Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Persoonlijke gegevens

Over Sunforce

Sunforce is de specialist voor iedereen die zonnepanelen wil aanschaffen. Ga over op zonnestroom en bespaar op je energierekening! Stroom van zonnepanelen is niet alleen duurzaam maar verhoogt ook de waarde van je woning en is goed voor je portemonnee. Zonnepanelen zijn een slimme investering, met een veel hoger rendement dan een spaarrekening. Met zonnepanelen word je je eigen energieleverancier. Je dak wordt een zonnestroomcentrale die direct zonne-energie voor je omzet in groene elektriciteit. Wil je de energie opslaan voor een later tijdstip? Kies dan voor een (thuis)batterij. De beste oplossing van A tot Z Al tientallen jaren biedt Sunforce de zonnestroomoplossing die het beste bij je past. Ons team regelt alles van A tot Z. Allereerst kijken onze adviseurs naar welke merken, modellen en aantallen zonnepanelen het best bij je zonnedak passen. Vervolgens ontvang je een advies dat is afgestemd op jouw specifieke situatie en je energieverbruik. Daarbij houden we ook rekening met zaken waar je misschien niet zo snel aan denkt. Daarna maken we een helder ontwerp met een duidelijke prijsopbouw, leveren we alle spullen én installeren we het complete systeem. Alles onder één dak: dat schakelt snel en houdt het overzichtelijk. Na de installatie zorgen wij ervoor dat deze wordt aangesloten op de monitoringsapp van de leverancier. Hiermee kun je gemakkelijk de werking en de opbrengst van jouw zonnepanelen volgen. Klantenservice Als je zonnepanelen zijn geïnstalleerd kun je starten met het opwekken van je eigen duurzame energie. Het kan natuurlijk dat je nog vragen hebt over jouw zonnepaneleninstallatie. Onze afdeling Service staat klaar voor al je vragen over je zonnepanelen.