Betrouwbaar en correct!

Na aarzelen en het lezen van de reviews hebben we de stap genomen om contact te leggen met MrWheelson. Dit contact bleek heel persoonlijk en correct. Deze mensen weten waar ze het over hebben en hebben ons compleet ontzorgt bij de aankoop van onze auto. De auto werd op een juiste manier voor de deur afgeleverd. Onze complimenten voor de mensen en het bedrijf MrWheelson. Dit is zeker een aanrader. De volgende auto zal op de zelfde manier gekocht worden.

Hoi Harrie, Wat fijn om op deze manier te vernemen dat je zo tevreden bent over onze dienstverlening. Klanttevredenheid vinden wij echt heel belangrijk en reviews zoals de jouwe maken ons altijd een beetje trots. Bedankt voor het delen van je ervaring en heel veel plezier van je nieuwe auto. Groeten MrWheelson

Vriendelijk, persoonlijk en uitstekend geregeld!

Heb zelf in Duitsland naar een auto gezocht en vervolgens via Mr. Wheelson de import laten regelen. Erg plezierige contacten/gesprekken en top afgerond met het bezorgen van de auto op mijn oprit!! Bedankt mannen en vrouwen!!

Hi Herman, Bedankt voor het delen van je ervaring met onze online import dienst. Wat een prachtige auto hebben we voor je uit Duitsland mogen halen. Veel veilige kilometers gewenst in je nieuwe Cupra. Groeten MrWheelson

gewoon een bedrijf dat afspraken nakomt en duidelijk communiceert

dit is de eerste keer dat ik met een externe partij een auto heb gekocht in Duitsland. Vanaf moment nul is er sprake van goede en duidelijke communicatie. Afspraken worden nagekomen. Juist dit is zo belangrijk als je iets koopt op afstand en op basis van vertrouwen.

Beste Ger, Bedankt voor je vertrouwen en ontzettend fijn om te horen dat je onze dienstverlening zo waardeert. Van tevreden klanten worden wij blij. Veel plezier van je nieuwe auto! Groeten MrWheelson

Complete/goede service en fijne communicatie

Top service. Zal Mr Wheelson ook aan andere aanraden voor het importen van een auto.

Hi Stijn, Bedankt voor je enthousiaste aanbeveling. Het doet ons goed om op deze manier te vernemen dat je zo tevreden bent over onze online import dienst. Veel plezier van je nieuwe auto! Groeten MrWheelson

Alles prima verlopen

Ik rij nu al bijna 2 maanden in mijn door Mr. Wheelson geimporteerde auto. Overall prettig zaken gedaan met dit bedrijf, als ik dan toch een verbeterpuntje moet aandragen dan is dat het volgende: Wanneer je in het systeem zit en je auto is onderweg dan begint het wachten, als je dan vervolgens nog met een vraag komt en je belt naar Mr. Wheelson dan moet je in een menu aangeven of je een nieuwe klant bent of al bekend bent, geef je aan dat je een bestaande klant bent dan krijg je vaak een antwoordapparaat om je nummer in te spreken om teruggebeld te worden, geef je aan dat je een nieuwe klant bent dan heb je direct een medewerker aan de lijn. Dit doet uiteraard niets af aan de goede ervaring die ik heb met dit bedrijf. Alles wordt van tevoren helder uitgelegd evenals dat het soms lang kan duren. Het blijft zoals meerdere klanten aangeven in reviews behoorlijk spannend om veel geld over te maken aan een dealer in Duitsland en vervolgens te moeten wachten. Maar echt, het is de moeite waard het zijn eerlijke en betrouwbare mensen van Mr. Wheelson. De auto is (eerder dan verwacht) keurig bij mij thuis afgeleverd door een keurige chauffeur (student). Dus zou ik het nog een keer doen? Ja, absoluut. Er worden heel veel zorgen en rompslomp uit handen genomen en Mr. Wheelson heeft voor mij de Audi dealer benaderd in Duitsland zodat ik toch even mijn auto kon bekijken. Mocht er een garantie issue zijn dan is mij verteld dat ik ook hiermee word geholpen. Laten we hopen dat dit niet nodig is maar ik ga uit van een goede after-sale.

