Prima occasion gekocht.

Ziet er netjes allemaal. Scherpe prijzen en een prima werkplaats.

Duidelijke afspraken kunnen maken.

Auto werd Keurig afgeleverd, zelfs de schijfremene en remblokken warden ongevraag vervangen. Dit zodat er niet gelijk kosten voor mij zouden optreden. Ook de afleverbeurt werd Keurig uitgevoerd, nieuwe filters en olie.

Prettige ervaring

Vandaag een Mitsubishi Outlander PHEV aangeschaft. Via mailcontact al een indicatiebod op mijn auto gehad. Bij binnenkomst ontmoette ik Richard. Een nette rustige man die je meteen welkom laat voelen. Collega Ron was op het moment ziek en hierdoor wist Richard niet dat ik kwam. Eerste gedachte: Damn dat vind ik niet tof. Echter pakte Richard het haarfijn op en heeft me super geholpen. Ik wilde graag mijn Ford inruilen en terwijl ik een proefrit maakte hebben Richard en collega’s mijn Ford onderzocht. Bij terugkomst nam Richard mij apart en liet mij een mankement aan de auto zien die mijn eigen garage niet gemeld/gezien had. Ik zeg u eerlijk het lood zakte in mijn schoenen. Desalniettemin een heel mooi en net bod ontvangen. Niet meteen de bodem opgezocht. Na anderhalf uur twijfelen heb ik de knoop doorgehakt. U moet weten ik ben een enorme twijfelaar. Richard heeft zich geen enkel moment opgedrongen of een agressieve verkooptechniek gebruikt. Voor mij zeer fijn! Om mijn keuze te helpen heeft hij mij zelfs nog een mooi extraatje gegeven! Al met al een zeer prettige ervaring. Het is een mooi klein bedrijfje waar met liefde gewerkt wordt. Heb in mijn paar uur aanwezigheid meerdere klanten zien binnenkomen en voor iedereen werd rustig de tijd genomen. Van een auto ophalen tot een afspraakje inplannen voor onderhoud. Met iedereen werd even een leuk gesprekje gevoerd. En ik maar ijsberen ondertussen! Aanstaande donderdag mag ik hem ophalen en kijk er nu al naar uit! Ik kan van harte aanraden om voor uw volgende auto eens een kijken bij Ron & Richard te nemen.

Goed en vriendelijk behandeld

Was goed

Goed werd netjes geholpen

Ik koop geen auto meer hier

5 maanden geleden auto gekocht. Voor een flink bedrag, bij aankoop werd mij gevraagd aflever pakket te nemen. Maar heb nog 2 jaar garantie bij de dealer dus niet nodig bij zo een jonge auto. Van een auto van boven de 10.000 euro mag je verwachten een auto te kopen die goed is nagekeken en geen gebreken aan zijn. Helaas leek alles minder waar, de banden waren op, de remmen + schijven ga zo maar door. Ook was er ineens meer kapot, kreeg enkel de vervangende vervoer vergoed. De discussie was dat ik het pakket had moeten kopen. Komop jongens je hebt gewoon een auto in gebreken verkocht voor hele hoop geld. En dat pakket dat moet niet hoeven bij een auto van over de 10.000 euro ik voel me zeer opgelicht en tegemoet komen ho maar!

Goeie service en goeie kwaliteit

Nu 3 jaar bij jullie voor me auto's, en de hulp en expertise zijn uitstekend. Ook word je auto naar mogenlijk heden snel gerepareerd en van te voren hoed in gelicht over wat ze moeten doen om je auto weer tot een geolide machine te krijgen! Top!

Top service

Ze denken met je mee

Uitstekend !!

Renault Captur gekocht bij Autohuur Spikenisse en gisteren opgehaald. Zeer vriendelijk te woord gestaan, er wordt alle tijd genomen en moeite gedaan om je als Klaas nr een vertrouwde gevoel te geven, top. Ik ben ook zeer te spreken over de afgeleverde auto, er moesten nog een aantal puntjes opgeknapt worden i.v.m. lakschade door steenslag, dit is ook voortreffelijk opgelost.. Ik ben zeer tevreden.... top

Prima en nette verkoper

Mijn ervaring met Autohuis Spijkenisse is zeer positief te noemen. Goede aflevering van gekochte auto.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een paar weken geleden heb ik hier een auto gekocht; zeer vlot, vrolijk en vriendelijk geholpen! Met een zeer goed gevoel weggereden. Nu doet de blower het niet meer (airco dus ook niet!) en hoor en voel ik vreemde, bonkende geluiden. Dus ik moet er helaas mee terug, want dit hoort uiteraard niet.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede service en een prima auto kunnen kopen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima!

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Na een negatieve review en klacht heb ik excuus gekregen van de eigenaar van het bedrijf. Tevens is op kosten van autohuis de auto door een extern bedrijf gepoetst en gepolijst! Prima!!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Het eerste contact met het bedrijf was zeer positief.\r\nIk werd vriendelijk te woord gestaan en geholpen.\r\nEn samen zijn we tot een positieve koop gekomen. \r\nEn werd de auto perfect afgeleverd en zijn ale gamaakte afspraken uitgevoerd. zeer tevreden over Autohuis Spijkenisse en het personeel.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Nu een week in het bezit van een occasion, wij zijn erg blij met deze aankoop.\r\nDe auto werd netjes afgeleverd zoals was afgesproken. Zelfs nog een een poetsbeurt en wat benzine in de tank gekregen.\r\nEr miste een sleutel, Ron heeft bij de vorige eigenaar de 2e sleutel kunnen achterhalen, dank hiervoor!

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede ervaring.\r\nZonder afspraak binnen gestapt, en de auto naar keuze werd vrijgemaakt voor een proefrit.\r\nBij ophalen van de auto bleek dat we een roestplek over het hoofd hadden gezien en na samen te hebben gekeken, werd er direct een afspraak gemaakt om dit vakkundig te herstellen.\r\nVriendelijke verkoper(s) met een \"no nonsens\" mentaliteit.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.\r\nEn een no noncence strategie.\r\nZeer tevreden

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vriendelijke service. Eerlijk en bereid om wat extra\'s te doen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heel goed , ze hadden alle tijd voor ons

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik ben heel goed geholpen door de medewerkers. Zelfs op zondag,ondanks dat de vestiging gesloten was, goed email contact gehad. Goed geholpen tijdens de afspraak de volgende dag. Proefrit maken geen probleem, ook al was het een goedkopere auto. Niet eens geprobeerd om een duurdere auto aan mij te verkopen.