Als klant verantwoordelijk voor het failliet gaan van jullie leverancier en daarvoor gefactureerd.

Ondanks dat het probleem (een update) van de software snel opgelost is, ben ik zeer ontevreden over het feit dat ik als klant moet betalen omdat een leverancier van jullie failliet is. Dat lijkt mij het risico van jullie ipv de klant. Daarnaast omdat het een bekend probleem is, zou ik verwachten op een pro-actieve houding om de klanten te benaderen voor de nodige update aangezien wij nu maanden geen teruggaaf uit zonnepanelen hebben gewonnen.

Beste Sjoerd, je reactie verbaast ons daar we het bedrag van € 60,-- voor bijdrage in de reis- en arbeidskosten aan u hebben voorgelegd en u daar een akkoord voor heeft gegeven. Wij hopen nog dat u, uw beoordeling aanpast n.a.v. ons persoonlijk gesprek. vr.grt. Team After Sales Sunforce

Correcte service met heldere afspraken.

Het aanspreekpunt van Sunforce onderkende direct het probleem. Geen opbrengst zonnepanelenals als gevolg van falen omvormer. Mij werd een oplossing voorgesteld met tijdspad en de kosten. Zo is het ook uitgevoerd. Ben daar zeer content mee.

we hadden lekkage,

zonnepanelen en toen het ging regenen met de wind uit het zuiden hadden we lekkage. Maar waar komt de lekkage vandaan?? Dan laat je zo'n mannetje komen en die kost € ***.- en die vertelde dat het aan de zonnepanelen lag. Ok laten maken door sunforce maar die *** vergoeden ze niet omdat we sunforce hadden moeten inschakelen. Die knuppels van sunforce snappen niet dat je niet kan weten waar het lekt,. ze zoeken gewoon een reden om niet te vergoeden. Ik kan € ***.- krijgen voor een plafond plaat die is doorgezakt in de slaapkamer, die mogen ze in hun reet steken, Ze hadden de kosten die ik gemaakt heb moeten vergoeden en een bloemetje moeten sturen voor de GROOTE overlast die wij gehad hebben, maar in plaats daarvan kan je de *** krijgen, *** BEDRIJF

Werk netjes

Top service in aftersales

Installatie door Sunforce voor vorige woningeigenaar aangelegd. Als nieuwe woningeigenaar contact gezocht in verband met een probleem met het ophalen van data uit de omvormer. Voordat ik het wist werd ik gebeld. Supersnel, vriendelijk en correct opgelost. Mocht ik nog extra panelen of een thuisbatterij overwegen, dan is Sunforce mijn eerste keus.

Goede ervaring met de geleverde services

Prima opgelost

Snelle en kundige service

Heb meerdere keren contact gehad met Sunforce, ze zijn snel en zeer goed bereikbaar. Zowel telefonisch als via beeldbellen ben ik op een kundige manier geholpen met een probleem in mijn omvormer.

Sunforce heeft zijn best gedaan

Sunforce is een goed bedrijf alleen jammer dat ze gebruik maken van HR techniek uit Alkmaar. De Eerste monteurs van HR hebben in de meterkast de verkeerde draden aangesloten met als gevolg dat mijn saunakachel doorgebrand is. Sunforce heeft kosten vergoed.De tweede ploeg die de panelen kwamen monteren vertelde mij we hebben er van gemaakt wat we er van te maken valt. Ik zeg hoe bedoel je en ik keek op mijn dak en zag dat de panelen niet vlak lagen en hij zei dat hun collega’s er een puinhoop van hadden gemaakt. Heb toen gebeld met Sunforce en de derde ploeg kwam toen en die kwamen met een bos bloemen wat natuurlijk heel leuk is. Ze hebben er net aan een voldoende van gemaakt. Ze vertelde dat ik hele hoge dakpannen heb en dat het niet beter kon. Maar als ik om mijn heen kijk bij alle woningen in mijn buurt met dezelfde dakpannen en daar super vlak leggen is dat natuurlijk lulkoek. Sunforce heeft zijn best gedaan maar HR techniek uit Alkmaar krijgt van mij een dikke onvoldoende en de directeur van HR is een man met een hele grote mond.

