Ik vind Sunforce een alerte leverancier en service provider.

Na vier jaar probleemloos werken had mijn solar systeem zijn eerste storing. Sunforce maakte mij daarop attent, en reageerde snel met de conclusie dat mijn omvormer defect was. Binnen enkele dagen werd die vervangen door een nieuwe: gratis omdat ik vijf jaar garantie had. Kortom: goed werk!

Uitstekende service van Sunforce

2 jaar geleden hebben we gekozen voor een zonnepaneel vervanging, Sunforce maakte een mooi plan en prijs. Al 2 jaar zijn we erg blij met de set. Recent kreeg ik geen opbrengst vanuit het systeem, na contact met Sunforce bleek er een storing in de optimizers te zitten. Kort daarna werd ik gebeld om een afspraak te maken, de optimizers moesten onder garantie vervangen worden, ook nu weer snel een afspraak kunnen maken, waarna e.e.a. in een middag gerealiseerd werd! Zeer tevreden over de gehele behandeling van Sunforce, erg blij mee, dank!

Snel contact en correcte en professionele afronding

Na slechte ervaringen met Zon Advies Nederland om een defect aan optimizers op te lossen heb ik me rechtstreeks gewend tot Solar Edge, de fabrikant van de panelen Zij hebben snel en accuraat gehandeld en via hen kwam ik in contact met Sunforce Zij hebben voortvarend de case opgepakt en het onderhoud overgenomen Storing is snel en vakkundig opgelost door een goede samenwerking tussen Solar Edge en Sunforce Hulde aan beiden, ze hebben er een trouwe klant bij

Goed en snel

Omvormer stuk. Meetingen verricht en op gestuurd met begeleidende foto's. Sunforce heeft de garantie aanvraag uitgevoerd en de nieuwe omvormer ontvangen. Omvormer vervangen en functioneerd.

Deze mensen verdienen een dikke pluim

Mijn omvormer deed het niet meer, waardoor er geen opbrengst meer was van de zonnepanelen. Blijkt een update probleem te zijn. Marco van SUNFORCE heeft mij bericht dat hij het euvel wilde oplossen, hiervoor moest ik met de omvormer langskomen bij het bedrijf. Binnen 10 minuten was het gefikst en kreeg nog koffie aangeboden ook, Waar vinden we ze nog deze bedrijven, met deze dienstverlening? Groet en ga zo door, Johan

Uitstekende service!

22 panelen via Sunforce geleverd naar alle tevredenheden. De klant staat centraal waar je het niet vaak ziet. Bij vragen is SF bereikbaar en ben je snel geholpen. Dank SF! Op vele zonuren!

Fijne service

Problemen met de optimisers. Uiteindelijk moest de serie vervangen worden. Snel afspraak kunnen maken en naar volle tevredenheid vervangen. Nette en vriendelijke monteurs. Systeem werkt weer als een ‘zonnetje’. Zeer blij met de installatie en nazorg bij problemen door Sunforce

goeie service

Wij hebben zonnepanelen van Sunforce, altijd netjes geholpen en te woord gestaan. Ook een probleem met de app is opgelost, terwijl het echt onze eigen schuld was dat hij het niet meer deed. Echt een super fijne club! Gretha Veerman

Uitstekende service geleverd!

Daar mijn zonnepanelen installateur failliet is en het systeem al maandenlang in storing stond, is deze na contact met Sunforce adequaat verholpen. Mijn ervaring met Sunforce bestond uit een prettig contact met een expert die binnen no-time de storing wist te traceren en op te lossen. Er is maar één maar: Had ik de installatie van mijn PV systeem ook maar door Sunforce laten doen.

top service

Geen moeite teveel om te helpen met de aftersales van hun producten. Echt top service.

Alle lof voor dit topbedrijf.!

We hebben 10 panelen door Sunforce laten plaatsen. Vooraf hadden we diverse offertes opgevraagd, sunforce was niet de goedkoopste, maar we hebben toch doelbewust voor hun gekozen. De informatie was direct helder en duidelijk, geen verkooppraatjes, maar eerlijke voorlichting. Ook de montage ging prima, de monteurs, Tim en Roy, werkten heel netjes en alles volgens afspraak, ook complimenten voor het elektra werk, ben maar zelden werklieden tegengekomen die zo netjes werken. Na de montage ook een app geïnstalleerd met duidelijke en heldere uitleg, inmiddels hebben we de eerste energie zelf opgewekt.! Sunforce en haar medewerkers krijgen van ons een dikke pluim.

Super goed geholpen na een storing

Onze leverancier van de zonnepanelen bleek failliet. Na een storing met de SolarEdge omvormer heeft SunForce het probleem opgelost en alles werkt weer zoals gewoonlijk.

top service

bij Stupin op het dak ze hebben bij ons twee x panelen geplaats kort geleden was er iets uitgevallen snel op gepakt en onder garantie opgelost Bij de vve Londenhaven in Purmerend vorig jaar ook een hoop panelen geplaats prima verlopen

ben geweldig geholpen

na een tijdje aan het emmeren geweest maar wat niet lukt, de hulp gevraagd van sunforce binnen een dag kon ik de opbrengst weer zien heel erg bedankt vr.gr. Anneke Oosterbaan

Geweldig bedrijf met gedreven medewerkers!

