van de declaratie

Mijn eerste declaratie vlot verwerkt en uitbetaald...

Vreemde uitleg declaratie

Ik vond de uitleg bij de declaratie verwarrend. Eigen risico en uitbetaling.

Ze doen wat ze zeggen en dat is goed.

Ik ben pas klant, alle facturen zijn netjes en op tijd uitgekeerd zoals ze beloven.

Alleen zou ik graag duidelijk willen zien wat je terug krijgt van de declaratie dat vind ik beetje onduidelijk.

Communicatie kan beter.

De communicatie kan beter, onderling in het team, maar ook naar de klant toe. Vaak telefonisch in gesprek, waardoor ik op een later tijdstip word verzocht terug te bellen. Er wordt gemiddeld na een dag of 3 gereageerd op emailberichten, dit zou m.i. sneller moeten kunnen. Al zou men eerst maar een bevestiging van de mail sturen en deze later inhoudelijk behandelen. Het personeel is aan de telefoon vriendelijk en behulpzaam. De declaratie-afhandeling is binnen de vermelde termijn geregeld en ook de uitkering van de declaratie gebeurde redelijk snel. Ook werd een gemaakte fout direct na melding gecorrigeerd.

Zeer schelte informatie!

Niet duidelijk zijn in de informatie tot welke leeftijd een huisdier kunnen verzekeren.

Tevreden klant

Snelle reactie en afhandeling

snelle afhandeling en uitermate betrokken dame aan de telefoon!

snelle afhandeling en uitermate betrokken dame aan de telefoon!

Prima geregeld en zeer snelle afhandeling!

Blij met de verzekering en afhandeling van vragen en rekeningen.

Kan wel iets klantvriendelijker.Ik ben geen boekhouder.

De eerste keer leverde ik een bonnetje aan.Dat moest een factuur zijn.

Ik ben blij met de verzekering

Zeer goed en een correcte afwikkeling

Pas een verzekering afgesloten voor onze pup zeer behulpzame mensen aan de telefoon en ook een correcte afwikkeling en snelle betaling van de faktuur Ellen van Wijk

Tot nu toe zeer tevreden

Prijs per jaar is redelijk. Vergoedingen snel behandeld en snel terugbetaald. Alles zeer goed online af te handelen.

Heldere voorwaarden en snelle verwerking van ingediende nota

Na de komst van onze beagle pup, hondenverzekeringen met elkaar vergeleken en bewust gekozen voor Dierenverzekering.nl De voorwaarden zijn duidelijk en de prijs/kwaliteit is goed. Vorige week onze eerste nota van de dierenarts ingediend. Online indienen ging er eenvoudig en de nota is snel afgewikkeld.

Goede ervaring

Altijd afwachten of de beloofde zinnen in een polis en advertentie ook waar gemaakt worden. Ik ben na het lezen van paar recensies ook voor Dierenverzekering gegaan omdat de prijs- kwaliteit mij wel aanstond. Mijn 1 e declaratie is keurig afgehandeld. Ik werd goed op de hoogte gehouden van de vooruitgang na indienen. Ik vind de verwerktijd wel wat lang duren. De uitbetaling vond wel plaats binnen de beloofde 10 werkdagen.

Werd snel afgehandeld

Mijn eerste declaratie ging goed, de factuur kon ik gemakkelijk dowloaden en kreeg meteen bericht. Ben tot nu toe zeer tevreden.

Geweldig!

Na behandeling van ons hondje van bijna 10 maanden. de rekening van de dierenarts opgestuurd. Wij kregen bericht dat dit in behandeling werd genomen en al vrij snel bericht met uitleg wat we terug ontvangen en dat het bedrag reeds is overgemaakt......Geweldig en snel!

Helder

Helder

Over Dierenverzekering.nl

Bij dierenverzekering weet je zeker dat jouw hond of kat goed verzekerd is. Onze polissen zijn scherp geprijsd en dekken alle behandelingen en medicijnen die jouw viervoeter nodig heeft!