Het was onze eerste keer maar zeer goede ervaring! Eigenlijk was iedereen erg lief tandarts kwam heel kundig en relaxed over! Echt positieve ervaring! Werd echt de tijd voor ons genomen!
Ik ben hier gekomen nadat ik negatieve ervaringen had bij mijn vorige tandarts. De rust, duidelijke uitleg en consistentie in het behandelplan geven mij het vertrouwen dat ik in goede handen ben. Ook voor de kinderen vind ik het een fijne praktijk. Er wordt op een speelse en rustige manier met ze omgaan waardoor zij geen spanningen oplopen. Iets wat als ouder ook prettig is!
Ik heb maandag gebeld voor een afspraak omdat mijn dochter een gaatje in haar mond heeft. De assistente vroeg aan de telefoon uitgebreid naar de klachten en ik heb gezegd dat ik een gaatje zag zitten in haar kies. De assistent kon niet zeggen of het gaatje meteen gevuld kon worden. Nadat ik de afspraak had gemaakt werd ik de volgende dag weer gebeld of ik niet op een ander moment kon komen. Dat kon niet. Dat had ik al met de andere assistent op maandag besproken. Bij de afspraak waren we te laat aan de beurt. Bij binnenkomst zei de tandarts dat we toch eind augustus een controle afspraak hadden. Het leek er op alsof ze de informatie die ik had doorgeven niet had doorgekregen. Ze heeft vervolgens alleen maar gekeken en nu moeten we volgende week weer terug komen om het gaatje te vullen. Ik snap niet goed waarom ik twee keer met mijn kind moet komen als ik al zeker weet dat er een gaatje zit. Daarnaast is het vervelend als ik mijn kind niet kan voorbereiden op wat er gaat gebeuren bij de tandarts. Omdat de assistent al naar huis was konden we geen vervolgafspraak maken. De assistent gaat nog een keer contact opnemen. Er is dan in totaal 4 keer contact geweest met de praktijk over een gaatje. Dat lijkt mij niet nodig.
Mondhygiëniste is zeer begaan met haar werk en weet haar cliënt goed te motiveren om de tips en adviezen thuis op te volgen en uit te leggen waarom dat essentieel is. Mondhygiëniste vraagt ook goed naar de medische geschiedenis wat de behandeling ten goede komt. Zeer prettige ervaring.
We hoefden niet lang te wachten, behandeling ging snel. Ik werd kundig geholpen
Netjes, goed, snel en duidelijk
deskundig op mijn vraag ingegaan.
Tandarts Isabelle heeft mij super vriendelijk, snel en vakkundig geholpen toen de avond voor mijn vakantie een stuk kies afbrak. Zij was echt mijn redster in nood en heeft mijn kies mooi, professioneel en bijna pijnloos gerepareerd.
Diverse keren bij de mondhygiënste Sandra goed behandeld.
Prettig
Vriendelijk, nemen de tijd. Duidelijke uitleg.
Na eerdere slechte ervaringen met angst voor de tandarts tot gevolg, nu 1e bezoek als zeer prettig ervaren, kundig, goede uitleg.
X
De assistente van mijn tandarts was ook erg prettig om te zien
Ik zit al een aantal jaren bij deze tandarts en ben uitermate tevreden over de organisatie maar vooral de geleverde zorg.
Prima, afspraak gemaakt, snel geholpen, vriendelijk personeel. Wat wil je nog mee?
Hele fijne tandartspraktijk waar professioneel en met aandacht voor de klant wordt gewerkt aan het verzorgen van het gebit.
Hele fijne praktijk! Aardige, kundige mensen. Mooie ruimte en... altijd precies op tijd geholpen, super fijn!
Maar ladtig om snel afspraken temaken wznt agendais overvol bij alle tandartsen en mondhygeniste
Altijd een poraatjes, geen last van de behandeling ook daarna niet. Ik zie hier dan ook niet tegenop om naar Sandra te gaan.
Zowel vooraf, tijdens als na de behandeling uitstekend geïnformeerd over de behandeling. Dat gaf een prettig gevoel.
Altijd een kort en efficiënt bezoek met duidelijke uitleg omtrent de stand van zaken en wat te verbeteren valt.
Boven verwachting
Wij worden er heel vriendelijk geholpen.
Zie bovenstaand.
Ranonkelweg 1
2651MX Berkel & rodenrijs
“ De juiste zorg, dicht bij huis, met een breed team mondzorg verleners.” Tandartsenpraktijk Lansingerland werkt met de meest moderne technieken om u de beste zorg te bieden. Ook in het maken van afspraken; dat doen we bij voorkeur online. Maar bellen mag natuurlijk ook.
Patiëntenvertellen.nl, dé tool waarmee u eenvoudig uw patiëntenenquête kunt afnemen. Met behulp van onze professionele ondersteuning kost het nauwelijks tijd. -Erkenning KRT, KNMT en KRM -Direct contact met Helpdesk -Mogelijkheid tot online publicatie
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.