Goed op tijd, snel en netjes gewerkt

Prima gewerkt, weinig op aan te merken.

Snelle service. Netjes afgeleverd.

Goed advies en vervolgens direct een offerte. Geen troep in huis. Vriendelijke mensen. De kruipkelder was in een heel korte tijd geïsoleerd.

Zie boven

zeer ervaren en deskundige installateurs die snel en schoon werken.

Ondanks een foutje in de planning werd zeer snel geregeld dat binnen het uur de werkzaamheden toch uitgevoerd werden. De medewerkers werken snel en deskundig. Hoewel in de vette natte klei, bleef alles aardig schoon.

Snelle levering en goede service.

Snelle levering en product zoals omschreven. Vriendelijk personeel.

Alles is perfect verlopen. Om 08.00 uur stond alles voor de deur.

Nu afwachten of het resulteert in energiezuiniger wonen. De mail van Drowa, met als bijlage de factuur, kreeg ik niet gedownload. Heb gevraagd om de factuur per post naar ons huisadres toe te sturen. Ik verwacht de factuur nu in de komende week vanaf a.s. dinsdag 10 maart

Vlot en netjes

Geheel volgens afspraak en inkorte tijd gepiept en alles netjes achter gelaten.leefklimaat duidelijk verbetert met de drowa.jan

Goede en snelle service

Ze hebben netjes gewerkt en waren snel klaar.

Prima bedrijf

Netjes afgeleverd. Kan het iedereen aanbeven.

Goede ervaring

Fijne ervaring, netjes alles opgeruimd. Erg blij!

Netjes verzorgd

Mooi op tijd en alles volgens afspraak gegaan

Goed werk geleverd

👍👌

prima service

prima service, zowel bij informatiegesprek als bij levering. Vakkundig en netjes.

Denken met de klant mee super

Geweldig kan hrt iedereen aanbevelen.

snel en prettig aanbeveling: Willem kroop onder de vloer, maakte ruimte en spoot de isolatiedeeltjes in de ruimte. ik heb hem gezegd dat hij echt met een mondkapje zou moeten werken, beter voor zijn gezondheid. Zou hij doen. Ik zou niet willen dat hij door het isoleren bij ons ziek zou worden of longklachten zou krijgen. Overigens groot respect voor hem, want ik vond het al benauwd,

Goede indruk door uitleg en uitvoering project.

Professionele uitleg met duidelijke offerte. Prettige mensen die de werkzaamheden tot volle tevredenheid hebben uitgevoerd. Goed bedrijf.

Snel aangebracht, werkt goed

De medewerkers waren met een uurtje klaar met het aanbrengen van de isolatiechips. Ik heb nog wel even rond de roosters goed dichtgemetseld tegen muizen. Er is mij vertelt dat ze de chips niet lusten, maar er well graag in nestelen.

zeer tevreden

had last van vocht en grond water maar na het toepassen van drowa geen vocht meer in de kelder en de woonkamer is ook minder koud al met al dik tevreden

Prima werk geleverd door vakkundige mensen.

Ik vind het een prima bedrijf. Er waren twee pogingen nodig om doorgangen te maken onder de grond. De isolatie kon gelukkig onder de hele woning worden gespoten. Goed personeel. Dik tevreden.

Uitstekend werk

Door drukte duurde het even, maar nu is onze lage kruipruimte fijn geisoleerd met milieuvriendelijke chips! Dat scheelt veel tocht en kou bij ons, want de ventilatiegaten zijn ook ( bijna) dicht gemaakt.

Duidelijke offerte, vriendelijk personeel, werk wordt keurig afgeleverd, afspraken worden nagekomen. Kortom: wij zijn een tevreden klant

zeer goed en netjes

De kruipruimte-doorgang van het oude huis en de nieuwe aanbouw zijn eerst netjes afgesloten alvorens de chips werden ingeblazen. Binnen een paar uur was alles netjes opgeruimd en klaar.

Drowa heeft prima werk afgeleverd volgens afspraak.

Zelfs iets eerder dan afgesproken arriveerde de meneer die onder de vloer de drowachips moest aanbrengen. Hij maaktea alles klaar zodat hij kon beginnen zodra de chauffeur er was. Dankzij deze werkwijze bleef ons huis netjes en konden ze binnen het uur de afgesproken werkzaamheden verrichten. Uiterst vriendelijke mensen.

Keurig

Netjes vlot correct keurig op tijd volgens afspraak top

Zeer goed en in 1,5 uur gelegd onder houten vloer

Goed personeel, deskundig