Fantastisch autobedrijf Mr Wheelson TOP!

Dank zij Han & Bas hebben we onze nieuwe Audi Q2 binnen voor onze Rijschool auto aangeschaft, we zijn heel erg blij mee, in het periode van 3 weken hebben alleen maar contact gehad over het situaties van de auto prima.Echt een aanrader en betrouwbaar bedrijf Mr Wheelson.hier door geef ik een DIKKE 10. Mvg. RijschoolEssdrive

Wat een gave review dit! Enorm bedankt dat jullie je ervaring hebben gedeeld en veel fijne kilometers toegewenst met de nieuwe aanwinst. Grtz, Team MrWheelson Han & Bas

Hij maakt het waar

Fijne service, verhelderend concept en de juiste afwikkeling. Top gedaan Mr. Wheelson!

Hi Laurens, Dat is echt een mooi compliment! Dankjewel hiervoor. We wensen je namens ons hele team graag veel fijne en veilige kilometers toe in deze erg complete Mercedes. Grtz, MrWheelson Bas & Han

Persoonlijke benadering en betrokken follow-up vanuit lange ervaring, vakmanschap en goed netwerk

Bij mijn 1e kennismaking met mr. Wheelson trof ik een gemotiveerde en prettige ondernemer die met een deal zou komen die ik niet zou weigeren. Dat is gelukt. Ik heb nu een goede Touran voor een redelijke prijs en met goede garantie. En een goede prijs voor mijn inruilauto. Doordat een proefrit niet kon plaatsvinden speelde vertrouwen een belangrijke rol. Er waren 2 defecten met de auto, maar die heeft mr. Wheelson volgens afspraak laten repareren. Het resultaat is een tevreden klant!

Enorm bedankt voor de uitgebreide review Jaap, veel fijne en veilige kilometers toegewenst met deze schitterende Volkswagen. Grtz, Team MrWheelson Han en Bas

Heel goed adres !

Prima mensen, aardig, komen hun woord na

Bedankt voor deze reviews Jan. Veel plezier met je nieuwe auto! Grtz, Team MrWheelson Han en Bas

Het was even wennen voor me om een auto met duits kenteken achter te laten bij Han, maar hij heeft mijn vertrouwen niet beschaamd en alles geregeld voor me! Han is een bekwaam man, weet hoe de hazen lopen, regelt alles. Heb geen angst, net zoals bij mij! Het komt allemaal goed!!!

Bedankt voor deze review Michel, Veel fijne kilometers toegewenst met deze schitterende auto. Grtz, Team MrWheelson Han

Mooie auto via MrWheelson gekocht met een goede service, zeer tevreden

Dit is mijn tweede auto die ik via MrWheelson in Duitsland heb gekocht. MrWheelson is betrouwbaar en transparant, zaken die van belang zijn wanneer je een auto via een derde uit het buitenland haalt.

Hi Rob, Super dat de levering van de Audi A5 perfect is verlopen. Wij wensen jullie veel veilige kilometers toe. Grtz, Team MrWheelson

Uitstekende service! TOP!

Geweldige auto en alles volgens afspraak geleverd. De heren denken mee met je en zoeken naar oplossingen om alles naar mijn wens in te vullen. Klein schoonheidsfoutje met prima service en communicatie opgelost. Zeer tevreden!

Hi Mike, Super om te horen dat je onze dienstverlening met een 9 hebt beoordeelt. Het was een lastige opgave om de auto van jouw dromen te vinden, erg blij dat het op tijd gelukt is! Grtz, MrWheelson Bas

Prima geregeld!

Bij toeval Mr Wheelson gevonden, vanaf eerste moment prima contact en na goede deal, duidelijke afspraken gemaakt en deze zijn ze prima nagekomen! Wel even wachten ,wat logisch is, maar ze komen de afspraken prima na! Mooie Audi Q3 in bezit! Tot de volgende keer , Mr Wheelson

Hi Hans, Wat een supergave Audi hebben we aan je mogen leveren. En natuurlijk inclusief nieuwe 4 seizoenen banden. Veel fijne en veilige kilometers toegewenst namens ons hele team! Grtz, MrWheelson Bas

Zakelijk maar ook wel prettig

Zeer correct in het maken en nakomen van afspraken.

