
Zoals al vele jaren, weer goed geholpen door Reinier en assistente.
Hoe kan men een mening geven, na een bezoek. Naar mijn mening kan ik pas objectief beoordelen naar meerdere ervaringen. Dan kan ik pad een beeld schetsen, of het goed of minder goed gaat. Hier onder staat , aanbevelingen. Ja of neen. Ik weet het nog niet, omdat ik niet anders kan antwoorden, wordt het een neen. Vreemde enquête. Mvg Matthieu
Ik kwam voor het laten vervangen van loszittende vullingen. Er werd mij van alles vriendelijk gevraagd, voor de behandeling begon. Tijdens de behandeling hoorde ik de tandarts en haar assistente op een zeer efficiënte en vriendelijke manier met elkaar communiceren over de behandeling. Dat was een feest om mee te maken. Het resultaat van de behandeling, die ruim een uur duurde, was positief. Een losse vulling, die door twee vorige tandartsen als niet vervangbaar werd gezien, werd door tandarts Ilse als uitdaging gezien en ….. het lukte haar!
Fijne ervaring goeie uitleg zeer vriendelijk .De praktijk is om aangeblevenen.
Ik ben zeer tevreden over de behandelingen. Ik heb vertrouwen dat problemen goed komen en voel me op mijn gemak als ik in de stoel lig. Voor de afspraak ben ik altijd toch wel zenuwachtig.
Blij dat we de overstap naar deze taartschep hebben gemaakt..
Ik ben met respect behandeld en ook werd er rustig met de behandeling gestart hier door werd ik ook rustig zonder spanning
We hebben nu al meerdere keren meegemaakt dat er onduidelijkheid is over de prijs van een behandeling. Dit betekent dat we achteraf met hoge rekeningen te maken krijgen. Ook voor onze kinderen die zonder overleg langer worden behandeld dan de verzekering vergoedt. En achteraf reclameren heeft natuurlijk geen enkele zin. Dus ik hou geen goed gevoel over aan onze bezoeken aan TPL Lansingerland.
Beste, jammer dat u het zo ervaart. Er is naar onze mening diverse malen, zowel mondeling als schriftelijk, aan u uitgelegd wat er nodig is om de mond van u en uw kinderen gezond te krijgen. Aan deze behandelingen zijn kosten verbonden die niet altijd door een verzekeraar worden vergoed. Wat wel en niet vergoed wordt hangt af van uw zorgverzekeringspolis. Voor vragen en onduidelijkheden zijn wij altijd bereid u persoonlijk te woord te staan. Met vriendelijke groet, TPL
Tijdens mijn eerste bezoek aan een nieuwe tandarts nam zij alle tijd voor een kennismaking en voor een controle van het gebit. Daarbij gaf ze duidelijk commentaar, wat mij een gevoel gaf van de stand van zaken. Ook de vervolgafspraken zijn helder!
Keurig netjes een intake gesprek en controle gehad. Zeer serieus en netjes alles gecontroleerd. Een leuke, vriendelijke en keurige jonge (vrouwelijke) tandarts.
Snelle vriendelijke behandeling
Ben hartstikke bang, maar wordt altijd op mijn gemak gesteld, zou geen andere tandarts willen.
Goede zorg en nazorg
Ik ging hoopvol naar de tandarts voor een prothese maar ben er goed geholpen maar door mijn ziekte ben ik door verwezen naar de kaakchirurg. Nog even afwachten wat de kaakchirurg zegt.
Onze 1e afspraak bij TPL was top! Heel kindvriendelijk en aardig. Blij dat we zijn overgestapt.
Wordt snel geholpen en kundig vriendelijk en gezelligwordt je ontvangen en goed geholpen
Prettig ervaring en nagenoeg pijnloze behandeling. Dat heeft een veilig gevoel. Ook positief dat tijdens de behandeling constant rekening gehouden wordt met de patiënt. Als er geslikt of even een pauze nodig is.
Prettige omgang ook.
Prima
Al 23 jaar tevreden over Reinier vd Linde!
Het bezoek aan de preventie arts was op zich prima, er werd geregeld gevraagd hoe het ging. Pas nadat ik thuis was kreeg ik enorme laat van m'n pijn aan het oppervlak van een aantal tanden. Vooral bij koud/warm water was het erg gevoelig en zelfs bij het poetsen was de pijn regelmatig goed te voelen.
Nog nooit zoveel duidelijke uitleg gekregen en ook doorverwezen naar de kaak fysio l. Nu vallen alle puzzelstukjes in elkaar.. het is me nu duidelijk waarom mijn kiezen zo slecht zijn en ik heb er vertrouwen in dat mijn gebit over een aantal jaar er beter aan toe zal zijn
Het beste wat ik heb mee gemaakt bij een tandarts. Zeer vriendelijk en luisteren naar je.
Ik kreeg een duidelijke uitleg over het behandelplan en de kosten hiervan. Ook vond ik het fijn dat de mondhygiënist elke keer aangaf wat hij ging doen. Hierdoor voelde ik mij gerustgesteld en het schoonmaken van mijn tanden was niet pijnlijk en viel hartstikke mee.
Alles goed op orde en netjes op tijd
Ranonkelweg 1
2651MX Berkel & rodenrijs
“ De juiste zorg, dicht bij huis, met een breed team mondzorg verleners.” Tandartsenpraktijk Lansingerland werkt met de meest moderne technieken om u de beste zorg te bieden. Ook in het maken van afspraken; dat doen we bij voorkeur online. Maar bellen mag natuurlijk ook.
Patiëntenvertellen.nl, dé tool waarmee u eenvoudig uw patiëntenenquête kunt afnemen. Met behulp van onze professionele ondersteuning kost het nauwelijks tijd. -Erkenning KRT, KNMT en KRM -Direct contact met Helpdesk -Mogelijkheid tot online publicatie
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.