Filters

10

Goede service

Paar maanden geleden Een Kia Picanto gekocht Ziet er mooi uit tot in de puntjes verzorgd Helaas kreeg de auto last van een storing Toen ik ze gebeld had hebben ze adequaat gereageerd .De volgende dag kon ik al terecht en hebben ze de auto Gelijk gerepareerd . Dezelfde dag was de auto netjes klaar .Dat noem ik nog is service.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte
10

Fijn zaak

Mooie auto gekocht

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte
10

Top

Top

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte
10

Super

Vriendelijk personeel, goede service

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte
10

Fantastisch

Geweldige service

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte
10

Geweldige service…

Het kopen van de eerste auto voor onze dochter was meer dan geweldig!!! De service , het “ bewaren” van de auto voor een paar maanden , maar zeker het ophalen van de auto…. Grote strik erop , een bordje erbij met ; Gefeliciteerd Lois en veel veilige kilometers… Drankje en hapje … het was fantastisch. Mede door John de Labije en Peter Troost was dit een onvergetelijk moment voor onze dochter en wij als ouders!! Dank jullie wel .

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte
10

Zeer goede service

Kia optima gekocht bij dit bedrijf. Alles netjes geregeld. Zeer goede ervaringen met dit bedrijf en de verkoper.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte
10

Super

Ik ben erg tevreden over de klantvriendelijkheid en het positief meedenken van de klant heel tevreden over Humphrey ! Super bedankt als ik weer een nieuwe auto wil kom Ik zeker terug en wil Ik graag geholpen worden door Humphrey

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte
10

Uitstekende en snelle service

Of je nu een nieuwe auto nodig hebt, je auto wilt verkopen of je auto gerepareerd of APK gekeurd moet worden. Het kan allemaal. En dat vind ik zo fijn aan vakgarage Troost. Ook het personeel is uiterst vriendelijk en zet altijd een stapje extra voor hun klanten. Zelf zie ik vaak via social media welk aanbod zij aan auto’s hebben op dat moment. Dit maakt hun garage ook makkelijker benaderbaar voor bijvoorbeeld informatie over een auto. Kortom; ik ben al jaren een tevreden klant!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte
10

Betrouwbaar

John vond ik een prettige verkoper. Hij nam echt de tijd voor me. Ik vond hem duidelijk en oprecht.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.
10

Kwaliteit zaak

Uitstekend geholpen snel en goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte
9

Kwaliteit

Goed geholpen hier en leveren kwaliteit

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte
10

De allerbeste!

Je wordt hier altijd met veel enthousiasme geholpen. Goede en supersnelle service! Zeker een aanrader!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte
10

Zeer goede service en vak kennis

Ben bij vakgarage troost gekomen voor een lekke band zeer tevreden en snelle service

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte
10

In één woord, TOPPERS!!

Recentelijk weer een mooie auto gekocht bij Vakgarage Troost. Dit is nu al de 4e auto die ik bij John en Peet gekocht heb en raad iedereen aan om bij deze Toppers te kijken voor een mooie auto of het onderhoud van je huidige auto! Bedankt weer mannen!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte
10

Een 10 voor dit bedrijf

Ruime keuze aan auto's en altijd weer leuk zaken doen. Onderhoud en keuren doe ik ook al jaren bij hun. Altijd duidelijk en je weet waar je aan toe ben daar hou ik van!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte
10

altijd goed!

prima verkopers.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte
1

Onbetrouwbaar

Ervaring is zeer slecht. Maken een afspraak met je om een auto te komen bezichtigen en vervolgens word hij nog dezelfde dag achter je rug verkocht. Hebben niet het fatsoen om even te wachten. Beslist geen aanrader.

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom N.v.t.
  • Locatie N.v.t.
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.
2