Beste heer Dusseldorp, Bedankt voor deze prachtige beoordeling. Het was erg leuk om deze auto in de Achterhoek af te mogen leveren. Veel fijne en veilige kilometers toegewenst. Grtz, Team MrWheelson Bas

Super!!!

Bas en Han zijn echt top gasten en vriendelijk en komen hun woorden na. Gewoon helemaal top!!! 😎😎😎😎

Hi Hamid, Wat een gave auto hebben we uiteindelijk voor je gevonden. Deze heeft echt alle leuke snufjes. Veel fijne kilometers toegewenst namens ons hele team! Grtz, MrWheelson

Kan niet bestaat niet...!

Kan niet bestaat niet! Wij hebben met ons bedrijf de keus gemaakt om over te gaan op een volledig elektrisch wagenpark. Voor mij was de Kia e-Niro de logische keuze ivm ruimte & actieradius. Ondanks de uitdagende opdracht om op korte termijn (ivm 4% bijtelling) een elektrische Kia Niro te vinden hebben ze bij MrWeelson deze opdracht met 2 handen aangenomen. Tijdens de zoektocht werd ik als komend bestuurder uitvoerig op de hoogte gehouden over de stand van zaken en vorderingen. Na een aantal dagen hadden de mannen van MrWeelson beet & kon de aflevering gepland worden. Lekker snel zonder al te veel rompslomp eromheen. Gewoon goed! Mannen, ga zo door!

Hi Dennis, Je hebt ons wel aan het werk gezet ;) Maar wij zijn er supertrots op dat we een bijna onmogelijke opdracht goed hebben weten uit te voeren. Geniet ervan! Grtz, MrWheelson

Geweldig !!!!

Een super team Bas en Han bedankt voor jullie meedenken om onze droomauto uiteindelijk in perfecte staat af te leveren Echt aan te bevelen ,ook in raad en daad hele fijne mensen die staan voor hun product Top!!!!

Hi Brigitte, Het was even zoeken voor de perfecte auto, maar we zijn blij dat we deze uiteindelijk hebben gevonden voor jullie. Veel plezier ermee! Grtz, MrWheelson

Great support and very friendly team!

The team from Mr Wheelson have provided me a great support from the time of first contact throughout the entire purchasing process. Further, they have been also of great assistance regarding any questions from my side with friendliness, professionalism and efficiency.

Hi Renan, It was great to find this beautiful white car for you. Hope you will enjoy it for many many kilometers! Grtz, MrWheelson

Afspaak is afspraak

Vandaag mijn nagenoeg nieuwe E klasse opgehaald bij mrWheelson. Auto is exact zoals besproken in nieuwstaat. Team Bas en Han is zeker aan te raden. Over 3 jaar maar weer een nieuwe bij hun bestellen.

Beste Johan, Het was even zoeken naar de perfecte auto, maar we zijn er enorm blij mee dat we je deze schitterende Mercedes hebben mogen leveren. Geniet ervan! Grtz, MrWheelson

TOP TOP TOP

In 1 woord TOP

Beste Harold, We zijn blij dat je zo tevreden bent met je nieuwe aankoop! Bedankt voor deze korte en bondige review. Grtz, MrWheelson

Super tevereden “TOP”

Snel geregel van A tot Z

Beste Tai, Je hebt echt een schitterende Mercedes uitgezocht op MrWheelson.nl. We zijn blij dat we jouw droom hebben kunnen waarmaken. Veel veilige kilometers toegewenst! Grtz, MrWheelson

