Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Beoordeel de volgende punten

Persoonlijke gegevens

Over Vakgarage Stroet

Bovag Autobedrijf Stroet bestaat sinds 1972, een familiebedrijf waar inmiddels de derde generatie werkzaam is. Ons bedrijf heeft een groot terrein met plaats voor 100 auto’s, een ruime lichte werkplaats met o.a. vijf bruggen waar wij alle werkzaamheden en onderhoud uitvoeren aan auto’s en lichte bedrijfswagens. In de showroom, met plaats voor ongeveer 30 auto’s en op het terrein staan onze occasions opgesteld. Wij zijn uw betrouwbare adres voor: APK-keuring voor auto’s en lichte bedrijfswagens, grote- en kleine onderhoudsbeurt, storingsdiagnose, airco-service, bandenservice, balanceren, uitlijnen, accu’s, uitlaten enz. En ruime voorraad betaalbare occasions van € 1.000,= tot € 8.000,=