Het ging perfect en vakkundig

Aardige mannen vlot en goed schoon werken en alles keurig achter gelaten ik ben een tevreden klant en zal het zeker door vertellen mond op mond reclame is altijd goed

Top, van eerste gesprek tot uitvoering prima gedaan :)

Inventarisatie, uitvoering en facturatie, alles prima gedaan. Toen er zich een uitvoeringstechnische hobbel voordeed, er moest meer gegraven worden om in alle ruimten onder de vloer te komen dan vooraf gedacht, werd ook dat netjes gedaan.

Vakkundig personeel en een uitstekende prijs kwaliteit verhouding

Snelle uitvoering en alles netjes en schoon weer achter gelaten.

Ben door Johannes, goed voorgelicht over de werkwijze van Drowa en de werking van de chips. Vanaf het eerste telefoontje tot het aanbrengen van de chips, alles ging heel soepel. De chips zijn snel en vakkundig aangebracht, geweldig.

Vakkundig, prettig

Goede voorlichting en een plaatsing zonder enig probleem. En snel!

Duidelijk, vriendelijk, snel, efficiënt en netjes

Klus geklaard door mannen die het snappen

Tevreden

Goede voorlichting, het werk is tot volle tevredenheid uitgevoerd.

Snel en vakkundig werk geleverd!

Aardige gasten, en ze leveren goed werk, alles netjes,top!

goede service,

De service vond ik goed, alleen de mannen die de werkzaamheden kwamen uitvoeren vond ik wel wat negatief. Er was nog wat grondwater en het kwam bij mij over dat het wel erg vervelend was dat er nog gepompt moest worden. Met vriendelijke groet, Lianne van 't Westende

Top service!

Wij zochten een oplossing voor vloerisolatie in onze nieuwe woning, een oud pand met houten vloeren. Drowa gaf deskundig advies en zorgde voor een snelle en nette uitvoering, zodat we op tijd konden verhuizen. Vriendelijke en behulpzame medewerkers.

Fantastisch

Correcte levering en warme voetjes 😂👍👍

Prima product voor een goede prijs

Vertrouwd bedrijf

Snelle offerte en snelle uitvoering

Na mijn telefonische aanvraag onving ik nog de zelfde dag een offerte. Nog geen week later kon uitvoering plaatsvinden. Als gevolg van een misverstand in de werd er te weinig materiaal aangebracht. Na tel. overleg werd drie dagen nadien alsnog het materiaal aangebracht tot de gewenste hoogte. aanbrengen van de vloerisolatie. Ik beveel van harte dit bedrijf aan.

Goede service en voorbereiding

Bij de voorbereidende werkzaamheden zijn er wat kleine problemen naar boven gekomen. Deze zijn met keuze uit opties verholpen. Een zeer deskundig team. Top gedaan

Vriendelijk, vlot en voordelig

Er is vooraf een paar keer iemand wezen kijken om de situatie op te nemen en samen te overleggen wat er aan voorbereiding door onszelf moest worden gedaan. De offerteprijs viel ons mee, en de mensen die het uitvoerden waren zeer vriendelijk en aangenaam in de omgang. Én hebben zich goed aan de coronavoorschriften gehouden. Het effect van de geïsoleerde vloer is meteen merkbaar, dus we zijn er blij mee.

Het traject tot het plaatsen van verliep erg goed, ben goed geholpen door Johannes Meinsma en hij kon mij met al mijn vragen helpen. Het plaatsen verliep ook voorspoedig, vriendelijk en behulpzame medewerkers.

Goed op tijd, snel en netjes gewerkt

Prima gewerkt, weinig op aan te merken.

Snelle service. Netjes afgeleverd.

Goed advies en vervolgens direct een offerte. Geen troep in huis. Vriendelijke mensen. De kruipkelder was in een heel korte tijd geïsoleerd.

Zie boven

zeer ervaren en deskundige installateurs die snel en schoon werken.

Ondanks een foutje in de planning werd zeer snel geregeld dat binnen het uur de werkzaamheden toch uitgevoerd werden. De medewerkers werken snel en deskundig. Hoewel in de vette natte klei, bleef alles aardig schoon.

Snelle levering en goede service.

Snelle levering en product zoals omschreven. Vriendelijk personeel.

Alles is perfect verlopen. Om 08.00 uur stond alles voor de deur.

Nu afwachten of het resulteert in energiezuiniger wonen. De mail van Drowa, met als bijlage de factuur, kreeg ik niet gedownload. Heb gevraagd om de factuur per post naar ons huisadres toe te sturen. Ik verwacht de factuur nu in de komende week vanaf a.s. dinsdag 10 maart

Vlot en netjes

Geheel volgens afspraak en inkorte tijd gepiept en alles netjes achter gelaten.leefklimaat duidelijk verbetert met de drowa.jan

Goede en snelle service

Ze hebben netjes gewerkt en waren snel klaar.

Prima bedrijf

Netjes afgeleverd. Kan het iedereen aanbeven.