Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Beoordeel de volgende punten

Praktijk algemeen; wat vindt u van...

De zorgverlener

Deze (laatste) zorgverlener; wat vindt u van hem/haar wat betreft...

Wie heeft het onderzoek/behandeling uitgevoerd?

Persoonlijke gegevens

Deze beoordeling wordt anoniem ingediend. Het e-mailadres dient alleen ter verificatie.

Over Tandartsenpraktijk Lansingerland

‘Een gezonde mond met een mooie lach, uw leven lang!’ Van jong tot oud staat dit streven centraal in onze denk- en handelswijze. Vanuit uw persoonlijke wens en situatie, gecombineerd met onze professionele kennis en kunde, streven we ernaar om, samen met u, uw mondgezondheid op orde te houden. Ieder mens en iedere mond is uniek en vraagt om individuele oplossingen voor specifiek problemen. Wij hebben de kennis en kunde in huis om u hierbij te helpen.

Over PatiëntenVertellen

PatiëntenVertellen.nl, dé tool waarmee u eenvoudig uw patiëntenenquête kunt afnemen. Met behulp van onze professionele ondersteuning kost het nauwelijks tijd. -Erkend door de KNMT -KRT erkend -Direct contact met Helpdesk -Mogelijkheid tot online publicatie