Top deal.

Een Audi A8 lang gekocht in Duitsland via Mr. Wheelson (Bas Oudeluttikhuis). Zelden zo’n mooie auto gekregen. De begeleiding is werkelijk niet te evenaren, veel goede after-sale. Alles wordt voor je geregeld. Dank Bas voor alles, tot de volgende deal. Vr. Gr. Tattoo Bob Rotterdam.

Goede informatie en geduld

Het was heel eng om onze nieuwe auto via internet te kopen. De positieve uitkomst van informatie naar Mr.Wheelson gaf moed om ermee door te gaan. De verkopers gaven tot in details antwoord op onze vragen, waren reëel en geduldig. De aflevering van de auto liep precies volgens plan en zeer correct.

Zeer professionele en klantvriendelijke dienstverlening

Mr. Wheelson heeft een Audi A1 geïmporteerd vanuit Duitsland voor mijn vriendin. Het gehele traject is prima verlopen. Bij de aflevering werkt de airco niet, zelf besloten om de auto toch mee te nemen, hierna heeft een medewerker van Mr. Wheelson direct een afspraak gemaakt bij de Audi dealer, waarna dit snel is opgelost. Erg tevreden over !

Beste Maurice, Bedankt voor je mooie beoordeling. Gelukkig is het probleem met de airco snel opgelost. Wij wensen je graag erg veel fijne kilometers toe met de Audi A1. Grtz, Team MrWheelson

Auto kopen 2.0 , betrouwbaar, snel, prettig.

We hadden al lang gezocht naar de juiste Mercedes ML toen we op de website van mr Wheelson terecht kwamen. Na opgave van onze wensen was er binnen enkele dagen een auto gevonden welke hieraan voldeed. Wel spannend om een auto te kopen zonder dat je deze hebt gezien, maar ons vertrouwen werd niet beschaamd binnen de afgesproken termijn werd de auto tip top geleverd.

Beste Agnes, Bedankt voor je mooie beoordeling. Het was even zoeken naar exact de juiste auto, gelukkig hebben we hem samen gevonden. Wij wensen jullie graag erg veel fijne en comfortabele kilometers toe met de Mercedes Benz. Grtz, Team MrWheelson

Bas en Han zijn experts en houden zich aan hun woord.

De aanvraag van mijn mercedes CLA Amg heb ik met gemak en optimisme ingediend. Na een positief bericht van de lease maatschappij en wat extra documenten te hebben ingediend, moest ik een aanbetalling doen op een auto die ik nog nooit had gezien...... wat een drama...... met knikkende knieën (en toch nog even gebeld met Bas) gedaan. Ik dacht als het oplichters zouden zijn dan had ik dat op het internet gelezen. €5000,- is toch een hoop geld (heb een goede rechtsbijstand mocht het verkeerd gaan). Gelukkig hebben zowel Bas als Han mij continue op de hoogte gehouden van de procedure door duidelijk te communiceren (echt top want het blijft even een kwestie van vertrouwen). Na een aantal weken was het al zover en kon ik de auto halen. Helemaal schoon, opgepoetst en als nieuw blinkte mijn droomauto mij tegemoet. Helaas bleek na een dag of twee dat de airco het niet deed. Na zeer adequaat optreden van Han en mij direct in contact te brengen met een Mercedes Airco specialist is dit probleem verholpen door een complete nieuwe airco radiator en toebehoren erin te laten zetten. Vandaar dat ze door pech...(konden zij ook niet weten bij de koop in Duitsland) ze “maar“ 4 sterren krijgen. De vijfde ster hebben ze niet verdiend omdat het mij wel wat stress en tijd heeft gekost om de auto te halen/brengen x3 dagen. Echter zeker petje af voor de keurige afhandeling van dit onvoorziene feit. Daarom ben ik nu weer aan het kijken/onderhandelen om nog een auto via Mr. Wheelson uit Duitsland te halen (denk dat die actie al voldoende getuigd van mijn vertrouwen in hun excellente service). Ga zo door toppers!

