Top ervaring

Ik heb gelest bij Angela. Lessen waren leerzaam maar ook leuk en gezellig. We hebben ook veel gelachen samen. zal deze tijden niet vergeten. Door de goede uitleg en voorbereidingen ben ik in 1x geslaagd voor mij praktijkexamen.

Uitstekende rijschool met kwaliteiten.

Ik ben op latere leeftijd met mijn rijlessen begonnen. Iedereen bemoeit zich met mij. Dat ik het nooit zal halen. Van de ene rijinstructeur naar de andere. Maar ik had niet nog niet de juiste rijinstructeur gevonden. Later kwam ik bij Hassan el mansour. Vanaf de eerste rijles wist ik, dat ik de juiste rijinstructeur had gevonden. Deze jonge man heeft mijn structuur in 5 rijlessen veranderd. Hij geeft veel zelfvertrouwen, met hem wist ik dat mijn rijbewijs zeker zal halen. Hij kan omgaan met iedereen , jong of oud. Hij is zo slim en heeft veel talent. Hij geeft veel aandacht, hij werkt met zijn hart. Bij hem gaat het meer over goed leren en nooit over geld. Hij wilt dat de leerlingen hun rijbewijs halen. Met mij heeft echt hard gewerkt. Vandaag heb ik mijn rijbewijs gehaald. Bedankt rijschool de Broers, jullie zijn toppers, mensen met hart. En bedankt voor Hassan el mansour je bent een topper. Ik zal je nooit vergeten.

Angela was een hele goede instructrice.

Ik heb ongeveer 40 lessen gereden bij Angela. Elke les weer was ze heel vriendelijk en geduldig. Ze legt alles goed uit en zorgt ervoor dat je helemaal klaar bent voor je examen. Ook was het altijd erg gezellig in de auto.

Uitstekende rijschool.

Ik ben op latere leeftijd met mijn rijlessen begonnen. Iedereen bemoeit zich met mij. Dat ik het nooit zal halen. Van de ene rijinstructeur naar de andere. Maar ik had niet nog de juiste rijinstructeur gevonden. Later kwam ik bij Hassan el mansour. Vanaf de eerste rijles wist dat ik de juiste rijinstructeur gevonden. Deze jonge man heeft mijn structuur veranderd. Hij geeft mij veel zelfvertrouwen. Met hem wist ik, dat ik mijn rijbewijs haal. Hij kan omgaan met iedereen, jong of oud. Hij heeft veel talent. Hij geeft veel aandacht. Hij werkt met zijn hart. Bij hem gaat het meer over leren en nooit over geld. Hij wil, dat de leerlingen hun rijbewijs halen. Met mij heeft hij echt hard gewerkt. Vandaag ben ik voor mijn rijexamen geslaagd. Bedankt rijschool de broers. En bedankt voor Hassan el mansour! Je bent een topper met hart. Ik zal je nooit vergeten.

Perfect en beste en betrouwbaare rijinstructeur en beste rijschool

Rijschool De Broers en rijinstructeur Barals zijn zeer perfect en betrouwbaar voor het leren autorijden, Barals is een vakkundige instructeur en hij heeft mij met slechts zeven sessies voorbereid op het rijexamen en gisteren ben ik geslaagd voor het rijexamen. Ik had al een slechte ervaring met een andere rijschool die een ongeschoolde en laagwaardige rijinstructeur had. Maar rijschool De Broers en rijinstructeur Barals zijn echt van hoge kwaliteit en zeer kundig en zeer snel met een goede opleiding en geven vertrouwen en lef en durft in het rijden, Ze gebruiken effectieve leerstijlen en beschikken over goede communicatieve en sociale vaardigheden, Ze beheersen de Nederlandse taal volledig en spreken vaak ook andere talen,En dit alles zorgde ervoor dat ik slaagde voor het examen. Ik ben rijinstructeur Barals erg dankbaar en ben heel blij dat ik voor rijschool De Broers heb gekozen.

Hellemaal top

Hellemaal top Door de goede ondersteuning en tips van mijn rijinstructeur isma3il, heb ik mijn rijbewijs gehaald

Erg fijne lessen, met veel goede tips!

Tijdens mijn lessen heb ik me erg comfortabel gevoeld in de auto, er is mij veel uitgelegd over de foute die ik in het begin heb gemaakt. Zo werd het goed uitgelegd en heb ik veel kunnen leren achter het stuur

Zeer goeie rijschool

Zeer goeie rijschool, in een keer mijn rijbewijs gehaald! Ze luisteren goed naar je en helpen goed.

Mijn dochter top begeleid!

Geslaagd!

Top lessen! Snel mijn rijbewijs gehaald!

