Dit is mijn 3e voertuig waar ik een bearlock in liet bouwen. in verband met de populariteit onder het diefstalgilde van de voertuigen ,slaap ik rustiger met het idee dat de voertuigen beveiligd zijn.

dik tevreden

Het slot is netjes ingebouwd en goed uitgelegd hoe het werkt. Plannen van de installatie verliep zoals afgesproken, keurig gewerkt. Dik tevreden!

Professional

Komt afspraken na, reageert snel op app contact, werkt netjes, komt op locatie en heeft alles keurig op orde. Prettig en sociaal in de omgang.

Prima bedrijf

Snelle service. Vriendelijke nette man.

Perfecte montage en aanvullend beveiligingsadvies.

Afspraak, op korte termijn, was snel gemaakt via de site. Vakbekwaam heeft Alwin, van Busbeveiligers, de Bearlock bij mij thuis geplaatst met volledige uitleg en voor een goede prijs. Aanvullend goed advies gekregen over mogelijke en betaalbare beveiligingsmogelijkheden van de Fiat Ducato, die ik zelf zou kunnen uitvoeren ! Ga hier zeker mee aan de slag.

Zeer klantvriendelijk bedrijf

Ze denken met je mee en ontzorgen je op een goede manier.

Goede service en netjes ingebouwd

Mijn 2e keer dat ik gebruik maak van busbeveiligers word netjes ingebouwd en echt klantvriendelijk

Vriendelijk

Vriendelijk behulpzaam en betrouwbaar.

Mooi product zeer netjes ingebouwd

Alwin heeft het erg netjes en snel verzorgd De sloten in me nieuwe bus echte aanrader

Super vriendelijk en snel geholpen

Correct bedrijf! Meedenkend en oplossingsgericht! Erg tevreden en kan het iedereen aanraden! Op locatie onder werktijd de werkzaamheden uitgevoerd! Top oplossing.

Prima geholpen

Voor onze camper hebben we een Bearlock laten installeren door Busbeveiligers. Dit was heel vlot geregeld. Alles was op voorraad en binnen een paar dagen was dit al gefixed. Alwin communiceert prima en is snel en accuraat. Prima geholpen door Busbeveiligers.nl !!

Professioneel, prettig, vriendelijk en flexibel

Via via aanvankelijk van gehoord en via de heldere site en vervolgens door prettig persoonlijk contact met Alwin, gekomen tot montage op locatie. Het ziet er zeer betrouwbaar uit , moet het nu in de praktijk verder ervaren. Qua technische uitvoering en persoonlijke contact zeg ik: zeker een aanrader.

geheel volgens afspraak

alles keurig netjes volgens afspraak gemonteerd op thuisadres

Dik tevreden

Snelle reacties en professioneel, gewoon helemaal goed.

Vakkundig en goed geïnformeerd

Vakkundig goed geïnformeerd

Fijn bedrijf

Zeer goede ervaring met dit bedrijf een aanrader.

Fijn. Familie bedrijf. Herkenbaar binnen ons bet

Geweldig professioneel

Donderdag gebeld, zaterdagochtend vroeg al aanwezig om bij onze camper een Bearlock in te bouwen. Alwin werkt snel en netjes. Toppertje

Goed geholpen door een ervaren vakman.

Vriendelijk, duidelijk communicatie en perfecte installatie op locatie op de afgesproken tijd

Communiceert snel en duidelijk, heldere offerte, eerlijke prijs en perfect geïnstalleerd op locatie, alles zoals vooraf afgesproken.

Prima geregeld

De inbouw op locatie prima geregeld, erg makkelijk.

Fantastisch en super snel geholpen door Alwin

Heel fijn dat we binnen een week geholpen zijn door dit bedrijf en door Alwin. Super netjes ingebouwd op onze thuis locatie en blij dat we een Bearlock op onze Sprinter hebben laten zetten. Nu maar hopen dat hij nooit meer gestolen wordt. De afgelopen keer super veel geluk gehad dat hij snel gevonden werd meer geluk dan wijsheid. Beter proberen te voorkomen.

vakman

snelle levering en vakkundig en snel op eigen locatie ingebouwd

Correct, goed en fijne communicatie

Snelle service.

Keurig ingebouwd. En alles weer netjes schoon opgeleverd.

Over Busbeveiligers.nl

Busbeveiligers is gespecialiseerd in het beveiligen van bestelbussen en campers met behulp van mechanische sloten van de hoogste kwaliteit. Goede beveiliging van campers en bestelbussen is tegenwoordig een must, omdat ze helaas steeds vaker het doelwit van diefstal zijn, met alle gevolgen van dien. Bedrijven komen stil te staan en vakanties worden verpest. Naast diefstal van campers en bestelbussen, zijn er ook dieven die het niet op de voertuigen hebben gemunt, maar op de waardevolle spullen die erin liggen. Denk aan kostbaar gereedschap dat voor ondernemers onmisbaar is om hun werk te kunnen doen. Of aan camera’s en laptops waarop jouw mooie vakantiefoto’s staan. Bij Busbeveiligers kun je erop rekenen dat alle sloten op de juiste manier worden geïnstalleerd in jouw bestelbus of camper. We zijn geautoriseerd dealer van de topmerken Bearlock en Carbolt. De sloten gaan jarenlang mee en zijn onderhoudsvrij. Mocht er in het onwaarschijnlijke geval iets mis zijn met een slot, dan hoef je je door onze uitgebreide garantie geen zorgen te maken over de oplossing. Je krijgt namelijk 10 jaar garantie op de sloten en de installatie. Goed om te weten: montage op locatie is geen probleem. Je kunt bij Busbeveiligers terecht voor de complete beveiliging van jouw bestelbus of camper. We bieden de volgende sloten aan: Versnellingsbakslot Motorkapslot Laadruimtebeveiliging (alleen voor bestelbussen) OBD slot (voor bescherming van de OBD stekker) Ladeslot (alleen voor campers) Na de installatie ontvang je een inbouwcertificaat, zodat je bij de verzekeraar kunt aantonen dat er een officieel Bearlock of Carbolt slot in jouw voertuig is gemonteerd. Met het inbouwcertificaat gaan verzekeraars vaak direct tot acceptatie over. In sommige gevallen ontvang je een premiekorting voor het feit dat je in goede sloten hebt geïnvesteerd, waardoor de kans op inbraak of diefstal kleiner is geworden. Meer weten over onze diensten? Bezoek dan onze website via de onderstaande link.