Top, snel eerlijk en betrouwbaar

dan heb je de iedeale auto gevonden. En blijkt dat er schade aan is geweest. Je krijgt hier een eerlijk en betrouwbare mening over.... Binnen 1 uur staat je aanbetaling op de rekingen en gaan de mannen weer aan de gang.... In een woord top

Volledig ontzorgd

Eerste keer een auto laten importeren. Dit gaat zeer eenvoudig via de heren van Mr. Wheelson. Je hebt nergens omkijken naar, geef je ideale auto op en zij vinden hem voor je. Hoewel ik deze manier van het aanschaffen best spannend vond, werd dat direct weggenomen door Bas. Hij kwam de nieuwe auto even showen, waardoor ik er direct een goed gevoel bij kreeg. Top dat de auto op een afgesproken plek afgeleverd kon worden, waardoor ik niet tijdelijk zonder auto kwam te zitten. Kortom: super geregeld!

Beste Gidion, Bedankt voor je mooie beoordeling. Wij wensen jullie graag erg veel fijne en comfortabele kilometers toe met de Seat. Grtz, Team MrWheelson

Goed, snel en zeer betrouwbaar!!!

Leuk bedrijf! Auto's blijven voor velen een passie. Dat merk je ook bij dit bedrijf. Import van een auto gaat zeer gemakkelijk en ze ontnemen je van elke zorg. Groot voordeel is dat auto's in met name Duitsland en Belgie interessanter zijn door de vele opties die ze veelal hebben. Het Nederlands BPM-beleid draagt hier negatief aan bij. Altijd een leuke zoektocht in Duitsland, er is veel aanbod, je kan zoeken op lage kilometerstanden en veel opties of net even een wat grotere motor. Import van een auto die circa 5 jaar oud is, is perfect. Maar ook een auto die slechts een jaar oud is, is voordelig. In de laatste categorie vooral de duurdere auto's. Hou er rekening mee dat het importproces altijd een paar weken duurt. Geduld is belangrijk, maar koop desnoods een Zollkenzeichen (met rode streep aan rechterkant). Om het BPM bedrag te drukken is meestal een taxatie het handigst (zeker bij een auto van een paar jaar oud).

Beste Jeroen, Bedankt voor je mooie beoordeling. Wij wensen je graag erg veel fijne en comfortabele kilometers toe met de Mercedes Benz. Grtz, Team MrWheelson

Enthousiaste, toegewijde dienstverlening met de juiste kennis

Ik heb prettig en succesvol contact gehad. MrWheelson bezit goede inhoudelijke kennis en is op mij overgekomen als iemand die persoonlijk contact legt en enthousiasme uitstraalt door de telefoon. De wil om te helpen. Enige aandachtspunt dat ik kan bedenken, was dat ik wat meer behoefte had aan pro-actief contact, doordat het traject langer duurde dan verwacht. Het resultaat is zeker prima, prettig afgehandeld en een mooie, nette auto.

Beste Sjoerd, Bedankt voor het delen van je ervaring. We wensen je graag erg veel fijne en veilige kilometers toe met je nieuwe aanwinst! Grtz, MrWheelson Bas en Han

Hoewel ik eerst wat huiverig was om een auto te kopen via internet is dat 100% meegevallen. De service was top Uitleg afhandeling etc allemaal goed geregeld. Zeer tevreden over mrwheelsome

Beste Arie, Bedankt voor het delen van je ervaringen en super om te vernemen dat het 100% is meegevallen. Erg veel plezier toegewenst met de schitterende auto die je hebt uitgezocht. Grtz, MrWheelson Bas & Han

Fantastisch autobedrijf Mr Wheelson TOP!

