Werd snel afgehandeld

Mijn eerste declaratie ging goed, de factuur kon ik gemakkelijk dowloaden en kreeg meteen bericht. Ben tot nu toe zeer tevreden.

Geweldig!

Na behandeling van ons hondje van bijna 10 maanden. de rekening van de dierenarts opgestuurd. Wij kregen bericht dat dit in behandeling werd genomen en al vrij snel bericht met uitleg wat we terug ontvangen en dat het bedrag reeds is overgemaakt......Geweldig en snel!

Helder

Helder

Er wordt bijna niks vergoed

Er wordt bijna niks vergoed dus je hebt eigenlijk niks aan de verzekering. Daarnaast wordt er ook geen reden gegeven waarom er niks wordt vergoed...

Klantgericht en klantvriendelijk.

Ben sinds kort bij dierenverzekering verzekerd. Telefonisch reeds contact gehad met de klantenservice. Zeer correct en vriendelijk te woord gestaan. Ik hoop dat dit voor de toekomst zo blijft, hoewel ik daar niet bang voor ben. Mijn eerste declaratie inmiddels ingediend en deze is correct afgehandeld.

Slecht

-Geld niet gedeclareerd krijgen . -geen reactie of antwoord op mail. -late reactie/geen op inlevering declaratie

Beste Amber, Wat jammer om te zien dat u een negatieve review heeft geplaatst. We reageren hier graag op. Let op: Als u een eigen risico heeft wordt het uitgekeerde bedrag verrekend met uw eigen risico en dus niet uitgekeerd op uw bankrekening. Dat gebeurt pas wanneer uw eigen risico €0,00 is. Ik zie dat u via de mail op de hoogte bent gehouden van de declaratie die u hebt ingediend. U heeft daarvan een bevestiging ontvangen. Daarnaast heeft u van ons gehoord dat uw declaratie is verwerkt en hoe deze is verwerkt (de toelichting die ik hierboven heb gegeven). Wat zou u anders willen? U zou ons helpen als u ons een reactie wilt geven. -- Met vriendelijke groet, Romy Dierenverzekering.nl

Tot nu niet erg blij met deze verzekering

Het begon goed. Mijn eerste declaratie ging snel maar het uitbetalen moest ik achteraan mailen. Toen declaratie 2. Had nog €5,60 ongeveer open van de inentingen. Geen reactie op declaratie. Nog een x gemaild weer geen reactie. 3de mail gestuurd dat ik niet tevreden was en toen kreeg ik mail terug er was een betaling gedaan op een data en mijn tegoed was op. Nogmaals terug gemaild dat ik op die data geen betaling had gehad en dat er dus iets fout ging. Niks meer opgehoord.

Snelle afhandeling

De ingezonden rekening van de dierenarts werd snel en accuraat afgehandeld.

Snel en compleet

Ik kreeg meteen antwoord op mijn vragen en alles was super goed geregeld.

Makkelijk declareren en snel uitbetaald. Tot nu toe zeer tevreden.

Snelle verwerking declaratie

Declaratie snel in behandeling genomen en afgewikkeld.

Snelle service

Snel afgesloten de verzekering. Declaraties worden snel afgehandeld

Duidelijk en overzichtelijk

Ik vind het een goede en overzichtelijke verzekering voor onze hond

Snel afgehandeld

Het afsluiten ging vrij vlot, en de eerste declaratie was ook snel afgehandeld. Als het zo blijft heb ik geen klachten.

Eigenlijk altijd goed. Je stuurt je declaratie en het is zo geregeld. Behalve een keer dat ik steeds te horen kreeg dat de shipcode van mijn hond niet klopte. Alles nagezocht, opnieuw opgestuurd. Nog wat heen en weer gemail. Toen kreeg ik het bericht dat mijn code al van het begin klopte, de fout zat bij hen. Maar uiteindelijk goed opgelost

snel afhandeling

het is bij declaratie fijn dat je niet zo lang op je geld hoeft te wachten

snelle en adequate afwikkeling

Was eerste declaratie. Puppy enting voor 65 euro zoals in polis vermeld volledig vergoedt gekregen. Binnen enkele dagen af gehandeld.

Tot nu toe een correcte en snelle behandeling.

Ik heb mij aangemeld en keurig netjes de polis digitaal ontvangen. Mijn 1e declaratie v.w.b. een inenting is snel in behandeling genomen en inmiddels uitgekeerd.

snelle afhandeling declaraties

Mijn declaratie wordt meteen in behandeling genomen en verwerkt en ik heb het geld snel op mijn rekening. heel fijn.

snel geregeld!

Alles werd snel geregeld! Top!!

helemaal toppie

De site om een declaratie in te dienen is overzichtelijk en duidelijk. Een snelle reaktie van een medewerkster wat en hoe lang het gaat duren voordat de declaratie wordt uitbetaald. Ik vond het een hele fijne snelle afwerking die binnen de periode van betaling ook daadwerkelijk is uitbetaald.

tot dus ver goed

Redelijk

Heb nog niet zoveel ervaring hiermee ben pas klant

Snel handelen

Declaratie indienen en binnen 4 dagen op mijn rekening

Accuraat

Tot nu toe goede ervaringen, voora bij indienen van facturen en betalingen worden gemiddeld binnen 7 dagen vergoed.

Over Dierenverzekering.nl

Bij dierenverzekering weet je zeker dat jouw hond of kat goed verzekerd is. Onze polissen zijn scherp geprijsd en dekken alle behandelingen en medicijnen die jouw viervoeter nodig heeft!