Nog niet gehad

Ik heb nog geen ervaring met jullie gehad ik heb 1 nota ingediend en ik ben benieuwd wanneer dit terug wordt gestort op myn bankrekening dan kan ik meer zeggen

Onbetrouwbaar, pure maffia

Onbetrouwbaar, pure maffia. De aanvraag polis was aangevraagd en goedgekeurd door dit bedrijf en zonder onze toestemming is er VIA EEN MACHTIGING!!!! geld van onze rekening geschreven. Wij hebben hier nooit toestemming voor gegeven!!!

snelle communicatie en afhandeling!

Fijn dat het snel is afgehandeld en ook fijn dat het snel betaald is.

Word snel afgehandeld

Vriendelijke mensen aan de telefoon en word kort maar krachtig geholpen met vragen.

Slechte communicatie

De eerste declaratie die ik indiende werd afgewezen omdat er slecht naar de declaratie werd gekeken. Vervolgens kon ik gelijk allerlei info over mijn hond opsturen zoals medische geschiedenis en paspoort. Het ging om een declaratie van €45 consult.

Professioneel en afwikkeling conform voorwaarden en afspraak

Wij hebben de verzekering afgesloten in april jl. voor onze hond Puck en hebben bewust gekozen voor Dierenverzekering.nl vanwege de voorwaarden en recensies. Afsluiten polis: eenvoudig en duidelijk Premie en voorwaarden : goed, niet te duur in vergelijking met andere verzekeraars Afwikkeling declaratie: TOP! eenvoudig, duidelijke communicatie, snel en conform voorwaarden.

Snelle en prettige afhandeling

Mijn hond Jaq was korte tijd verzekerd toen we de pech hadden dat hij plotseling heel ziek werd. Ik vreesde dat de verzekering hier moeilijk over ging doen omdat ik zo kort verzekerd was. Het tegendeel was waar. Ik kreeg al snel een vriendelijke mail met berichtgeving dat ik recht had op vergoeding. Ook na een vergissing van de dierenarts die op de factuur was gemaakt, hebben zij na uitleg ook deze vergoeding bevestigd. Top!!!

Ik diende mijn declaratie in en werd top geholpen. Chapeau !!!!!

Vriendelijke correct in afhandeling

Snel antwoord en goed info verstrekking

Snelle afhandeling en duidelijke uitleg

Het is uitermate prettig dat ik mijn declaratie in kan dienen zonder dat daar apart administratiekosten over wordt berekend zoals bij de HEMA verzekeringen. Mocht er bij het indienen van de declaratie iets ontbreken of onjuist/onvolledig zijn dan wordt er meteen via de mail op gereageerd door de medewerker zodat niet onnodig tijd verloren gaat. Kortom: deze verzekering is voor mij nieuw maar ik ben hier uitermate tevreden over.

om te huilen

wat een verschrikkelijke verzekering. proberen echt alles om maar niet uit te hoeven keren. en geen enkel medeleven als je je hondje dan als nog moet laten inslapen.

Zeer onbetrouwbaar bedrijf

Op de website bij dierenverzekering.nl een aanvraag ingevuld om mijn hond te verzekeren. Alle vragen eerlijk ingevuld. Op hun verzoek een week later het medische rapport van mijn hond via mijn dierenarts naar hun gemaild. Krijg ik een mail terug dat mijn hond naar aanleiding van het medische rapport niet verzekerd kan worden dus geweigerd zonder opgave van welke reden... Heel vreemd want ik heb in mijn ogen een zeer vrolijk en gezond 3 jaar oude hond zonder problemen. Met mijn dierenarts gebeld en die vond dit ook zeer vreemd en zou dit voor mij uitzoeken. Blijkt dus dat dierenverzekering.nl vind dat ik heb gelogen omdat er als pup is geconstateerd dat er bij één knie wat speling zat...???!!! Dus dat ik als klant onbetrouwbaar ben dat ik dat heb verzwegen..!! Nou wees blij dat jullie dat niet recht in mijn gezicht hebben gezegd want dan was je ook nergens meer verzekerd...stelletje sukkels. Dus lang verhaal kort als ze niets aan je kunnen verdienen ben je een leugenaar, Kut bedrijf

Voel me zwaar misleid bij het afsluiten van de verzekering!!!!

Ik heb een verzekering afgesloten waarbij ik een vergoeding zou krijgen van 80% van de kosten, dan verwacht ik ook 80% van de kosten en niet nog eens een inhouding van 21% BTW. Mijn kosten zijn de 100% die ik aan de dierenarts moet betalen. In mijn ogen zware misleiding!

Op dit nog maar 1x gebruik van gemaakt, maar snel bericht gekregen

Nvt

Snelle correcte afhandeling

Werkt prima, online indienen en binnen 3 dagen had ik al afhandelingsbericht

Insurance that doesn't insure!

None of my pets' various medical needs have been covered under our comprehensive policy. The customer service is unresponsive most of the time, and rude & unhelpful when they do respond. Avoid this company and go with a more trusted brand like OHRA.

Onbetrouwbaar amateuristische club

kosten worden niet vergoed ondanks duurder pakket vinden altijd een reden waarom iets onder de vergoeding valt. Communicatie bijna onmogelijk Reageren niet op e-mail of telefoon. Pas op met automatische incasso blijven doorgaan met afschrijven na beëindiging verzekering. Mijn advies geloof de hoge reviews niet verschijnen elke keer na een negatief bericht.

The worst insurance company I ever had to deal with! I would give this a zero if possible.

Of the 5 declarations I submitted, only one was partly accepted. This was two months ago and I still have not received any money back. They will send you the coldest emails with reference to the fine prints as to why they decided to reject your declaration. The employees do not have the guts to write their names in full. DO NOT FALL FOR THIS TRAP! They are not cheap and will only cause you stress!

Fijne snelle afhandeling

Super goede service

Nog geen idee, heb de hond pas een jaar en een halfjaar verzekerd

U kunt mij dat over een jaar nog eens vragen, dan kan ik misschien een beter beeld vormen.

Goed en betrouwbaar

Goede communicatie en makkelijk systeem

Erg snel uirbetasld

Super, mijn declaratie op gestuurd (digitaal) en een dag later al behandeld en uitbetaald.

trap er niet in

2 maal bij de dierendokter geweest telkens maar wijzen op de kleine letters en niks uit willen keren. Wil je een groter pakket waar wel toevallig alles in vergoed word kan dit niet. trap er niet in dit af te sluiten ze vergoeden niks tot zeer weinig

ervaring is goed zou alleen wel sneller uitbetaalt mogen worden

NIET HIER VERZEKEREN

Wij zijn er ingetrapt. Verzekering hier afgesloten omdat wij een puppy hebben, na een week verzekerd te zijn is er na een ongeluk met een andere hond het pootjes gebroken van onze hond waaraan hij geopereerd moest worden. Ik heb hier gelijk een dag later over gebeld hoe dat zou gaan met het declareren, maar dat zou allemaal goed komen als de factuur niet ouder was dan 3 maanden. Eenmaal alles ingeleverd, kregen wij te horen dat wij helemaal niks vergoed krijgen, omdat het volgens HUN met opzet gedaan zou zijn en roekeloos gedrag is... hoe durven ze dit te zeggen en ons hiervan te beschuldigen... Wij gaan zeker onze verzekering hier beëindigen en snel opzoek naar een andere.

Over Dierenverzekering.nl

Bij dierenverzekering weet je zeker dat jouw hond of kat goed verzekerd is. Onze polissen zijn scherp geprijsd en dekken alle behandelingen en medicijnen die jouw viervoeter nodig heeft!