Ik heb hele goede rijlessen gehad bij Mo en ben vandaag ook geslaagd! Heb snel mijn rijbewijs gehaald! Ben hier terecht gekomen via mijn moeder en zusje. Zeker een aanrader echt top lessen! Bedankt Mo!!!

Enorm leuk en leerzaam

Zeer fijne instructeur die alles goed uitlegt. Enorm veel geleerd in zeer korte tijd, bovendien heb ik het erg naar mijn zin gehad!

Hele fijne ervaring gehad!

Barlas was een hele fijne en geduldige rij-instructeur. Hij gaf mij vertrouwen en omdat hij vertrouwen in mij had heeft hij mijn examen zelfs vervroegd. Ik ben in één keer geslaagd!

Professioneel en betrouwbaar

Ik heb erg genoten van mijn lessen met Barlas Lalpourwal. Een hele prettige rij instructeur, met goed inzicht wat de leerling nodig heeft. Fijne sfeer in de auto, en mooie manier van lessen. Geeft goeie feedback, elke les weer. Hij heeft mij altijd gerustgesteld, en gemotiveerd om door te pakken. En altijd vertrouwen in mij gehad. Waardoor ik nu met een goed gevoel terug kan kijken naar alle lessen. Ook hele goeie communicatie met elkaar gehad, nooit onduidelijkheid of iets. Helemaal top! Bedankt Barlas.

Leerzame en gezellige lessen gehad

Ik heb veel geleerd in korte tijd! Heb ook veel gezelligheid gehad met Ismail El Mansour en er was altijd wel een grapje onderling te maken. De tijden die ik met Ismail heb gehad heb ik ook zeker ervaren als leerzame en nuttige lessen. Bedankt Ismail voor de leuke tijden!! Groetjes, Tugay Yilmaz

9 cijfer

Allereerst wil ik Beoordeel Rijschool de Broers bedanken, dat heeft gekozen voor ervaren docenten op het gebied van rijopleidingen. En ik heb in zeer korte tijd alle rijwetten geleerd en na een examen heb ik een rijbewijs weten te behalen. Ik geef 9 punten. Met vriendelijke groet, Sayed Zahir Shah Haidari

Super leuke rijschool

De instructeurs zijn heel flexibel in het inplannen van je lessen. Overigens zijn ze altijd heel gezellig en is het leuk om bij hun te rijden!

Professioneel, juiste begeleiding, erg vriendelijk & flexibel.

Mijn ervaring met Rijschool de Broers is vanaf de eerste les tot op de laatste dag op mijn praktijkexamen uitstekend geweest. Mijn persoonlijke rijinstructeur Khalid, heeft mij vanaf dag 1 erg goed begeleid. Na mijn proefles heeft hij gekeken wat ik nodig had om te slagen en daar zijn we aan gaan werken. De omgang met Khalid is buiten het leren om, ook erg gezellig. Het maakt het rijlessen veel leuker als er iemand naast je zit die je comfortabel achter het stuur laat voelen. Dit geld niet uitsluitend voor Khalid, andere instructeurs heb ik ook mogen ontmoeten van rijschool de broers en ze waren 1 voor 1 erg vriendelijk! Al met al een grote aanrader!!! Dankjewel Khalid & Rijschool de Broers voor de fijne samenwerking!!!!

Gezellif

Ik heb vandaag mijn rijbewijs behaald en ben super blij. Vooral Met dank aan Angela! Ze heeft me ontvangen en goed geholpen op weg naar mijn examen. Fijne en geduldige rij instructrice. Ben tevreden. Groetjes Anab

toppie

goede uitleg & hulp.

Top rijinstructeur!

Veel geleerd en altijd gezellig in de auto!

Leerzame lessen

Ik heb mijn lessen bij Brahim gevolgd. Erg geduldige rij instructeur wat ik erg fijn vond. Verder was alles ook goed geregeld bij de rijschool zelf, met examens en lessen inplannen.

Barlas helped me overcome driving issues, improve skills, and pass my exam confidently.

I learned how to drive with Barlas because my husband recommended him (he also learned with him). I was very happy with the experience. Barlas was very patient and constructive. I liked the structure of the lessons and how we focused on specific topics each session. I felt my skills were growing and improving with every lesson. I passed my exam on the first attempt. Additionally, I had some issues related to my past experience with driving, that Barlas helped me overcome. I now feel confident behind the wheel and trust my skills as a driver. Thank you Barlas & Rijschool de Broers!

Goede instructeur

Ik had Barlas als instructeur. Ik vond hem een hele fijne instructeur. Hij heeft er voor gezorgd dat ik geslaagd ben.

Super leuke rijschool

Heb een super leuke tijd gehad op de motor met lessen. Ze zijn erg flexibel met lestijden wat voor mij super uit komt. Zeker een aanraader.

Karel van Manderstraat 35

1813TX Alkmaar