Vriendelijk en professioneel geholpen. Super tevreden met de vw up!

Hallo Hilda, Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om uw ervaring met evt toekomstige klanten te delen. En uiteraard is het altijd erg fijn te lezen dat mensen tevreden zijn. Vriendelijk bedankt namens het gehele team van MvH Auto's

Super service...

Fijne passat gekocht, erg goed geholpen.

Hallo Peter, Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om uw ervaring met evt toekomstige klanten te delen. En uiteraard is het altijd erg fijn te lezen dat mensen tevreden zijn. Vriendelijk bedankt namens het gehele team van MvH Auto's

Netjes bedrijf met goede en mooie auto’s

Komt afspraak netjes na en levert zoals omschreven✅ Nette prijs kwaliteit verhouding✅

Hallo Louis, Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om uw ervaring met evt toekomstige klanten te delen. En uiteraard is het altijd erg fijn te lezen dat mensen tevreden zijn. Vriendelijk bedankt namens het gehele team van MvH Auto's

Echt super

Goede service en erg vriendelijk,en verkopen alleen goede auto's

Hallo Ricardo, Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om uw ervaring met evt toekomstige klanten te delen. En uiteraard is het altijd erg fijn te lezen dat mensen tevreden zijn. Vriendelijk bedankt namens het gehele team van MvH Auto's

Goede auto voor een goede prijs, fijne transparante dienstverlening

Echt een goede deal, goed product en heldere transparante communicatie. Voor de volgende auto gaan wij weer naar mvh!

Hallo Liesbeth, Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om uw ervaring met evt toekomstige klanten te delen. En uiteraard is het altijd erg fijn te lezen dat mensen tevreden zijn. Vriendelijk bedankt namens het gehele team van MvH Auto's

Open kaart, vriendelijk, netjes

De medewerkers, 2 stuks, zijn open eerlijk en vriendelijk. Ook na garantie zijn ze bereid klaar te staan voor je. De auto's zien er op en top uit ! Compleet met geschiedenis.

Hallo H Sijbring Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om uw ervaring met evt toekomstige klanten te delen. En uiteraard is het altijd erg fijn te lezen dat mensen tevreden zijn. Wat moeten we doen voor een 10 als cijfer? Vriendelijk bedankt namens het gehele team van MvH Auto's

Betrouwbaar en eerlijk

Paar weken geleden een Renault clio gekocht en erg blij met deze aankoop! Mijn ervaring met MvH was erg goed! En zeker een aanbeveling voor anderen.

Hallo Diane Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om uw ervaring met evt toekomstige klanten te delen. En uiteraard is het altijd erg fijn te lezen dat mensen tevreden zijn. Vriendelijk bedankt namens het gehele team van MvH Auto's

Vertouwd adres

Goeie service komen hun afspraken na.

Geweldig...super en naar wens..

Zeer tevreden..er is naar een auto gezocht en gevonden naar onze wens..zeer nette behandeling en altijd vriendelijk ..super..dikke pluim.

Hallo Aukje. Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om uw ervaring met evt toekomstige klanten te delen. En uiteraard is het altijd erg fijn te lezen dat mensen tevreden zijn. Vriendelijk bedankt namens het gehele team van MvH Auto's

Prima geholpen, komt z’n afspraken na.

Bij mehdi m’n C4 Picasso gekocht. Eerst telefonisch geinformeerd vanwege de afstand. Op de foto’s was een klein butsje te zien in één van de portieren. Deze werd er dezelfde dag al uitgehaald nog voor dat ik bezichtigd of in onderhandeling was. Iemand met passie voor mooie auto’s.

Hallo Dietrik. Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om uw ervaring met evt toekomstige klanten te delen. En uiteraard is het altijd erg fijn te lezen dat mensen tevreden zijn. Vriendelijk bedankt namens het gehele team van MvH Auto's

Snel, bekwaam en behulpzaam.

Perfecte Service letterlijk tot aan de voordeur. Kan je gerust de auto kopen zonder argwaan. Top bedrijf.

Hallo Mike Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om uw ervaring met evt toekomstige klanten te delen. En uiteraard is het altijd erg fijn te lezen dat mensen tevreden zijn. Vriendelijk bedankt namens het gehele team van MvH Auto's

Dit is de tweede auto die ik bij deze garage gekocht hebt. Hij weet wat hij verkoopt en de service is dik in orde.

Hallo Ronald. Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om uw ervaring met evt toekomstige klanten te delen. En uiteraard is het altijd erg fijn te lezen dat mensen tevreden zijn. Vriendelijk bedankt namens het gehele team van MvH Auto's

Hele aardige mensen en de service was top

Hallo Franz. Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om uw ervaring met evt toekomstige klanten te delen. En uiteraard is het altijd erg fijn te lezen dat mensen tevreden zijn. Vriendelijk bedankt namens het gehele team van MvH Auto's

Golf GTE aangeschaft. Prima deal. Achteraf bleek de passagiers stoelverwarming niet te functioneren. Mocht ik het bij de buren(garage) op mvh kosten laten checken. Uiteindelijk werkende gekregen door de garage en konden wij weer genieten van onze nieuwe auto!

