Het beste advies, het beste werk en de beste service!

Zoals gezegd, meer dan 3 x de beste! Ik heb een kruipruimte met veel vocht waar de verwarmingsbuizen over de vloer en zelfs door het water lagen. Omdat Johannes niet alleen even zijn hoofd door het luik steekt om de stand van zaken te beoordelen, maar ook daadwerkelijk de kruipruimte IN gaat, heeft hij goed kunnen zien wat er moest gebeuren: heel veel zooi van een oude convectorkachel eruit, nieuw luik bij het onbereikbare gedeelte, verwarmingsbuizen tegen de onderkant vloer met isolatie eromheen en als laatste 45 cm isolatiechips aangebracht. Op de afgesproken dag kwamen Henk, Jasper en Johannes de klus klaren. Stipt op tijd, met een lach, harde werkers en alles super schoon achtergelaten. 10/10 met dank!

Fijne en service-gerichte vakmensen.

Bij Drowa is alles goed geregeld !!!!

serieus / vriendelijke vakmensen / top kwaliteit en goede prijzen

Uitstekende snell service

Door een lekkage in onze kruipruimte was het noodzakelijk om zo spoedig mogelijk de daar aanwezige isolatiechips te laten verwijderen. Dit kon al binnen een week en het werk werd snel en netjes uitgevoerd. Dat in combinatie met goede communicatie vooraf en tijdens de werkzaamheden zorgt ervoor dat ik Drowa van harte kan aanbevelen.

Vlotte, schone dienstverlening

Vriendelijke mensen, kwamen op tijd, werkten vlot en netjes.

Vriendelijk

Aardig personeel. Nemen de tijd voor je en denken met je mee. Zeer korte levertijd.

Zeer klant gericht bedrijf met met vriendelijke vakmensen op de werkvloer.

Goede communicatie

goed geregeld

komen hun afspraken na /was binnen 1 1/2 uur geregeld /geen geurtjes meer in huis

Onder de indruk!

Onder de indruk van de dame die onverschrokken in de krappe ruimte onder de vloeren het werk heeft verricht! Tot zover prima! Nu ook maar in de praktijk afwachten hoe fijn deze investering zich terugbetaald.

Werken netjes en professioneel

Werken netjes en zijn vriendelijk contact met de adviseur was ook prima. Alleen de auto waarin het personeel rijdt is geen reclame… (onder de PUR resten)

Super tevreden

Leuke mensen kwaliteit prima en goede service

AARDIGE FRIEZEN OM ZAKEN MEE TE DOEN

Prima website met uitgebreide informatie. Bij telefonisch contact staat de klantvriendelijkheid voorop. Dat geldt zeker ook voor de 2 man, die keurig op tijd (zelfs nog iets vroeger) voor de deur stonden. Snel, accuraat en geen rommel…. AANRADER, dus……

Prima voor elkaar.

Keurige levering, alles volgens afspraak.

Prima bevallen

Snelle reactie op offerte aanvraag, na opdracht definitieve datum uitvoering ook daadwerkelijk nagekomen. Heren op de bouwplaats weten waar ze mee bezig zijn, kortom zeer tevreden.

Vriendelijke mensen en netjes achtergelaten

Vriendelijke mensen en alles keurig uitgevoerd

Alles goed geregeld

Alles goed geregeld

Goede vriendelijke service

Blij met de vloerisolatie. Vlotte en vriendelijke service!

Zeer prettig en snel alles geregeld

Heerlijk kort en direct alles goed geregeld

Geweldig, professioneel weten waar ze mee bezig zijn

Goed gesprek gehad over de vloerverwarming en de voordelen hiervan met Johannes. De monteurs die het uitvoerden hebben het netjes gedaan. Parketvloer afgedekt voor beschadigingen en professioneel de chips onder de vloer gebracht. Vriendelijke mensen en wij zijn superblij dat we het hebben laten uitvoeren door Drowa.

Top, afspraak is afspraak.

Goed geadviseerd met snelle en correcte levering. Makkelijk zelf aan te brengen met de slim bedachte Blowa. Met 2 linker handen is de Blowa in gebruik je grote vriend.

Helder en netjes van begin tot eind

Contact en uitvoering netjes voor elkaar, duidelijk uitleg van werkzaamheden met eigen personeel

Super! Komen hun afspraken correct na.

Top bedrijf, medewerkers die denken in oplossingen niet in problemen.

Isoleren wordt zo leuk

De gehele kruipruimte vol geblazen met 60m³ isolatie chips. Is best een leuke klus met de Blowa. Met 2 personen is het zo gedaan.

Volgens mij gewoon goed

Ik kan nog niet bepalen of mijn bodemisolatie veel nut heeft gehad, dat zal komende winter wel blijken. Ik ben wel te spreken over de service van Dries, flexibel, no-nonsense, komen afspraken na en deden niet moeilijk toen ik een afspraak wilde verzetten.

Kort en krachtig

Na een paar uurtjes werk was het verschil in temperatuur significant.