Top garage

Super fijn geholpen bij de aankoop van onze nieuwe auto, alles tot in de puntjes geregeld.

• Faciliteiten wachtruimte

Fijne garage met goede en snelle service

Ik ontdekte een brandstof lek onder de motorkap van mijn auto, zonder bellen langs garage Troost gegaan en werd bijna gelijk geholpen. Klacht werd beoordeeld en kon m'n auto achterlaten. Na een aantal uren kon ik hem gereageerd weer afhalen. Perfect, heel blij!

top

top gasten Peter , John & Pieter altijd gezellig

Vakgarage Rotterdam uitstekend

Vandaag voor een Audi wezen kijken. We werden keurig netjes geholpen door Daniël en hebben de auto gekocht. Bij het onderhandelen probeerde Daniël echt ons tevreden te stellen om tot een deal te komen. Dit deed hij keurig netjes. Tot nu toe zijn wij heel tevreden, maar we schrijven nog een recensie als de auto afgeleverd is . Mvg, Hans.

• Service N.v.t.

Topervaring

Vanaf bezichtiging tot aflevering in een woord fantastisch. Met een goed gevoel deze aankoop van de mooie auto kunnen doen. Erg service gericht ga vooral zo door, super team.

• Faciliteiten wachtruimte

Paar maanden geleden Een Kia Picanto gekocht Ziet er mooi uit tot in de puntjes verzorgd Helaas kreeg de auto last van een storing Toen ik ze gebeld had hebben ze adequaat gereageerd .De volgende dag kon ik al terecht en hebben ze de auto Gelijk gerepareerd . Dezelfde dag was de auto netjes klaar .Dat noem ik nog is service.

Fijn zaak

Mooie auto gekocht

Vriendelijk personeel, goede service

Geweldige service

Geweldige service…

Het kopen van de eerste auto voor onze dochter was meer dan geweldig!!! De service , het “ bewaren” van de auto voor een paar maanden , maar zeker het ophalen van de auto…. Grote strik erop , een bordje erbij met ; Gefeliciteerd Lois en veel veilige kilometers… Drankje en hapje … het was fantastisch. Mede door John de Labije en Peter Troost was dit een onvergetelijk moment voor onze dochter en wij als ouders!! Dank jullie wel .

Zeer goede service

Kia optima gekocht bij dit bedrijf. Alles netjes geregeld. Zeer goede ervaringen met dit bedrijf en de verkoper.

• Faciliteiten wachtruimte

Ik ben erg tevreden over de klantvriendelijkheid en het positief meedenken van de klant heel tevreden over Humphrey ! Super bedankt als ik weer een nieuwe auto wil kom Ik zeker terug en wil Ik graag geholpen worden door Humphrey

Uitstekende en snelle service

Of je nu een nieuwe auto nodig hebt, je auto wilt verkopen of je auto gerepareerd of APK gekeurd moet worden. Het kan allemaal. En dat vind ik zo fijn aan vakgarage Troost. Ook het personeel is uiterst vriendelijk en zet altijd een stapje extra voor hun klanten. Zelf zie ik vaak via social media welk aanbod zij aan auto’s hebben op dat moment. Dit maakt hun garage ook makkelijker benaderbaar voor bijvoorbeeld informatie over een auto. Kortom; ik ben al jaren een tevreden klant!

Betrouwbaar

John vond ik een prettige verkoper. Hij nam echt de tijd voor me. Ik vond hem duidelijk en oprecht.

Kwaliteit zaak

Uitstekend geholpen snel en goed

Kwaliteit

Goed geholpen hier en leveren kwaliteit

De allerbeste!

Je wordt hier altijd met veel enthousiasme geholpen. Goede en supersnelle service! Zeker een aanrader!

• Faciliteiten wachtruimte

Zeer goede service en vak kennis

Ben bij vakgarage troost gekomen voor een lekke band zeer tevreden en snelle service

In één woord, TOPPERS!!

Recentelijk weer een mooie auto gekocht bij Vakgarage Troost. Dit is nu al de 4e auto die ik bij John en Peet gekocht heb en raad iedereen aan om bij deze Toppers te kijken voor een mooie auto of het onderhoud van je huidige auto! Bedankt weer mannen!

Een 10 voor dit bedrijf

Ruime keuze aan auto's en altijd weer leuk zaken doen. Onderhoud en keuren doe ik ook al jaren bij hun. Altijd duidelijk en je weet waar je aan toe ben daar hou ik van!

altijd goed!

prima verkopers.

Onbetrouwbaar

Ervaring is zeer slecht. Maken een afspraak met je om een auto te komen bezichtigen en vervolgens word hij nog dezelfde dag achter je rug verkocht. Hebben niet het fatsoen om even te wachten. Beslist geen aanrader.

• Deskundigheid N.v.t.
  • Showroom N.v.t.
  • Locatie N.v.t.
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Respectloos en komt afspraak niet na

We zijn in de showroom binnen gekomen op zoek naar een hoge instap auto met automaat. We werden geattendeerd op een Kia Niro DynamicPlus uit 2019. Eigenlijk waren we er direct gecharmeerd van en wilden een afspraak maken voor een proefrit. Maar zei de verkoper eerst moeten we het eens worden over de inruilprijs van uw auto en het bij te betalen bedrag op de Kia Niro voordat u een proefrit mag maken. Vreemd vonden wij, immers in de bijna 60 jaar dat we auto rijden hadden we dit nog nooit meegemaakt. Maar we werden het eens over inruil en bij te betalen bedrag. Ondertussen was het voor ons te laat geworden voor een proefrit en wilden we een afspraak maken voor de volgende dag of die dag erna. De verkoper zij dat hij dan niet werkte en maakten we een afspraak voor de eerst volgende maandag. Twee dagen na ons eerste bezoek kwamen wij naar de showroom om nog wat dingen door te nemen en de andere verkoper vertelde tot onze stomme verbazing dat de Kia net was verkocht aan een andere klant. Op ons commentaar dat dit toch geen afspraak was en disrespect naar ons als klant, antwoordde hij met: u hebt toch geen aanbetaling gedaan en dan staat het mij vrij om de auto aan iemand anders te verkopen. Conclusie van ons: Met deze garage valt geen afspraak te maken en wordt je respectloos behandeld. Letterlijke tekst van deze verkoper: de klant is geen koning! Nou ik hoef me geen koning te voelen maar op deze manier geschoffeerd te worden is toch ook niet de bedoeling. Ik raad dan ook iedereen aan die op zoek is naar een auto: Sla a.u.b. deze garage over. Zoek een garage waar je echt als klant wordt behandeld!

• Showroom N.v.t.
  • Locatie N.v.t.

GEWELDIGE service

Vandaag mijn nieuwe auto opgehaald, Hij stond al te shine voor de deur van de showroom. Humphrey bedankt voor de GEWELDIGE service