Zeer slechte verzekering

Per maand betaal ik ruim € 32,00, per jaar is dat ca. € 400 Geloof mij, zet dit bedrag opzij in het 'dierenpotje". Afgelopen zondag naar de dierenarts met de hond voor klachten aan de huid onder de oksels en rode oogjes. Blijkt dat de hond hooikoorts heeft. In totaal € 161,00 voor consult, weekendtoeslag, gelijk anti vlooien en ontworming geregeld en een cortisonezalf. Ik heb gekeken en verwachtte een bedrag van € 50 te kunnen declareren en daarvan 70% vergoeding te ontvangen. Hahaha lange neus! Er is iedere keer een smoes, dan weer het patientendossier opvragen en mailen, en vervolgens wordt door dierenverzekering.nl gemeld dat er eigen risico is en dat allergie niet vergoed wordt. Daarna heb ik de praktijk van de dierenarts gebeld en zij vertelde dat je beter kunt verzekeren bij grote verzekeraars. Iets meer geld kwijt maar dan kun je zonder gezeur declareren en wordt er normaal betaald. GEEN AANRADER! PS ik schrijf nooit een review maar dit is zo'n oplichting!

Doe het niet - verkapte oplichters

Keren niets uit, reageren slecht niet (2 uur per dag bereikbaar en antwoorden met automatische mails. Zonde van het geld. Verdienmodel is teren op honden die nooit wat hebben, maar wel premie voor betaald wordt. Zodra een hond wel wat heeft word er alles aan gedaan niets uit te keren en worden de kleine lettertjes heel breed geintereteerd.

Blij mee

Het vergelijken van de verschillende polissen was zeer informatief en gebruiksvriendelijk. Ik kon makkelijk een polis kiezen die bij onze behoeften paste en bijvullende verzekeringen toevoegen, en ik was verbaasd over hoeveel opties voor extra's er waren. Het declaratieproces is ook heel eenvoudig en de vergoeding stond in minder dan 48 uur op mijn bankrekening. Een goede investering!

Echt top alles wordt duidelijk aangegeven en gezecht perfecte klantenservice

Vlotte afhandeling van declaratie

Nog niet veel ervaring, sinds kort verzekerd.

Alles om maar niet te betalen

Vreselijke verzekering! Spaar jezelf een berg aan kosten en sluit hier niets af. Wij hebben onze hond vorig jaar verzekerd voor het 80% pakket. Hier betaalde we ruim 33 uur per maand voor maar vrijwel alle kosten die we indienen worden afgewezen of vallen zogenaamd onder het " eigen risico " van 100,-. Aantal voorbeelden: Onze hond moest gecastreerd worden en de kosten zouden dus 80% vergoed worden. Uiteindelijk wordt van het bedrag eerst nog de 21% BTW afgetrokken die ze niet vergoeden en daarnaast nog een keer 100 euro eigen risico. Toen ik aangaf dat ik hiervoor vorige maand belde en vroeg hoeveel er vergoed werd kreeg ik als antwoord "Ja maar wij gaan niet letten op hoeveel eigen risico u nog heeft en antwoorden zoals de voorwaarden staan beschreven.". Enorm onprofessioneel want je belt immers niet om zoiets te vragen en alsnog de volle pond te betalen. Overigens werd ook de factuur niet juist behandeld. We diende een bedrag in van ruim 160 en volgens hun was het maar een bedrag van 132 euro. De BTW moeten we niet facturen zeggen ze dan. 2 Maanden eerder: Onze hond had uitslag en bleek allergisch. Gebeld om te vragen of deze onderzoeken vergoed werden, weer het standaard " zoals in onze voorwaarden staat wordt dit beperkt vergoed" etc. etc. Uiteindelijk onderzoeken gedaan van bijna 120 euro en alles zelf moeten betalen want " Deze onderzoeken vallen niet onder de verzekering". 2 Maanden daarvoor: Ook het gebit zou 80% vergoed zijn. Zijn 2 kiezen moesten weggesneden worden want deze gingen niet uit zichzelf. 94 euro ingediend en 15 euro uitbetaald gekregen met als reden " eigen bijdrage". Dit zijn slechts 3 voorbeelden van de 11 declaraties die ingediend zijn en waar niet betaald is wat wel zou moeten. Net gebeld en mijn frustraties geuit en daar komt totaal geen begrip op, je moet ook niks van ze verwachten en ze vertellen gewoon wat er in de voorwaarden staat. Onze hond is ons alles waard, zeker meer dan dit!

