Hadden we eerder moeten ontdekken!
Ik ben blij dat wij voor Advocaatscore hebben gekozen. In het eerste jaar hebben we het niet echt gebruikt, pas medio jaar 2 werden we er actiever in.
In het begin hadden we er eerlijk gezegd niet veel zin in, het leek een enorm gedoe om cliënten te moeten vragen om reviews en wat als de reviews slecht zouden zijn? Zouden we daar dan klanten mee verliezen? We hadden veel angsten maar nadat we echt actief werden met het vragen om reviews bleken die ongegrond. Sterker nog, het was een enorme aanvulling op de wijziging in werkwijze in die we hadden ingevoerd om de klant meer koning te laten voelen!
De advocaat blijft dominus litis maar het is prettig dat cliënten zich ook echt gehoord voelen door onze advocaten. Aan het eind van de procedure nemen we dan tijd voor de cliënt om na te bespreken hoe het ging, maar ook of de belangenbehartiging naar wens was en of ze hadden gewild dat we iets anders zouden doen of zeggen. En de reviews liegen er niet om, de cliënten zijn tevreden. Wat ons nog gelukkiger maakte waren de positieve reviews van cliënten waar de zaak niet afliep zoals men had gewild, het gaat immers niet om of je een zaak wint of verliest maar of je daadwerkelijk je best doet voor de cliënt.
Door onze cliënten bekroond te worden tot de nummer 1 van de top 250 advocatenkantoren was als de kers op de taart. We zijn er enorm trots op! Het heeft FAIR Advocaten anders in de markt gezet.
Eigenlijk zouden alle advocatenkantoren zich moeten opgeven voor Advocaatscore. Niet alleen wordt je blij van de (positieve) reviews maar je krijgt ook actief feedback van je cliënten en dat motiveert je en houdt je scherp!