Geweldige service en goeie klanten behandeling

Fijn

Je word hartstikke goed verwelkomt , goed op de hoogte gehouden. Een heel enthousiast garage bedrijf ! Zo te zien alles goed op orde , zeker een aanrader ! En een eerlijk bedrijf !

heel positief

Yvonne heeft op een prettige manier geholpen bij de aanschaf van een andere auto.Goed naar mijn wensen geluisterd en meegedacht. Top.

• Showroom N.v.t.
  • Locatie N.v.t.
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Super aardige mensen, prima behandeling

Goed geholpen, denken metje mee en uitstekende service!

Top garage

Klantvriendelijk, verzorgd, komt afspraken na en snelle afhandeling

Fijn bedrijf!

Eerlijk en transparant

Over Vakgarage Stroet

Bovag Autobedrijf Stroet bestaat sinds 1972, een familiebedrijf waar inmiddels de derde generatie werkzaam is. Ons bedrijf heeft een groot terrein met plaats voor 100 auto’s, een ruime lichte werkplaats met o.a. vijf bruggen waar wij alle werkzaamheden en onderhoud uitvoeren aan auto’s en lichte bedrijfswagens. In de showroom, met plaats voor ongeveer 30 auto’s en op het terrein staan onze occasions opgesteld. Wij zijn uw betrouwbare adres voor: APK-keuring voor auto’s en lichte bedrijfswagens, grote- en kleine onderhoudsbeurt, storingsdiagnose, airco-service, bandenservice, balanceren, uitlijnen, accu’s, uitlaten enz. En ruime voorraad betaalbare occasions van € 1.000,= tot € 8.000,=