Zeer slecht

Heb hier 4 gelijk waardige cilinders gekocht 3 3 korte en 1 lange hier kreeg ik 3 sleutels bijgeleverd vreemd je mag toch verwachten dat je minimaal 2 sleutels per cilinder krijgt. . Ze zeggen dat ze alleen bij de eerste cilinder 3 sleutels leveren de rest moet je bij laten maken. 10 euro per sleutel.Terwijl je ook al 70 euro gemiddeld voor een cilinder betaald.

Hoge service en vakbekwaamheid!

Zeer goede service en betrouwbaar. Ik heb een mooie nieuwe voordeur met koper beslag het is een plaatje.

Vakkundige en plezierige monteurs in dienst , ga zo door.

Prima advies gekregen

Toen we vroegen om beveiliging van het huis, was de afspraak snel gemaakt. Goed advies. Prettige en snelle dienstverlening.

Monteur was top. Goeie vent.

Zeer tevreden over de monteur die alles heeft aangelegd.

zeer vriendelijke en kundige monteur.

Monteur was een vriendelijke en kundige man en zijn tevreden met geïnstalleerde product.

Professioneel, rustig en netjes

Zie hierboven

Ik moet nog steeds gebeld worden

Na mijn eerste telefoontje is er snel iemand wezen kijken. Hij zou wat bestellen, daarna niets meer gehoord. Opnieuw gebeld, monteur zou mij bellen voor een afspraak, nog niet gebeurd. Is inmiddels bijna een week geleden, maar misschien wil ik te snel.

Deskundig en vriendelijk personeel.

Een professioneel en klantvriendelijk bedrijf. Goede ervaring mee. Beveel het zeker aan.

Positief

Vriendelijk en deskundig!!

Tevreden en een veilig gevoel

Zeer tevreden ben ik over de afhandeling van het veilig maken van mijn woning. Ik slaap rustiger en ben nu ook niet meer bezorgd als ik 's avonds van huis ben.

Top.!

Duidelijk - goede uitleg - netje geplaatst - service gericht - vriendelijk.

Zeer snelle en goede service!

Mijn ervaring met van de Fliert Barneveld is zeer positief. Snelle en deskundige hulp is er verleend. Aanrader!!

onderscheidende en onberispelijke service door alle medewerkers

het serviceniveau, het vakmanschap, de expertise: alles voldoet aan hoge eisen. dit het het soort bedrijf dat alleen maar mond op mond reclame nodig heeft van alle tevreden klanten.

Goed advies, net werk geleverd en komt afspraken na. Snel actie.

Zie boven.

Ik heb inbraak gehad. Nadat ik van de Fliert heb ingeschakeld is er een zeer vlotte en goede beveiliging aangebracht. Ik voel me weer veilig. Er was een goede offerte en een ervaren vakman. Alles was prima geregeld.

Prima.

Prima werk geleverd.

Vakwerk

Snelle inventarisatie, duidelijke offerte en vakkundig geïnstalleerd.

Netjes geïnstalleerd

Het adviseren, offerte, rekening en daarna de installatie van het inbraakpreventieve hang en sluitwerk is prima verlopen.

Zeer correct

Top bedrijf

Vakkundig en klantgericht advies, vlotte montage

Complete offerte; is nog een keer extra langs geweest om deurkruk + schilden te laten zien. Heeft bij advies oog voor detail. Montage is keurig en vlot verlopen.

Alarm en camerasysteem aangeschaft

Kortegeleden heb ik een alarm en camerasysteem aangeschaft, eerst heb ik een gesprek met Jan Evert gehad. Daarna ontving ik een helder en duidelijke offerte en na akkoord is alles snel geïnstalleerd. Ronald is deskundig en vriendelijk, kortom een goed bedrijf en alles is via de app eenvoudig te bedienen.

Betrouwbaar, snelle afhandeling

Men dacht mee met de op te lossen problemen. De werkzaamheden werden keurig uitgevoerd. Zeer tevreden.

Goed advies gegevens en goede montage.

Goed advies gegevens en goede montage.

betrouwbaar en goed

Ik kan niet anders zeggen …. offerte en montage was prima!

Over Van de Fliert inbraakbeveiliging

Inbraakbeveiliging is geen overbodige luxe. De vraag is alleen: welke beveiligingsoplossing is de beste voor u? Hoe kunt u inbrekers te slim af zijn? Van de Fliert inbraakbeveiliging biedt totaaloplossingen voor de beveiliging van uw woning of bedrijfspand.