Erg blij dat ik met mr Wheelson (en Bas) in zee ben gegaan.

Bij toeval op de site terecht gekomen. Bas heeft mij heel goed begeleid bij het aankoopproces. Een auto online kopen was toch wel spannend. Maar alle lof voor Bas en zijn team. Filmpje van de auto ontvangen en de verdere afspraken zijn prima nagekomen. Auto voldoet volledig aan mijn wensen. Ziet er top uit. Mr wheelson en Bas zijn een aanrader. Hartstikke bedankt!!

Perfecte service!

Ik was op zoek naar een Audi E-Tron, het MrWheelson team heeft mij goed geholpen om de juiste te vinden, te importeren en bij mij thuis te laten afleveren! Bedankt!

Problemen zijn er om opgelost te worden ! Met dank aan mr wheelson en de topservice van Bernhard kan ik nu genieten van mijn tijdelijke auto. Ik ben er superblij mee

Bedankt voor het delen van je ervaring. Er is inderdaad iets misgegaan in de communicatie en dat betreuren we. We zijn een snel groeiend bedrijf en dan merk je dat ons team minder snel is gegroeid dan het aantal aanvragen. Door het delen van jouw ervaring zijn wij precies in staat te zien waar het mis is gegaan. Inmiddels heb je contact gehad met Bernhard en verloopt de communicatie gelukkig weer zoals het hoort. Grtz, Team MrWheelson

Top service!

Ik heb Mr. Wheelson gevraagd te zoeken naar een mini cooper in een unieke kleur groen. Ze hadden ‘m binnen een dag gevonden, in België. Prijsvoorstel, onderhandelingen met de dealer, ze regelen alles. 2 weken later stond hij al op de stoep!

Bedankt Sietse voor het vertrouwen in MrWheelson en deze mooie review. Het vinden van de juiste auto voelt voor ons als het oplossen van een puzzel en is geweldig om te doen. Veel fijne en veilige kilometers toegewenst en met deze mooie aanwinst. Grtz, Team MrWheelson

Mijn eerste lease auto

Paar jaar geleden voor mijzelf begonnen en al die tijd met mijn trouwe oude Zweedse tank gereden. Na een paar jaar werd het toch wel tijd voor iets nieuws. Van het ene uiterste naar het andere. Een elektrische auto! Via Mr Wheelson kwam ik er achter dat het interessant was om die uit Duitsland te halen. Zo gezegd, zo gedaan. Was mij soms beetje onduidelijk wat de status was, maar uiteindelijk goed geregeld en altijd snel antwoord op vragen. Zeker voor herhaling vatbaar!

Beste John, Bedankt voor het vertrouwen, de mooie elektrische auto die je via MrWheelson hebt besteld en het delen van je ervaring. Fijn dat je hebt kunnen profiteren van de interessante BAFA regeling. Wij wensen je graag veel fijne en veilige kilometers toe namens ons hele team. Grtz, Team MrWheelson

Top service.

Erg tevreden

Beste Marcel, Bedankt voor het delen van je ervaring. Top dat je via ons heft weten te profiteren van de BAFA regeling. Wij wensen je graag erg veel fijne en veilige kilometers toe met je elektrische auto. Grtz, Team MrWheelson

Easy, simpel en helder!

Ik was opzoek naar een specifieke auto in een specifieke kleur en uitvoering waarvoor ik in Nederland maar niet kon slagen. Uiteindelijk ben ik bij MrWheelson terechtgekomen. Als snel vond ik de auto in Berlijn via hun site en Leon van MrWheelson heeft dit direct voor mij opgepakt en in gang gezet. De service die daarbij geboden werd was werkelijk uniek. Daar komt bij dat je een auto koopt na het zien van een paar plaatjes en dat is best wel spannend is. Lichte gebruikerssporen zijn nooit volledig uit te sluiten, maar inderdaad zoals ze aangeven letten ze op de allerkleinste details. Bij aankomst in Nederland werden er door Leon direct foto’s gemaakt en doorgestuurd en daarna begon het ‘lange’ wachten. Dat wachten viel dus uiteindelijk reuze mee. Ik heb ervoor gekozen de auto op een afhaallocatie op te halen en Leon vroeg duidelijk of uitleg gewenst was. Al met al kon de auto dus snel mee naar huis. De auto voldoet volledig aan alle verwachtingen en is tiptop afgeleverd. Ik zal zeker nog een keer aankloppen bij MrWheelson als ik mijn zoektocht naar een ander auto start. Bedankt MrWheelson! Het concept is een verrijking voor Nederland, easy, simpel en helder! Precies zoals het kopen van een auto hoort zijn.

