Slechtste Autobedrijf van Nederland!

Slechtste en Grootste oplichters van Nederland, Vorig jaar een Audi S5 bij hun gekocht, waar na 1 maand van alles al aan markeerde na vele reparaties was de auto ff goed, toen verloor ik koelvloeistof (net binnen me garantie nog), Ze hadden gezegt dat ze er niet genoeg verstand van hadden dus hem naar een 'Specialist zouden sturen' daar is hij helemaal uit elkaar gehaald, nieuwe kettingen erop en ga zo maar door, auto reed als het zonnetje maar na 3 maanden bam hele blok in elkaar, auto terug naar troost, na 1 uur wisten ze het oliepomp stuk, onderblok dus ze gingen me niet helpen, auto naar een specialist gestuurd en daar bleek heel wat anders aan de hand te zijn alle moeren/bouten van de kettingen waren niet op moment gezet maar handvast! Waardoor alles afgebroken is en door heel het blok heen geschoten is, na contact opnemen met troost ontkennen ze alles en laten ze me stikken, Koop hier nooit en maar dan ook nooit een Auto!!!

Louche praktijken

Op zaterdagochtend 23 maart ging onze dochter bij Autobedrijf P. Troost & Zonen in Spijkenissen kijken voor Fiat 500. De afspraak was om de auto in de garage te komen bekijken en te bespreken wat de financiële mogelijkheden waren om deze auto te leasen. Vervolgens werd haar verteld dat ze €1.000 in een depot moest stoppen en dat dit bedrag verrekend zou worden als de bank akkoord zou gaan met financiering. Echter bleek na één telefoontje met de bank dit voor haar helaas financieel niet haalbaar was maar vervolgens weigerde Troost het gehele bedrag terug te storten en voor de zogenaamde gemaakte kosten (gesprek van nog geen 10 minuten met de bank) haar maar €476,76 terug te crediteren… Dit is buiten proporties en gewoon diefstal. Helaas staan ze niet open voor oplossingen omdat zij vinden volledig in hun recht te staan.

• Showroom N.v.t.
  • Locatie N.v.t.

Top garage

Super fijn geholpen bij de aankoop van onze nieuwe auto, alles tot in de puntjes geregeld.

• Faciliteiten wachtruimte

Fijne garage met goede en snelle service

Ik ontdekte een brandstof lek onder de motorkap van mijn auto, zonder bellen langs garage Troost gegaan en werd bijna gelijk geholpen. Klacht werd beoordeeld en kon m'n auto achterlaten. Na een aantal uren kon ik hem gereageerd weer afhalen. Perfect, heel blij!

top

top gasten Peter , John & Pieter altijd gezellig

Vakgarage Rotterdam uitstekend

Vandaag voor een Audi wezen kijken. We werden keurig netjes geholpen door Daniël en hebben de auto gekocht. Bij het onderhandelen probeerde Daniël echt ons tevreden te stellen om tot een deal te komen. Dit deed hij keurig netjes. Tot nu toe zijn wij heel tevreden, maar we schrijven nog een recensie als de auto afgeleverd is . Mvg, Hans.

• Service N.v.t.

Topervaring

Vanaf bezichtiging tot aflevering in een woord fantastisch. Met een goed gevoel deze aankoop van de mooie auto kunnen doen. Erg service gericht ga vooral zo door, super team.

• Faciliteiten wachtruimte

Paar maanden geleden Een Kia Picanto gekocht Ziet er mooi uit tot in de puntjes verzorgd Helaas kreeg de auto last van een storing Toen ik ze gebeld had hebben ze adequaat gereageerd .De volgende dag kon ik al terecht en hebben ze de auto Gelijk gerepareerd . Dezelfde dag was de auto netjes klaar .Dat noem ik nog is service.

Fijn zaak

Mooie auto gekocht

Vriendelijk personeel, goede service

• Prijs/kwaliteit N.v.t.

Geweldige service

Geweldige service…

Het kopen van de eerste auto voor onze dochter was meer dan geweldig!!! De service , het “ bewaren” van de auto voor een paar maanden , maar zeker het ophalen van de auto…. Grote strik erop , een bordje erbij met ; Gefeliciteerd Lois en veel veilige kilometers… Drankje en hapje … het was fantastisch. Mede door John de Labije en Peter Troost was dit een onvergetelijk moment voor onze dochter en wij als ouders!! Dank jullie wel .

Zeer goede service

Kia optima gekocht bij dit bedrijf. Alles netjes geregeld. Zeer goede ervaringen met dit bedrijf en de verkoper.

• Faciliteiten wachtruimte

Ik ben erg tevreden over de klantvriendelijkheid en het positief meedenken van de klant heel tevreden over Humphrey ! Super bedankt als ik weer een nieuwe auto wil kom Ik zeker terug en wil Ik graag geholpen worden door Humphrey

Uitstekende en snelle service

Of je nu een nieuwe auto nodig hebt, je auto wilt verkopen of je auto gerepareerd of APK gekeurd moet worden. Het kan allemaal. En dat vind ik zo fijn aan vakgarage Troost. Ook het personeel is uiterst vriendelijk en zet altijd een stapje extra voor hun klanten. Zelf zie ik vaak via social media welk aanbod zij aan auto’s hebben op dat moment. Dit maakt hun garage ook makkelijker benaderbaar voor bijvoorbeeld informatie over een auto. Kortom; ik ben al jaren een tevreden klant!

Betrouwbaar

John vond ik een prettige verkoper. Hij nam echt de tijd voor me. Ik vond hem duidelijk en oprecht.

Kwaliteit zaak

Uitstekend geholpen snel en goed

Kwaliteit

Goed geholpen hier en leveren kwaliteit

De allerbeste!

Je wordt hier altijd met veel enthousiasme geholpen. Goede en supersnelle service! Zeker een aanrader!

• Faciliteiten wachtruimte

Zeer goede service en vak kennis

Ben bij vakgarage troost gekomen voor een lekke band zeer tevreden en snelle service

In één woord, TOPPERS!!

Recentelijk weer een mooie auto gekocht bij Vakgarage Troost. Dit is nu al de 4e auto die ik bij John en Peet gekocht heb en raad iedereen aan om bij deze Toppers te kijken voor een mooie auto of het onderhoud van je huidige auto! Bedankt weer mannen!

Een 10 voor dit bedrijf

Ruime keuze aan auto's en altijd weer leuk zaken doen. Onderhoud en keuren doe ik ook al jaren bij hun. Altijd duidelijk en je weet waar je aan toe ben daar hou ik van!

altijd goed!

prima verkopers.

Onbetrouwbaar

Ervaring is zeer slecht. Maken een afspraak met je om een auto te komen bezichtigen en vervolgens word hij nog dezelfde dag achter je rug verkocht. Hebben niet het fatsoen om even te wachten. Beslist geen aanrader.

• Deskundigheid N.v.t.
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.