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een onvergetelijk avontuur, zo kan ik het aankooptraject van A tot Z bij MrWheelson het beste omschrijven;\r\nNog nooit was de aankoop zo leuk, transparant en persoonlijk als bij MrWheelson. Vanaf het eerste contact via hun website tot uiteindelijk het in ontvangst nemen van de sleutels door MrWheelson (Bas Oude Luttikhuis) himself.\r\n\r\nIk had een wat eigenaardige wens, een strak witte BMW 218i met zwarte, liefst mat zwarte velgen. Het moest een benzine versie zijn die er als nieuw zou uitzien maar met een prijs van een leuke middenklasse hatchback. Nou, niets teveel gezegd want binnen 24 uur nam MrWheelson contact met mij op want ze hadden een paar hele mooie modellen voor mij gevonden! En allemaal in topstaat verkerende BMW\'s direct bij de BMW dealer vandaan. \r\nKeuze was snel gemaakt.\r\nEcht het hele traject van dichtbij meegemaakt, het transport vanuit Duitsland, aankomst in Nederland, RDW keuring, papierwinkel import en belastingdienst, echt al het denkbare werk wordt je uit handen genomen.\r\n\r\nComplimenten ook voor Han, de man die achter de schermen zorgt dat alles op rolletjes loopt. Ook super leuk dat toen de auto in Nederland aankwam Han mij direct via Facetime de eerste beelden van mijn toekomstige BMW life liet zien!\r\nEnkele dagen na keuring RDW was het zover; MrWheelson kwam de prachtige BMW afleveren, en onze oude cabriolet nam MrWheelson direct mee retour, Hier hadden wij een keurige inruilprijs voor terug gekregen.\r\nKortom: helemaal top!

Beste Rick, We hebben genoten van je enthousiasme en kunnen er niet op wachten om je volgende auto te mogen leveren. Veel plezier met je cabrio! Grtz, MrWheelson

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer correct bedrijf met deskundige mensen die luisteren en leveren wat je vraagt. De auto die geleverd is was perfect en de service van hun idem dito. Wil je een auto uit buitenland importeren, dan is dit het juiste adres!

Bedankt Reyer voor deze mooie beoordeling. Wij zijn er trots op dat we je hebben mogen helpen bij de zoektocht en aankoop van deze schitterende BMW. Veel fijne en veilige kilometers toegewenst namens ons hele team! MrWheelson Bas

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Met tomeloze inzet gezocht en scherp aangeboden!

Beste Remco, Onze gezamenlijke zoektocht naar jouw ultieme Land Rover was er een vol met teleurstellingen en opwinding. We zijn blij dat je jouw droomauto gevonden hebt en zijn er trots op dat we je hebben mogen helpen alle opties inzichtelijk te krijgen en de juiste keuzes te maken. We wensen je graag veel fijne en veilige kilometers toe! Met vriendelijke groet, MrWheelson Bas Oude Luttikhuis

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer tevreden! Mooie, jonge C180 voorzien van zwart essenhouten middenconsole gevonden op de Duitse website van MB. \r\nZelf importeren is niet moeilijk, maar er komt wel een hoop bij kijken. Mijn grootste zorg was echter het verkopen van mijn eigen auto voor een goed bedrag (C220 uit 2015). Gelukkig kreeg ik contact met Bas van MrWheelson en hij kon mij een keurig voorstel doen. Afgelopen vrijdag de auto opgehaald en ik ben echt super tevreden. Bas, enorm bedankt voor het beantwoorden van al mijn vragen en het wegnemen van mijn angst mbt het kopen van een auto via internet. Ik kan dit echt iedereen aanraden (en dat zal ik ook zeker doen!).\r\n

Beste Wout, Wat een prachtige auto heb je ontvangen afgelopen week. De combinatie dashboard afwerking en exterieur kleur is echt bijzonder. Het was even zoeken, maar ik ben blij dat we je droomauto gevonden hebben. We bedanken je namens ons hele team graag voor deze mooie beoordeling en wensen je graag veel fijne en veilige kilometers toe. Met vriendelijke groet, Team MrWheelson

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Klantcontact gehad vanaf het 1e moment, tot de levering. Maar, ook daarna nog wat things to do!\r\nNa de levering, laat Bas en Han, zien dat ze mannen zijn die hun woord houden! Professioneel en betrouwbaar, is hetgeen wat blijft staan, erg fijn!