Hi René, Bedankt voor het delen van je ervaring met onze online import dienst. Fijn dat je vooral tevreden bent! Je feedback over ons telefoonmenu nemen we zeer ter harte. Wij hebben ons te weinig gerealiseerd dat het door deze opzet nu net lijkt alsof we nieuwe klanten belangrijker vinden dan de klanten waarvoor we reeds aan het werk zijn. Dit is echter niet het geval. Wel willen we nieuwe aanvragen met voorrang behandelen, omdat we op dat moment nog geen grip hebben op de beschikbaarheid van de auto. Snelheid is in deze fase belangrijk om niet achter het net te vissen. Bij drukte kan het daarom inderdaad voorkomen dat wij klanten, die wat verder in het traject zitten en waarvan de auto reeds is veiliggesteld, vragen om een terugbelverzoek achter te laten. We nemen je feedback mee in de evaluatie van onze dienstverlening. Bedankt voor je vertrouwen en geniet van je nieuwe auto. Groeten MrWheelson

Bij gebrek aan ervaring met het importeren van een auto is MrWheelson een goede partner gebleken.

Het is natuurlijk extreem makkelijk om zelf de juiste auto uit te zoeken aan de hand van de filters. Daarna nemen de mensen achter MrWheelson je aan de hand mee tijdens het hele proces. Van aankoop, transport naar NL, import en transport naar je huis wordt alles geregeld. Bedankt en wij kunnen jullie van harte aanbevelen bij anderen!

Beste Jaap, Bedankt voor het achterlaten van deze review en je aanbeveling. Fijn om op deze manier te vernemen dat je tevreden bent over onze online import dienst. Heel veel veilige kilometers gewenst in je nieuwe auto. Groeten MrWheelson

Duidelijk en fijn contact

Ik werd snel na de aanvraag gecontacteerd, daarna liep alles wel redelijk snel in goede banen. Ik had de pech net een auto te kiezen die nog niet bij de dealer aanwezig was maar werd daar vrijwel meteen over geïnformeerd. Verdere afhandeling was prima.

Hoi Jimmy, Bedankt voor je beoordeling van onze online import dienst. Fijn dat alles naar tevredenheid is verlopen. Groeten MrWheelson

Zeer nuttige en plezierige ervaring

Zeer nuttige en plezierige ervaring. Er was duidelijke en voorafgaande informatie over de auto en geweldige voortgangsupdates onderweg tijdens het importeren van een auto. Ik ben enorm blij met de nieuwe auto en ik zou MrWheelson zeker aanbevelen. Bedankt Leon voor al je hulp

Hi Gareth, Bedankt voor deze beoordeling van onze online import dienst en je aanbeveling. Hier worden we blij van! Veel veilige kilometers gewenst in je nieuwe auto. Groeten MrWheelson

Snel en betrouwbaar

Snelle en betrouwbare service om auto te importeren!

Hi Guido, Kort en krachtig! Bedankt voor je vertrouwen en het gebruik van onze online import dienst. Veel plezier met je nieuwe auto. Groeten MrWheelson

topservice

In het begin nog even spannend want je koop een auto en moet gelijk een groot bedrag voldoen maar de snelle, heldere en goede communicatie geeft veel vertrouwen. Het is hen ook nog gelukt een bedrag van de oorspronkelijke koopsom af te krijgen. Top. Leon en jullie team bedankt en ik kan MrWheelsom in alle gevallen aanraden wanneer je een auto in Duistland wenst te kopen. Nogmaals bedankt en ik rijd nu in een super gave Audi Q5