Dank zij Han & Bas hebben we onze nieuwe Audi Q2 binnen voor onze Rijschool auto aangeschaft, we zijn heel erg blij mee, in het periode van 3 weken hebben alleen maar contact gehad over het situaties van de auto prima.Echt een aanrader en betrouwbaar bedrijf Mr Wheelson.hier door geef ik een DIKKE 10. Mvg. RijschoolEssdrive

Wat een gave review dit! Enorm bedankt dat jullie je ervaring hebben gedeeld en veel fijne kilometers toegewenst met de nieuwe aanwinst. Grtz, Team MrWheelson Han & Bas

Hij maakt het waar

Fijne service, verhelderend concept en de juiste afwikkeling. Top gedaan Mr. Wheelson!

Hi Laurens, Dat is echt een mooi compliment! Dankjewel hiervoor. We wensen je namens ons hele team graag veel fijne en veilige kilometers toe in deze erg complete Mercedes. Grtz, MrWheelson Bas & Han

Persoonlijke benadering en betrokken follow-up vanuit lange ervaring, vakmanschap en goed netwerk

Bij mijn 1e kennismaking met mr. Wheelson trof ik een gemotiveerde en prettige ondernemer die met een deal zou komen die ik niet zou weigeren. Dat is gelukt. Ik heb nu een goede Touran voor een redelijke prijs en met goede garantie. En een goede prijs voor mijn inruilauto. Doordat een proefrit niet kon plaatsvinden speelde vertrouwen een belangrijke rol. Er waren 2 defecten met de auto, maar die heeft mr. Wheelson volgens afspraak laten repareren. Het resultaat is een tevreden klant!

Enorm bedankt voor de uitgebreide review Jaap, veel fijne en veilige kilometers toegewenst met deze schitterende Volkswagen. Grtz, Team MrWheelson Han en Bas

Heel goed adres !

Prima mensen, aardig, komen hun woord na

Bedankt voor deze reviews Jan. Veel plezier met je nieuwe auto! Grtz, Team MrWheelson Han en Bas

Het was even wennen voor me om een auto met duits kenteken achter te laten bij Han, maar hij heeft mijn vertrouwen niet beschaamd en alles geregeld voor me! Han is een bekwaam man, weet hoe de hazen lopen, regelt alles. Heb geen angst, net zoals bij mij! Het komt allemaal goed!!!

Bedankt voor deze review Michel, Veel fijne kilometers toegewenst met deze schitterende auto. Grtz, Team MrWheelson Han

Mooie auto via MrWheelson gekocht met een goede service, zeer tevreden

Dit is mijn tweede auto die ik via MrWheelson in Duitsland heb gekocht. MrWheelson is betrouwbaar en transparant, zaken die van belang zijn wanneer je een auto via een derde uit het buitenland haalt.

Hi Rob, Super dat de levering van de Audi A5 perfect is verlopen. Wij wensen jullie veel veilige kilometers toe. Grtz, Team MrWheelson

Uitstekende service! TOP!

Geweldige auto en alles volgens afspraak geleverd. De heren denken mee met je en zoeken naar oplossingen om alles naar mijn wens in te vullen. Klein schoonheidsfoutje met prima service en communicatie opgelost. Zeer tevreden!

Hi Mike, Super om te horen dat je onze dienstverlening met een 9 hebt beoordeelt. Het was een lastige opgave om de auto van jouw dromen te vinden, erg blij dat het op tijd gelukt is! Grtz, MrWheelson Bas

Prima geregeld!

Bij toeval Mr Wheelson gevonden, vanaf eerste moment prima contact en na goede deal, duidelijke afspraken gemaakt en deze zijn ze prima nagekomen! Wel even wachten ,wat logisch is, maar ze komen de afspraken prima na! Mooie Audi Q3 in bezit! Tot de volgende keer , Mr Wheelson

Hi Hans, Wat een supergave Audi hebben we aan je mogen leveren. En natuurlijk inclusief nieuwe 4 seizoenen banden. Veel fijne en veilige kilometers toegewenst namens ons hele team! Grtz, MrWheelson Bas

Zakelijk maar ook wel prettig

Zeer correct in het maken en nakomen van afspraken.