Respectloos en komt afspraak niet na

We zijn in de showroom binnen gekomen op zoek naar een hoge instap auto met automaat. We werden geattendeerd op een Kia Niro DynamicPlus uit 2019. Eigenlijk waren we er direct gecharmeerd van en wilden een afspraak maken voor een proefrit. Maar zei de verkoper eerst moeten we het eens worden over de inruilprijs van uw auto en het bij te betalen bedrag op de Kia Niro voordat u een proefrit mag maken. Vreemd vonden wij, immers in de bijna 60 jaar dat we auto rijden hadden we dit nog nooit meegemaakt. Maar we werden het eens over inruil en bij te betalen bedrag. Ondertussen was het voor ons te laat geworden voor een proefrit en wilden we een afspraak maken voor de volgende dag of die dag erna. De verkoper zij dat hij dan niet werkte en maakten we een afspraak voor de eerst volgende maandag. Twee dagen na ons eerste bezoek kwamen wij naar de showroom om nog wat dingen door te nemen en de andere verkoper vertelde tot onze stomme verbazing dat de Kia net was verkocht aan een andere klant. Op ons commentaar dat dit toch geen afspraak was en disrespect naar ons als klant, antwoordde hij met: u hebt toch geen aanbetaling gedaan en dan staat het mij vrij om de auto aan iemand anders te verkopen. Conclusie van ons: Met deze garage valt geen afspraak te maken en wordt je respectloos behandeld. Letterlijke tekst van deze verkoper: de klant is geen koning! Nou ik hoef me geen koning te voelen maar op deze manier geschoffeerd te worden is toch ook niet de bedoeling. Ik raad dan ook iedereen aan die op zoek is naar een auto: Sla a.u.b. deze garage over. Zoek een garage waar je echt als klant wordt behandeld!

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom N.v.t.
  • Locatie N.v.t.
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.
10

GEWELDIGE service

Vandaag mijn nieuwe auto opgehaald, Hij stond al te shine voor de deur van de showroom. Humphrey bedankt voor de GEWELDIGE service

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte
2

Ik kom hier NOOIT meer!

Grootste fout ooit om hier naartoe te rijden. Beloofden mij een auto met enkele gebruik sporen. Na een lange weg rijden aangekomen en zien dat er schade zit aan deze auto. Stond niet vermeld in de advertentie. Terwijl ik wel al een aanbetaling heb gedaan (overigens zonder koopcontract te hebben getekend.) Besproken via de telefoon om een proefrit te maken. En bij aankomst horen dat dit nooit is besproken en wij de auto direct zouden meenemen. Klinklare onzin! Wie koopt er nou een auto zonder proefrit?! Geven aan het te willen overspuiten en dat ik de auto dan mee kan nemen. Dit wou ik niet! Ik wil geen auto die meer heeft dan enkele gebruik sporen! Geeft aan dat ik mij hierover heen moet zetten en niet overdreven moet doen. Spuiten is zo gedaan geeft meneer aan. Maar dit is niet op voorhand afgesproken. Super klantonvriendelijk om dit tegen je klant te zeggen! Nee is nee en klant is koning ( wat hier dit niet het geval is bij deze garage). Daarna lange discussie over mijn aanbetaling dat ik het niet terug krijg. Na een lange lap tekst met de wetten uiteindelijk mijn aanbetaling terugkregen. Beloofden mij een auto zonder schade en hier zat DUIDELIJK schade aan. Weet wat je rechten zijn anders word je er zo ingeluisd! Gelukkig heb ik mijn aanbetaling uiteindelijk terug gekregen. Overigens bij binnenkomst geen gedag. Telefoon werd eerst opgenomen en de auto’s werden eerst even gepoetst voordat er een hallo van af kon! Mijn dag was verpest door hun arrogante houding en gedrag. Ik zet hier nooit meer een stap binnen!!!

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte
8

Gesprek met verkoper, hr. V.d. Steen, verliep in groot vertrouwen.

In december 2021 werden we tijdens een bezoek aan de showroom in Spijkenisse, beiden “verliefd” op een Daihatsu Terios uit 2008, die daar zijn best stond te doen indruk op ons te maken. De heer V.d. Steen gaf ons een laatste zetje en met groot vertrouwen werd het “wagentje” de onze. Hij liep en loopt als een zonnetje en het is een feest om er in te rijden, alom door bewonderende blikken gadegeslagen. Er rest een vraag die ons blijft achtervolgen, want niet duidelijk uit de documentatie: hoeveel kilometer gaat de distributieketting mee?

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Locatie N.v.t.
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.
1

Auto gekocht met gebreken, zonder oplossing

Auto met startproblemen gekocht. Dit in garantieperiode. Dit werd niet opgelost en de auto werd ondanks verzoek niet teruggekocht. Slechte service en klantvriendelijkheid.

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom N.v.t.
  • Locatie N.v.t.
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.
10

Goede service

Gekeken voor meerdere auto’s bij Troost. Correct, snel en vriendelijk geholpen en er werd naar onze wensen geluisterd. Leuke auto’s op voorraad.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.
10

Keurig geholpen, afspraak = afspraak

Netjes geholpen in Hellevoetsluis door Thomas, mooie inruil voor de oude auto en de "nieuwe" (Kia Picanto uit 2014) auto netjes volgens afspraak geleverd. Volgende keer weer naar Troost!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd