Ze zijn niet beschikbaar, je moet eigenrisico en dan betalen krijg je 80 procent zonder btw

Als we bellen moeten we tussen 10.00 en 12.00 bellen. Als we bellen tussen die tijden zijn ze nog niet bereikbaar. Eigen risico is 200 euro, daarna krijg je 80 procent van de overgebleven bedrag, en dat zonder btw bedrag. Dus als je 300 euro heb betaald daar gaat 200 euro van Eigen risico af van die 300 gaat 63 euro af van de btw en dan krijg je 80 procent van 37 euro. Hopeloos verzekering

Communicatie en geduld.

Ik had een rekening ingestuurd, die niet eerst werd goedgekeurd. Na communicatie met Nick via email contact en de dierenkliniek is alles keurig afgehandeld. Dus mijn ervaring is zeer goed.

Wat ik prettig vind is dat je mail terug krijgt dat alles in goede orde is ontvangen. Daarna duidelijk bericht met de berekening die je terug krijgt van de declaratie. Ook telefonisch altijd vriendelijk en snel geholpen . (Goed stukje service)

Declaraties worden snel uitbetaald maar er wordt steeds minder vergoed

Declaraties worden snel uitbetaald maar er wordt steeds minder vergoed

Tevreden en naar verwachting

Uiteindelijk toch gekozen voor de veiligheid van een verzekering voor onze hond. De eerste ervaringen en declaraties tonen aan dat het een goede keuze was. Tevreden met de service.

Goed door snelle afhandeling

Als je het hebt over service en snelle afhandeling van declaraties zou ik ze zeker aanraden. Wat vergoedingen betreft zal ik een volgende hond niet meer verzekeren, maar zelf maandelijks een spaarpot aanmaken.

Niet doen!

Ik ben zelf iemand die nooit van reviews uitgaat, nu zou ik graag willen dat ik dit wel had gedaan. Deze organisatie doet alles om maar vooral niet uit te hoeven keren. Ga naar een betere en misschien duurdere verzekering die wel zijn woord nakomt. Mijn hond heeft sindskort een chronische aandoening en dierenverzekering.nl stelt nu dat zij al voor het afsluiten van de verzekering ziek was en dus krijg ik niets vergoed. Geloof alsjeblieft de negatieve beoordelingen ik verdenk deze organisatie ervan dat zij voor zichzelf positieve beoordelingen geeft..

Waardeloos, oplichterij

Mensen, vermijd deze verzekeraar. Ze communiceren zeer traag, durven je niet te woord te staan aan de telefoon, vermijd uitkeren onder het mom van 'erfelijke aandoening en dus hoeven we niet uit te kieren' (en dat voor cherry eye). Telefonisch niet bereikbaar ook op de tijden wanneer ze zelf aangeven bereikbaar te zijn. Als je ze aan de lijn krijgt spreek je een medewerker van de 1e lijn (bij wijze van) - prima mensen, maar als ze je proberen door te verbinden met overige teams dan kan dat niet. Verder, 7 weken wachten op een reactie (na meerdere pogingen hun te spreken/schrijven) en dan dreig je met een kortgeding en heb je dezelfde middag antwoord - en ja hoor, nee is het antwoord. Ik heb het stop gezet, beschouw ik ze in contractbreuk, en laat ik verder geen enkel premie aan hun betalen. Ik ga liever bij een andere verzekeringsmaatschappij een verzekering afsluiten.

Super snelle service!

Was eerste declaratie, heb nog niet echt verder ervaring

Oplichters 1e klas

Wij betalen per jaar 425,- euro hebben gekozen voor 70% pakket. Onze hond is gesteriliseerd maar had helaas complicaties en is hierna met spoed nogmaals geopereerd in de nacht. De kosten hiervoor zijn aardig opgelopen naar 2000, - de vergoeding 150,-. Waarom omdat het valt onder complicaties van een behandeling waar max 150,- voor wordt vergoed. Vreemd want 1e instantie krijg je informatie bij de declaraties online met 150,- & 500,- vergoeding en dan niets. Daarnaast bij telefonisch contact kan je enkel tussen 10-12 uur bellen. Waaruit blijkt dat men alsnog een bandje heeft aanstaan dat ze enkel bereikbaar zijn tussen 10-12 de tijd dat wij bellen! Conclusie niet bereikbaar. Per mail moet je dagen wachten op een antwoord waarin in niet eens een duidelijk antwoord staat. Wij hebben meerdere malen gevraagd om telefonisch contact (per mail natuurlijk) maar die vraag wordt genegeerd. Tevens wordt de jaarlijkse premie gewoon afgeschreven met een verhoging waar wij niet eens van op de hoogte zijn gesteld. En als je daarover een vraag hebt ja zijn ze natuurlijk niet bereikbaar. ADVIES sluit hier geen verzekering af dit is gewoon de dierenverzekering spekken.

