Toppers

Vanaf de aankoop goede service. Een no nonsens bedrijf. Samen met v. Bergen.

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Peugeot 307 CC gekocht bij dit bedrijf. Ging goed rijdend weg, maar na 1 week al elektrische problemen. Auto heeft 2 weken gestaan bij van Heteren, maar hij heeft hiervoor geen kosten in rekening gebracht, ondanks er geen garantie was. (top) Na een paar dagen begaf de koppeling het. Auto was een rampenproject. Verlies genomen en auto trap verkocht. Rij inmiddels in een saaie, maar betrouwbare focus.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vorig jaar een auto gekocht bij Mvh. In de garantie een probleempje prima opgelost !! Nu moest de navigatie een update, geen probleem ook dat wordt keurig geregeld ! Waarvoor Dank !!
  • Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf De eigenaar is een enthousiast persoon die verstand van zaken heeft. Hij is deskundig en prijs/kwaliteit is prima.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Met het gezin meerdere auto\'s gekocht goede ervaringen. Prima service

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een zeer prettig bedrijf dat rustig de tijd voor je neemt en in mijn ogen erg kundig is en zijn afspraken na komt\r\nKortom erg prettig om zaken mee te doen, hebben gedaan.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Nette en goede auto gekocht. Vriendelijke verkoper en goede service!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed Ik ben blij met deze auto garage zet mijn hartje goed geholpen met autopech keer op keer elke keer stond ook weer klaar als het kan nog niet kunnen maar ze probeert het wel sms hartje mij hartstikke goed geholpen Ik ben blij met hun te doen in Ik ben blij met gratie dat we kunnen gaan doen dat is goed einde

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Betrouwbare en vriendelijke garage waar je goed en snel geholpen wordt. Eerlijke prijzen en er wordt goed meegedacht.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heel leuk gesprek gehad met de eigenaar en daarna diverse proefritten gemaakt.Uiteindelijk een mooie VW Up gekocht.\r\nDe hele transactie is heel prettig en ongedwongen verlopen.\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede benadering en afhandeling van inruil en verkoop prijs technies goed.

zeer slecht, onaanvaardbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed en eerlijk geholpen. Inclusief voorspelling van onderhoud in toekomst.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf prettige samenwerking gehad met MVH auto\'s.... laat alleen uw auto niet bij de buren van Bergen repareren die hebben er een ongelovelijke bende van gemaakt waarbij ik uiteindelijk weer een dikke 1000 euro kwijt was bij me eigen garage (na vervangen waterpomp distributie riem stond de gehele motortiming verkeerd en alles was houtje touwtje gedaan, dashboard glas is na onderhoud van binnen vol olieplekken wat er vreselijk uitziet in de zon, tie-rips gebruikt om bodemplaat vast te hangen).

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Auto gekocht

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer positief en betrouwbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ontzettend aardig geholpen. Alles staat keurig op papier. Wat er met de auto aan de hand is en wat ze er aan hebben gedaan. Keurige en nette service toe achteraf bleek dat er een defect in een slang zat. Deze werd geheel gratis bij ons thuis gezonden. Dankjewel. We zijn heel blij met onze Nisan Qashqai.