Complimenten

De medewerkers zijn zeer vriendelijk en laten alles weer netjes achter.

Absolute aanrader!

Het contact met en de verleende service door DROWA heb ik als heel prettig ervaren. Deskundig, vriendelijk, snel en ook waar nodig flexibel. Niet onbelangrijk, ook heel betaalbaar, geen zoveelste hypotheek nodig :-).

Snelle en goede service en doen wat je belooft.

Het hele proces van aanvraag - offerte - uitvoering is prima verlopen. Goede communicatie en zeer prettig personeel. Wij zijn blij met het eindresultaat, de isolering van een zeer beperkt toegankelijke kruipruimte.

tevreden, klein probleem snel opgelost

hadden naast jullie nog een ander voor offerte gevraagd, konden niet doen want watermetergat was te klein, jullie oplossing was, dan maken we het gat toch groter, probleem opgelost, kijk, dat noem ik nou klantgericht denken. topjob

Vriendelijke en goede service

Zowel telefonisch, via de mail als ter plekke vriendelijke en accurate service. Werken ook nog eens zeer netjes, waardoor er niet allemaal troep in huis blijft liggen.

Goed contact en perfect afgeleverd

Door omstandigheden kon ik niet op de afgesproken tijd aanwezig zijn. Een telefoontje en het werd geregeld. Nadien nog een keer contact gehad omdat men de factuur was vergeten toe te sturen, M v g Wim

Top bedrijf

Volgens afspraak aanwezig Snel en vakkundig de kruipruimte gevuld

Uitstekende service

Na deskundig telefonisch advies hebben wij met Drowa op korte termijn een afspraak kunnen plannen. De mannen waren zeer vriendelijk en het werk was sneller klaar dan verwacht. Fijne communicatie en goede service, een aanrader!

Vriendelijke mensen, erg vakkundig in hun werk.

Zijn erg duidelijk in hun uitleg over wat ze gaan doen, werken netjes.

Snel en goed geregeld

Na dat ik een offerte had aangevraagd kreeg ik snel een reactie. Na akkoord werd er snel een afspraak ingepland, en het isoleren zelf ging erg snel en zonder overlast.

Het bedrijf leverde stipt en nauwkeurig werk.

Men was beleefd en klantvriendelijk.

zeer goed

Wij hebben Uw adres van de overburen. We zijn zeer tevreden. Het is ook snel geregeld.16 april een offerte en 17 mei was het zover. Heel aardige mensen ook. Het vijfde gat was niet afgesproken maar het werd goed opgelost Ik kan niets ander zeggen dan :Petje af. score 9

Gelevert volgens afspraak. En netjes werk afgelevert

werken schoon en leveren kwaliteit

Oprecht advies gehad over de pijpen van de afvoer, die waren matig. Ze hadden ook voor snel geld kunnen gaan, maar ze kozen voor kwaliteit. Opmerkelijk hoe schoon en netjes ze werken. Ik heb zelf de afvoerpijpen vervangen en bij mij zat alles onder de blubber.

Super goed

Goede mensen snelle service

Vlot werk geleverd

Vriendelijke medewerkster,die het werk onder de vloer uitvoerde. Haar collega was wel wat kortaf tegen haar.

Wat een harde werkers en zo vriendelijk - geweldig bedrijf

Drowa/Gebroeders de Vries hebben een lastige klus in onze kruipruimte supersnel en efficiënt geklaard en dat op een zorgvuldige en voorzichtige manier. Fijne, rustige mannen waar we het ook erg gezellig mee hebben gehad.

Die piepersnijders van Drowa hebben het weer gefikst.

Chips onder de vloer: snel, schoon en vakkundig. Degelijk materiaal, want "Zwaar transport" , 70 kg chips op de truck en 50 kg chips in de aanhanger. De combinatie paste bijna niet in de buurt, goede reclame. Vriendelijke medewerkers op kantoor en in de buitendienst.

Keurig en snel en bovendien vakkundig advies en uitvoering van de werkzaamheden

Mannen werken snel en schoon

Goed en vlot afgewikkeld

komen hun afspraken na, klantvriendelijk.

We kregen een nette offerte. Na telefonisch keurig te woord gestaan met uitleg. Na akkoord van onze offerte werden we netjes gebeld voor een afspraak. Ze kwamen op de juiste dag en tijdstip zoals afgesproken. Ze waren netjes en werkten keurig. Wij zijn erg tevreden en merken s 'avonds al verschil. Echt super. gr Fam Bronsema

Uiystekende service

Vakkundig, professioneel en zeer netjes te werk gegaan. Fijne, snelle communicatie en alles ook snel geleverd. Vriendelijke mensen en goed advies. Komen alle afspraken na.

Zelfs in onze lastige kruipruimte goed en snel geisoleerd

Erg tevreden. Andere aanbieders vonden onze kruipruimte te lastig, door verschillende muren hierin, maar Drowa loste dit professioneel op. Ook erg schoon gewerkt.

Betrouwbaar bedrijf en aardige/nette mensen.

Toen Drowa mijn kruipkelder kwam isoleren en dus al hun materiaal bij ons voor de deur stond, constateerde zij dat een houten balk een rotte plek vertoonde. Ik had dit zelf niet gezien. Drowa verwachtte dat dit in de toekomst, na enkele jaren, problemen zou geven en adviseerde om deze balk eerst te (laten) repareren. Gevolg was dat de hele operatie werd afgeblazen en men drie weken later alsnog mijn kruipkelder isoleerde. Hieruit blijkt dat Drowa een betrouwbaar bedrijf is dat de belangen van de klant hoog in het vaandel heeft staan. Daarnaast is het personeel heel prettig in de omgang en netjes in de benadering.

Prima werk geleverd. In een paar uur.

Het werk is gedaan door vriendelijke medewerkers en leverde weinig overlast op. Er is ook gekeken naar de constructie van het huis in de kruipruimte en op verzoek zijn er foto's van gemaakt.