Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Persoonlijke gegevens

Over Busbeveiligers.nl

Busbeveiligers is gespecialiseerd in het beveiligen van bestelbussen en campers met behulp van mechanische sloten van de hoogste kwaliteit. Goede beveiliging van campers en bestelbussen is tegenwoordig een must, omdat ze helaas steeds vaker het doelwit van diefstal zijn, met alle gevolgen van dien. Bedrijven komen stil te staan en vakanties worden verpest. Naast diefstal van campers en bestelbussen, zijn er ook dieven die het niet op de voertuigen hebben gemunt, maar op de waardevolle spullen die erin liggen. Denk aan kostbaar gereedschap dat voor ondernemers onmisbaar is om hun werk te kunnen doen. Of aan camera’s en laptops waarop jouw mooie vakantiefoto’s staan. Bij Busbeveiligers kun je erop rekenen dat alle sloten op de juiste manier worden geïnstalleerd in jouw bestelbus of camper. We zijn geautoriseerd dealer van de topmerken Bearlock en Carbolt. De sloten gaan jarenlang mee en zijn onderhoudsvrij. Mocht er in het onwaarschijnlijke geval iets mis zijn met een slot, dan hoef je je door onze uitgebreide garantie geen zorgen te maken over de oplossing. Je krijgt namelijk 10 jaar garantie op de sloten en de installatie. Goed om te weten: montage op locatie is geen probleem. Je kunt bij Busbeveiligers terecht voor de complete beveiliging van jouw bestelbus of camper. We bieden de volgende sloten aan: Versnellingsbakslot Motorkapslot Laadruimtebeveiliging (alleen voor bestelbussen) OBD slot (voor bescherming van de OBD stekker) Ladeslot (alleen voor campers) Na de installatie ontvang je een inbouwcertificaat, zodat je bij de verzekeraar kunt aantonen dat er een officieel Bearlock of Carbolt slot in jouw voertuig is gemonteerd. Met het inbouwcertificaat gaan verzekeraars vaak direct tot acceptatie over. In sommige gevallen ontvang je een premiekorting voor het feit dat je in goede sloten hebt geïnvesteerd, waardoor de kans op inbraak of diefstal kleiner is geworden. Meer weten over onze diensten? Bezoek dan onze website via de onderstaande link.