Prettige ervaring! Olivier luisterd naar je wensen en denkt met je mee

Ik kom al een aantal jaar bij Groh Clinic. Olivier is er fijn om als cosmetische arts te hebben. Zijn zorg is erg op de persoon ingesteld en daarom voel jeje geen 'nummertje'. Kwaliteit, prijs, gastvrijheid, locatie is allemaal erg prettig!

• Behandeling arts
  • Afspraak nakomen N.v.t.

Geweldig service en fijne arts

Olivier is estethestich eerlijk en gaat voor de natuurlijke schoonheid. Is altijd eerlijk over alle behandelingen en altijd bereikbaar indien nodig. Ik ben heel erg blij dat ik een aantal jaren gelden bij Groh terecht ben gekomen en de prijzen zijn ook eerlijk! Fijne mensen, mooi resultaat.

Zeer deskundig

Professioneel. Er wordt goed geluisterd wat je wilt als klant en er wordt meegedacht.

• Afspraak nakomen

Deskundige behandeling, zeer toegankelijk contact

Nu paar maal voor Botox behandeling geweest en voel mij hier echt letterlijk in goede handen. Naast de goede behandeling is het ook nog eens heel gezellig en maakt het bijna een uitje, iets waar ik naar uit kijk ;)

• Afspraak nakomen

Olivier is een super goede arts die goed naar je wensen luistert. Hij is eerlijk en dat is ook super fijn ! Ik zou deze arts en clinic zeker aanbevelen.

Alles is gewoon goed

Van harte aanbevolen

Ik kom al jaren bij Olivier Groh. Hij heeft verschillende behandelingen bij mij uitgevoerd, altijd naar volle tevredenheid. Hij is capabel, vriendelijk, ervaren en zorgvuldig. Ook is hij eerlijk en realistisch over te behalen resultaten. Neemt de tijd om goed te luisteren naar je wensen en denkt aan de hand daarvan mee over (on)mogelijkheden. Een arts om heel blij van te worden!

• Afspraak nakomen

zeer vriendelijk en mooi resultaat

zeer vriendelijk, en een mooi resultaat!

Groh clinique adviseren

Uiterst zorgvuldig!

Super .echt een aanrader

Goed advies /uitleg voor dat je ergens aan begint.. stelt je op je gemak..

• Afspraak nakomen

Super fijn en professioneel advies van Dokter Groh. Ben heel blij met t resultaat puur naturelle.

Professioneel deskundig vriendelijk

• Afspraak nakomen

Sympathieke omgeving, ontvangst en behandeling.

écht tevreden!

Ik ben altijd weer blij en tevreden na een bezoekje aan Groh Clinic. Olivier is een aardige man die serieus met zijn vak bezig is. Hij neemt alle tijd voor je en zijn adviezen zijn eerlijk. Bij mij heeft hij de oogleden gelift; de ingreep viel reuze mee en het resultaat is prachtig.

Altijd super service!!

Altijd super service, vriendelijk, zeer tevreden over de Groh Clinic!

Bijzonder goed

Bijzonder deskundig vertrouwelijk en de kennis van Dr Olivier Groh als prettig ervaart zonder iets op te leggen.dit aan de klant zelf over laat .

Geweldig zeer ervaren arts

Dr Groh is zeer proffesioneel en ervaren, daarbij is hij heel eerlijk in de vorm van wat wel en niet kan en wat bij jou past. Top arts!

In 1 woord: Geweldig!

Altijd klantvriendelijk, er word elke keer weer alle tijd voor je genomen. Ik wil nergens anders meer heen!

• Afspraak nakomen

Ik ben tevreden, ze zijn aardig en vakbekwam,

Ik heb goede ervaring met deze bedrijf, hij gaat altijd goede informatie geven en hij is niet op geld uit, als its niet goed is zegt hij dan eerlijk,

• Afspraak nakomen

geeft vertrouwen , ik ben in goede handen

Fijne plek waar ik het gevoel heb dat ik in goede handen ben. Professioneel en kwalitatief. geen overdreven poeha doen wat het beste bij je past en ook niet meer dan dat. Daarnaast ook altijd gezellig x Susan

Zeer deskundig

Dr.Groh is zeer deskundig en betrokken. Doet veel onderzoek naar het behandelen van haaruitval op internationaal niveau. Zelf heb ik 3 x PRP behandeling afgenomen. Ik moet wel zeggen dat de assistente in het begin wat minder met het afnemen van bloed etc. Maar de andere 2 behandelingen heb ik door Dr.Groh laten doen, en ik kijk ernaar uit om nieuwste behandelingen te ondergaan bij Groh clinic.

Altijd mooi resultaat!

Na vele jaren ben ik nog steeds heel erg tevreden. Olivier luistert goed naar mijn wensen en geeft eerlijk advies. Zeer tevreden!

Vol vertrouwen

Ontspannen, persoonlijk, zeer deskundig.

• Afspraak nakomen

Eerlijk, vriendelijk en zeer bekwaam!

Bij Groh Clinic wordt er goed naar je wensen geluisterd en word je voorzien van een eerlijk, gedegen advies. Voordat ik bij Olivier kwam ben ik bij een andere kliniek geweest voor fillers in mijn wallen. Ik was na de behandeling in deze kliniek niet tevreden met het resultaat en ben toen op advies van mijn schoonheidsspecialist ben Groh Clinic terecht gekomen. Olivier zag precies wat er mis is gegaan bij mijn vorige behandeling en heeft dit voor mij verholpen. Ik ben nu meer dan tevreden over het resultaat! Olivier is duidelijk en eerlijk over de mogelijkheden en schept een reëel verachtingspatroon. Hij geeft goed aan wat hij allemaal gaat doen tijdens de behandeling en ik vond de behandeling ook nagenoeg pijnloos. Al het personeel is erg vriendelijk en ook de ontvangst zeer prettig. Ik ben ontzettend tevreden en ga nooit meer naar een andere kliniek!

Prettig

Ik ben in een woord gewoon super tevreden! Goed resultaat, duidelijke uitleg. Zeer vertrouwd!

Goede en vriendelijke service

Prima!

Over Groh Clinic

Groh Clinic is een medisch cosmetische kliniek in de regio Haarlem. Wij zijn gespecialiseerd in behandelingen met botox en fillers, alsmede innovatieve behandelingen op het gebied van haar- en huidverbetering en ooglidcorrecties. Daarnaast heeft de kliniek zich toegelegd op verjonging en aanpak van klachten in het genitale gebied. Onze ervaren cosmetisch arts Olivier Groh heeft uw tevredenheid hoog in het vaandel staan. Hij wendt zijn deskundigheid aan om op een zo veilig mogelijke manier een zo mooi en natuurlijk mogelijk resultaat te krijgen met een minimale ingreep. Er wordt op de kliniek altijd goed naar uw wensen geluisterd, en wij zijn eerlijk over wat we voor u kunnen betekenen.