Goede behandeling en persoonlijke aandacht

Fijne arts altijd correct geholpen, en leuk contact.

• Afspraak nakomen

De arts luistert goed en voert behandeling rustig uit. Geen op of aanmerkingen te melden.

Fijne ervaring

Ik wordt altijd op m’n gemak gesteld, ook wordt er hygiënisch gewerkt en is het resultaat heel goed

Prettig

Persoonlijke en professionele service. Vriendelijk en deskundig personeel. Nette salon, duidelijke uitleg over de behandeling. Ruimte voor overleg en vragen.

• Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Afspraak nakomen

Heel blij met het resultaat!

Na goed advies van dr. Groh gekozen voor een collageen stimulerende behandeling. Erg blij met het resultaat. Fijne kliniek!

• Afspraak nakomen

Top ervaring, een aanrader!!

Vorige week een ooglidcorrectie gehad bij Olivier en Radbout. Wat een vriendelijke, professionele mannen!! Top kliniek, ik ben heel blij en tevreden, een echte aanrader!! Heel veel dank!!

• Afspraak nakomen

Beste arts met altijd een eerlijk advies

Ik kom al jaren bij Olivier omdat ik zo goed word geholpen. Hij is super vakkundig en is altijd heel eerlijk in wat wel of juist niet nodig of mooi is. Bij nieuwe behandelingen zorgt hij altijd voor een goede uitleg en is hij heel duidelijk in wat je kan verwachten. Ik raad het iedereen aan om door hem behandeld te worden en heb al meerdere vriendinnen doorverwezen die ook super tevreden waren. :)

Excellent , highly recommended

Olivier and team are accommodating and very friendly. The treatments are painless; the pleasant conversations enormously help distraction me from the needles. Time flies by, it always feels like I’ve been there for 5 minutes only.

Uitmuntend

Zeer professioneel, klantgericht en goed bereikbaar.

Heel erg bedankt!

Drs. Olivier Groh heeft Gouden handen.

Aanrader!

Fijne kliniek, deskundig, betrouwbaar en prettige sfeer. Helemaal tevreden met de behandelingen. Zou deze kliniek echt aan iedereen aanbevelen!

• Afspraak nakomen

Dr.Olivier is zeer deskundig en betrokken. Blijft zichzelf ontwikkelen met de nieuwste behandelingen en methodieken.

Aanrader! Uitermate tevreden!

Recent een behandeling ondergaan bij Groh Clinic. Ik kom hier vaker voor botox, maar ditmaal een fillerbehandeling waar ik wat tegen op zag. Dit was helemaal niet nodig, dokter Olivier communiceert helder, vertelt zelfs tijdens de behandeling precies wat hij aan het doen is en waarom, heel prettig! Behandeling was nagenoeg pijnloos en vrij vlot, je voelt je hier gewoon in kundige handen. Een controle afspraak was niet nodig, het resultaat is boven verwachting, ben hier echt heel blij mee!

Duidelijk en eerlijk

Als verwacht en beloofd

Perfecte perfectie!

Zeer goede uitleg. Uitmuntende sfeer. Perfecte behandeling(en).

• Afspraak nakomen

Deskundig, prettig, ervaren en een fantastisch resultaat

Bij eerdere artsen leek de botox (man van 31, behandeling van frons en voorhoofd) na een maand al uit te zijn gewerkt. Bij dokter Groh is het resultaat verbluffend en blijft het maanden zitten. Hij kijkt niet naar zones, maar naar de sportactiviteit, de anatomie en luistert naar de wensen van de patiënt. Voor mij geen andere arts meer.

Betrouwbaar, kundig, prettig

Dr Olivier neemt de tijd, legt goed uit en werkt nauwkeurig. Hij kijkt welke behandeling het beste past, bij mij ziet het er altijd heel naturel uit, dat wil ik ook graag. Ik vind de kliniek betrouwbaar en prettig. Zeker een aanrader!

• Afspraak nakomen

Ik word tegenwoordig 10 jaar jonger geschat!

Sinds ik mij laat behandelen door dr. Olivier zie ik er gewoon veel beter uit. Jonger, frisser maar toch heel naturel. Geweldig! Voor mij geen andere kliniek.

• Afspraak nakomen

Kundige arts, goede duidelijke uitleg

Nvt

Open en deskundig

Ontzettend goed geholpen en blij met het resultaat!! Zeker een aanbeveling waard!

• Afspraak nakomen

Wat een fantastische heren zijn hier bezig!

Profilio geprobeerd, erg tevreden met het resultaat, dankjewel Olivier !

Heel erg tevreden!

Ik ben al langere tijd een zeer tevreden klant bij dr. Olivier. Prettig contact, heldere communicatie, goede prijzen en na elke behandeling is het resultaat weer geweldig!

heel blij mee

ik heb mijn mondhoeken laten ":fillen". Erg vriendelijke arts, deskundig, rustig en accuraat. Na intakegesprek direct de behandeling gedaan, nagenoeg pijnloos. verdoofd met wat crème. Resultaat direct zichtbaar. Controle na 3 weken, toen nog iets bijgespoten, nu helemaal blij mee!! zeer zeker een aanrader daarnaar toe te gaan!!!

Snel en vakkundig

• Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Afspraak nakomen

Zeer vriendelijk, uiterst bekwaam en deskundig!

Bij binnenkomst word je hartelijk ontvangen door Radboud. Olivier de cosmetisch arts is zeer vriendelijk, luistert aandachtig naar je wensen en beantwoord al je vragen. Tijdens de behandeling legt hij uit wat hij aan het doen is en houdt goed in de gaten hoe je het ervaart qua eventuele pijn. Mijn boven oogleden heeft hij behandeld middels Plexr en mijn wangen heeft hij met een filler iets opgevuld tot een mooi en natuurlijk resultaat. Mijn mondhoeken gaat hij ook nog behandelen, zodat ik mijn uitstraling wat vriendelijker oogt. Tevens worden mijn onder oogleden nog behandeld met Plexr. Geen plastic fantastic taferelen, maar heel natuurlijk. Ik vertrouw volledig op zijn kunde en ik kom er met plezier!

Over Groh Clinic

Groh Clinic is een medisch cosmetische kliniek in de regio Haarlem. Wij zijn gespecialiseerd in behandelingen met botox en fillers, alsmede innovatieve behandelingen op het gebied van haar- en huidverbetering en ooglidcorrecties. Daarnaast heeft de kliniek zich toegelegd op verjonging en aanpak van klachten in het genitale gebied. Onze ervaren cosmetisch arts Olivier Groh heeft uw tevredenheid hoog in het vaandel staan. Hij wendt zijn deskundigheid aan om op een zo veilig mogelijke manier een zo mooi en natuurlijk mogelijk resultaat te krijgen met een minimale ingreep. Er wordt op de kliniek altijd goed naar uw wensen geluisterd, en wij zijn eerlijk over wat we voor u kunnen betekenen.