Beetje rare regel betreft medicatie

Het is fijn om verzekerd te zijn. Maar als je een reden aangeeft voor bezoek en dus als je heb gezegd bezig met onderzoek naar de jeuk/uitslag. En je de eerste keer medicijnen krijgt (voor 2 weken) om te testen hoe de hond hierop reageert, en je tenslotte bij het tweede bezoek voor een paar maanden een sterkere dosis krijgt. Dan krijg je dit niet vergoed ivm al een keer een vergoeding voor die medicijnen en het was niet voor 3 maanden.. rare beredenering want 1. Je geeft aan een onderzoek te hebben 2. Je krijgt een sterkere dosis en dus staat er een andere tekst achter de naam van het medicijn.. maar goed. Het scheelt iig al de consult kosten en overige kosten die je 1 keer hoopt te maken. Zoals sterelisatie, of andere operatie of onderzoek waarbij je meteen 1x genoeg medicijnen krijgt. Verder snel afgehandeld. Ontvang snel je geld. Duidelijk overzicht van je declaraties. Redelijke prijs. Makkelijk declareren. 1x per jaar te betalen. Ieder jaar nieuwe polis.

Prima afwikkeling

Bij indienen rekening binnen enkele dagen bericht met toegekende vergoeding

Zolang je hond niks mankeert

Uit beleefdheid geef ik aan halve ster meer. In principe gaat declareren makkelijk en snel via het internet, maar zodra je iets te vaak wat gaat indienen gaan ze zeer moeilijk doen!! Wil je contact enkel via mail!! Duurt dus maanden en dan weet je nog niks!! Denk nou niet dat als jou hond iets eet wat giftig is dat die zorg wordt vergoed want zat valt onder een voorwerp!! Bijv een druif zeer giftig voor een hond is volgens hun een voorwerp alles wat je kunt zien en voelen is volgens hun een voorwerp? Dus mensen ook?? Apart hé en als je dat aankaart dan ben je ineens roekeloos als eigenaar SERIEUS!???? Alsof ik mijn eigen hond opzettelijk zou vergiftigen!!! Weer bellen nee mevrouw mailen tuurlijk lekker makkelijk als mensen vragen gaan stellen zijn we ineens niet thuis! Schandalig hoe ze hier mee omgaan! En de premie is niet goedkoop denk dat ik dat geld apart ga zetten denk uiteindelijk dat ik goedkoper uit ben!!

Traag met reageren

Ik vind dat ik best lang moet wachten op een reactie. Bijv.met betrekking tot de ontvangst/ verwerking van een declaratie.

Adequate behandeling van declaratie

Snelle verwerking van declaratie

Prima,alles wordt vergoed in overeenstemming met mijn polis.

Snel uitgekeerd, vriendelijke klantenservice

Declaraties snel uitgekeerd en een uiterst vriendelijker vrouw aan de klantenservice. Prima service!

WAARDELOOS!

Ik heb meerdere malen telefonisch contact met ze gemaakt, waarop ik terug gebeld zou worden. Dit is tot twee keer toe nooit gebeurd!! Ik heb per mail aangegeven een telefonische afspraak te willen omdat ik vragen heb en ook deze wordt genegeerd. Vervolgens krijg ik een mail dat er een polis aanvaard is voor een beperkte verzekering?! Ik raad deze verzekering niemand aan!

Vinden altijd een rede om niet te betalen

Wij kregen een asielhond van 1 jaar. Vanaf de eerste dag al meteen verzekerd. Na 2 weken gingen we op controle en kwamen we er achter dat ze een allergie had waar ze haar hele leven medicijnen voor moet slikken. Dus wij dacht, maar goed dat we een verzekering hebben. Daar heb je het dus mis. Zij zeggen dat de diagnose te snel na het afsluiten van de verzekering is gesteld, dus dat wordt niet verzekerd. Nu willen we de verzekering opzeggen want we krijgen echt helemaal NIKS meer vergoed, zelfs geen consult. Maar wat denk je, je sluit een verzekering af voor een jaar, dus opzeggen dat gaat niet. Je hoeft ook niet te bellen, want niemand heeft daar verstand en zoeken zo lang door, zodat ze niks hoeven te betalen. Tip: Collega van ons zit bij Ohra en die blijken veel beter te zijn.

