Ik ben goed geholpen door mijn mondhygiëniste. Top service waar ik voor wil terug komen. Echter vind ik het uitermate teleurstellend dat er weinig empathie er is voor patiënten. Dit ligt niet per se aan medewerkers, maar wel aan het scheve en slechte beleid. Een aantal uur voor mijn afspraak belde ik om te vertellen dat ik Covid symptomen heb en het niet fijn vind om 45 minuten behandeld te worden. Mijn zelftest (wat niet per sé een betrouwbare indicatie kan geven of ik Corona heb of niet) moest weergeven of ik instaat was om behandeld te worden. Hoestend en met koorts ben ik toch behanded (testuitslag was negatief). Waarom? Omdat ik anders een flinke factuur thuis gestuurd krijg wat ik als student niet kan veroorloven. Geld afpakken van een zieke student en tevens je personeel riskeren om besmet te raken. Een giftig, niet-empathisch beleid. Hoe durf je…?
Geachte heer, mevrouw, Dank voor uw eerlijke reactie. Het spijt ons om te horen dat u dit op deze manier ervaart. We kunnen u verzekeren dat we handelen volgens de geldende richtlijnen en protocollen, ook als het corona betreft. Dit betekent dat er geen onnodige risico's worden genomen. We doen er alles aan om de reguliere zorg door te kunnen laten gaan. Samen krijgen we corona onder controle! Met vriendelijke groet, TandartsenPraktijk Lansingerland
Relaxed, maar pijnlijk!!
Goede en rustige behandeling! Ben echt heel erg tevreden over haar!
Goede uitleg, zachte behandeling, adviezen duidelijk.
Prima!
Altijd perfect op tijd aan de beurt. Vriendelijk en vakkundig personeel. Een rustige, schone en mooie praktijk.
Prima. Wij zijn altijd tevreden.
Deskundige, professionele aanpak. Prettige verstandhouding.
Keurige behandeling met duidelijke uitleg
Gabriella is super
Wederom zeer prettig geholpen en zoals altijd stipt op tijd!
Duidelijk uitleg rekening houdend met mijn wensen. Zorgvuldig en vriendelijk. Ik zou haar zeker aanraden!
fijn geholpen en vriendelijk te woord gestaan
De algemene service en behulpzame uitleg over mijn mondhygiëne was erg goed. ze legde de urgentie uit van het verzorgen van mijn tanden en waarom deze sessie pijn zou kunnen doen omdat ik al een lange tijd niet naar de dentyl huygienst ben geweest. Maar ik belde vanmorgen in de praktijk om te zeggen dat ik een koortslip heb en dat ik liever niet op mijn afspraak zou komen en ik was gerustgesteld dat het goed zou komen. Het was niet het geval. ze werkten heel ruw aan het gebied rond mijn blaar en op een gegeven moment kwam de blaar volledig los en liet ik absoluut in pijn en getraumatiseerd achter. Ik denk echt dat dit voorkomen had kunnen worden. Vertel aub. een patiënt nooit om nog steeds binnen te komen als ze een koortslip hebben.
Rustige omgeving, goeie uitleg.
Goed en vakkundig geholpen zoals altijd.
Fijne tandartspraktijk. Prima zorg, geen verrassingen.
Altijd een genot om er te zijn. Perfecte service! Professionele tandarts en eveneens Professionele assistenten. Ik ga hier niet meer weg
aardig personeel en vakkundige tandartsen en assistenten, en prima mondhygienisten
Na jarenlang in Capelle aan den IJssel bij onze vertrouwde tandarts, nu ivm met zijn pensionering overgestapt naar deze praktijk in ons eigen dorp. Duidelijk een andere aanpak, natuurlijk alles moderner, maar vooral de vriendelijkheid, duidelijke uitleg en behandelingen zijn een bijzondere ervaring!
Ik ben ontzettend blij en dankbaar voor mijn tandarts. Ik wordt in alle rust ontvangen, er is oprechte interesse in hoe het met je gaat en er wordt bij de behandeling rekening gehouden met wat goed is voor jou als persoon
Tandarts Reinier is supergoed met kleine kinderen. Die van ons gaan daardoor zelfs met plezier naar de tandarts! Ook hele goede preventie assistenten en mondhygiënist.
Nette ontvangst bij de receptie, vriendelijke bejegening van de mondhygiëniste, kwalitatief goed werk verricht
Snel, alles was gelukkig goed, deskundig en vriendelijk.
Rustig, zorgvuldig,, vriendelijk en nagenoeg pijnloos
Ranonkelweg 1
2651MX Berkel & rodenrijs
“ De juiste zorg, dicht bij huis, met een breed team mondzorg verleners.” Tandartsenpraktijk Lansingerland werkt met de meest moderne technieken om u de beste zorg te bieden. Ook in het maken van afspraken; dat doen we bij voorkeur online. Maar bellen mag natuurlijk ook.
Patiëntenvertellen.nl, dé tool waarmee u eenvoudig uw patiëntenenquête kunt afnemen. Met behulp van onze professionele ondersteuning kost het nauwelijks tijd. -Erkenning KRT, KNMT en KRM -Direct contact met Helpdesk -Mogelijkheid tot online publicatie
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.