Er wordt een duidelijk overzicht verstrekt hoe de declaratie(s) m.b.t. het resterende eigen risico wordt(en) verwerkt.

Goede en snelle service

Tot nu toe gaat alles netjes en snel. Net klant dus ik hoop dat deze trend zich zo voortzet!

Zeer slecht, reageren niet, niet doen!!

Geprobeerd om operatiekosten te declareren. We werden via een algemene en onpersoonlijke email beschuldigd van misleiding. Zeer beledigend en ook onterecht. Het lijkt erop dat ze ons willen afbluffen. We werden meteen ook geroyeerd. Maar dierenverzekering.nl blijft toch de maandpremie innen. Ze reageren niet op telefoontjes of e-mails.

Ik ben momenteel niet zo tevreden

Onze pup van 8 maanden is geopereerd. Ik heb de declaraties opgestuurd onder vermelding van ons klantnummer. Ik krijg een mail terug dat ik het medisch rapport door de dierenarts moet opsturen. Aangezien de dierenarts onze hond heeft doorverwezen naar een specialist, heb ik beide medische tapporten opgevraagd. Ik heb de mail v de dierenverzekering beantwoord en beide medische rapporten toegestuurd. Met het verzoek mij te berichten of het zo in orde was. Ik heb geen antwoord gekregen. Krijg ik vandaag opnieuw een mail, “een niet beantwoorden mail” met opnieuw de vraag het medische rapport toe te sturen.

De declaratie binnen een week verwerkt.

2 aparte declaraties voor de puppy inenting ondanks de coronacrisis binnen een week keurig afgehandeld. Super, Joke

We hadden een supersnelle afhandeling van onze declaratie.

Een hele goede eerste erv aring met jullie.

Oplichters

Reageren niet. Moet zelf elke keer een email sturen bepalen zelf hun regels. Keren niet uit. Hond gestilleriseerd en krijg 0 euro terug. Oplichters zijn het.

Ga niet in zee. Zeer slecht

Geen ster waard. Je kan bellen en inspreken wat je wilt. Ze bellen niet terug. Mailen ook niet en als je antwoord krijgt via de mail daar lusten de honden geen brood van. Onbeschoft om je niet te woord te staan.

Zo slecht dat zelfs een halve ster te veel is

Zo een slechte communicatie en verzekeringsmaatschappij heb ik nog nooit meegemaakt. De communicatie via mail zo onduidelijk en onjuist. Als je om meer uitleg vraagt wordt je zo onbeschoft behandeld ongelooflijk dit. Als je maar een beetje om je dier geeft kies je niet voor dierenverzekering.nl.

Klant vriendelijk declaratie systeem, en snel afgewikkeld.

goed en snel geregeld

alles goed en snel geregeld online. Ook via de mail snel geregeld. Bedankt duidelijke afrekening.

Zeeeer slecht

Reageren niet Keren niet uit Betalen heel laat Moeilijk doen over dekkingen e

Dramatisch

Zeer slechte klantenservice Reageren niet op mail Gesteggel over dekking/uitkering Betalen zeer laat (of niet) uit Echt een NO GO!!

Perfecte afhandeling.

Ben uiterst tevreden dat onze vaste dierenarts in Duitsland door dierenverzekering is geaccepteerd. De 1e ingediende nota is conform de polisvoorwaarden perfect afgehandeld.

Goede snelle afhandeling

Nooit aan beginnen.

Het begon goed. Daarna fout gemaakt niet volledig geld terugketegen. Ik heb email hierover geen antwoord. Na Paar weken was het bedrag op me rekening. Ik ben paar maanden bezig met mijn hond met darm klachten. Te vaak diaree, te vaak overgeven te vaak niet eten en zij is maar 9 maanden. Uiteindelijk afgelopen week bloedtest en ontlasting test gedaan. Die medewerker die mij had gesproken is volgens mij dierenarts terwel zij niet eens van factuur kan aflezen wat er gedaan was. Zeer profesioneel nomen we dat haha. Mevrouw die ik aan de Telefoon had gegaad vind de behandeling niet nodig and guess what? Mijn hond heeft Giardia maar nee voor wat ontlasting test of bloed onderzoek doen?! Tweede probleem premie I eens veranderd. Toevallig is de hond van mijn moeder daar ook verzekerd en wat gebeurd we haar premie is niet verhoogd. Ik heb email gestuurd hierover waarom voor hetzelfde pakket twee andere prijzen zijn? Ze lezen de email niet eens want kreeg de email met polisvoorwarden 😂. Factuur van 28 - 10-19 nog steeds niet uitbetaald hoe Dan vraag ik me af? 10 werk dagen toch? Mevrouw die voor dierenarts had " gestudeerd" heeft de laatste factuur van onderzoeken naar justietie gestuurd omdat ik of de dierenarts fraude plegen zogenamd. Tot slot als je een keer per jaar naar dierenarts gaat dan is het goed want dan maken ze winst. Zodra je dier ziek wordt dan word er lasting gedaan om geld uit te betalen, want jij wilt zo veel mogelijk in je zak houden maar zo komen jullie niet ver. Mensen zijn niet dom en weten waarvoor ze betalen. Als de hond niks mankeert zouden mensen jullie niet eens nodig hebben.

Slecht bereikbaar, vlotte declaratie afwikkeling.

Telefonisch zijn ze niet goed bereikbaar, het zou fijner zijn als er eventueel een wachtrij zou zijn of dat je het idee krijgt dat er iemand aanwezig is. Op de momenten dát ik iemand gesproken heb, kan ik niet anders zeggen dan: heel vriendelijk, heel helder. Ook de afwikkeling van mijn eerste declaratie was binnen de gestelde 10 werkdagen gebeurd. Dus aan de bereikbaarheid, zowel telefonisch als per e-mail, zou iets gedaan kunnen worden. Op mijn klacht m.b.t. de bereikbaarheid via e-mail kreeg ik overigens wel vlot antwoord ;-)

Snelle afhandeling, super 👍

DRAMATISCH

Zeer slechte verzekering. Keren NIET uit. Maakt overal een discussiepunt van. Zijn ook niet aangesloten bij KiFid. NIET AANMELDEN

Goede afhandeling van mijn declaratie

Mis wel een tussentijds bericht over de status van de afhandeling. Totaal duurde het ook best wel lang. 16 dec ingediend 30 dec afgehandeld.

Makkelijk declareren en snelle betaling

Makkelijk declareren en snelle betaling

Snelle afhandeling. Vriendelijk aan de telefoon.

Goed en snel

Factuur ingediend en goed en snel verwerkt

Niet goed

Moest er zelf achter aan om de declaratie te krijgen

goede ervaring

Ben sinds kort bij u verzekerd maar declaraties worden vlot verwerkt vind ik heel fijn deze service

Over Dierenverzekering.nl

Bij dierenverzekering weet je zeker dat jouw hond of kat goed verzekerd is. Onze polissen zijn scherp geprijsd en dekken alle behandelingen en medicijnen die jouw viervoeter nodig heeft!