Leerzaam

Duidelijke informatie. Door de praktijk voorbeelden beter beeld wat functie vertrouwenspersoon inhoud en hoe te handelen.

goede geknopte training

ik was op zoek naar een training voor 1 dag en ik ben zeer tevreden met alle basis info die we hebben gekregen. Het stukje wetgeving kon wat mij betreft wat minder uitgebreid, het is goed om het te noemen maar inhoudelijk vond ik het wat te diep gaan.

• Welke training heeft u gevolgd? Vertrouwenspersoon (online)

Prima aanvulling op het boek, prima antwoorden op de vragen

Het tempo waarmee de trainer de stof behandelt is fijn. Niet te lang, niet te kort. Korte pauzes op tijd, omdat je wel de hele dag achter je scherm zit. Betrokkenheid kan iets vergroot worden door vaker interactieve oefeningen tussendoor te doen. Fijne trainer, rustig en prettige stem.

zeer professionele

Was een hele nuttige workshop. heb veel geleerd in hele korte tijd. de boek is ook een belangrijke toevoeging en zal me helpen om de rol beter te vervullen

• Welke training heeft u gevolgd? Vertrouwenspersoon

hele duidelijke uitleg over wat wel en vooral niet mag als vertrouwenspersoon

Zelf had ik duidelijke kaders nodig over wat een vertrouwenspersoon wel en niet moet doen. Die heb ik gekregen. Melvin heeft alles heel duidelijk gemaakt. En dit alles op een heel ontspannen manier.

• Welke training heeft u gevolgd? Vertrouwenspersoon

Het was een nuttige training.

De trainer is kundig en legde alles rustig en duidelijk uit. Er was aandacht voor iedereen en ze zorgde ervoor dat alles centraal bleef.

Waardevolle informatie en duidelijke uitleg

Waardevolle informatie en duidelijke uitleg

Een ervaring rijker!

Fijne training op een rustige en duidelijke manier.

• Welke training heeft u gevolgd? Vertrouwenspersoon

Compleet meegenomen in het ziekteverzuimproces

Ron heeft mij fijn meegenomen in het complete verhaal in ziekteverzuim. Van A-Z is het ziekteverzuimproces duidelijk geworden. Je gaat pas écht leren zodra je er mee bezig bent. In ieder geval is het proces nu wel duidelijk. Idealiter heb je nog wat mogelijkheid om later vragen te kunnen stellen. Een soort van credits die je bij je training koopt of strippenkaart idee. Ron vertelde het ook op een boeiende, aangename manier. Vooraf was ik wat bang voor de taaie stof, maar hij maakte het toegankelijk.

• Uw eigen kennis en vaardigheden na de cursus
  • Welke training heeft u gevolgd? Wet Verbetering Poortwachter: regels en verplichtingen bij ziekmeldingen

Fijne training

Fijne training, veel momenten om casuistiek te bespreken en een zeer kundige trainer, heel fijn!

• Welke training heeft u gevolgd? Verzuimmanagement en verzuimgesprekken voeren

Heel leerzaam en fijne training

Ik ging voor een opfrisser en die heb ik gehad. Ook nog nieuwe zaken geleerd. Genoeg tijd en mogelijkheden om bedrijfseigen problematiek te bespreken. Dank je wel!

• Uw eigen kennis en vaardigheden na de cursus

Het was een leervolle, helder en fijne cursus.

De docent van deze cursus heeft een helder verhaal gehouden, het was goed te begrijpen. Er hing een fijne sfeer in de groep, al was de groep heel uiteenlopend qua bedrijven en werkzaamheden. Het stuk luisteren en informatie opdoen stond goed in verhouding met het stuk zelf ondernemen en casussen behandelen.

Interessante en leerzame training

De trainer had veel kennis van zaken, theorie en praktijk. Er was veel ruimte voor vragen. De sfeer was goed en de cursusdag was goed georganiseerd.

Interessante, leerzame cursus

Ik vond de cursus heel leerzaam en leuk gepresenteerd. Mocht de cursus nog 3 uur langer duren dan had ik dat ook prima gevonden. Ook mijn complimenten voor de acteur!

Prima training, interessant!

Leuke gemêleerde groep, deskundige trainers, goede inhoud van de training. (lunch mag beter)

informatief en fijne sfeer

de training heeft me aan de ene kant overzicht gegeven op wat ik wel en niet weet; daarnaast vond ik de uitwisseling fijn, en het oefenen van de gesprekken in de middag. Hierdoor meer zicht gekregen op mijn eigen ontwikkelpunt.

• Welke training heeft u gevolgd? Verzuimmanagement en verzuimgesprekken voeren

Goede training met een super fijne trainer

Het was een zeer overzichtelijke ne vertrouwelijke dag. Klein groepje waardoor je veel makkelijker situaties met elkaar kon bespreken. Ik geef alleen een 8 omdat het parkeren niet goed geregeld is. advies: een uitleg in de bevestigingsmail over het parkeren.

Veel geleerd

Het was een zeer leerzame dag. Veel informatie gekregen en er was ook veel ruimte voor vragen en toevoegingen.

• Welke training heeft u gevolgd? Vertrouwenspersoon

Capabel, vriendelijk en toegankelijk.

Vanessa is een zeer capabele trainer. Legt alles rustig uit, heeft een open uitstraling en kan goed verbinden. Maakt gebruik van feedback van de groep.

• Welke training heeft u gevolgd? Verzuimmanagement en verzuimgesprekken voeren

Heel leuk gepresenteerd. Er boiend ook. Petje af voor Nadine. Super goed gedaan!

Prima basistraining

Leuk voor een eerste kennismaking met de rol van vertrouwenspersoon

Helder en duidelijk!

In korte tijd de weg naar de nieuwe (neven)functie weten te vinden.

Zeer leerzaam

Deze functie is nieuw voor mij en ik was vooral opzoek naar de kaders waarin ik moet gaan werken. De cursusleider was zeer bekwaam en had een prettige manier van uitleggen.

• Welke training heeft u gevolgd? Vertrouwenspersoon

Ik heb de training als waardevol ervaren.

Waardevol door opbouw, uitleg ervaring trainer en naslagwerk

• Welke training heeft u gevolgd? Vertrouwenspersoon

ik had wat meer van de praktijk verwacht

Zwarte Woud 10 3524 SJ Utrecht

+31 6 120 442 92

Over ArboNed

ArboNed helpt mkb-ondernemers met alle (preventieve) arbozaken, zodat ook u kunt blijven doen waar u goed in bent: ondernemen. Dagelijks staan we klaar voor 63.000 werkgevers en ruim 674.000 werknemers. ArboNed Academy is het opleidingsinstituut voor een gezond werkend Nederland. Met onze fysieke en online trainingen kunt u verzuim aanpakken én voorkomen. Onze trainingen: - Preventiemedewerker (ook online mogelijk) - Vertrouwenspersoon (ook online mogelijk) - Training Ergocoach beeldschermwerkplek (ook online mogelijk) - Wet Verbetering Poortwachter: regels en verplichtingen bij ziekmeldingen (ook online mogelijk) - Verzuimmanagement en verzuimgesprekken voeren - Maak zelf uw Risico-en inventarisatie en evaluatie (RI&E) - Agressietraining: Omgaan met (verbale) agressie - Creëer een sociaal veilige werkomgeving - E-learning: Maak zelf je Risico-inventarisatie en -evaluatie (RIE) Wilt u weten welke training en aanpak het beste aansluiten bij uw bedrijf? En wat precies uw mogelijkheden zijn? Wij helpen graag u met het realiseren van uw doelstellingen. Mailt u dan naar [email protected]