Drowa is betrouwbaar.

Er was een goed contact over de offerte en de verdere afspraken. Ze waren er op tijd en hebben netjes gewerkt.

snel en prettig

De werkzaamheden werden snel en correct uitgevoerd. Contact met Drowa was prima.

Net geen tien.......

Van offerte tot isolatiechips aanbrengen, het hele traject prima geregeld. Snelle en vakkundige uitvoering door vriendelijke werknemers. Hopelijk gaan de chips er voor zorgen dat wij er deze, en volgende winters, warm(er) bij gaan zitten, we hebben er alle vertrouwen in. Dank voor de service, we zullen jullie bedrijf aanbevelen.

Prima en netjes werk geleverd

De mannen van drowa zijn vriendelijk en hebben netjes werk geleverd. Wel jammer dat ze zonder even te bellen 2,5 uur later op kwamen dagen.

Vakkundig advies en uitstekende uitvoering.

Zeer goed. Vriendelijk personeel Keurig werk

Topbedrijf

Deskundig, duidelijke communicatie en klantgericht.. Zeer tevreden! Aanrader!

Fijn bedriijf om zaken mee te doen

Zowel in de offertefase als ook bij de uitvoering zijn de mensen van Drowa fijne mensen om mee te werken. - Duidelijke offerte. - Mensen komen op tijd. - Het zijn harde werkers. - Behulpzaam bij problemen, zoals lekkende riolering verhelpen.

Gewoon goed begeleid van begin tot eind!

Helemaal tevreden

Prima Goed en vakkundig werk geleverd

snel en netjes

zowel de afspraak met de vertegenwoordiger die gekeken heeft wat er nodig was als de snelheid van leveren en het er in spuiten is top alles netjes opgeruimd geen problemen waren zeer vriendelijk en je kon alles vragen

Echt klantvriendelijk bedrijf

Alle contacten liepen vanaf begin tot eind professioneel en vriendelijk. Ze zijn goed bereikbaar voor vragen en werken snel en netjes. Achteraf krijg je fantastisch gedocumenteerde informatie om subsidie aan te vragen. Echt een aanrader. Onze kruipruimte was te ondiep voor andere soorten isolatie maar dit product werkt dus wel perfect. Hoewel het zomer is voelt de vloer nu al aangenamer aan.

Heel prettig en meedenkend bedrijf

Er is tijd genomen en goed meegedacht om mijn niet doorsnee situatie voor bodemisolatie te bekijken. Uitvoering van de opdracht keurig en naar behoren uitgevoerd. Prettige medewerkers.

geweldig

vertegenwoordiger geweest heeft de te isolerende ruimte gezien en bemeten prijs er bij en binnen 3 week was de klus geklaard , en dit alles zonder rommel achter te laten , geweldig wat een team . zeker een aan rader

Als je de toepassing van chips overweegt: gewoon doen!

Prima mensen voor het onderzoeken de uitvoering van de werkzaamheden.Inderdaad werken ze zorgvuldig en efficiënt, en laten ze bovendien de betreffende ruimtes weer keurig achter bij vertrek. De effectiviteit van de chips moeten we nog de komende winter afwachten. Ik heb er wel goede verwachtingen van. Dus gewoon doen, zeker met de te ontvangen subsidie(s). Jullie mogen deze review best gebruiken in de reclame!

vlotte en adequate service

Na het eerste contact al heel snel een bezoek. Er werd fijn meegedacht met de mogelijkheden

Goede prijs, alleen de "plaatsing" afspraak was niet helemaal duidelijk. Verder keurig gewerkt

Super goed!!

Vriendelijk aan de telefoon. Alles verliep vlotjes. Helemaal geen aanmerkingen.

positief

Vlot en schoon werk, goed afgewerkt: helemaal tevreden!

Heel prettig

Omdat er in de kruipruimte iets niet goed was werd onmiddellijk contact gezocht met een andere ervaringsdeskundige en werd alles in orde gemaakt Ben tevreden en kreeg antwoord op al mijn vragen

Goede en snelle service

Isolatie was snel klaar. Alles netjes achtergelaten. Vriendelijk personeel.

perfect

keurige vriendelijke medewerkers, doen hun werk snel en laten alles weer netjes achter.

Correct, volledig, deskundig

Professioneel, deskundig, vriendelijk. Noordelijke nuchterheid en betrouwbaar. Professionele apparatuur en uitrusting. Werken veilig, netjes en schoon. Kortom: uitstekend bedrijf.

vlot en goed werkverricht

nette, vlotte werkers.

Super geregeld

Duidelijk verhaal dat ze vertellen en alles mooi op tijd geregeld.

Uitermate tevreden met de service van dit bedrijf!

Eerste gesprek thuis was meteen goed. Omdat wij in een ouder huis wonen en de historie niet kenden was er wat extra onderzoek nodig wat ze keurig hebben gedaan. Alle afspraken op tijd en kundige mensen. De plaatsing van de chips ging ook heel vlot. Alles keurig schoon en netjes weer achter gelaten alsof er niks is gebeurd. Drowa is zeker aan te bevelen!

Energieweg 6

9101PM Dokkum