Hi Mathieu, Bedankt voor je vertrouwen in onze online import dienst en het delen van je ervaring. Wij zijn blij dat je er een positief gevoel en een super gave auto aan hebt overgehouden. Veel veilige kilometers gewenst. Groeten MrWheelson

langzaam en duur

Zag een mercedes B in duitsland. Ging daarna een importeur zoeken. Bij 3 een offerte gevraagd 1 duur, mr.Wheelson zat ertussen maar was maar 100€ duurder als de goedkoopste, maar zag dat Wheelson een filiaal had in maassluis dichtbij mijn schiedam , dus ik ging voor een lokale +zag goeie reviews van alle 3. 1op5sterren ivm 3 dingen: 1 > transport duurde 4 weken (vr15de23 de dealer betaald en vr12ja24 op oplegger). Praktijk wo13de23 1ste aanbetaling van 150 = de START, en di30ja24 auto voor mijn huis = op 1 dag na 7 weken. Feestdagenkregen  de schuld maar ook drukte, maar dat is juist goed voor transport want importeurs zetten auto op een oplegger en dan 8a12stuks tegelijk dus hoe meer bestellingen hoe eerder een oplegger vol is. 2 > duurder als anderen: offertes zeggen weinig want waar de concurentie 15a12% pakt bij afdingen op auto pakt Wheelson 50% (bij anderen staat dat op website maar Wheelson vertelt dit NIET : op website / in offerte / in de website chat. Je krijgt het pas te horen - telefonisch - als je ineens 990 minder hoef te sturen naar de dealer in duitsland en zeggen ze je moet hierdoor wel 495€ aan ons betalen), en bij lagere bpm pakt concurrentie 0% (vandaag 7fe24 naar concurrent gebeld) en Wheelson 50% (in mijn geval van 1.300€ minder bpm). 3 > 1+2 :  ik belde Wheelson na 3 weken nog geen transport en kreeg Leon Snellenberg en vroeg waar ligt voor jullie de grens 4 6 8 weken over alleen al het transport? Achteraf is 4 weken blijkbaar ok. Zou je niet is af en toe meer voor transport betalen als het te lang duurt, antwoord : "nee importeurs hebben weinig marge."Ik ben bij hen meer als 1.250€ extra kwijt als bij een concurrent, en is dus pure winst dus tov anderen heb je juist giga marge (ze werken met 1 externe transporteur die zegt op hun voorpagina 8.000+ autos per week en 1.000+partners en gemiddeld 5,3werkdagen dat kan kloppen maar soms betaal je dan meer voor een transport maar nee al het extra geld wat Wheelson pakt moet bij hen blijven).

Beste Erik, Bedankt voor je uitgebreide beoordeling. Wij begrijpen dat we je kennelijk erg gefrustreerd hebben met onze aanpak. Laten we voorop stellen dat dit nooit onze bedoeling is geweest. Ik geef je graag een korte toelichting. De duur van het transport is zeker niet alleen afhankelijk van de transporteur. Ook het gereedmaken voor transport door de verkopende dealer kan tijd in beslag nemen. Als onze medewerker aangeeft dat het door de feestdagen wat langer heeft geduurd dan verwacht, dan is dat geen excuus, maar gewoon de realiteit. Wij zetten ons altijd 100% in voor onze klanten, het verzinnen van excuusjes vinden wij daarbij niet heel constructief. Ten aanzien van je opmerkingen over de prijs. Wij claimen niet de goedkoopste te zijn, wij willen vooral een goede dienst leveren zodat klanten online net zo makkelijk en veilig een auto uit het buitenland kunnen kopen als bij een dealer in eigen land. Dat wij hiervoor marges pakken is geen geheim en dat de concurrentie dit anders aanpakt is een keuze. Niemand heeft je gedwongen om onze werkwijze te accepteren. We zijn wel een beetje teleurgesteld dat wij in je review worden afgeschilderd als ordinaire graaiers. Maar goed wij begrijpen ook dat een slechte review makkelijker verdiend is dan een goede. Ondanks onze teleurstelling wensen we je toch veel plezier van je nieuwe auto. Groeten MrWheelson

Absoluut top!

