Uitstekend werk geleverd

Snel en goed bereikbaar via mail en telefoon de monteur had vertraging door werkzaamheden aan de weg kreeg meteen n e mail

Prettig contact en professioneel tot in de puntjes.

Fijn contact i de voorfase, dus offerte en maken van afspraak. Daarna bij het inbouwen meegekeken en onder de indruk van de kennis en kunde. Kortom TOP

Zeer zorgvuldig en professioneel

Waren betrouwbaar, snel, efficiënt en een uitstekende prijs-kwaliteitverhouding.

Leuke mensen goed contact

Goed contact gaan netjes te werk Ben er erg blij mee

Geweldig werk geleverd

Zeer netjes gewerkt goede uitleg en vriendelijke mensen echt aan te bevelen

Snelle en goede service

Ik kon snel een afspraak maken en een zeer goede service!

uitstekend geplaatst

beveiling in de laadruimte laten plaatsen door een vriendelijke man en het werkt perfect en zit er netjes in

Zeer snel geregeld allemaal.

Ik was zelf niet bij het plaatsen, maar van mijn buurman begreep ik dat het allemaal goed was gegaan. Verder wil ik toelichten, dat de services erg snel is. Ik had om een offerte gevraagd, kreeg deze snel in mijn mail en kon op een zeer korte termijn een afspraak gemaakt worden.

Niks op aan te merken!!

Zeer vriendelijk en profesioneel. Was zo klaar en netjes achter gelaten.

Perfect bedrijf

Snel en correct een offerte. Daarna contact over plaatsen. Mooi op afgesproken tijd op locatie. Keurig en net gemonteerd.

Top en goede service

Via app bepaalde dingen afgesproken en snelle reactie en goed service en vakwerk

Vriendelijk komt afspraken na netjes gemonteerd alles netjes opgeruimd en goede uitleg .

Gemakkelijk contact en duidelijke afspraken

Goed werk

Perfect geregeld

Zeer snelle en goede service vriendelijke en deskundigen medewerkers een aanrader voor iedereen die een camper beveiligd wil hebben

Zeer positief

Probeerden zo snel mogelijk de bearlock te plaatsen. Dat lukt op een Camperplaats waar we stonden.

Goed en correct bedrijf

helemaal goed

super goede ervaring, vakbekwaam en snel

Topservice, goed bereikbaar en flexibel!

Komen afspraken na. Montage op locatie, goede uitleg van het systeem. Keurig opgeleverd. Niets op aan te merken en dat gebeurd helaas niet zo vaak!

Gewoon Perfect!

Zeer tevreden over de inzet en kwaliteit van Alwin. Gewoon niets op aan te merken, van harte aanbevolen dus!

Zeer netjes uitgevoerd volgens afspraak

Zeer georganiseerd met uitstekende kennis. Ontzettend blij dat ik heb gekozen voor dit bedrijf. Nogmaals bedankt Alwin

Uitstekend gewerkt

Duidelijke afspraak over dag en tijd, netjes gewerkt en alles schoon en opgeruimd opgeleverd. Duidelijke uitleg van het systeem. Geen geknoei, maar vakwerk.

fantastisch

zeer nauwkeurig gewerkt ,vriendelijke deskundige man .Erg blij met het resultaat

Alles perfect geregeld. Alles netjes afgewerkt. Fijn dat het thuis ingebouwd word. Zeer goede prijs.

Perfect!

Klantvriendelijk, mooi op tijd, snel gemonteerd en nog op locatie ook!

Scherpe prijs, prima communicatie en top service!

Scherpe prijs, prima communicatie en top service!