Super rij ervaring!

Echt een top rijschool met een top instructeur. In 1 keer geslaagd bij Roy! Heel fijn ervaren en onwijs veel geleerd. De lessen waren altijd leuk en gezellig met Roy. Rijschool de Broers is zeker een aanrader!

Hele goeie rij ervaring

Ik had heel veel plezier in de rijlessen, ben super tevreden. Leuke rij instructeur! Beste rijschool van Alkmaad!!

Uitstekend!

Dik tevreden over de lessen met Mandy Ze neemt de tijd Stelt je op je gemak En legt alles duidelijk uit Ik beveel de Broers bij iedereen aan

Leerzaam en gezellig

Ik vond de lessen met Roy heel leerzaam. Na elke les kreeg ik feedback en dat heeft me heel goed geholpen.

Goede ervaring bij rijschool de broers

Vandaag in 1 keer geslaagd!! De rijlessen kreeg ik van Mandy, zij heeft mij op een fijne manier les gegeven en geholpen met zelfstandig en zelfverzekerd rijden. Ik heb de rijlessen met mandy super leuk en gezellig ervaren. Hartstikke bedankt voor alles!

Goeie rijschool heb mij veilig gevoeld !

Ik ben bij mandy gekomen toen ik slechte leservaring heb gehad bij een andere rijschool en voelde me meteen op mijn plek bij Mandy. Altijd gezellig en altijd leuk, heb heel veel geleerd van haar en had t niet kunnen doen zonder haar :) Top rijschool en ik zou iedereen hun aanraden !

Super fijn

Omdat Veli klantvriendelijk is maar ook weer niet te lief waardoor je wel leert

veli scooter

werd geholpen door veli voor mijn bromfiets en ben geslaagd was goeie en duidelijke uitleg!

Scooter

Scooter lessen gevolgd bij Veli. Hele aardige man maakt grapjes tussendoor. Liet me zelfverzekerder voelen op de weg. En in 1x geslaagd!

Top rijschool en super vriendelijk

Wij hebben een super ervaring gehad

Top rijschool

Dankzij het geduld en de goede coaching heb ik vandaag mijn rijbewijs behaald. Ik ben 50+ en had bij geen betere rijschool kunnen wensen. Alles is bij De Broers piekfijn geregeld en georganiseerd. Mo is bent een kanjer van een rijinstructeur. Groetjes Jet

Goede brommer rijschool

Duidelijke uitleg als je iets verkeerd doet blijven rustig, dus een goeie rijschool zeker aan te bevelen

Super rijschool

In 1 keer geslaagd voor het scooter praktijkexamen door de rijlessen van Veli!

Hele goeie ervaring gehad met deze rijschool.

Zeker een aanrader!

Top rijschool!!

Wat ben ik blij met de rijlessen die ik gehad heb van bram! Super leerzame en gezellige tijd gehad. Heb mn rijbewijs in 2 keer gehaald met een faalangst examen en zonder de hulp en tips van bram had ik t niet gehaald. Dankjewel bram ga de leuke lessen missen !!

Perfect Scooter les

Ik heb eerst een examendatum proberen te krijgen bij een andere rijschool maar daar kreeg ik niet snel een datum en toen werd ik aangewezen bij rijschool de broers en daar kreeg ik binnen no time een examen datum en in 1 keer geslaagd bij Veli!

Leerzaam

Hele fijne rijschool. Dankzij Mo heb ik me rijbewijs gehaald. Ik heb alles geleerd wat ik moest leren en hij neemt de tijd voor je. AANRADER!

Goede en duidelijke les, was best wel zenuwachtig maar daar werd goed mee om gegaan

Het is zeker een aanrader!

Top!!

Hele fijne rijschool, heb hele goede begeleiding gehad en goede hulp waneer ik weer is in paniek raakte tijdens het rijden. En de lessen met mandy ga ik zeker missen!

Perfect!!!

Ik ben vandaag in 1x geslaagd dankzij Roy Hij leerde me alles op een goede en leerzame manier en de rijlessen waren altijd gezellig Zeker een aanrader voor andere mensen! Ik wil Roy bedanken voor alle geduld dat hij had en ik beveel iedereen deze rijschool aan en vooral Roy!

Veli scooter

Zonder de hulp en uitleg van Veli had ik het niet gered. Top uitleg en Top instructeur. Zeer en zeker aanbevolen.

Geweldig!

Geweldige rijsschool! Intensieve dag maar Veli heeft me er doorheen gesleurd, alles goed uitgelegd. Raad het iedereen aan :)

Ik heb erg veel geleerd, ondanks dat ik dingen niet in 1x oppakte werd de tijd genomen om mij dit zo goed mogelijk uit te leggen en te leren. Ik voelde me altijd erg comfortabel en kon over alles vragen! Supergoede rijschool/rijleraar die de tijd voor je neemt en je goed en veilig wilt laten rijden :)

Echt top ! Ik kwam midden in het lessen bij Mandy en zij heeft mij echt veel meegebracht en is heel geduldig geweest. Daardoor ben ik vandaag in 1 keer geslaagd ! Ik beveel deze rijschool zeker aan !

Grensverleggende lessen met duidelijkheid en inzicht

Ik vind dat je erg duidelijk bent. Je laat de leerling in stapjes de auto kennen en besturen en er komt steeds iets meer uitdaging bij. De leerling moet de gedachten uitspreken waardoor je voor mijn gevoel goed kan inschatten wat beter kan of vraagt door om dit te weten te komen. Ik vond wel dat je aan het einde meer met me communiceerde dan aan het begin van de lessen, misschien dat je voor de volgende keer al in het begin wat meer open kan zijn naar de leerling.