Mijn eerste declaratie ingevuld, netjes en snel bericht terug gekregen.

Slechte klantenservice

Ik bel al VIER dagen op rij en er is mij al vier keer beloofd dat ik vandaag echt teruggebeld zou worden... De telefoniste kan niet in het dossier. U raad het al: terugbellen doen ze niet. Ik heb een simpele vraag over mijn polis en wil daarvoor gewoon iemand aan de telefoon hebben. Zo moeilijk is het allemaal niet, maar bij deze verzekering blijkbaar wel. Onprofessioneel.

ik ben net verzekerd voor mijn hond. tot nu toe verloopt het prima.

Zeeeer slecht

Terugbetalen gebeurd nauwelijks vanzelf, hier moet je constant achteraan. Ze vinden ook telkens weer iets in de kleine lettertjes om onder vergoedingen uit te komen. Absoluut een afrader

Goede snelle actie

Echt heel snel afgehandeld super

SLecht

Betalingen gaan traag je moet er zelf achter aan, op mail,s wordt niet gereageerd Premie werd zonder vermelding ineens verhoogd bellen sorry was fout maar ik zit nog steeds te wachten op teruggave ben benieuwd wat ze deze maand gaan doen. heel slordig dat je zelf achter je geld aan moet ik ben sinds aug 2019 klant maar gaat zeker niet verlengen ben er klaar mee liever iets duurde bij een ander maar binnen 4 dagen je geld terug kunnen hun wat van leren

Goede afwikkeling

Als t eenmaal loopt is t een snelle en goede afwikkeling van de decleraties

Nette maandpremie tot zover.

Snelle reactie op declaratie ,alleen het bereken staatje dat er bij zit is zeer onduidelijk en priegelig in elkaar gezet . Dit moet beter kunnen , beste Dimitri. Voor de rest O.K.

Het duurt wel erg langzaam en slecht contact te krijgen

Verwerking duurt erg lang en slecht contact te krijgen

Onbeschoft

Op een uitermate onbeschofte manier wordt er gecommuniceerd en meteen gedreigd vanuit foute, zelf geïnterpreteerde aannamen. Telefonisch conract loopt stroef aangezien er dagelujks maar van 9 tot 11 gebeld kan worden. Bezint eer u begint !!!

Afgewezen aanvraag

Onze kat is afgewezen op eigen aangeven medische gronden, echter na telefonisch contact blijkt het de rede heel anders te zijn Onze kat is niet ongezond maar net aan te oud. Lekker duidelijk! Vermeld dit op de website voordat je een aanvraag kan doen en 30min van je leven kwijt bent... Heel amateuristisch allemaal. Ergens blij dat ik niet met deze organisatie zaken ga doen.....

Slechte service dure katten aangeschaft,

Dure katten 2 twee Maine Coon, krijgt een ongeval in huis omdat dure katten zijn, goede verzekering afgesloten wordt binnenhuis niet vergoed. Waardeloos ik beveel jullie niemand aan

Snelle afhandeling declaratie ... top

Snel en goed geregeld hellemaal top👍

Goed geregeld.

Redelijk

Vind het te lang duren voor uitbetaling moest er achter aan bellen.

Prettig contact.

Duidelijk antwoord gekregen.

Over Dierenverzekering.nl

Bij dierenverzekering weet je zeker dat jouw hond of kat goed verzekerd is. Onze polissen zijn scherp geprijsd en dekken alle behandelingen en medicijnen die jouw viervoeter nodig heeft!