Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Beoordeel de volgende punten

Persoonlijke gegevens

Over ArboNed

ArboNed helpt mkb-ondernemers met alle (preventieve) arbozaken, zodat ook u kunt blijven doen waar u goed in bent: ondernemen. Dagelijks staan we klaar voor 63.000 werkgevers en ruim 674.000 werknemers. ArboNed Academy is het opleidingsinstituut voor een gezond werkend Nederland. Met onze fysieke en online trainingen kunt u verzuim aanpakken én voorkomen. Onze trainingen: - Preventiemedewerker (ook online mogelijk) - Vertrouwenspersoon (ook online mogelijk) - Training Ergocoach beeldschermwerkplek (ook online mogelijk) - Wet Verbetering Poortwachter: regels en verplichtingen bij ziekmeldingen (ook online mogelijk) - Verzuimmanagement en verzuimgesprekken voeren - Maak zelf uw Risico-en inventarisatie en evaluatie (RI&E) - Agressietraining: Omgaan met (verbale) agressie - Creëer een sociaal veilige werkomgeving - E-learning: Maak zelf je Risico-inventarisatie en -evaluatie (RIE) Wilt u weten welke training en aanpak het beste aansluiten bij uw bedrijf? En wat precies uw mogelijkheden zijn? Wij helpen graag u met het realiseren van uw doelstellingen. Mailt u dan naar [email protected]