super bedrijf wat afspraken na komt en goed werk levert

top bedrijf , wat Nederland isoleert niet waar kan maken is drowa wel gelukt. zeer goede prijs kwaliteit verhouding. vriendelijke mensen die verstand van zaken hebben.

Fijn personeel en alles is gegaan zoals afgesproken.

Wij zijn tevreden!

Alles duidelijk. Vriendelijke contacten. Snelle service.

Heb een leuk en duidelijk contact gehad met de vertegenwoordiger. Snelle offerte. Bij akkoord snel ingepland en alles ging volgens afspraak. Met ook vriendelijke mensen in de uitvoering.

De telefoniste ,Johannes,meneer met een heeeele grote vrachtwagen de dame die onder de vloer kroop gewapend met een slang vol chippies. 10 met een griffel !!!

Heel vlot en deskundig geleverd

Zowel het voorgesprek als de installatie verliepen soepel. Wij hebben grote bewondering voor Marjolein die alles onder de vloer op de goede plek bracht.

Uitstekend.

Onder de indruk van het vakmanschap en inzet van personeel. Vrijstaand huis, geen luik, holle bakstenen vloer. Niet geheid maar op een dikke fundering gebouwd (stahl). Gat gemaakt tussen fundering en onderzijde vloer. Eenmaal onder de vloer bleken er nog 2 funderingen onder de vloer waar ook weer een gat doorheen moest worden gemaakt. Fotos gemaakt, vloer aan onderzijde in prima conditie en zand kurkdroog. Na het maken van de gaten werd er onder de vloer liggend tot in de hoekjes gevuld. Resultaat geweldig. Dezelfde avond al veel minder koude uitstraling van de vloer.

naar volle tevredenheid uitgevoerd

Vriendelijke correcte medewerkers. Snelle service .

Vakkundig en snel

Het eerste (telefonische) contact was een verrassing; geen callcenter , doorkies menu of ellenlang wachten, maar gelijk iemand aan de lijn met kennis van zaken. Daarmee de situatie doorgesproken. Nadat de offerte was getekend kon de bodemisolatie al binnen drie weken(!) worden aangebracht. Drowa werkt schoon, ze leggen eerst plastic op de vloer. Het vullen van de kruipruimte is zo gebeurd; binnen anderhalf uur was deze gevuld. Omdat er relatief grote chips worden gebruikt heb je ook geen rommel achteraf. Ben zeer tevreden over de kwaliteit van dit bedrijf.

Super geregeld Leuke mensen Netjes gewerkt

Na 7 jaar nog steeds tevreden

In 2014 via de energie beurs in contact gekomen. Na 7 jaar en 100m2 kruipruimte vulling nog steeds genieten van het comfort en het onderhoud vrije van de oplossing

Prima bedrijf en goed personeel

Het aanbrengen van de isolatiechips is prima verlopen. De beide heren hebben netjes plastic uitgerold om bevuiling en beschadiging door de aanvoerslangen in woonkamer en gang te voorkomen. Ook vragen over de isolatie werden goed beantwoord. Helemaal top. Met vriendelijke groet, G.L.Muijzert.

5 woningen met drowa chips; geweldig

Gisteren hebben de 2 mannen van Drowa 5 woningen voorzien van Drowa chips in de kruipruimte. zij hebben perfect werk afgeleverd. Netjes en snel werd er gewerkt.Een aanrader

No-nonsense

Onze kruipruimte is niet toegankelijk middels een kruipluik. Na camera inspectie bleek het toch mogelijk om onder ons huis te isoleren. Tevens werd er tijdens de camera inspectie een lekkage in het riool geconstateerd. Op advies hebben we dit uiteraard eerst laten verhelpen. In een ochtend tijd werd onze volledige kruipruimte voorzien van isolatie en alles weer netjes volgens afspraak achtergelaten. Ik kan niet anders zeggen, een top bedrijf met duidelijk advies en een nette uitvoering.

Super bedrijf

Drowa Isolatiechips zijn bij mij volgens afspraak en na mij voldoende te hebben geïnformeerd onder de vloer geblazen met vakkundig en net personeel. Ze werken netjes en dekken de vloer af met plastic om zo geen sporen of viezigheid achter te laten. Afspraak is afspraak en daar houd ik van. Ik kan ze zeker aanbevelen en heb nu (al) geen koude voeten meer.

Top! Echt warme voeten!

Top! Toen het vloerluik van de kruipruimte weer dicht ging voelde ik het al. Nu al warmer! Niet meer die eeuwige kou van de grond. Na 3 dagen wordt het nog steeds beter. Het is niet echt een 'groene' oplossing, want die chipjes zijn van plastic en denk niet afbreekbaar. Maar het ligt daar goed onder de vloer en het materiaal is herbruikbaar. Ik ben toch blij dat ik me over die drempel heb gezet. De werklui waren mooi op tijd, werkten lekker door en het was ook nog gezellig. Ik snap niet hoe je door een gat in de vloer van 20 cm kruipt, maar dat ging allemaal goed.

Vakmensen,zeer netjes geen rommel En je merkt meteen dat het echt warmer is in de kamer Topbedrijf

Netjes werk geleverd

Nu afwachten hoe de werking is

Vriendelijk, behulpzaam en meedenkend.

Geven duidelijk advies in wat de status is van de vloer en helpen waarbij mogelijk deze op te lossen voor het isoleren.

Snel en goed geregeld

Na offerte alles binnen een paar weken geregeld. Erg tevreden over het aanbrengen.

Opdracht correct uitgevoerd. Of het werkt weet ik trouwens nog niet, want het heeft nog niet geregend.

Vakkundig bedrijf met oog voor de klant.

Correcte werknemers met oog voor detail. Een duidelijke offerte. Een uitvoering van de werkzaamheden die niets te wensen overlaat.

Uitstekend werk geleverd.

Wij zijn zeer tevreden over de manier van zaken doen met uw bedrijf, we vertrouwen op een goed rendement van deze aangebrachte DROWA CHIPS.

Service op zijn best!

Mooi optijd aanwezig, super vriendelijk, duidelijke adviezen en alles netjes weer achter gelaten. Een aanrader voor een ieder

Zeer professioneel!

Heel fijn en eerlijk bedrijf voor het isoleren van je kruipruimte. Ik had last van vocht problemen en kon hiermee gelijk een afspraak maken met de isolatie specialist die langs komt om zelf ook te kijken naar de situatie. Hierop krijg je een mooi passend advies. Op de dag van het vullen van de kruipruimte waren ze mooi op tijd en super snel klaar. Zeker een aanrader!

Fantastisch

Snel en netjes werk door vriendelijke mensen.