Makkelijk declaratie indienen

Site is gebruiksvriendelijk, declaratie vaak binnen een week verwerkt. Daar zeker geen opmerkingen over. Maar bij langdurig gebruik van medicijnen wordt het ineens niet vergoed. Bij een volgende hond zou ik geen hondenverzekering meer afsluiten.

Prettig en snel geregeld

Mijn ervaring met dierenverzekering.nl is zeer positief. Het is makkelijk declareren via de website en de afhandeling is heel snel. Ik en onze hond Summer zijn heel blij!

Correcte afhandeling

Mijn ervaring is positief. Binnen 1 week bericht over afhandeling van nota en uitleg als iets niet vergoed wordt Prima service

Traag tot geen reactie opDeclaraties

Declaraties worden aan de lopende band afgewezen of niet beantwoord

Ik vind tot nu toe een goede vezkering komt afspraken na

Redelijk goed

Betaal veel geld maar er wordt weinig vergoed

Je zit gewoon goed met een dierenverzekering.

Goed en vlot met factureren afhandelen .

Wordt uiteindelijk wel g vergoed

Aantal keren wat geprobeerd te laten vergoeden, maar kleine lettertjes… wordt meestal niet vergoed! Enige is sterilisatie die wordt beperkt vergoed

Beste Vito, Wij bieden 3 verschillende pakketten aan: Basis, Plus en Top. Preventieve zorg wordt alleen vergoed bij het Top pakket; u beschikt over het Plus pakket. Hopende hiermee een en ander opgehelderd te hebben. Met vriendelijke groet, Team Dierenverzekering.nl

Snel, correct en duidelijk

Vriendelijke en snelle service

Het afsluiten van de verzekering ging soepel en ook de uitkering van de verzekering verliep snel en zonder problemen

snelle reactie en service

Prima verzekering en de voorwaarden zijn duidelijk. Declaraties worden snel en correct afgehandeld.

Ineens een onaangekondigde verhoging

Zonder dat daar ooit over gecommuniceerd is, word ik ineens voor een voldongen feit gesteld dat de premie met om en nabij 20% omhoog gaat omdat m’n hond de leeftijd van 5 bereikt. De verzekeraar maakt zo op een heel onaangename onvoorspelbare en dus onverwachte wijze duidelijk dat je als consument het maar gewoon te slikken hebt. Of je mag je verzekering stoppen…….

Niet geaccepteerd vanwege leeftijd

Mijn kat is 4 jaar en 4 maanden. Mankeert niets. Niet geaccepteerd? Ronduit belachelijk.

Nooit gezeur en redelijk snel uitgekeerd

Alleen voor het hoge eigen risico geef ik geen 5 maar 4 sterren. De rest is prima, nette correcte duidelijke afwerking nota's

Snelle reactie, altijd vriendelijk.

Bij de aanvraag ontving snel antwoord. Bij het indienen van nota’s wordt er een bevestiging van ontvangst gestuurd. Heel blij mee. Ook de afhandeling is altijd correct en snel.

Geen empathisch vermogen

Bij het aangaan van de verzekering krijg je niet van tevoren de polisvoorwaarden te zien. Hierdoor heb ik voor een dure dierenartsbezoek zelf voor 100% voor de kosten op moeten draaien, terwijl een verzekering voor een dier behoorlijk duur is. Mijn hond was vreselijk ziek, omdat hij buiten iets had gegeten. In de polisvoorwaarden blijkt achteraf, dat dit soort gevallen niet wordt vergoed. Maar dus ook het consult niet. Terwijl wel op de website wordt aangegeven, dat een consult wel wordt vergoed. Inmiddels een andere dierenverzekering geadviseerd. Deze blijkt dit soort gevallen wel te vergoeden. Echt zonde van mijn geld, want ik heb hier 2 honden verzekerd......

Alles wordt snel afgehandeld

Makkelijk in te loggen online regelen vindt ik zeer aangenaam en moet zeggen dat het snel behandeld wordt zeer vriendelijk te woord gestaan als je vragen heb

Declaratie binnen paar dagen afgehandeld.

Gewoon top!!

Snelle actie met mijn declaratie

Slecht

Ik heb meerdere facturen in 2023 ingestuurd. Krijg nu pas 1 factuur terugbetaald. Over de andere twee wordt gezegd dat die niet zijn ingediend. Betaal je een factuur niet dan zijn ze er als de kippen bij. Daarnaast kan je ook geen dubbele facturen inboeken. Alles moet los worden aangeleverd anders kunnen ze het niet uitlezen. Leveren in ieder geval geen maatwerk en zijn ook niet behulpzaam.

Makkelijk en snel en duidelijk.

Gemakkelijk te declareren. Je krijgt snel een bericht dat de nota goed ontvangen is en je krijgt een duidelijk overzicht.

kan nog beter.

ze zijn wat laks met de facturen betallen ! Dat kan beter.

Snel en correcte behandeling

Zeer goede ervaringen, altijd netjes en correct op tijd uitbetaald. Zeker een aanrader voor je lieve huisdier.

Bergweidedijk 38

7418 AA Deventer

072-2029327

Over Dierenverzekering.nl

Bij dierenverzekering weet je zeker dat jouw hond of kat goed verzekerd is. Onze polissen zijn scherp geprijsd en dekken alle behandelingen en medicijnen die jouw viervoeter nodig heeft!