Goede ervaring

Goed geholpen en zeer tevreden :-)

Top service

Snelle aktie na opdracht om een auto te bekijken en bij goedkeuring mee te nemen!!

Aankoop auto. Alles netjes doorgenomen zodat je weet hoe je de auto koopt. Auto voldoet perfect aan de verwachtingen. Keurig bedrijf, ook de werkplaats verdient een pluim! Zeer aan te bevelen!!

Beste Henk. we willen u graag vriendelijk bedanken voor deze perfecte review. Het is voor ons en de toekomstige klanten altijd fijn te lezen dat u tevreden bent. Wij bedanken u dan ook dat u even de moeite heeft willen nemen om uw aanbeveling nader te beschrijven. En uiteraard wensen wij u nog veel plezier en veilige kilometers in uw trouwe bestel auto.

Prima geholpen

Leen auto mogen gebruiken, en bij aankoop andere auto fijne afspraken gemaakt.

Bedankt voor uw positieve review

Uitstekend!

Vlot en vriendelijk behandeld door enthousiaste verkoper. De juiste auto werd middels een zoekopdracht gevonden en keurig afgeleverd. Zeer tevreden over dit bedrijf en kom hier zeker nog eens terug.

Beste Paul. Hartelijk dank dat u ons aanbeveelt. Het was ook vanuit onze kant prettig zaken doen en we kijken uit naar de volgende keer. Maar tot aan die tijd wensen wij u nog erg veel plezier en veilige kilometers in uw prachtige luxe bedrijfs auto..

Klantvriendelijk

Vriendelijk en geduldig te woord gestaan Duidelijke uitleg gekregen.

Hallo Jos. Hartelijk bedankt voor deze review. Fijn te lezen dat u ons aanbeveelt.

Erg goede service

Snel en erg goed geholpen.

Hallo Jos. Hartelijk dank voor deze perfecte review.

Prettig geholpen

Een zeer klantvriendelijke verkoper die zich aan zijn woord houd ook als er na de verkoop iets aan de auto mankeerd en het dan goed oplost

Fam Luijmers. Hartelijk dank voor deze zeer positieve recensie. Erg fijn te lezen dat u tevreden bent met onze service. Wij wensen u dan ook erg veel plezier en veilige kilometers in de Fiat. Mvg

Tevreden

Heb een Twingo gekocht, proefrit gemaakt, vriendelijk te woord gestaan,prima service, goede inruil voor mijn 20 jaar oude auto. Dus heel tevreden

Hallo Ineke. Hartelijk bedankt voor uw positieve review. Het doet ons goed te lezen dat u erg tevreden bent. Wij willen u dan ook hartelijk bedanken dat u de moeite heeft genomen om uw cijfer toe te lichten. En wij wensen u uiteraard nog erg veel plezier en veilige kilometers toe in de Renault Twingo. Mvg

Goede service en kwaliteit

Netjes behandeld bij de aankoop en niet moeilijk doen als er wat is na 2 of 3 week.

Beste Fam de Wit. Hartelijk bedankt voor deze bijzonder goede review. Dit wordt erg gewaardeerd en het is dan ook erg fijn te lezen dat jullie erg tevreden zijn. Wij wensen jullie dan ook nog erg veel plezier en veilige kilometers toe in de Opel Corsa. Mvg

Snelle en goede service

Top ervaring

Meneer Pijpker hartelijk dank dat u uw ervaring met ons wilt delen met evt toekomstige klanten. Dit wordt erg gewaardeerd. Wij wensen u nog vele veilige Kilometers toe in uw prachtige Ford Transit Custom. Mvg

Toppers

Vanaf de aankoop goede service. Een no nonsens bedrijf. Samen met v. Bergen.

Beste Linus. Hartelijk dank voor uw aanbeveling en uw positieve recensie.

Beste Harm Ids de Haan. Hartelijk dank voor uw aanbeveling en positieve recensie.

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Peugeot 307 CC gekocht bij dit bedrijf. Ging goed rijdend weg, maar na 1 week al elektrische problemen. Auto heeft 2 weken gestaan bij van Heteren, maar hij heeft hiervoor geen kosten in rekening gebracht, ondanks er geen garantie was. (top) Na een paar dagen begaf de koppeling het. Auto was een rampenproject. Verlies genomen en auto trap verkocht. Rij inmiddels in een saaie, maar betrouwbare focus.

