Prima, bedrijf komt afspraken goed na.

Isolatie vloer goed aangebracht. De meterkast kast in de eerste vergeten. Is later goed opgelost. Mischien nog aandachtspunt dat zand bodem eerst wel goed goed geegalisseerd moet worden en eventuele bouwafval opgeruimd moet worden. Dat heb ik nu zelf gedaan!!

Snel en vriendelijk

Binnen een paar weken deskundig advies en aangebracht.

Heel goed!

Schoon en snel gewerkt, zeer aardige uitvoerders, helemaal top.

Ze waren vriendelijk en lieten het schoon achter. En er was een vrouw bij dat vond ik geweldig

supere mensen.

vriendelijk mensen. goed afgeleverd. alles zeer schoon achter gelaten. zeer attent.

Vakkundig en vriendelijk

Aardige jongens, goed werk geleverd en alles netjes opgeruimd.

Netjes gewerkt en vlotte levering

Goede voorlichting bij de offerte en daarna snelle levering. 27 m2 chips onder de huiskamervloer van hout. Bij de factuur wordt een reeds ingevuld formulier voor aanvraag subsidie meegestuurd; erg handig!

Top bedrijf

Hele aardige mensen en werken heel schoon. Professioneel team. Ontzettend goed werk afgeleverd

Goede service en zeer snel gerealiseerd. Goede prijs kwaliteit verhoud.ngng

Vriendelijk geholpen en duidelijke overeenkomst. De monteurs waren zeer ervaren. Binnen enkele uren was het werk klaar.

Prima bedrijf!

Vriendelijk personeel. Netjes gewerkt en alles weer prima afgewerkt. Prima prijs en goede kwaliteit.

Vlotte en nette afhandeling van de opdracht

zie hierboven.

Prima geisoleerd

Netjes en schoon gewerkt

Vakkundig en vriendelijk

Tevreden met het offertetraject en plaatsen van isolatiechips.

alles volgend afspraak

absoluut vak werk ik kan het niet anders omschrijven

Vlotte behandeling en netjes

Maken waar wat ze zeggen: binnen 3 weken geholpen . Prima werk en contact

prima gedaan

IS O K

Snel en vakkundig geïsoleerd.

In een mum van tijd de kruipruimtes geïsoleerd en geen rommel. Bakje koffie voor de heren, en op naar de volgende klus.

Goed en snel

Het inblazen van de Drowachips was in een uur en een kwartier gepiept.

Positief qua uitvoering , planning iets zorgvuldiger

Afspraak tussen 12/13 uur. Aankomst rond 15.00 uur . Dat kan iets zorgvuldiger veronderstel ik.

Top service

Fijne medewerkers en allemaal goed geregeld

Snelle correcte service met goede informatie

Niets dan lof. Correcte en snelle levering. Aardige medewerkers die ook bereid zijn het één en ander uit te leggen.

Mensen gingen netjes te werk Goed materiaal

Zeer goede vloerisolatie

Kruipruimte in mijn huis was erg vochtig met water in zand en geen toegang tot kruipruimte onder woonkamer. Ze maakten entree vanuit de kruipruimte in de gang. Al het werk is snel en zeer goed gedaan, in 1 uur. Kruipruimte is volledig gevuld met Drowa-chips. Mijn vloer is nu zo warm als muren en ik heb geen geur meer uit de kruipruimte. Ik ben zeer tevreden.

In een uurtje gefixed, door twee aardige mannen. Nauwkeurig en schoon opgeleverd.