Hallo meneer Bachoe. Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om uw ervaring met evt toekomstige klanten te delen. En uiteraard is het altijd erg fijn te lezen dat mensen tevreden zijn. Vriendelijk bedankt namens het gehele team van MvH Auto's

Prima geholpen en tevreden met mijn auto

Hallo D Meijer. Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om uw ervaring met evt toekomstige klanten te delen. En uiteraard is het altijd erg fijn te lezen dat mensen tevreden zijn. Vriendelijk bedankt namens het gehele team van MvH Auto's

Wij zijn super geholpen! Blij met onze Toyota…

Hallo Gea Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om uw ervaring met evt toekomstige klanten te delen. En uiteraard is het altijd erg fijn te lezen dat mensen tevreden zijn. Vriendelijk bedankt namens het gehele team van MvH Auto's

Uitstekende prijs/prestatie verhouding!

Meerdere auto's bij Mehdi gekocht en altijd dik in orde! Klantvriendelijk en betrouwbaar. Goeie service. Onze huidige auto vrijdag's gekocht en direct de zaterdag mee naar Zuid- Duitsland gereden. Zonder problemen. Inmiddels ruim 70.000 km. mee gereden en nog nooit pech gehad. Super!

Hallo Kor. Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om uw ervaring met evt toekomstige klanten te delen. En uiteraard is het altijd erg fijn te lezen dat mensen tevreden zijn. Vriendelijk bedankt namens het gehele team van MvH Auto's

Een leuk bedrijf met een groot hart voor mooie auto's en veel keuze in hybride 2x proefrit gemaakt. De 1e keer in een Golf GTE de 2e keer in een Audi A3 E-tron. De Audi is het geworden en hebben we bij uiteraard bij MVH gekocht. Bedankt voor de goede service MVH, wij zijn erg tevreden. En komen zeker nog bij jullie terug voor nog een hybride. Veel succes en ga zo door. Nils en Viola Land (Roden).

Hallo Nils en Viola. Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om uw ervaring met evt toekomstige klanten te delen. En uiteraard is het altijd erg fijn te lezen dat mensen tevreden zijn. Jullie zijn uiteraard van harte welkom op het moment dat jullie toe zijn aan iets nieuws. Vriendelijk bedankt namens het gehele team van MvH Auto's

Tot heden zeer tevreden over deze aankoop.

Na enige maanden op zoek te zijn geweest naar een Mitshubishi Outlander op benzine kwam ik op uw website deze automaat tegen. Tot dusver denk ik een prima auto te hebben gekocht.

goede snelle afhandeling

komt snel met een prijs vertelt wat er aan eventuele reparaties aan zit te komen voordat je hem hebt gekocht en geeft hoge inruil goede ontvangst bij binnen komen geeft vertrouwd ge voel

Vertrouwen

Sinds ik een auto heb gekocht bij de MvH Auto's ben ik nog nooit een probleem tegengekomen. Dus we kunnen MvH Auto's vertrouwen

priema

goedebediening en tot nog toe goede aoto

Hallo Ate Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om uw ervaring met evt toekomstige klanten te delen. En uiteraard is het altijd erg fijn te lezen dat mensen tevreden zijn. Vriendelijk bedankt namens het gehele team van MvH Auto's

Super tevreden, voor een volgende auto zeker weer naar MVJ!

Eerst rustig onder het genot van een kop koffie bespreken waar je naar op zoek bent. Er wordt met je meegedacht en geadviseerd. Heel goed gevoel, fijne service! Een heel tevreden klant!

Hallo LK Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om uw ervaring met evt toekomstige klanten te delen. En uiteraard is het altijd erg fijn te lezen dat mensen tevreden zijn. Vriendelijk bedankt namens het gehele team van MvH Auto's

We moesten er een stukje voor rijden maar kwamen terug met onze droomauto

Eindelijk heb ik mijn Beetle voor een scherpe prijs. Ik ben er nog steeds heel blij mee. Prima service.

Hallo Jet. Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om uw ervaring met evt toekomstige klanten te delen. En uiteraard is het altijd erg fijn te lezen dat mensen tevreden zijn. Vriendelijk bedankt namens het gehele team van MvH Auto's

Een solide bedrijf

voor mij even wennen om niet te kunnen onderhandelen over de prijs van een auto. Maar het was een "meeneemprijs", een goede prijs, en (tot nu toe) blij met de aankoop.

Hallo Paul. Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om uw ervaring met evt toekomstige klanten te delen. En uiteraard is het altijd erg fijn te lezen dat mensen tevreden zijn. Vriendelijk bedankt namens het gehele team van MvH Auto's

Industriepark 2 9351PA Leek