Heel prettig

Ontzettend goed, duidel en snel geholpen door Marco. Zeer tevreden!

Zonnepanelen

Marco van der Meiden van Sunforce heeft zich ingezet om mijn app weer functioneel te krijgen. Hij wil kwaliteit leveren en onderhield contact met mij via korte, directe lijnen. Dit heb ik erg gewaardeerd.

Bedankt voor het compliment, maar dit geldt voor het hele team Sunforce

Top bedrijf en top service!

Snel en gezellig contact met Marco en na een update doet mijn omvormer het weer als een “zonnetje” ;-))

Eind januari de offerte opgevraagd., wilde het graag geregeld hebben door een lokaal bedrijf. Keurige uitleg over de hoeveelheid zonnepanelen en eventuele optimizers. Voor de montage eerst een schouw geweest voor het plaatsen van de zonnepanelen en aansluiten op de EV box. Alles duidelijk uitgelegd wat het beste qua plaatsing en montage is. Afgelopen week zijn de zonnepanelen geplaatst. Alles keurig netjes gemonteerd zowel binnen als buiten en zoals afgesproken door vriendelijk en kundige monteur.

Keurig werk.

Drie zeer beleefde jonge mannen heen snel en efficiënt de panelen en het binnenwerk aangelegd. Indien er keuzes dienden worden gemaakt werd dat in overleg met ons gedaan. Alles tot onze tevredenheid. Complimenten!

Een klantgerichte specialist die kwalitatief maatwerk levert

Vanaf offerte aanvraag tot oplevering, een fijne partij om mee in zee te gaan. Aan de voorkant goed advies gehad want wij hebben geen standaard dak. Geen bedrijf van 'dertien in een dozijn' maar MAATWERK. Alle afspraken in dit traject zijn nagekomen en er is heel netjes gewerkt. We zijn oprecht blij met het resultaat.

Perfecte voorbereiding en informatie verstrekking maar de uitvoering van de werkzaamheden vakkundig

Zoals gisteren al per e-mail aan Hung met cc aan Delano, Stefan en Goran is alles naar wens verlopen. Toppie

De zonnepanelen en de omvormer zijn heel goed geplaatst.

Goede offerte en prima personeel, de omvormer kwam wat later maar prima geplaatst.

Alles prima, duidelijk en vakkundige mensen

Sunforce maakt waar wat zij beloven!

Vakkundig!

Hele goede service en communicatie. Alles in 24 uur geregeld Vriendelijke monteur die het allemaal weer in orde heeft gemaakt. Ik beveel dit bedrijf zeker aan.

Snel en netjes

Goede communicatie met kantoor en monteurs , panelen worden ook in overleg geplaatst en netjes, goede service na plaatsen.

Super gedaan, dik tevreden

Sympathieke heren! Netjes gewerkt, we konden alles vragen en kregen prima antwoord. Na de montage een prima uitleg gehad over de omvormer.

Prima en snel gedaan.

Snelle oplossing van het probleem met de wifi verbinding met de omvormer.

Snelle en adequate afhandeling en ook nog een kostenloos!

Prima service, goede uitleg

Fijne ervaring met Sunforce. Goede uitleg en prima service. Communicatie verliep professioneel evenals de installatie. Laat nu de zon maar schijnen!

Keurig geweldige monteurs

Over Sunforce

Met 10 jaar ervaring en 24h service is Sunforce actief op de Nederlandse markt voor net-gekoppelde zonnestroom systemen. We bieden totaaloplossingen voor schone energie bij zowel particulieren als bedrijven. Voor elke klant wordt een persoonlijk systeem samengesteld dat zowel technisch als economisch het beste rendement behaalt. Ecologisch, economisch en volledig afgestemd op uw budget en situatie. KvINL gecertificeerd Daarnaast zijn wij KvINL gecertificeerd. Dankzij dit keurmerk heeft u de zekerheid dat het installatiewerk veilig en deskundig wordt uitgevoerd! *Doe onze bespaarcheck en bereken hoeveel u gaat besparen met zonnepanelen.