Geen reactie op mail

U heeft eenzijdig de polis veranderd op basis van een vooronderstelling dat de volwassen hond zwaarder dan 25 kg zou worden. Wij hebben al jaren Laekense herders, teefjes, en deze zijn nog nooit zwaarder geweest dan 25Kg. Ik heb u hierover op 21 juli een mail gestuurd en mijn bezwaar kenbaar gemaakt. U hebt tot op heden hierop niet gereageerd. Deze gang van zaken ben ik van een verzekeraar niet gewend en twijfel of ik bij u moet blijven.

Oplichters

Er deugd niets van. Het gaat te ver om alles in 150 tekens uit te leggen.

Treurig

Voor iedereen zou ik zeggen Goed de voorwaarden lezen tot op de laatste letter. Hebben mooie verhalen, maar helaas is dit een verkoop praatje. Verzekering 70% en eigen risico 50 euro.... dan zit je altijd goed. Niet dus. Van de gehele declaratie van 341.60. Ontvang ik 100 euro retour en ik zit er een jaar aan vast voor een een premie van 301.44 per jaar. Ik spaar dat liever zelf dan dit uit te geven aan een verzekering. Wat ik wel moet zeggen. Ik vertrouwde de dame aan de telefoon en heb zelf de voorwaarden niet goed gelezen. Niet zo slim van mij.

Goed maar duur

Een beetje prijzig, plus er wordt ongevraagd een prijsverhoging doorgevoerd.

Deze verzekering is prima

Twee keer een nota ingestuurd. Net als bij de aanvraag van de verzekering direct een bevestiging van ontvangst en een zeer vlotte afhandeling. Dik tevreden met deze verzekering.

Werkt perfect en snelle afwikkeling

worst customer service

When they want to calculate the refund they deduct the tax from the total amount on the invoice, and when they want to pay you they deduct tax from that amount again. Customer service (only one person) does not speak any English and when you ask them to, they mention this is a Dutch company and we do not speak English.

Geen idee nog

Ik moet nog afwachten. Ik zie al wel dat het uitbetalen erg lang duurt. Minimaal 10 dagen heb ik begrepen. Het afsluiten ging snel.

Goed snel en overzichtelijk

Het enige wat ik minder vindt is dat onderzoeken als een mri wel erg minimaal vergoed worden. Verder snelle verwerking van declaraties

vriendelijke medewerkers

snelle reactie

Tot nu toe goed

Tot nu toe goede ervaringen, de klantenservice is goed te bereiken en de declaraties worden snel verwerkt.

Supersnel

Tekening dierenarts ingediend en binnen 5 dagen had ik het op mijn rekening staan. Super!

Vriendelijk, correct en snel

Zeer vriendelijke contacten en snelle, duidelijke hulp bij vragen en de afhandeling van declaraties. Zeer uitgebreide dekking. Top! Blij dat ik voor jullie heb gekozen!

Goede service en snelle afwikkeling. Zeer tevreden dus.

NIET DOEN!!!!!

De verzekering leek aantrekkelijk. Ik had de reviews niet allemaal gelezen. Jammer!!!! Trap niet in deze verzekering! Bij alles wat wordt ingediend hebben ze een reden om niet te vergoeden. Zelfs toen onze pup zijn pootje heeft gebroken. Dit gebeurde in april en kregen na regelmatig mailen(geen reactie) en bellen(niet of nauwelijks te bereiken)pas in juni de beslissing. Tot overmaat van ramp bleek dat we niets vergoed kregen. Reden van afwijzing was: er was geen getuigen bij het ongeval van onze hond. Deze verzekering kan het dus nergens op verhalen. Met andere woorden: Zou de hond waarmee hij speelde de oorzaak zijn kan de betrokken verzekering het verhalen op de baas van de hond. Zo niet, heb je pech gehad. Zelfs de behandelde dierenartsen reageerde verbaast bij de melding dat de behandelingen niet wordt vergoed en nemen dit mee met bij eventuele vraag naar verzekeringen. DUS LET OP BIJ AFSLUITEN VAN DEZE VERZEKERING..........!!!!!!!!!

Nog niet gehad

Ik heb nog geen ervaring met jullie gehad ik heb 1 nota ingediend en ik ben benieuwd wanneer dit terug wordt gestort op myn bankrekening dan kan ik meer zeggen

Onbetrouwbaar, pure maffia

Onbetrouwbaar, pure maffia. De aanvraag polis was aangevraagd en goedgekeurd door dit bedrijf en zonder onze toestemming is er VIA EEN MACHTIGING!!!! geld van onze rekening geschreven. Wij hebben hier nooit toestemming voor gegeven!!!

snelle communicatie en afhandeling!

Fijn dat het snel is afgehandeld en ook fijn dat het snel betaald is.

Over Dierenverzekering.nl

Bij dierenverzekering weet je zeker dat jouw hond of kat goed verzekerd is. Onze polissen zijn scherp geprijsd en dekken alle behandelingen en medicijnen die jouw viervoeter nodig heeft!