Ik had een specifieke Mercedes op het oog en wilde met het oog op inruil de import door de Mercedes dealer laten regelen. Al snel bleek dat men daar helemaal geen zin in had en bleef actie uit. Bij Mr Wheelson was het binnen 5 minuten geregeld en zonder gedoe. Mr Wheelson doet exact wat wordt beloofd en dat is best bijzonder. Absolute aanrader, zonder enig voorbehoud!

Wat een fijne feedback op onze online import dienst! Bedankt voor het delen van deze beoordeling op dit platform. Veel veilige kilometers gewenst in de nieuwe Mercedes. Groeten MrWheelson

Super bedrijf, super mensen, super geregeld! 10 sterren ipv 5

Ik was voor mijn vrouw opzoek naar een Peugeot 208. Via gaspedaal.nl kwam ik al snel uit bij mr.Wheelson en vond een mooie 208 in Duitsland. Eerst even wat reviews gelezen over mr Wheelson en deze waren allemaal zo positief dat ik zelf ook vrij snel de knoop heb doorgehakt. Best spannend, gaat toch om aardig wat geld. Na mijn aanmelding belde ze al op om eea uit te leggen. Hele aardige rustige mensen en ZEKER GEEN agressief verkoop gedrag. Alles voelt heel vertrouwd aan en je kun ze bijna dag en nacht bellen of mailen als je vragen hebt. Mijn auto had hele kleine velg- lak & schade maar dat werd allemaal keurig van te voren gecommuniceerd. Op 8 januari deed ik m'n eerste 150 euro aanbetaling (dan gaan ze voor je aan de gang) en op 9 januari was de auto al aangekocht. Tussentijds word je op de hoogte gehouden van alles en kan het soms alleen even duren voor de auto op kenteken staat, maar ook dat ging eigenlijk heel snel. Datum en tijd geprikt voor aflevering en 25 januari stond ik smorgens al op de stoep. Ik woon in een klein dorp bijna zonder openbaar vervoer dus ik heb de jonge dame die auto kwam brengen ook even op het station afgezet. (kon ik gelijk de auto testen). Kleine moeite en je helpt de chaufeur er enorm mee. Verder dus echt niks als lof. Als je jezelf goed inleest over wat je koopt (ga hier bij een dealer kijken) dan is het echt een aanrader om zo een auto uit Duitsland te halen. Ik denk dat de mensen die een 1 ster hebben gegeven zelf meer de oorzakers van problemen zijn dan de jongens van mrWheelson want die doen keurig hun werk!!! mvg Jeroen

Hoi Jeroen, Wat een superleuke en enthousiaste review heb je geschreven over onze online import dienst. Dit doet ons echt goed! Wat fijn dat je zelfs onze chauffeur op het station hebt afgezet. Super! Bedankt dat je jouw ervaring hier hebt gedeeld (en daarmee onze dag leuker hebt gemaakt). Veel plezier met jullie nieuwe Peugeot en graag tot ziens. Groeten MrWheelson

Met hindernissen

Jammer dat het in de voorlichting o.a. op de website volstrekt onduidelijk bleef dat naast de vaste kosten van € 1250,- €481,80, €107,20 en € 22,51 wordt gewerkt op basis van 'delen van de mee- en tegenvallers'. Dat leverde veel onduidelijkheid en irritatie op. De 2 sterren zijn voor Leon met wie in elk geval wél een goed en verhelderend gesprek mogelijk was. Uiteindelijk staat er een keurige wagen voor de deur.

Hoi Gerard, Bedankt voor het delen van je ervaring met onze online import dienstverlening. Wij vinden het niet leuk om te horen dat dit in jouw uitzonderlijke geval niet geheel naar tevredenheid is gegaan. Het inkopen van jouw auto werd ons door de verkopende partij niet makkelijk gemaakt en dat heeft voor veel uitdagingen en helaas wat onduidelijkheden gezorgd. Maar omdat je deze auto graag wilde aanschaffen hebben we doorgezet en daarbij helaas wat extra kosten moeten maken. Aangezien wij voor de bemiddeling vaste prijzen hanteren en eventueel extra voordeel altijd delen met onze klanten, hebben we deze extra kosten verrekend met het behaalde voordeel. Gelukkig bleef er onderaan de streep nog steeds een voordeel over. Wij hebben dit naar onze mening telefonisch goed uitgelegd. Uiteraard nemen we je feedback zeer ter harte en zullen deze meenemen in de evaluatie van onze dienstverlening en website. Gelukkig dat je wel tevreden bent over de auto. Veel veilige kilometers gewenst! Groeten MrWheelson