Beste heer Dusseldorp, Bedankt voor deze prachtige beoordeling. Het was erg leuk om deze auto in de Achterhoek af te mogen leveren. Veel fijne en veilige kilometers toegewenst. Grtz, Team MrWheelson Bas

Super!!!

Bas en Han zijn echt top gasten en vriendelijk en komen hun woorden na. Gewoon helemaal top!!! 😎😎😎😎

Hi Hamid, Wat een gave auto hebben we uiteindelijk voor je gevonden. Deze heeft echt alle leuke snufjes. Veel fijne kilometers toegewenst namens ons hele team! Grtz, MrWheelson

Kan niet bestaat niet...!

Kan niet bestaat niet! Wij hebben met ons bedrijf de keus gemaakt om over te gaan op een volledig elektrisch wagenpark. Voor mij was de Kia e-Niro de logische keuze ivm ruimte & actieradius. Ondanks de uitdagende opdracht om op korte termijn (ivm 4% bijtelling) een elektrische Kia Niro te vinden hebben ze bij MrWeelson deze opdracht met 2 handen aangenomen. Tijdens de zoektocht werd ik als komend bestuurder uitvoerig op de hoogte gehouden over de stand van zaken en vorderingen. Na een aantal dagen hadden de mannen van MrWeelson beet & kon de aflevering gepland worden. Lekker snel zonder al te veel rompslomp eromheen. Gewoon goed! Mannen, ga zo door!

Hi Dennis, Je hebt ons wel aan het werk gezet ;) Maar wij zijn er supertrots op dat we een bijna onmogelijke opdracht goed hebben weten uit te voeren. Geniet ervan! Grtz, MrWheelson

Geweldig !!!!

Een super team Bas en Han bedankt voor jullie meedenken om onze droomauto uiteindelijk in perfecte staat af te leveren Echt aan te bevelen ,ook in raad en daad hele fijne mensen die staan voor hun product Top!!!!

Hi Brigitte, Het was even zoeken voor de perfecte auto, maar we zijn blij dat we deze uiteindelijk hebben gevonden voor jullie. Veel plezier ermee! Grtz, MrWheelson

Great support and very friendly team!

The team from Mr Wheelson have provided me a great support from the time of first contact throughout the entire purchasing process. Further, they have been also of great assistance regarding any questions from my side with friendliness, professionalism and efficiency.

Hi Renan, It was great to find this beautiful white car for you. Hope you will enjoy it for many many kilometers! Grtz, MrWheelson

Afspaak is afspraak

Vandaag mijn nagenoeg nieuwe E klasse opgehaald bij mrWheelson. Auto is exact zoals besproken in nieuwstaat. Team Bas en Han is zeker aan te raden. Over 3 jaar maar weer een nieuwe bij hun bestellen.

Beste Johan, Het was even zoeken naar de perfecte auto, maar we zijn er enorm blij mee dat we je deze schitterende Mercedes hebben mogen leveren. Geniet ervan! Grtz, MrWheelson

TOP TOP TOP

In 1 woord TOP

Beste Harold, We zijn blij dat je zo tevreden bent met je nieuwe aankoop! Bedankt voor deze korte en bondige review. Grtz, MrWheelson

Over MrWheelson

MrWheelson is een online platform waar je eenvoudig een auto uit het buitenland kunt vergelijken en kopen. Uniek aan Mr Wheelson is dat het aanbod afkomstig is van merkdealers uit heel Europa. De prijzen op Mister Wheelson zijn geheel rijklaar inclusief Nederlandse kentekenplaten, BPM, BTW, onderhoudsbeurt, APK en 1 jaar garantie. Bij MrWheelson heb je de mogelijkheid om je huidige auto in te ruilen. Ook kun je gebruik maken van verschillende leasevormen: particuliere huurkoop en private lease en zakelijke financial en (netto) operational lease. MrWheelson, wel de voordelen van het importeren van een auto, maar niet het gedoe. Jij kiest de auto, wij regelen de rest.