Hi Rkia, Top dat we uiteindelijk jouw droom Evoque hebben gevonden en dat die inmiddels helemaal aan jouw wensen voldoet. Geniet ervan! Met vriendelijke groet, MrWheelson Bas & Han

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mijn ervaring met MrWheelson is uitstekend!! Vanaf het begin tot het eind een prima contact gehad met Bas en Han, alle vragen (dat waren er nogal wat), werden snel en correct beantwoord. Uiteindelijk een mooie A45AMG gekocht in Duitsland, het hele traject kunnen volgen dmv foto’s, filmpjes en mails. Nu 2 weken verder en zeer tevreden!!! Een keurig bedrijf dat doet wat zegt, ( waar zie je dat nog?), kortom een dikke 10!!!

Hi Richard, Je hebt echt een supergave Mercedes via MrWheelson gekocht. Geniet er lekker van! Grtz, MrWheelson

Bedankt voor het delen van deze ervaring. We hebben lang moeten zoeken, maar hebben uiteindelijk exact de auto gevonden zoals jij hem in gedachten had. veel fijne en veilige kilometers toegewenst namens ons hele team! Met vriendelijke groet, Team MrWheelson

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mijn ervaringen zijn zeer positief. Als advocaat ben je altijd voorzichtig, maar in dit geval hoefde dat niet. Een auto vanuit Duitsland naar Nederland laten importeren is een bijzondere ervaring. Alle afspraken zijn nagekomen en de service voor en na de aankoop was prima.

Beste heer Juan, Leuk te lezen dat de ervaringen zeer positief zijn. Bij de aanschaf van een auto kun je inderdaad niet voorzichtig genoeg zijn. We zijn blij dat we u hebben mogen helpen om uw droomauto te vinden. Met vriendelijke groet, Team MrWheelson

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf ik ben maanden geleden bezig geweest om een jong gebruikte via MR Bas Wheelson naar nederland te halen.\r\nUiteindelijk 1 gevonden en aanbetaald en over en weer gefeliciteerd. Echter er was een klein verschil in de uitvoering geen Panorama dak maar een open dak.\r\nDit is sorry voor mij lengte van 2.00 meter en lange rug niet te zitten. Met Panorama geen probleem.\r\nKeurig en echt heel keurig aanbetaling terug gestoord en verder gaan kijken. Na 4 maanden rust heb ik vandaag weer gebeld omdat ik km vreet en wil \r\nweten hoe de markt zich verder ontwikkeld heeft dus met andere woorden nog niks gekocht en vertrouwen. groet Frans-jozef

Beste Frans-Jozef, Bedankt voor deze positieve beoordeling. Jammer dat de eerste keer het panoramadak niet aan de verwachtingen voldeed. We gaan ons best doen deze keer de juiste te vinden. Met vriendelijke groet, MrWheelson Bas Oude Luttikhuis

Over MrWheelson

MrWheelson is een online platform waar je eenvoudig een auto uit het buitenland kunt vergelijken en kopen. Uniek aan Mr Wheelson is dat het aanbod afkomstig is van merkdealers uit heel Europa. De prijzen op Mister Wheelson zijn geheel rijklaar inclusief Nederlandse kentekenplaten, BPM, BTW, onderhoudsbeurt, APK en 1 jaar garantie. Bij MrWheelson heb je de mogelijkheid om je huidige auto in te ruilen. Ook kun je gebruik maken van verschillende leasevormen: particuliere huurkoop en private lease en zakelijke financial en (netto) operational lease. MrWheelson, wel de voordelen van het importeren van een auto, maar niet het gedoe. Jij kiest de auto, wij regelen de rest.