Bedankt voor deze prachtige beoordeling Chris, veel plezier en veilige kilometers met je prachtige Cooper S. Grtz, Team MrWheelson

Super auto en een top service

Ik was opzoek naar een specifieke auto in een specifieke kleur. MrWheelson (Leon) heeft mij perfect geholpen en ondanks dat er een aantal auto’s net verkocht waren waar ik interesse in had bleef Leon doorzoeken en contact houden zonder dat hij wist of ik daadwerkelijk een auto zou kopen. Dus de service was super. Daarnaast een auto kopen van “slechts” een paar foto’s vond ik erg spannend omdat je de krasjes, kleine deukjes etc. waarschijnlijk niet ziet. Na aankoop bleek er bij de inspectie op locatie door MrWheelson steenslag geconstateerd te zijn en zij hebben ervoor gezorgd dat er nog een nieuwe ruit inkwam voor transport. Op de kleinste details wordt er dus gelet. Toen de auto eenmaal in Nederland was, kreeg ik direct een filmpje van de auto zodat ik nog meer uitkeek naar het moment dat ik de auto kreeg. Ik heb ervoor gekozen de auto op te halen en op de ophaal locatie kreeg ik deskundige uitleg en kon ik de auto snel meenemen. De auto voldoet aan al mijn verwachtingen. Nogmaals bedankt voor de goede service MrWheelson en Leon!

Beste Sylvie, Wat een prachtige auto hebben we voor je mogen regelen! Bedankt voor het delen van je ervaring. Veel fijne en veilige kilometers toegewenst. Grtz, Team MrWheelson

Import m.b.v. MrWheelson is klasse !!

Best lang getwijfeld of het 'onbekend met importeren', bij een 'onbekend bedrijf', welke zaken doet via internet/telefoon/email voor een auto die je alleen ziet vanaf een plaatje en dan ook nog eens vanuit het buitenland, nu wel zo'n handige zet is. Je leest toch vaak genoeg 'oeps... we zijn in de maling genomen'. We zijn op de site van MrWheelson terecht gekomen en zijn na een ongelooflijk goede service, diverse telefoontjes om alle zorgen weg te nemen, de nodige toelichtingen bij woord en per email, op een zeer professionele wijze in slechts enkele weken tijd, de eigenaar geworden van een import auto uit Duitsland. Niets dan lof over de service (zeker die van Rene !), waarbij geen moeite teveel was en deze verlening van service soms wel 24/7 leek. De auto voldeed aan alle verwachtingen. Voor de deur per trailer afgeleverd en de inruilauto direct meegenomen. Alle papieren perfect in orde. Geen enkel minpunt te benoemen. Ja.... MrWheelson is een aanrader !!!

Beste Angel, Dit zijn de reviews waar we het voor doen. Wat fijn dat je jouw ervaring hebt gedeeld. Veel fijne en veilige kilometers toegewenst! Grtz, Team MrWheelson

goed geregeld!

Met MrWheelson een jonge Duitse occasion gekocht. alle communicatie was snel en duidelijk (zowel tel. , email en whatsapp) Auto helemaal in orde. ipv de beloofde 3 a 4 weken stond de auto met 2 weken voor het huis! geen verassingen, top service!

Beste JW, Het was even zoeken maar we zijn blij dat we de juiste auto voor je gevonden hebben. Bedankt dat je jouw ervaring hebt gedeeld. We wensen je graag veel fijne en veilige kilometers toe. Grtz, Team MrWheelson

Prettig, korte lijntjes en doen wat ze beloven

Voor het eerst op deze manier een auto gekocht. Dienstverlening is vanaf het 1e contact prima. Zaken worden netjes geregeld en bij vragen snel reactie. Wij zijn zeer tevreden over de dienstverlening en zullen hier in de toekomst zeker weer gebruik maken!

Beste Martha, We zijn er trots op dat we jou deze mooie Superb hebben mogen leveren. Bedankt voor het vertrouwen en het delen van jouw ervaring. We wensen je graag veel fijne en veilige kilometers toe. Grtz, Team MrWheelson

Voor ons de eerste keer dat we een auto kopen zonder hem gezien te hebben. De medewerker van Mr Wheelson (Leon) gaf ons vanaf het eerste moment een vertrouwd gevoel en we hebben de stap gewaagd. Het vertrouwen werd niet beschaamd en we rijden nu in een geweldige auto!

Beste Dennis, Een auto kopen zonder dat je hem in het echt hebt gezien vergt veel vertrouwen in onze expertise en ervaring. We zijn er blij mee dat je onze manier van werken als prettig hebt ervaren. Veel fijne en veilige kilometers toegewenst! Grtz, Team MrWheelson

Super begeleiding en afwikkeling, een man een man, en een woord een woord.

Beste Ad, Bedankt voor het vertrouwen en het delen van jouw mooie ervaring met MrWheelson. We wensen je graag veel fijne en veilige kilometers toe met je nieuwe aanwinst. Grtz, Team MrWheelson

Heerlijk ontzorgd

Het gehele traject is prima verlopen. Steeds snelle reacties vanuit MrWheelson. Ook prettig dat je het gehele traject met 1 contactpersoon te maken hebt. Ga zo door!

