Betrouwbare plek om uw auto te kopen!

Betrouwbare plek om uw auto te kopen! Een week geleden mijn nieuwe auto (toyota corolla 2019) opgehaald. Alles was zo als afgesproken. Bij ophalen zag ik de nieuwe auto nergens staan, maar dat had achteraf een reden.☺️ net als bij de bezichteging werden we vriendelijk ontvangen, en namen ze ruim de tijd voor ons. Na een lekkere bak koffie werd de nieuwe auto opnaam gezet, de inruil auto gevrijwaard. Nog een gezellig praatje, en toen de nieuwe auto.. ja hij had niet beloofd, maar buiten de nieuwe apk had hij ook nog een deukje in de deur weg laten halen! Netjes!! De auto stond binnen te blinken met een mooie strik er op!! Echt heel leuk! MVH auto's Bedankt voor de goede service!!

Erg fijn

Opzoek naar een grotere auto kwamen we op deze site terecht, na t zien van de foto's was ik al verliefd op de auto, en na de proefrit helemaal verkocht. De service van dit bedrijf is super. Wij zijn tevreden.

What you see is what you get

Gewoon no nonsense, vriendelijk en prettig afspraken mee te maken. Enkele weken geleden een occasion aangeschaft en een auto ingeruild; dat verliep ons allemaal erg vlot: en dat was erg prettig. Dank!

Hallo Jerrie. Hartelijk dank voor uw aanbeveling. Fijn te horen dat alles als prettig ervaren is. En leuk dat u de moeite heeft genomen evt toekomstige klanten een beeld te geven hoe wij werken. Bedankt namens het gehele team van MvH Auto's.

Top service, vriendelijk en helder!

We waren al een tijd op zoek naar een Kia Niro. MVH auto’s hadden er een paar staan en daar zat de perfecte Niro voor ons tussen. Onder het genot van een kop koffie onze aanvullende wensen kenbaar gemaakt waaronder een trekhaak, grote beurt en APK, was de deal snel gemaakt. Volgende week was de auto helemaal klaar en zijn wij heel erg blij met de service en de Niro rijdt geweldig.

Hallo Fam van der Eng. Hartelijk bedankt voor deze prachtige review. En goed te lezen dat onze werkwijze als prettig wordt ervaren. Bedankt namens het gehele team van MvH Auto's

dik tevreden!

vriendelijke, respectvolle en ongedwongen manier van verkopen. ruime keuze aan nette en verzorgde auto's van goede kwaliteit. snelle service. zeker geen habi-babi bedrijf.

Hallo meneer van de Horst. Hartelijk dank voor deze positieve review. Erg fijn te lezen dat onze manier van zaken doen als prettig wordt ervaren. Bedankt namens het gehele team van MvH Auto's

Bedankt voor de positieve review

Prettig behandeld

Overdracht was prima geregeld. Een grote strik op mijn ‘nieuwe ‘ was een super leuke verrassing.

Hallo. Bedankt voor uw positieve review. Goed te horen dat de rode strik als prettig ervaren is. Bedankt namens het gehele team van MvH Auto's

Top autobedrijf!

Uitstekend geholpen en heel erg tevreden met mijn aankoop!

Bedankt voor uw positieve review. Bedankt namens het gehele team van MvH Auto's

Vriendelijk, snel en netjes. Goede communicatie.

Hallo Irma. Hartelijk dank voor deze positieve review. Bedankt namens het gehele team van MvH Auto's

Neemt de tijd voor je. Is correct.

Hartelijk dank voor uw review. Fijn te lezen dat u ons aanbeveelt. Bedankt namens het gehele team van MvH Auto's

Eerlijk, transparant en een goede prijs

Hele dikke Focus ST gekocht met een paar kleine puntjes. Was gelijk enthousiast van de auto en heb een paar dagen later de knoop doorgehakt na het inruilaanbod (van mijn vorige Focus ST) en de afleverafspraken tegen een kleine meerprijs (kleine onderhoudsbeurt). Al met al een top bedrijf die op de huidige manier van verkopen zeker nog jarenlang kan blijven bestaan.

Hallo Amrish. Hartelijk dank voor uw positieve review. Bedankt namens het gehele team van MvH Auto's

Vlot en duidelijk

Geen grootspraak maar duidelijk binnen 15 min was het klaar.

Hallo Henk. Bedankt voor uw recensie. Leuk dat u onze werkwijze als prettig heeft ervaren. En leuk dat u de moeite heeft genomen dit te delen met evt toekomstige klanten. Bedankt namens het gehele team van MvH Auto's

Klantvriendelijk, eerlijk en betrouwbaar

MvH Auto's is samenwerking met Autoservice van Bergen een ijzersterk duo in service. De medewerkers zijn vriendelijk, behulpzaam en deskundig en ze verkopen goede producten.

