Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Beoordeel de volgende punten

Persoonlijke gegevens

Over Groh Clinic

Groh Clinic is een medisch cosmetische kliniek in de regio Haarlem. Wij zijn gespecialiseerd in behandelingen met botox en fillers, alsmede innovatieve behandelingen op het gebied van haar- en huidverbetering en ooglidcorrecties. Daarnaast heeft de kliniek zich toegelegd op verjonging en aanpak van klachten in het genitale gebied. Onze ervaren cosmetisch arts Olivier Groh heeft uw tevredenheid hoog in het vaandel staan. Hij wendt zijn deskundigheid aan om op een zo veilig mogelijke manier een zo mooi en natuurlijk mogelijk resultaat te krijgen met een minimale ingreep. Er wordt op de kliniek altijd goed naar uw wensen geluisterd, en wij zijn eerlijk over wat we voor u kunnen betekenen.