Beste Ronald, Bedankt voor het vertrouwen en veel fijne en veilige kilometers toegewenst namens ons hele team. Grtz, Team MrWheelson

Geweldig perfect adgehandeld . Elke vraag word direct beantwoord

Geweldig lijn is heel kort

Beste Martin, Super om te horen dat je onze dienstverlening als prettig hebt ervaren. We wensen je graag erg veel fijne en veilige kilometers toe in je nieuwe auto. Grtz, Team MrWheelson

Super, zeer ongedwongen en ga het met de volgende auto weer doen.

Heb het als een zeer goede spannende ervaring ervaren. Rijden nu enkele weken een Renault uit Duitsland. Het team Mrwheelson is een super relexed team met goede adviesen. Bas en Han zijn zeer aardige kerels. In Duitsland was alles goed geregeld. Auto bevalt super en is in de conditie zoals belooft. Wij zijn blij en zouden het zo weer doen.

Bedankt voor het delen van je ervaring. De kwaliteit controleren en ons verzekeren van de juiste conditie van de auto is wat we graag doen. Alleen op die manier kunnen we de kwaliteit waarborgen waar wij voor staan. We wensen je graag erg veel fijne en veilige kilometers toe in deze prachtige Renault. Grtz, Team MrWheelson

Helemaal top!! Echt een aanrader.

Wij wouden een Audi A6 uit Duitsland laten importeren. Nadat wij al even met een andere garage hiermee bezig waren en er onderling niet echt uitkwamen ben ik verder gaan zoeken en kwam ik uit bij MrWheelson. Ik kwam in contact met Han Post en er was vanaf mijn kant vrijwel direct vertrouwen. Zeer deskundig, meedenkend en geeft openheid van zaken. Ook de Duitse dealer ,waarvan wij een technisch rapport van de auto kregen was zeer open. Wij hebben de auto niet eens gezien voordat wij hem kochten, maar ik zou het zo weer doen. Wil je een auto laten importeren? Dan moet je echt bij MrWheelson zijn. MrWheelson en met name Han, hartstikke bedankt. Echt top

Beste Huub, Bedankt dat je ons het vertrouwen hebt gegeven om jou te helpen met het kopen van deze prachtige Audi A6. We wensen je graag veel fijne en veilige kilometers toe met deze prachtige auto. Grtz, Team MrWheelson

Prima geregeld

Geheel ontzorgde import, goede support om de diverse hobbels te nemen. Aanrader!

Beste Bart, Bedankt dat je jouw ervaring hebt gedeeld. Geheel ontzorgen is wat we doen en waar we elke dag weer veel plezier aan beleven. We wensen je graag veel fijne en veilige kilometers toe met deze prachtige auto. Grtz, Team MrWheelson

Wil je een auto importeren, zoek niet verder en ga in zee met MrWheelson

Nadat ik besloten had een auto vanuit Duitsland te importeren, ben ik op zoek gegaab naar een partner die me hierin zou kunnen ondersteunen. Met het nodige gemak vond ik de website van MrWheelson, die gelijk vertrouwen wekte door professionaliteit en duidelijkheid in de keuzes van de ondersteuning die je mag kunt kiezen Ik heb gebruik gemaakt van het totale pakket. Nadat ik de auto gevonden had, heb ik de gegevens doorgespeeld aan Han Post van MrWheelson en die heeft het hele traject zeer professioneel begeleidt en afgehandeld. De offerte was duidelijk en gaf weer wat de afspraak was en de verwachtingen. De communicatie betreffende de prces status was pro-actief en duidelijk. Vragen werden snel en realistisch beantwoord. De opgegeven planning van transport, invoer, keuring en te name stelling waren waar gemaakt. Extra inbouw activiteiten werden op mijn wens professioneel en vallundig uitgevoerd. De auto werd keurig thuis, in een afgesloten trailer, afgeleverd. Ook de vragen na de levering werden snel beantwoord. Dit was een ervaring waarvan je van tevoren hoopt dat je die krijgt. Complimenten aan MrWheelson en met name aan de heer Han Post.

Beste Frank, Bedankt dat je jouw ervaring met MrWheelson hebt gedeeld. We wensen je graag veel fijne en veilige kilometers toe met deze prachtige auto. Grtz, Team MrWheelson

Jan-Willem uit Hardenberg Na een bezoek op de site van MrWheelson. Heb ik de auto gevonden, waar ik naar opzoek was. Na contact te hebben gehad met MrWheelson hebben ze het allemaal super geregeld voor mij en ze hebben de auto opgehaald en zelfs netjes thuis gebracht. Ze houden je tijdens het hele proces netjes op de hoogte van de stand van zaken.!! Rond uit geweldig.!!! Ik zou MrWheelson dus echt aanbevelen.!!