Hallo Piet. Bedankt voor uw review. Bedankt namens het gehele team van MvH Auto's

Prettig aankooptraject vanaf het eerste contact tot de overdracht

Bij MvH Auto's stond dé auto die we zochten, een zeer fraaie Hyundai i10 Comfort automaat. Vriendelijk contact vanaf het eerste moment. Erg behulpzaam en helder over de gang van zaken. Ondanks de meeneemprijs was er wat ruimte om te onderhandelen en konden we onze eigen auto inruilen. De overdracht verliep soepel en het nodige papierwerk was snel geregeld. We zijn erg tevreden met de aankoop.

Hallo Fam. Haan, Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om uw ervaring met evt toekomstige klanten te delen. Uiteraard is het altijd erg fijn te lezen dat mensen tevreden zijn. Vriendelijk bedankt namens het gehele team van MvH Auto's

Prima en betrouwbaar autobedrijf met vakkundig personeel

Vakkundig autobedrijf die de tijd neemt en onder het genot van een kop koffie rustig je wensen aanhoort naar wat voor auto je op zoek bent. Uiteindelijk een mooie Peugeot 3008 gekocht waar ik nog steeds met veel plezier in rij. Wanneer je op zoek bent naar een mooie en betrouwbare auto is het zeker de moeite waard om eens bij MvH Auto's langs te gaan.

Hallo Jan, Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om uw ervaring met evt toekomstige klanten te delen. Uiteraard is het altijd erg fijn te lezen dat mensen tevreden zijn. Vriendelijk bedankt namens het gehele team van MvH Auto's

Vriendelijk en correct

No nonsense

Hallo P, Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om uw ervaring met evt toekomstige klanten te delen. Uiteraard is het altijd erg fijn te lezen dat mensen tevreden zijn. Vriendelijk bedankt namens het gehele team van MvH Auto's

Wij zijn super geholpen . De verkoper was Vakkundig, gaf ons Goed advies zo vonden we snel wat we zochten en zijn er zeer blij mee !

Hallo Rolinka, Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om uw ervaring met evt toekomstige klanten te delen. Uiteraard is het altijd erg fijn te lezen dat mensen tevreden zijn. Vriendelijk bedankt namens het gehele team van MvH Auto's

Wij zijn blij met onze Seat mi ,de auto pakt goed uit tot heden

Leuk en netjes afgehandeld

Hallo Jille, Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om uw ervaring met evt toekomstige klanten te delen. Uiteraard is het altijd erg fijn te lezen dat mensen tevreden zijn. Vriendelijk bedankt namens het gehele team van MvH Auto's

Deskundig en betrouwbaar

Weet waar hij het over heeft en denkt met je mee voor een juiste keuze passend bij je wensen en budget.

Hallo Kim, Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om uw ervaring met evt toekomstige klanten te delen. Uiteraard is het altijd erg fijn te lezen dat mensen tevreden zijn. Vriendelijk bedankt namens het gehele team van MvH Auto's

Goede garage met vriendelijk personeel.

Mooie Passat GTE als gezinsauto gekocht. Bij MVH auto’s zijn wij goed geholpen. Vriendelijk en professioneel personeel. Ik zou MVH’ auto’s zeker aanbevelen.

Fijn contact en goede service

We hebben een fijne auto gekocht en zijn op een prettige manier geholpen. Ook toen de auto binnen korte tijd gebreken had bleven ze vriendelijk en we kregen goede service en kosteloze reparatie. geweldig. Ze hebben de auto persoonlijk en gewassen terug gebracht.

Hallo Jennie en Margaret, Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om uw ervaring met evt toekomstige klanten te delen. Uiteraard is het altijd erg fijn te lezen dat mensen tevreden zijn. Vriendelijk bedankt namens het gehele team van MvH Auto's

Goed geholpen, MVH neemt alle tijd en heeft veel kennis over GTE modellen

Het team van MVH neemt alle tijd voor je. Fijn is dat er veel aanbod is in GTE waardoor er veel kennis is en je ook verschillende modellen kan zien. Ik kreeg een nette inruil prijs voor mijn BMW, niet te hoog, niet te laag, markt conform. Ik kan MVH auto's van harte aanbevelen. Bedankt!

Hallo Andre, Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om uw ervaring met evt toekomstige klanten te delen. Uiteraard is het altijd erg fijn te lezen dat mensen tevreden zijn. Vriendelijk bedankt namens het gehele team van MvH Auto's

Vriendelijk, Reageren op vragen Geven informatie Geduld

Hallo Sytse, Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om uw ervaring met evt toekomstige klanten te delen. Uiteraard is het altijd erg fijn te lezen dat mensen tevreden zijn. Vriendelijk bedankt namens het gehele team van MvH Auto's

Uitstekend geholpen. Ik heb nu een prima auto waar ik erg bij mee ben.

Hallo S, Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om uw ervaring met evt toekomstige klanten te delen. en uiteraard is het altijd erg fijn te lezen dat mensen tevreden zijn. vriendelijk bedankt namens het gehele team van MvH Auto's

Goede service vriendelijk personeel/eigenaar

Ik werd vriendelijk en professioneel geholpen en de auto werd als nieuw afgeleverd !

Hallo Hilda, Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om uw ervaring met evt toekomstige klanten te delen. en uiteraard is het altijd erg fijn te lezen dat mensen tevreden zijn. vriendelijk bedankt namens het gehele team van MvH Auto's