Spannend maar goed

Na veel wikken en wegen toch gekozen om via MrWheelson een auto uit Duitsland te importeren. Eigenlijk gaat alles vlot, als je een auto hebt gevonden heb je binnen enkele uren een offerte en indien akkoord gaat het hele traject starten. MrWheelson doet dan ook nog een prijsonderhandeling maar de eventuele korting word dan wel gedeeld met MrWheelson. Alle medewerkers zijn zeer professioneel, geven concrete en goede informatie en mocht iemand niet beschikbaar zijn dan word je altijd (zeer snel) teruggebeld. Als klap op de vuurpijl; de auto werd zelfs sneller geleverd dan gedacht! Om toch kritisch te zijn zou het fijner zijn vinden om meer procesupdates te krijgen gedurende het traject. Maar als ik nog een auto ga importeren zou ik zeker voor 100% voor MrWheelson gaan.

Beste John, Bedankt voor deze beoordeling van onze online import dienst. We zijn blij met je feedback! Geniet van je nieuwe auto. Veel veilige kilometers toegewenst. Groeten MrWheelson

Betrouwbare bemiddelaar

Het was best spannend om een auto uit te zoeken in het buitenland en om naar Nederland te halen. Gelukkig kwam ik bij MrWheelson uit en hebben alles geregeld. Ze hebben mij goed telefonisch hun werkwijze uitgelegd. Het enige is vaak even afwachten of er ontwikkelingen zijn, achteraf is hij redelijk snel afgeleverd voor de deur en zoals verwacht !

Hi Jeroen, Bedankt voor het delen van je ervaring met onze importdienst, maar vooral ook voor je vertrouwen. We zijn blij dat we aan al je verwachtingen hebben voldaan. Dit is voor ons heel belangrijk. Geniet van je nieuwe auto! Groeten MrWheelson

Ruime keuze en alles wordt voor je geregeld.

Hele ruime keuze uit Duitse occasions. Ik heb de gewenste auto via de site geselecteerd en zes weken later werd ie voor de deur afgeleverd.

Hi Nicolaas, Bedankt voor je review en aanbeveling. Lekker kort en to the point. Houden wij van! Groeten MrWheelson

Goed geregeld en correct uitgevoerd!

Alles werkte volgens plan. Ben zeer tevreden over 'MrWheelson'. Merkte wel dat het druk was, vooral bij de communicatie. Prijs voor de diensten is zeer redelijk (om niet te zeggen laag) voor alles wat er gedaan wordt. Auto ook netjes afgeleverd, jammer dat het regende! Zou het zo weer doen, al blijft het ongemakkelijk relatief veel geld over te maken naar een vreemd bedrijf in het buitenland voor iets dat je niet hebt gezien.

Hi Jan, Bedankt voor je positieve feedback en het plaatsen van deze review. Dat het druk was bij ons heb je inderdaad goed opgemerkt. Wij zijn zelf soms nog verrast door de grote hoeveelheid aanvragen die we krijgen. Natuurlijk zijn we daar heel blij mee, maar het geeft soms ook wat capaciteitsuitdagingen vooral als er leden van het vaste team met vakantie zijn. Uiteraard leren we hiervan en gebruiken we deze ervaringen om onze dienstverlening weer verder te verbeteren. Bedankt voor je vertrouwen en heel veel fijne kilometers gewenst in je nieuwe DS. Groeten MrWheelson