Een geweldig bedrijf en heel blij dat ik Sunforce heb gekozen voor de aanschaf van mijn zonnepanelen. Helaas ontstonden er problemen met de nieuwe panelen na een paar maanden. Dan is het altijd de vraag of je net zo goed geholpen wordt als bij de aanschaf. Ik kan zeggen dat bij Sunforce dit zeker het geval is aangezien men zeer gedreven is om alles optimaal te laten functioneren. Er kan altijd wat fout gaan en dan mag je blij zijn met een bedrijf zoals Sunforce die dat als een uitdaging ziet om op te lossen. Alles werkt hier weer naar tevredenheid!

Top service - samenvoeging meerdere omvormers

Mijn installatie bevat 2 omvormers, Dat maakt de monitoring bij een standaard installatie complex, zeker als je dynamisch contract hebt. Gelukkig wilde Marco vd Meide van Sunforce mij helpen. Mede dankzij zijn korte lijntjes met Solaredge heeft hij ervoor gezorgd dat de in de toekomst te verwachten negatieve tarieven bij teruglevering aan het net ik toch niets zal moeten bijbetalen. De teruglevering wordt nu igv een negatief tarief automatisch aan/uit gezet!! Top service van Marco!!

Vriendelijk, snel en adequaat

Snel en vriendelijk geholpen door Eline. De mailwisseling ging snel en ik ben voldoende geholpen.

Snel en accuraat contact en oplossing

Na melding van een defect aan een optimizer is deze binnen enkele dagen vervangen. Er werd snel gereageerd op e-mail berichten.

Uitstekend netjes geholpen en afgehandeld!

Antwoorden via mail worden netjes beantwoord. Ze vragen door wat er aan de hand is om de goede info te krijgen om tot een oplossing te komen, klasse is niet overal!

Adequaat en punctueel

Aanvankelijke verzoeken om informatie zijn snel beantwoord. De uitgebrachte offerte is duidelijk. De uitvoering door HR Techniek is netjes verlopen. Min puntje dat de mondeling meegedeelde planning niet per email werd bevestigd. Wijziging in de planning van de schouw werd wel keurig en tijdig telefonisch doorgegeven. Opvallend verder de vriendelijkheid van alle mensen waarmee ik te maken had.

Komen afspraken niet na!

We hadden feb 2022 een contract afgesloten voor plaatsing van 7 panelen in september. Na feb gingen de prijzen door de (energie) crisis fors omhoog en kregen we te horen dat de oplossing die we afgesproken hadden niet werkte. Voor een extra investering van enkele honderden euro's kon het alsnog. Na fors doorzagen/onderzoeken was er een betere oplossing maar toen moest ik anderhalve maand strijden om dit niet tegen (veel) hogere kosten gedaan te krijgen. Ik was op zoek naar een faire oplossing. Uiteindelijk bij de directeur (de met een soort van schaamrood) niet kloppende zaken moest toegeven. In december is uiteindelijk in 3 dagdelen het werk afgerond (wat eigenlijk voor 1 dag gepland stond). Dus ook 3 x thuis ervoor zijn. Al met al zeer ontevreden. Alles werkt wel naar behoren dus de oplossing is uiteindelijk in orde gelukkig maar ik zou bij aanpassingen of aanvulling o.i.d. zeker niet terugkomen bij Sunforce.

Wij begrijpen uw frustratie en ontevredenheid en vinden het jammer dat we nu niks meer voor u kunnen betekenen, enkel nogmaals onze oprechte excuses aan te bieden. Ondanks het verloop naar de installatie en de oplevering hiervan, ben ik blij dat uw systeem nu naar tevredenheid werkt. Team Service & Onderhoud

Alle lof voor hun service

Na een storing op mijn Solaredge, die NIET door Sunforce is geplaatst. Hebben zij voor mij bij Solaredge geregeld dat ik onder garantie een nieuwe omvormer heb gekregen. Dit allemaal terwijl ik eigenlijk geen klant bij hen was. Inmiddels is de nieuwe omvormer geplaatst en geïnstalleerd. 5 sterren is eigenlijk te weinig voor de service die zij mij hebben geboden, ook al omdat ik waarschijnlijk toch wel vaak en veel vragen heb gesteld en steeds heb ik geduldig een antwoord gekregen en is me uitgelegd wat er gebeurd en op welke termijn het zou kunnen gebeuren. Mijn dank is GROOOOOOOT

Goed geregeld, van het begin tot het einde.

Bij de installatie van zonnepanelen op mijn woning in 2019 had ik al geode ervaringen opgedaan met Sunforce. Reden voor mijn om voor het bijplaatsen van extra panelen om weer voor dit bedrijf te kiezen. ook nu liep alles, van offerte tot de installatie en nazorg weer soepel. Top!

Uitstekend!

Professioneel bedrijf, weten waar ze het over hebben. Bij defecten van componenten wordt dit probleemloos snel opgelost.

Snel en goed geregeld

Storing gemeld via de site. Binnen een half uur terug gebeld met een passende oplossing. Super snel!

Over Sunforce

Met 10 jaar ervaring en 24h service is Sunforce actief op de Nederlandse markt voor net-gekoppelde zonnestroom systemen. We bieden totaaloplossingen voor schone energie bij zowel particulieren als bedrijven. Voor elke klant wordt een persoonlijk systeem samengesteld dat zowel technisch als economisch het beste rendement behaalt. Ecologisch, economisch en volledig afgestemd op uw budget en situatie. KvINL gecertificeerd Daarnaast zijn wij KvINL gecertificeerd. Dankzij dit keurmerk heeft u de zekerheid dat het installatiewerk veilig en deskundig wordt uitgevoerd! *Doe onze bespaarcheck en bereken hoeveel u gaat besparen met zonnepanelen.