priema

goedebediening en tot nog toe goede aoto

Super tevreden, voor een volgende auto zeker weer naar MVJ!

Eerst rustig onder het genot van een kop koffie bespreken waar je naar op zoek bent. Er wordt met je meegedacht en geadviseerd. Heel goed gevoel, fijne service! Een heel tevreden klant!

We moesten er een stukje voor rijden maar kwamen terug met onze droomauto

Eindelijk heb ik mijn Beetle voor een scherpe prijs. Ik ben er nog steeds heel blij mee. Prima service.

Een solide bedrijf

voor mij even wennen om niet te kunnen onderhandelen over de prijs van een auto. Maar het was een "meeneemprijs", een goede prijs, en (tot nu toe) blij met de aankoop.

No nonsens, duidelijk verhaal en goede service

Audi avant TDI gekocht bij MVH. Goede ontvangst, duidelijk verhaal en men heeft kennis van zaken. Auto rijdt super, in de toekomst zullen wij hier zeker weer klant zijn.

TOP auto voor top prijs

Zeer goede ervaring met verkoper, weet waarover hij praat en komt afspraken na.

Goede service!!!

Mooie auto gekocht...goede service,en lekker dichtbij huis!!

Aandacht voor de klant

Uitstekend geholpen goede deal afgesloten keurig afgehandeld. Ben tot nu toe zeer tevreden met mijn aankoop

Goede advies en maakt waar wat hij zegt

Hij heeft goed advies gegeven en eerlijk advies welke auto het best konden kopen en dacht heel goed met ons mee. Ook is hij heel eerlijk. Hij heeft ons dingen beloofd en ook is hij het na gekomen. We komen zeker terug als we een nieuwe auto zoeken! Zeer tevreden!!! We genieten elke dag van de auto

Leuk, klantvriendelijk en uitstekende service.

De aankoop van een Ford Focus verliep prima. Naast een klantvriendelijke verkoper kwam er sowieso een nieuwe apk op terwijl deze nog 5 maanden geldig was. Tijdens de eerste snelweg rit was er enig onbalans merkbaar in het stuur. Het probleem werd kosteloos dezelfde dag opgelost. Al met al een zeer tevreden klant!

Snelle handel met een goede prijs kwaliteit verhouding

Rechtvaardige eigenaar

Eerlijk waar,top service

Zeer vriendelijk en erg duidelijk

Ik ben door Mehdi zeer vriendelijk behandeld , dankzij hem weet je direct waar je aan toe bent

Goede en eerlijke verkoper

Goede en snelle afwikkeling

Keurig auto handelaar bedrijf

zeer nette en goed tewoord staande handelaar Praat lekker over zijn vakkennis.

Prijs/kwaliteit verhouding uitstekend

Redelijke prijs voor één heerlijke auto, mijn ervaring tot nog toe is Geen gebreken bekend :) Blij mee dus!

Vriendelijke medewerker.

Klantvriendelijk bedrijf. Prima informatie.

Hallo Roel. Vriendelijk bedankt dat u de moeite hebt genomen evt toekomstige klanten te vertellen hoe uw ervaring is. Bedankt voor deze positieve review. En fijn te lezen dat u ons aanbeveelt. Mvg MvH Auto's

Snel ,maar als er dan iets mis blijkt te zijn ,helaas kan ik niets voor u doen

Helaas een mankement aanpas gekochte auto, Maar Mvh wou ons niet helpen/tegemoet komen. Zou toch netjes zijn geweest om in ieder geval iets te doen Helaas wel beetje jammer

Beste Fam Pettinga. Hartelijk bedankt voor uw review. Fijn dat u uw ervaring deelt met evt toekomstige klanten. Wij betreuren het feit dat u ons niet aanbeveelt omdat u teleurgesteld bent in het feit dat wij niks voor u hebben kunnen doen nadat er een onderdeel storing gaf aan jullie auto. Ik wil daarom uw geval graag even uitleggen aan de evt toekomstige klanten die dit lezen. Wij verkopen de meeste auto's tegen zeer scherpe zo mee neem prijzen. Dat houd letterlijk in dat ze verkocht worden tegen handels prijzen en dat daar dan ook geen onderhoudsbeurt en of uitgebreide garantie pakketten bij in zitten. Dit is allemaal wel mogelijk tegen meer prijs. Dit alles wordt de klant duidelijk verteld bij aanschaf en de klant kan dan zelf kiezen hoe ze de auto willen kopen. Dit is terug te lezen in bijna alle reviews die we krijgen dat er duidelijk, open en vooral eerlijk en oprecht verteld wordt hoe het zit en werkt bij ons. En ook in dit geval is de auto mee genomen voor een handels prijs waarbij we niks aan de auto hebben gedaan oid. Als er dan na een paar maanden een onderdeel storing geeft wat niemand had kunnen voorkomen op wat voor manier dan ook dan kunnen wij daar ook helaas niks aan doen laat staan er garant voor staan. Er bestaan helaas geen auto's die nooit stuk gaan en auto rijden kost helaas geld. We wensen jullie uiteraard veel plezier en veilige kilometers toe in de door jullie aangeschafte occasion Mvg MvH Auto's

Goede prijs kwaliteit verhouding snel contact

Goede prijs kwaliteit verhouding snel contact

Hallo Bart. Vriendelijk bedankt dat u de moeite hebt genomen evt toekomstige klanten te vertellen hoe uw ervaring is. Bedankt voor deze positieve review. En fijn te lezen dat u ons aanbeveelt. Mvg MvH Auto's

Een bjusterbaarlik bedriuw!

Geweldig!

Klantvriendelijk en recht door zee

Een aantal malen een auto binnen ons gezin bij Mehdi gekocht. Hij denkt mee in oplossingen en de auto’s zijn scherp geprijsd!

Hallo Harma. Vriendelijk bedankt dat u de moeite hebt genomen evt toekomstige klanten te vertellen hoe uw ervaring is. Bedankt voor deze zeer positieve review. Wij zijn ook blij jullie als klant te mogen hebben. Mvg MvH Auto's

Top service

Na een open en transparant gesprek heb ik hier een auto gekocht. Mehdi is erg vriendelijk en ik ben zeer tevreden over hoe hij mij heeft geholpen. Voor mij is het een aanrader.

Eerlijk bedrijf goede ervaring

Eerlijk bedrijf goede ervaring

Betrouwbaar en goede kwaliteit

Wij zijn enorm blij met onze nieuwe aankoop bij MvH Auto's. Omdat onze vorige auto ook bij deze garage vandaan kwam en ons uitstekend is bevallen, hebben wij besloten om weer een auto bij MvH Auto's te kopen. De nieuwe auto voldoet wederom aan alle verwachtingen, zelfs nog boven verwachting. Enorm bedankt!

Hallo Marijke. Vriendelijk bedankt dat u de moeite hebt genomen evt toekomstige klanten te vertellen hoe uw ervaring is. Bedankt voor deze zeer positieve review. Mvg MvH Auto's