Prima training, interessant!

Leuke gemêleerde groep, deskundige trainers, goede inhoud van de training. (lunch mag beter)

informatief en fijne sfeer

de training heeft me aan de ene kant overzicht gegeven op wat ik wel en niet weet; daarnaast vond ik de uitwisseling fijn, en het oefenen van de gesprekken in de middag. Hierdoor meer zicht gekregen op mijn eigen ontwikkelpunt.

• Welke training heeft u gevolgd? Verzuimmanagement en verzuimgesprekken voeren

Goede training met een super fijne trainer

Het was een zeer overzichtelijke ne vertrouwelijke dag. Klein groepje waardoor je veel makkelijker situaties met elkaar kon bespreken. Ik geef alleen een 8 omdat het parkeren niet goed geregeld is. advies: een uitleg in de bevestigingsmail over het parkeren.

Veel geleerd

Het was een zeer leerzame dag. Veel informatie gekregen en er was ook veel ruimte voor vragen en toevoegingen.

• Welke training heeft u gevolgd? Vertrouwenspersoon

Capabel, vriendelijk en toegankelijk.

Vanessa is een zeer capabele trainer. Legt alles rustig uit, heeft een open uitstraling en kan goed verbinden. Maakt gebruik van feedback van de groep.

• Welke training heeft u gevolgd? Verzuimmanagement en verzuimgesprekken voeren

Heel leuk gepresenteerd. Er boiend ook. Petje af voor Nadine. Super goed gedaan!

Prima basistraining

Leuk voor een eerste kennismaking met de rol van vertrouwenspersoon

• Uw eigen kennis en vaardigheden na de cursus
  • Welke training heeft u gevolgd? Vertrouwenspersoon (online)

Helder en duidelijk!

In korte tijd de weg naar de nieuwe (neven)functie weten te vinden.

• Uw eigen kennis en vaardigheden na de cursus
  • Welke training heeft u gevolgd? Vertrouwenspersoon (online)

Zeer leerzaam

Deze functie is nieuw voor mij en ik was vooral opzoek naar de kaders waarin ik moet gaan werken. De cursusleider was zeer bekwaam en had een prettige manier van uitleggen.

• Welke training heeft u gevolgd? Vertrouwenspersoon

Ik heb de training als waardevol ervaren.

Waardevol door opbouw, uitleg ervaring trainer en naslagwerk

• Welke training heeft u gevolgd? Vertrouwenspersoon

ik had wat meer van de praktijk verwacht

Effectief, alle info bevattend

Training was duidelijk, interactie met trainer en andere deelnemers was goed. Misschien iets meer praktijkvoorbeelden

• Welke training heeft u gevolgd? Vertrouwenspersoon

Heldere en rustige uiteenzetting van de taak van vertrouwenspersoon

Met plezier de cursus bijgewoond in prettige kleine groep van 10 personen met een ervaren trainster. Hoofd- en bijzaken werden goed van elkaar gescheiden. We hebben diverse casussen besproken en ook via de rollenspelen zijn nog diverse aandachtspunten aan de orde gekomen. Goede indruk gekregen wat de rol van vertrouwenspersoon wel, maar zeker ook, niet inhoudt. Ik zie terug op een leerzame dag.

Zeer duidelijke allesomvattende basisopleiding

Duidelijke opleiding met filmpjes, waarbij rekening werd gehouden met de leerdoelen van de cursisten.

• Uw eigen kennis en vaardigheden na de cursus
  • Welke training heeft u gevolgd? Preventiemedewerker (online)

Informatieve en interactieve training

We hadden een leuke trainer en een gevarieerde groep deelnemers. Met de doe-opdrachten leer je meer over de stof en blijft dit beter hangen. Je leert ook van elkaar. In de training miste ik enkel hoe je in de positie van preventiemedewerker meer zichtbaar maakt in de organisatie en hoe je draagvlak creëert bij directie en management.

