Precies goed

Duidelijke instructies en hulp gehad tijdens de rijlessen. Aardige instructeur waar ik goed een praatje mee kon maken. Juiste aantal lessen ter voorbereiding op het examen, niet te veel en niet te weinig.

Goede rijlessen met duidelijke uitleg

Ik vond dat de rijlessen duidelijk uitgelegd werden. Ook is het fijn dat er filmpjes zijn voor alle onderdelen om nog eens terug te kijken.

Top ervaring!

Erg tevreden met de rijlessen die ik bij de Broers heb gehad. Er was altijd een goeie sfeer maar ook werd alles duidelijk en rustig uitgelegd, zeker aan te raden!

Toppers zijn het

Ik heb les gehad bij amar hele goeie man en helpt je overal doorheen! Ik raad deze mannen echt aan

Top rijschool

Beide kinderen les bij de Broers gehad Rijbewijs auto 1 x ✅ Rijbewijs scooter 2 x ✅ Wij bevelen deze rijschool aan en gaan over 1,5 voor nog een autorijbewijs ✅

top ervaring !

er worden duidelijke instructies uitgelegd waardoor het fijn is om de rijlessen te kunnen volgen.

Ze zijn super goed !

Heb heel fijne ervanring gehad ze hebben me heel goed op weg geholpen om teslaagen

Goede leeraar en rijden met een lag

Aardige leeraar en goede lessen Roy

Ik heb een super goede ervaring gehad bij Amine bij rijschool de Broers

Amine legt alles super duidelijk en rustig uit. Ik zou het iedereen aanraden om bij hem te gaan rijden.

duidelijk, fijn en helder

Ik heb het leerproces als erg fijn ervaren en zelfs nooit tegen opgezien als ik weer een les had. Er was altijd een fijne sfeer in de auto met Chihab maar ook zeker streng als het moest. Hij heeft mij super geholpen met het behalen van mijn rijbewijs en zo kan ik mijn rijlessen alleen maar beschrijven als top!

Hele prettige rijschool

Ik had les van Barlas, waar ik hele fijne en gezellige lessen van heb gevolgd. Hij was altijd heel duidelijk en als iets niet goed ging legde hij dit heel rustig uit. Het systeem waar de Broers mee werken is ook heel fijn en overzichtelijk. Je weet precies waar je aan toe bent en wat beter kan. Ik raad de Broers zeker aan!

Top rijschool

Ik heb een hele leuke tijd gehad bij de broers. Ik heb veel geluk gehad met Ismaël als rijinstructeur. Ismaël heeft me nooit laten zitten en me altijd geholpen. Ik heb hele mooie rijlessen met Ismaël mogen ervaren in mijn rijlesperiode. Ik raad het zeker aan om bij de broers te komen lessen!

Perfect!

In 1 keer geslaagd en een super fijne rijinstructeur!

Mijn ervaring bij rijschool de Broers is echt super

Rijschool de Broers heeft mij erg goed geholpen naar het praktijkexamen. Ze helpen je heel goed met het overzicht van het verkeer maar ook om zelfvertrouwen te krijgen in het verkeer. De instructeurs zijn ook onwijs aardig en geven goede tips.

Professionele rijschool

Ik raad rijschool de broers echt aan! Met angela als rij-instructice heb ik mijn rijbewijs in 1x gehaald. Zij heeft een hele fijne en gezellige manier van lesgeven, waardoor het nooit saai was in de auto. Voor het examen gaf zij mij een motivatiespeech en zo ik zelfverzekerd en relax het examen ingegaan. Bedankt voor de gezellige lessen en de mooie herinneringen Angela♥️ X layla

Helemaal top!

Ben echt heel blij met deze rijschool! Na wat tegenslagen ben ik met behulp van Barlas in 1 keer geslaagd! Super gestructureerde lessen en veel ondersteuning en tips tijdens het rijden! Als iets niet lukt wordt je daar echt bij geholpen. Heel erg tevreden met deze rijschool en natuurlijk met de instructeur! :) Zeker een aanrader!

GEWELDIG

Ik ben al 3 jaar bezig met me rijbewijs en wat was het toch een hele reis waar rijschool de broers mij door heen heeft geholpen. Ik begon met schakel rijden bij Amar en wat heeft hij toch geduld en met mij gehad! Uiteindelijke vond ik schakel niks meer en wilde toch automaat en ging ik rijden met Ismail, en ook hij heeft mij goed geholpen en veel geleerd en ook geduld gehad met mij! Toen heb ik gereden met khalid en dat was ook een hele reis, uit eindelijke ben ik overgegaan naar Angela en hebben ons best gedaan samen, Angela heeft me er zo goed door geholpen en alles waar ik tegen aan liet geleerd en mij die zelfverzekerd geboden. Ik ben ben onwijs tevreden met Angela echt een topper een schat van een mens ❤️ Rijschool de broers raad ik 100% aan !!

Bad not professional slow lessons

The quality of lesson seemed slow and not satisfactory and not professional behaviour. After not accepting on the number of lessons required they sent me an invoice for the trial lesson despite on their website it is mentioned it would be free.

Helemaal top

Top geregeld bij rijschool de broers heel vriendelijk maar ook heel streng. hun theorie cursus zijn ook top zeker aan aanrader Dikke so naar Brahim

Gezellig en proffesioneel!

Heb alle rijlessen met plezier en zonder stress ervaren. Genoten van de gezellige gesprekken en goede tips om jezelf weer te verbeteren. Zeker een goede aanrader!

Helemaal top

Mijn ervaring bij rijschool de Broers is helemaal top. Alles word netjes en duidelijk uitgelegd, je hebt geen ongeïnteresseerde instructeur die op zijn telefoon zit en het programma waar mee gewerkt word is zeer overzichtelijk. Een aanrader voor iedereen die zijn of haar rijbewijs gaat halen.

Erg tevreden!!

Barlas is een vriendelijk en geduldig persoon, ben erg tevreden over deze rijschool! Zeker een aanrader!

Uitstekend!

Ik ben vanaf de start van me rijles tot en met het examen zeer goed en geduldig begeleid. ik heb afgereden bij mandy en ik ben erg tevreden. Afpsraken werden altijd nagekomen en ze zorgde ervoor dat ik mij op me gemak voelde.

Zeer goede en deskundige rijschool

Ben vanaf start van de rijles tot en met het examen zeer goed begeleid De instructeur is zeer geduldig, deskundig en vriendelijk

Fijne lessen en goede instructeur

Rijbewijs in 1 keer gehaald door de goede zorgen van Broers instructeurs!