Top service van MrWheelson

Ik wil graag mijn ervaring delen met MrWheelson, want ze hebben onlangs een geweldige service geleverd bij de aankoop van mijn Mazda CX60. Vanaf het moment van bestelling tot de levering van mijn nieuwe auto was alles uitzonderlijk soepel en professioneel. Allereerst ben ik erg blij met de kwaliteit van de Mazda CX60 die ik heb ontvangen. De auto was in uitstekende staat en voldeed volledig aan mijn verwachtingen. Het rijden in deze auto is een waar genot, en ik kan niet genoeg benadrukken hoe tevreden ik ben met mijn aankoop. Een klein hobbeltje tijdens het proces was dat de trekhaak niet bij de levering was inbegrepen, hoewel deze oorspronkelijk wel was beloofd. Dit had potentieel voor wat ongemak kunnen zorgen, maar MrWheelson heeft dit probleem snel en efficiënt aangepakt. Ze stonden direct klaar om mijn zorgen aan te horen en hebben ervoor gezorgd dat de trekhaak zo snel mogelijk werd geïnstalleerd. De manier waarop ze dit hebben afgehandeld, getuigt van hun toewijding aan klanttevredenheid. Wat MrWheelson nog specialer maakt, is hun online aanwezigheid en hun bereidheid om een bijdrage te leveren aan de online wereld. Deze review is mijn manier om mijn waardering te uiten voor hun uitstekende dienstverlening. Het is altijd geweldig om zaken te doen met een bedrijf dat zo actief streeft naar klanttevredenheid en openstaat voor feedback. Al met al ben ik zeer tevreden met mijn ervaring met MrWheelson, en ik zou hen zonder aarzeling aanbevelen aan iedereen die op zoek is naar een nieuwe auto. Bedankt, MrWheelson, voor het leveren van mijn droomauto en voor de geweldige service die ik heb ontvangen!

Hi Mark, Super deze uitgebreide review. Fijn om op deze manier feedback te krijgen over onze werkwijze. Wij vinden klanttevredenheid heel belangrijk en daar hoort een goede oplossing bij als er onverhoopt een keertje iets niet helemaal goed gaat. Bedankt voor je vertrouwen! Veel veilige kilometers gewenst in je CX60 (wat een mooie auto!). Groeten MrWheelson

Iedereen kan een auto importeren met MrWheelson!

MrWheelson verzorgt het gehele proces voor de aankoop en het importeren van een auto uit het buitenland (in het buitenland is de keuze immers veel groter) De voortgang wordt transparant en snel gecommuniceerd, top! Zij kennen kennen het gehele proces maar zeker ook hun netwerk waar de auto's vandaan komen. Ik ben er heel tevreden over hoe dit is verlopen.

Hoi Henk, Bedankt voor je positieve feedback. Tevreden klanten maken ons blij. Veel veilige kilometers toegewenst in je nieuwe auto. Groeten MrWheelson

Alles soepel geregeld, fijne service

Vanaf het begin tot het einde is alles goed geregeld. Het enigste wat ik moest doen was een linkje van het voertuig uploaden. MrWheelson heeft verder alles geregeld, van contact met de dealer tot de aflevering thuis! Bij vragen is er makkelijk contact via de chat functie op de website. De auto geleverd zoals besproken en ook fijn dat klein oneffenheden nog worden weggewerkt (tegen inkoop prijs). Zeker voor herhaling vatbaar.

Hoi Daan, Bedankt voor het delen van je ervaring met de online import service van MrWheelson. Blij te horen dat je onze dienstverlening als positief ervaren hebt. Wij hebben je met plezier bijgestaan. We zien je in de toekomst graag terug. Geniet van je nieuwe auto! Groeten MrWheelson

Het was het wachtend waard!

Heb veel reviews gelezen over dit bedrijf en toch is het altijd spannend hoe alles daadwerkelijk verloopt. In mijn geval duurde het iets langer dan werd gezegd, maar ik werd altijd op tijd op de hoogte gehouden en als ik belde met vragen beantwoorden ze die zo ver mogelijk was. Eenmaal toen de auto in nederland was werd deze eruit gepikt door het RDW voor een steekproef... ondertussen kreeg ik wel alvast foto's van de auto. Na de steekproef ging alles heel snel en had ik binnen een paar dagen de auto voor de deur. Onwijs blij met deze service die Mr Wheelson bied en ondanks dat het iets langer duurde... ben ik heel blij met de manier waarop alles is gegaan!