Super slecht.

Telefonisch niet bereikbaar. Ze geven aan zo goed als alles te vergoeden. Achteraf blijkt dat dus niet het geval.

Overzichtelijk

Vrij snel bericht na ingediende declaraties. Overzichtelijke declaratie factuur. Printbaar vanaf de mail is wel gemakkelijk. Acceptabele premie.

snelle afhandeling

Snelle afhandeling en in mijn geval heb ik gekozen voor een eigen risico. De berekening van het eigen risico is heel duidelijk terug te zien op de factuurafhandeling

Ingediende rekening naar wens vergoedt

doen er alles aan om niet te hoeven uitkeren!

Keren niets uit. Zonde van het geld. Zodra een hond wel wat heeft word er alles aan gedaan om niet uit te keren en worden de kleine lettertjes groot in de mail meegenomen....

Goed geholpen door de heer aan de telefoon. Vraag beantwoord

snelle afhandeling

prima afhandeling

Gewoon prima

Goede dekking, goede prijs, snelle afhandeling van ingediende nota's.

Prima afgehandeld

erg weinig dekking

De premie is €52 per maand (looptijd 1 jaar) Dekking is: max 150 per jaar voor consult erfelijke aandoeningen worden niet vergoed. Ook niet als de stamboom in orde is en je hier pas later achter komt.

Snel geregeld

Binnen 1 week was alles voor elkaar

Misleiding ten top

Men adverteert met (in ons geval) 80% vergoeding van de kosten, doch dat is misleidend. Indien je 100 euro aan de dierenarts zal uitgeven, verwacht je 80 euro terug. Daar betaal je ook de premie voor. Wat men nu doet is eerst de 21% BTW ervan aftrekken, zodat het bedrag uitkomt op € 79. Van die € 79,00 betaalt men vervolgens 80%, hetgeen dan neerkomt op €63,20 en dat is bij lange na niet de 80% waarmee men adverteert.

Zeer slechte verzekering

Per maand betaal ik ruim € 32,00, per jaar is dat ca. € 400 Geloof mij, zet dit bedrag opzij in het 'dierenpotje". Afgelopen zondag naar de dierenarts met de hond voor klachten aan de huid onder de oksels en rode oogjes. Blijkt dat de hond hooikoorts heeft. In totaal € 161,00 voor consult, weekendtoeslag, gelijk anti vlooien en ontworming geregeld en een cortisonezalf. Ik heb gekeken en verwachtte een bedrag van € 50 te kunnen declareren en daarvan 70% vergoeding te ontvangen. Hahaha lange neus! Er is iedere keer een smoes, dan weer het patientendossier opvragen en mailen, en vervolgens wordt door dierenverzekering.nl gemeld dat er eigen risico is en dat allergie niet vergoed wordt. Daarna heb ik de praktijk van de dierenarts gebeld en zij vertelde dat je beter kunt verzekeren bij grote verzekeraars. Iets meer geld kwijt maar dan kun je zonder gezeur declareren en wordt er normaal betaald. GEEN AANRADER! PS ik schrijf nooit een review maar dit is zo'n oplichting!

Doe het niet - verkapte oplichters

Keren niets uit, reageren slecht niet (2 uur per dag bereikbaar en antwoorden met automatische mails. Zonde van het geld. Verdienmodel is teren op honden die nooit wat hebben, maar wel premie voor betaald wordt. Zodra een hond wel wat heeft word er alles aan gedaan niets uit te keren en worden de kleine lettertjes heel breed geintereteerd.

Over Dierenverzekering.nl

Bij dierenverzekering weet je zeker dat jouw hond of kat goed verzekerd is. Onze polissen zijn scherp geprijsd en dekken alle behandelingen en medicijnen die jouw viervoeter nodig heeft!