ervaring is goed zou alleen wel sneller uitbetaalt mogen worden

NIET HIER VERZEKEREN

Wij zijn er ingetrapt. Verzekering hier afgesloten omdat wij een puppy hebben, na een week verzekerd te zijn is er na een ongeluk met een andere hond het pootjes gebroken van onze hond waaraan hij geopereerd moest worden. Ik heb hier gelijk een dag later over gebeld hoe dat zou gaan met het declareren, maar dat zou allemaal goed komen als de factuur niet ouder was dan 3 maanden. Eenmaal alles ingeleverd, kregen wij te horen dat wij helemaal niks vergoed krijgen, omdat het volgens HUN met opzet gedaan zou zijn en roekeloos gedrag is... hoe durven ze dit te zeggen en ons hiervan te beschuldigen... Wij gaan zeker onze verzekering hier beëindigen en snel opzoek naar een andere.

fijne snelle afhandeling

netjes en snel afgehandeld.

Rampzalig

De meest kille amateuristische ‘club’ ( dit mag geen verzekeraar genoemd worden) die ik ooit heb mee gemaakt . Onpersoonlijke en kille medewerkers die niet gehinderd worden door enige kennis van zaken, hun achternaam niet durven te noemen in correspondentie , dit is veel zo niet alles zeggend . Zelf de klant volledige dossiers laten opvoeren en uiteindelijk de zaak af doen met een kil mailtje . Mocht je dierbare huisdier willen verzekeren , ga dan alsjeblieft deze “verzekeraar” uit de weg , scheelt enorm veel ellende !

Snelle afhandeling van declaratie

Binnen een dag was de declaratie verwerkt.

Waardeloze oplichters!

Nooit een verzekering afsluiten bij www.dierenverzekering.nl Keren niets uit en zijn niet te bereiken. Geven nooit antwoord op vragen Oplichters

Goede ervaring!

Na het eerste jaar mij weer afgemeld! Maar het tweede jaar uiteindelijk hier weer verzekerd voor mijn teckel. Dat zegt genoeg!

Net verzekerd en tevreden

Netjes via de mail op de hoogte gehouden. Met een uitgebreide berekening. Ziet er netjes overzichtelijk uit.

Snelle afhandeling, duidelijke site

Voor het eerst een verzekering afgesloten voor mijn hond. De premie is netjes en de manier van declareren is erg makkelijk. De declaratie wordt snel verwerkt!

Slecht! Alles valt buiten vergoeding

Geen tot weinig vergoeding. Lees je goed in deze verzekering dekt weinig. Overals zitten kleine lettertjes bij.

Oplichters

Zeer slechte ervaring met deze verzekering. Mijn premie is met 12 euro per maand omhoog gegaan. Ze vertelde dat ik hier bericht van had gekregen maar dit heb ik nooit gehad. De optie was om de verzekering dan maar op te zeggen. In oktober 2020 twee declaraties ingediend maar nog steeds het bedrag niet ontvangen. Ik krijg geen reacties op mijn mails en als je belt met de klantenservice krijg je steeds maar te horen dat zij je niet kunnen helpen en dat je wordt teruggebeld. Maar helaas ook dat is nog niet gebeurt. Ik raad de OHRA aan. Veel beter geregeld

Klantonvriendelijk, Slecht en vaag contact

Doen erg moeilijk over elke vergoeding. Je krijgt korte, ontwijkende antwoorden, zonder uitleg waarom je rekening niet gedekt wordt. Dit terwijl je veelt betaald. Zeggen reeds terug te bellen maar dit is nog nooit gebeurt.

Ik ben tevreden, al had ik liever 100 procent vergoeding gehad

Slechte verzekering

Klantenservice lastig te bereiken. Via het contactformulier ook vaak geen antwoord. Declaraties worden niet uitbetaald, en moet je zelf steeds er achteraan gaan. Zonde van ons geld geweest

Weinig vergoed

Al mijn declaratie valt onder preventief. Mijn hond was heel erg ziek ik zie dit niet als preventief.Ik begrijp dat niet en als ik wil bellen dan dat alleen maar 2 uur in de ochtend.

Proces duurt veel te lang

Het proces duurde veel te lang. Je betaald veel geld en ze zijn ook nauwelijks telefonisch bereikbaar. Als je geholpen word zijn de medewerkers wel erg behulpzaam en helpen je snel.

Snelle en fijne dienstverlening.

Fijne verzekering, declaraties worden snel uitbetaald en een adequaat en behulpzame klantenservice.

Mijn ervaring is zeer positief!!

Zeer correcte afhandeling van mijn declaratie’s Een verzekering om zeker aan te bevelen voor als je een huisdier hebt.

Goede snelle afhandeling

Btw niet vergoeden vond ik vreemd...maar stond in de voorwaarden. De afhandeling van de nota's en uitbetaling was wel super snel. Dus ben tevreden.

Telefonisch contact gehad met klantenservice. Zeer correct en vriendelijk te woord gestaan. Eerste declaratie ging iets niet goed, nu inmiddels opgelost en is deze correct afgehandeld.

Charlotte

Zoals gewoonlijk werd ook mijn laatste declaratie weer netjes binnen een aantal dagen op mijn rekening gestort. Prima service, ga zo door.

Snel en duidelijk

De achteraf uitleg is duidelijk Echter de Polis informatie is zo gecompliceerd dat hierin niet te ontcijferen is dat de maximale vergoeding voor sterilisatie Maximaal. Euro 150. is.

WAARDELOOS!! OPLICHTERS!!

Ik kom er via mijn bankafschrift achter dat mijn premie met bijna 30% verhoogd is. Hierover gemaild, beweren zij dat ze mij hierover bericht hebben, ik heb nooit iets gehad. Mijn hondje is nu ruim 1 jaar oud en ik heb nog nooit iets gedeclareerd dus warom die premie zo enorm omhoog? Oplossing? Ja de verzekering mag opgezegd worden .... wat een slechte verzekering. Voortaan toch de ohra!

Belachelijk.

Ik probeer al sinds september een declaratie in te dienen. Echter wordt ik telkens van het kastje naar de muur gestuurd. Er wordt telkens beloofd mij terug te bellen maar nog nooit een telefoontje gehad. Belachelijke klantenservice en waardeloze verzekeringsmaatschappij. Afraden!

Ruikt naar oplichters

Ik kan er een erg lang verhaal van maken maar dit bedrijf is werkelijk ongelooflijk slecht. Je meldt je aan voor een bepaalde premie. Deze wordt in no time zonder aankondiging verhoogd. Daarna gebeurt er iets met je dier en keren ze uit. Omdat het chronisch is keren ze ineens niet meer uit en maken ze van je officiële dossier een lulverhaal waarmee ze er onderuit denken te komen. Wil je contact met ze? Dan heb je een heeeeeeeeeele lange adem nodig. Je wordt NIET teruggebeld, krijgt GEEN antwoord op je mail en vragen blijven zo onbeantwoord. Een dramatische club oplichters waarvoor ik iedereen heel graag waarschuw. Niet doen!

Over Dierenverzekering.nl

Bij dierenverzekering weet je zeker dat jouw hond of kat goed verzekerd is. Onze polissen zijn scherp geprijsd en dekken alle behandelingen en medicijnen die jouw viervoeter nodig heeft!