Beste Meneer Zijlstra. Bedankt dat u ons aanbeveelt. Het is natuurlijk altijd spijtig te moeten horen dat mensen achteraf on tevreden zijn met hun auto. Daarom hebben we u dan ook kosteloos van uw probleem afgeholpen ondanks dat u de auto voor een zeer scherp bedrag en zonder enige vorm van garantie of aflever controle had gekocht. Nou is het erg vervelend te moeten lezen dat de auto kort daarna weer een defect vertoonde en dat u toen de auto heeft ingeruild. We hadden liever gezien dat u er nog jaren met plezier in had gereden. Mvg M van Heteren.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vorig jaar een auto gekocht bij Mvh. In de garantie een probleempje prima opgelost !! Nu moest de navigatie een update, geen probleem ook dat wordt keurig geregeld ! Waarvoor Dank !!
  • Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

Meneer van Bergen. Hartelijk dank dat u ons aanbeveelt, en erg fijn te lezen dat u erg tevreden bent over de manier van werken. Mvg M van Heteren.

Mevrouw Visser. Hartelijk dank dat u ons aanbeveelt, en erg fijn te lezen dat u erg tevreden bent over de manier van werken. Mvg M van Heteren.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf De eigenaar is een enthousiast persoon die verstand van zaken heeft. Hij is deskundig en prijs/kwaliteit is prima.

Meneer Wind. Hartelijk dank dat u ons aanbeveelt, en erg fijn te lezen dat u erg tevreden bent over de manier van werken. Mvg M van Heteren.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Met het gezin meerdere auto\'s gekocht goede ervaringen. Prima service

Meneer Bijker. Hartelijk dank dat u ons aanbeveelt, en erg fijn te lezen dat u erg tevreden bent over de manier van werken. We wensen jullie allen natuurlijk ook erg veel rijplezier. Mvg M van Heteren.

Beste meneer Pors. Hartelijk dank dat u ons aanbeveelt, en erg fijn te lezen dat u erg tevreden bent over de manier van werken. Mvg M van Heteren.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een zeer prettig bedrijf dat rustig de tijd voor je neemt en in mijn ogen erg kundig is en zijn afspraken na komt\r\nKortom erg prettig om zaken mee te doen, hebben gedaan.

Beste meneer Hummel. Hartelijk dank dat u ons aanbeveelt, en erg fijn te lezen dat u erg tevreden bent over de manier van werken. Mvg M van Heteren.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Nette en goede auto gekocht. Vriendelijke verkoper en goede service!

Beste Jager. Hartelijk dank dat u ons aanbeveelt, en erg fijn te lezen dat u erg tevreden bent over de manier van werken. Mvg M van Heteren.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed Ik ben blij met deze auto garage zet mijn hartje goed geholpen met autopech keer op keer elke keer stond ook weer klaar als het kan nog niet kunnen maar ze probeert het wel sms hartje mij hartstikke goed geholpen Ik ben blij met hun te doen in Ik ben blij met gratie dat we kunnen gaan doen dat is goed einde

Beste Meneer Oosting. Wij willen u hartelijk bedanken voor deze positieve recensie. U heeft helaas wat klachten ondervonden met de door u aangeschafte auto. Deze is bij ons ingeruild en er bleken achteraf toch onoverkoombare mankementen aan uw auto te zitten. Hoewel wij dit niet hebben kunnen voorkomen hebben we u er niet mee laten zitten en hebben we gezamenlijk voor een andere auto gekeken. En de probleem auto keurig terug genomen. Fijn te lezen dat u tevreden bent en we hopen u in de toekomst van dienst te mogen zijn. Mvg

Beste Leo Pors. Hartelijk bedankt voor uw aanbeveling en uw positieve recensie.

Beste Rob Tijdeman. Hartelijk bedankt voor uw aanbeveling en uw positieve recensie.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Betrouwbare en vriendelijke garage waar je goed en snel geholpen wordt. Eerlijke prijzen en er wordt goed meegedacht.

Beste Stephan Heining. Hartelijk bedankt voor uw aanbeveling en uw positieve recensie.