Zeeeer slecht

Terugbetalen gebeurd nauwelijks vanzelf, hier moet je constant achteraan. Ze vinden ook telkens weer iets in de kleine lettertjes om onder vergoedingen uit te komen. Absoluut een afrader

Goede snelle actie

Echt heel snel afgehandeld super

SLecht

Betalingen gaan traag je moet er zelf achter aan, op mail,s wordt niet gereageerd Premie werd zonder vermelding ineens verhoogd bellen sorry was fout maar ik zit nog steeds te wachten op teruggave ben benieuwd wat ze deze maand gaan doen. heel slordig dat je zelf achter je geld aan moet ik ben sinds aug 2019 klant maar gaat zeker niet verlengen ben er klaar mee liever iets duurde bij een ander maar binnen 4 dagen je geld terug kunnen hun wat van leren

Goede afwikkeling

Als t eenmaal loopt is t een snelle en goede afwikkeling van de decleraties

Nette maandpremie tot zover.

Snelle reactie op declaratie ,alleen het bereken staatje dat er bij zit is zeer onduidelijk en priegelig in elkaar gezet . Dit moet beter kunnen , beste Dimitri. Voor de rest O.K.

Het duurt wel erg langzaam en slecht contact te krijgen

Verwerking duurt erg lang en slecht contact te krijgen

Onbeschoft

Op een uitermate onbeschofte manier wordt er gecommuniceerd en meteen gedreigd vanuit foute, zelf geïnterpreteerde aannamen. Telefonisch conract loopt stroef aangezien er dagelujks maar van 9 tot 11 gebeld kan worden. Bezint eer u begint !!!

Afgewezen aanvraag

Onze kat is afgewezen op eigen aangeven medische gronden, echter na telefonisch contact blijkt het de rede heel anders te zijn Onze kat is niet ongezond maar net aan te oud. Lekker duidelijk! Vermeld dit op de website voordat je een aanvraag kan doen en 30min van je leven kwijt bent... Heel amateuristisch allemaal. Ergens blij dat ik niet met deze organisatie zaken ga doen.....

Slechte service dure katten aangeschaft,

Dure katten 2 twee Maine Coon, krijgt een ongeval in huis omdat dure katten zijn, goede verzekering afgesloten wordt binnenhuis niet vergoed. Waardeloos ik beveel jullie niemand aan

Snelle afhandeling declaratie ... top

Snel en goed geregeld hellemaal top👍

Goed geregeld.

Redelijk

Vind het te lang duren voor uitbetaling moest er achter aan bellen.

Prettig contact.

Duidelijk antwoord gekregen.

Onze hond is met spoed geopereerd maar ze deden niet moeilijk en hebben het proces versnelt zodat wij snel ons geld terug kregen!

Slecht ondanks top80 verzekering worden consult en medicatie niet vergoed

Negatieve ervaring met het indienen van een nota hond 8mnd in 1e instantie kreeg ik geen enkel bericht. Na inloggen zag ik dat de nota was afgewezen zonder opgave van reden. Na navraag ontving ik het bericht dat het knippen van nagels wolfsklauwen uitgesloten zijn van verzekering. Vreemd aangezien ik had aangegeven bij de nota dat het een consult betrof mbt pijnlijke wolfsklauw. Het betrof een inwendige ontsteking waarvoor pijnmedicatie en antibiotica is voorgeschreven. Vreemde gang van zaken dat het bedrijf conclusies trekt na het lezen wolfsklauw zonder navraag te doen wat de diagnose en behandeling is geweest. Inmiddels opnieuw een mail verzonden dat er een andere dianose en behandeling heeft plaats gevonden dan door hun benoemd. Ik zou deze verzekering zeker niet aanbevelen ivm slechte communicatie en uitsluitselgronden.

positief alleen heel jammer dat binnen 3 maanden tot 2 keer toe een flinke verhoging word gerekend

alles word netjes geregeld,maar zoals ik al in de titel vermeld in drie maanden tijd 2 keer verhoging van de premie.

Er wordt een duidelijk overzicht verstrekt hoe de declaratie(s) m.b.t. het resterende eigen risico wordt(en) verwerkt.

Goede en snelle service

Tot nu toe gaat alles netjes en snel. Net klant dus ik hoop dat deze trend zich zo voortzet!

Zeer slecht, reageren niet, niet doen!!

Geprobeerd om operatiekosten te declareren. We werden via een algemene en onpersoonlijke email beschuldigd van misleiding. Zeer beledigend en ook onterecht. Het lijkt erop dat ze ons willen afbluffen. We werden meteen ook geroyeerd. Maar dierenverzekering.nl blijft toch de maandpremie innen. Ze reageren niet op telefoontjes of e-mails.

Ik ben momenteel niet zo tevreden

Onze pup van 8 maanden is geopereerd. Ik heb de declaraties opgestuurd onder vermelding van ons klantnummer. Ik krijg een mail terug dat ik het medisch rapport door de dierenarts moet opsturen. Aangezien de dierenarts onze hond heeft doorverwezen naar een specialist, heb ik beide medische tapporten opgevraagd. Ik heb de mail v de dierenverzekering beantwoord en beide medische rapporten toegestuurd. Met het verzoek mij te berichten of het zo in orde was. Ik heb geen antwoord gekregen. Krijg ik vandaag opnieuw een mail, “een niet beantwoorden mail” met opnieuw de vraag het medische rapport toe te sturen.

De declaratie binnen een week verwerkt.

2 aparte declaraties voor de puppy inenting ondanks de coronacrisis binnen een week keurig afgehandeld. Super, Joke

We hadden een supersnelle afhandeling van onze declaratie.

Een hele goede eerste erv aring met jullie.

Oplichters

Reageren niet. Moet zelf elke keer een email sturen bepalen zelf hun regels. Keren niet uit. Hond gestilleriseerd en krijg 0 euro terug. Oplichters zijn het.

Ga niet in zee. Zeer slecht

Geen ster waard. Je kan bellen en inspreken wat je wilt. Ze bellen niet terug. Mailen ook niet en als je antwoord krijgt via de mail daar lusten de honden geen brood van. Onbeschoft om je niet te woord te staan.

Zo slecht dat zelfs een halve ster te veel is

Zo een slechte communicatie en verzekeringsmaatschappij heb ik nog nooit meegemaakt. De communicatie via mail zo onduidelijk en onjuist. Als je om meer uitleg vraagt wordt je zo onbeschoft behandeld ongelooflijk dit. Als je maar een beetje om je dier geeft kies je niet voor dierenverzekering.nl.

Over Dierenverzekering.nl

Bij dierenverzekering weet je zeker dat jouw hond of kat goed verzekerd is. Onze polissen zijn scherp geprijsd en dekken alle behandelingen en medicijnen die jouw viervoeter nodig heeft!