Goede en duidelijke training

Het was een duidelijke cursus die goed werd uitgelegd door de trainster. Het is zeker een aanrader.

• Welke training heeft u gevolgd? Vertrouwenspersoon

Praktijk gerichte cursus gegeven door kundige docente (Astrid)

De verwachten waren niet heel hoog door ervaring van collega's welke eerder dezelfde cursus hebben gevolgd. Andere docent, andere beleving. Praktijk gericht verhaal met afsluitend casuïstiek waarbij de docente feedback geeft. De volgende dag een certificaat ontvangen wat de cursus afmaakt.

• Welke training heeft u gevolgd? Vertrouwenspersoon

Nu heb ik een betere beeld over de rol vertrouwenspersoon.

• Welke training heeft u gevolgd? Vertrouwenspersoon

Goed verzorgde en leerzame dag! Aanrader

De trainer stond voldoende open voor vragen en discussie, Wel vrij veel theorie wat wel iets meer afgewisseld zou mogen worden. daarnaast een leerzame dag en genoeg bagage meegekregen om over na te denken

• Welke training heeft u gevolgd? Vertrouwenspersoon

Hele nuttige cursus, echt een aanrader

Het is een algemene cursus met een hele ervaren vertrouwenspersoon als docent die op een hele prettige manier de kaders van een vertrouwenspersoon uitlegt.

Heldere en duidelijk

Goede cursus die veel inzichten geeft en mij een goede opstart geeft om deze functie uit te aan voeren. Duidelijke uitleg goede filmpjes en een goede opbouw van de lesstof. Dank je wel!

• Uw eigen kennis en vaardigheden na de cursus
  • Welke training heeft u gevolgd? Preventiemedewerker (online)

Duidelijke en fijne training

Duidelijke en fijne training. Goede interactie en er werd ook echt de tijd genomen om iets uit te leggen. Vragen werden goed en duidelijk beantwoord.

Leerzame en duidelijke training

Het was een erg fijne leerzame dag. Ik zat met een erg divers, maar ontzettend leuke groep mensen in de training. Fijn om elkaars verhalen te delen en te horen.

• Welke training heeft u gevolgd? Vertrouwenspersoon

waardevolle training waar ik mee verder kan

veel geleerd en items besproken die onbekend of onvoldoende nog voor mij bekend waren. Veel kennis en inzicht gekregen.

• Welke training heeft u gevolgd? Preventiemedewerker

Een interessante en zinvolle cursus

Fijne interactieve lesdag met theorie en rollenspellen, en een lekkere lunch.

Over ArboNed

ArboNed helpt mkb-ondernemers met alle (preventieve) arbozaken, zodat ook u kunt blijven doen waar u goed in bent: ondernemen. Dagelijks staan we klaar voor 63.000 werkgevers en ruim 674.000 werknemers. ArboNed Academy is het opleidingsinstituut voor een gezond werkend Nederland. Met onze fysieke en online trainingen kunt u verzuim aanpakken én voorkomen. Onze trainingen: - Preventiemedewerker (ook online mogelijk) - Vertrouwenspersoon (ook online mogelijk) - Training Ergocoach beeldschermwerkplek (ook online mogelijk) - Wet Verbetering Poortwachter: regels en verplichtingen bij ziekmeldingen (ook online mogelijk) - Verzuimmanagement en verzuimgesprekken voeren - Maak zelf uw Risico-en inventarisatie en evaluatie (RI&E) - Agressietraining: Omgaan met (verbale) agressie - Creëer een sociaal veilige werkomgeving - E-learning: Maak zelf je Risico-inventarisatie en -evaluatie (RIE) Wilt u weten welke training en aanpak het beste aansluiten bij uw bedrijf? En wat precies uw mogelijkheden zijn? Wij helpen graag u met het realiseren van uw doelstellingen. Mailt u dan naar [email protected]