Hi Timo, Super bedankt voor het delen van je ervaring met de online import dienst van MrWheelson. Wij vinden het belangrijk om onze klanten altijd goed op de hoogte te houden gedurende het importproces. Heel fijn dat je ondanks de kleine vertraging toch blij bent met de levering van je nieuwe auto. Heel veel veilige kilometers gewenst! Groet MrWheelson

Keurig, correct en communicatief.

Na een periode van lease weer toe aan een eigen auto: na heel veel ervaringen is mijn keuze gevallen op Mercedes CLA 250e Shooting Brake (vanaf 2020). 1ste gekozen auto bleek niet meer beschikbaar, 2 de gekozen auto was nog een dag in optie en bleek toen helaas verkocht, grens bereikt met 3de auto - maar wel jonger en minder kms. Deze was zelfs nog een beetje onderhandelbaar: dat hebben de heren van MrWheelson allemaal opgelost. Wachten was eerder op de Duitse Mercedesgarage die de auto pas 2 weken later gereed kon hebben. No problem voor mij. Eenmaal in NL natuurlijk in vakantieperiode belandt. Dat blijkt voor Mr Wheelson eveneens no problem. Zeer correct innamerapport met foto's en advies. Laat het maar aan die heren over. Ik ga rijden.....

Hi Hans, Hier worden we blij van! We waarderen het zeer dat je jouw ervaring met onze import dienst hebt willen delen. Geniet van je mooie Mercedes. Groeten MrWheelson

Klasse

Na een gedegen speurtocht mijn droom auto gevonden in Duitsland,Dresden wel te verstaan.Het inkoop proces werd opgestart in samenwerking met Leon,het hele proces is vlekkeloos verlopen! Het is wel behoorlijk spannend om een aardige duit over te maken naar een buitenlandse partij waar je alleen “ digitaal” contact mee hebt maar Leon loodsd je met een gerust hart door dit proces.Kort gezegd in één woord top geregeld!,

Hi Jacco, Bedankt voor het delen van je ervaring met onze online import dienst. Wij begrijpen natuurlijk heel goed dat het doen van een dure aankoop in het buitenland heel spannend is. Fijn dat je op onze ervaring hebt vertrouwd en we dit importtraject samen vlekkeloos hebben kunnen doorlopen. Veel veilige kilometers gewenst in je nieuwe auto. Groeten MrWheelson

Auto importeren ? Met MrWheelson “een fluitje van een cent”

“Jij kiest je auto, wij regelen de rest” staat er op de website van MrWheelson. En of dat klopt ! Natuurlijk is het best spannend om op basis van een advertentie in een Duitse zoekmachine een auto te kopen maar na het doorgeven van de link naar deze advertentie gaat MrWeelson aan de slag. Ik heb mogen ervaren dat tijdens het hele traject vanaf het eerste contact tot en met de aflevering van de auto aan huis MrWheelson snel, adequaat en helder te werk is gegaan. Alles is perfect geregeld. MrWheelson is mij een zeer betrouwbaar bedrijf gebleken. Ik ben heel blij met mijn nieuwe Mercedes. Dank voor alles Leon en collega’s

Hi Bert, Bedankt voor het vertrouwen en het delen van je ervaringen met onze online import service. Veel fijne kilometers in je nieuwe Mercedes. Groeten MrWheelson

Over MrWheelson

Makkelijk online een auto importeren. Geen zorgen, gewoon alles goed geregeld. Daar staan wij voor. - Geen verborgen kosten - Behoud van dealer- en fabrieksgarantie - Bovag service en garantie - Uitgebreide controle voertuig(data) - All risk verzekerd transport - Volledig ontzorgd online importtraject - Auto-inruil mogelijk - Lease en financiering beschikbaar Auto importeren was nog nooit zo makkelijk en leuk!