Beste Jan-Willem, Het ophalen van de auto in het buitenland tot het thuisbezorgen, op die manier helpen we je graag. We wensen je graag veel fijne en veilige kilometers toe met deze prachtige auto. Grtz, Team MrWheelson

Deskundig, klantgericht en geduldig

Afgelopen december een Volvo XC40 van 4 maanden oud geïmporteerd uit Oostenrijk. De hulp van Han was uitstekend: ter zake kundig, niet opdringerig en transparant over de te volgen stappen en kosten. Je kan zelf kiezen uit de verschillende afhandelingsmogelijkheden. Ik werd goed geïnformeerd en Han was zo attent om enkele foto's te maken toen de auto in NL was gearriveerd. Kortom Mr Wheelson is een betrokken en vertrouwenwekkende partij. Een echte aanrader. Han, bedankt voor de goede zorgen. De auto voldoet helemaal. Groet, Paul

Beste Paul, Het was een flinke zoektocht om de juiste Volvo XC40 te vinden, in Oostenrijk hebben we hem uiteindelijk gevonden. Bedankt voor het delen van je ervaring. We wensen je graag veel fijne en veilige kilometers toe met deze prachtige Volvo. Grtz, Team MrWheelson

Mijn eerste Mercedes en waarschijnlijk niet de laatste

Ik heb een Mercedes GLC laten importeren en de auto heb binnen 4 weken mogen verwelkomen. Alles is goed verlopen en ze staan altijd open voor vragen en opmerkingen. Ik raad Mr Wheelson zeker aan.

Beste Mehmet, Bedankt voor je mooie reviews en super dat ook jij zo flexibel was ;) We wensen je graag veel veilige en fijne kilometers toe in je nieuwe aanwinst. Grtz, Team MrWheelson

Ik heb ooit een bmw 1 serie gekocht

Toevallig zag ik op facebook over deze site. En daar zie ik het team van mr. wheelson. Oa meneer Han Post. Hij is echt proffessioneel in zijn werk, behulpzaam en vriendelijk. Zelf mijn collega ook tevreden over zijn werk ( Han Post ). Kortom...ik was toen erg blij met mijn 1 serie bmw. Binnenkort kom ik weer terug bij jou meneer Han Post. Ben opzoek naar 5 serie bmw 2020.

Beste Henri, Bedankt voor het delen van deze mooie ervaring. Mocht je weer aan een andere auto toe zijn dan staat ons team klaar voor je. Grtz, MrWheelson Han Post Bas Oude Luttikhuis

Top deal.

Een Audi A8 lang gekocht in Duitsland via Mr. Wheelson (Bas Oudeluttikhuis). Zelden zo’n mooie auto gekregen. De begeleiding is werkelijk niet te evenaren, veel goede after-sale. Alles wordt voor je geregeld. Dank Bas voor alles, tot de volgende deal. Vr. Gr. Tattoo Bob Rotterdam.

Beste Bob, Bedankt voor het vertrouwen. Wat een prachtige auto heb je gekocht, je ruilde trouwens ook een schitterende auto in. Heel veel veilige en prettige kilometers toegewenst met deze ruime limo. Grtz, Team MrWheelson Bas

Goede informatie en geduld

Het was heel eng om onze nieuwe auto via internet te kopen. De positieve uitkomst van informatie naar Mr.Wheelson gaf moed om ermee door te gaan. De verkopers gaven tot in details antwoord op onze vragen, waren reëel en geduldig. De aflevering van de auto liep precies volgens plan en zeer correct.

Beste familie S, Bedankt voor deze prachtige reviews. We zijn er blij mee dat we jullie angst voor het online kopen van een auto hebben kunnen wegnemen. We hebben erg van jullie genoten. Erg veel fijne en veilige kilometers met de nieuwe auto toegewenst. Grtz, Team MrWheelson Han, Bas & Jitse.

Over MrWheelson

MrWheelson is een online platform waar je eenvoudig een auto uit het buitenland kunt vergelijken en kopen. Uniek aan Mr Wheelson is dat het aanbod afkomstig is van merkdealers uit heel Europa. De prijzen op Mister Wheelson zijn geheel rijklaar inclusief Nederlandse kentekenplaten, BPM, BTW, onderhoudsbeurt, APK en 1 jaar garantie. Bij MrWheelson heb je de mogelijkheid om je huidige auto in te ruilen. Ook kun je gebruik maken van verschillende leasevormen: particuliere huurkoop en private lease en zakelijke financial en (netto) operational lease. MrWheelson, wel de voordelen van het importeren van een auto, maar niet het gedoe. Jij kiest de auto, wij regelen de rest.